Vliegwinkel.nl


Vliegwinkel.nl is een van de grootste vliegticketaanbieders in Nederland. Naast reguliere lijnvluchten en charters vergelijkt Vliegwinkel.nl ook lowcost airlines.

Vliegwinkel biedt een laagste prijsgarantie: als u dezelfde dag van boeking hetzelfde ticket voor een lagere prijs vindt, dan betalen ze het verschil aan u terug.



Bezoek de website     Schrijf een ervaring  


Totaal: 3,5
Boekingsproces: 4,4
Klantenservice: 3,4
Extra kosten: 3,6
Prijs: 4,6
Aangesloten bij:
ANVR SGR Thuiswinkel Camaliteitenfonds

Vliegwinkel.nl

Vliegwinkel.nl is een van de grootste vliegticketaanbieders in Nederland. Naast reguliere lijnvluchten en charters vergelijkt Vliegwinkel.nl ook lowcost airlines.

Vliegwinkel biedt een laagste prijsgarantie: als u dezelfde dag van boeking hetzelfde ticket voor een lagere prijs vindt, dan betalen ze het verschil aan u terug.


Laatste Vliegwinkel.nl ervaringen

Een greep uit de laatste ervaringen met Vliegwinkel.nl:

Leuke stedentrip voor weinig geld
Voor Valentijn hebben wij een weekendje Londen geboekt op vliegwinkel.nl. Wij konden makkelijk de prijzen van de vliegtickets vergelijken en hebben er uiteindelijk voor gekozen om vanaf eindhoven... lees helemaal

Ada
Prima service
In januari hebben wij een ticket naar Johannesburg gekocht op de website van vliegwinkel. Wij konden makkelijk betalen en ontvingen onze tickets direct per e-mail. Tot op heden geen klachten over... lees helemaal

Karen
3,5

8 ervaringen
Vliegwinkel.nl krijgt een gemiddeld cijfer van 3.5. Dit cijfer is gebaseerd op 8 ervaringen en beoordelingen die bezoekers op ReisOrakel.nl hebben geschreven.

Schrijf ook een ervaring en win een mooie Scratchmap!

Samenvatting van de ervaringen

Totaal:
 
3,5
Boekingsproces:
 
4,4
Klantenservice:
 
3,4
Extra kosten:
 
3,6
Prijs:
 
4,6

Verdeling van de totaalcijfers

Geweldig:
 
1 stemmen
Goed:
 
1 stemmen
Redelijk:
 
1 stemmen
Matig:
 
0 stemmen
Slecht:
 
5 stemmen

Ervaringen
 
door
21-30 jaar
Met gezin
1,0
BETALEN VOOR SERVICE
Vliegticket in Amerika, april 2017

    Totaal:
  • 1
  • Boekingsproces:
  • 1
  • Klantenservice:
  • 1

  • Extra kosten:
  • 1
  • Prijs:
  • 1

Heb een week geleden een ticket geboekt naar Orlando. Ik was alleen bij mijn dochter 1 letter vergeten achter haar naam. Mijn vrouw heeft namelijk wel een H en mijn dochter niet. Ik heb vervolgens contact opgenomen met vliegtickets.nl telefonisch via whatssapp en Facebook. Het was namelijk zo dat ik 50 EURO zou moeten betalen voor 1 letter die erbij wilde hebben. De letterlijke woorden waren dat zijn de kosten voor onze SERVICE en administratiekosten. Ik heb nog in heel nederland een bedrijf gezien wat 50 euro rekent aan administratiekosten. Had de tickets geboekt bij vliegtuigmaatschappij KLM bij KLM werden er geen kosten berekend. Maar vliegwinkel doet dat WEL!. Heb vervolgens verwezen naar een review van 4 oktober die hier staat dat er GRATIS een letter werd gewijzigd. Hun antwoord was dat deze mensen waarschijnlijk een PREMIUM pakket hadden aangeschaft a 8,99 per ticket. Dan zou je de SERVICE gratis krijgen. Volgens mij zijn we niet bij een autodealer waar je een PREMIUM PAKKET moet nemen om iets voor elkaar te krijgen. Mijn advies is zoek alstublieft verder als u vliegtickets boekt. Ik hoop dat onze vliegtijden in de tijd die nog komt gaan wijzigen. Dit geeft mij het recht om de koop te annuleren. Dit ga ik ook zeker doen ook al ben ik bij een andere maatschappij duurder uit. Deze rekenen namelijk geen SERVICEKOSTEN!! Lees meer over deze aanbieder>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 12-10-2017
 
door
51-60 jaar
Met vrienden
2,0
Ronduit slechte service
Vliegticket in Zuid Afrika, oktober 2016

    Totaal:
  • 2
  • Boekingsproces:
  • 7
  • Klantenservice:
  • 2

  • Extra kosten:
  • 6
  • Prijs:
  • 6

Ronduit slecht. Klacht vorig jaar november wegens het te laat op de hoogte brengen van alleen een mailtje dat het vliegtuig van SAA een dag later zou vliegen Hierdoor veel extra kosten. Vliegwinkel probeert dit af te schuiven op SAA maar zij zijn degene die mij hadden moeten bellen. Afgelopen jaar 2 x klacht ingestuurd. Enige wat ze doen is de mail doorsturen naar de vliegmaatschappij en wachten tot je weer belt Dan sturen ze nog eens een mailtje. Zelf ondernemen ze niets en houden je absoluut niet op de hoogte.
Na 9 maanden nog niets gehoord
Lees meer over deze aanbieder>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 14-09-2017
 
door
61-70 jaar
Met gezin
1,0
Kortingcode niet uitbetaald
Vliegticket in Nederland, april 2016

    Totaal:
  • 1
  • Boekingsproces:
  • 1
  • Klantenservice:
  • 1

  • Extra kosten:
  • 2
  • Prijs:
  • 4

Bij de kortingscode die ik per email ontving staat heel duidelijk: 20 euro korting op alles. Elke verwijzing naar nadere voorwaarden ontbreekt! Erg duidelijk zou je denken.

Niets blijkt minder waar er blijken onderaan de boekingspagina "kleine letters" te staan die allerlei uitzonderingen vermelden die je pas in beeld krijg als je helemaal naar beneden scrolt. In de email met de tekst 20 euro korting op alles staan die beperkingen met geen woord genoemd. Ik zag die dus die kleine letters niet....

Achteraf een niet vermelde uitzondering melden is niet correct en zou je zondermeer misleidende reclame kunnen noemen....

Ik neem niet aan dat vliegwinkel zich daaraan schuldig wil maken dacht ik daarna. Echter dat bleek een vergissing want Vliegwinkel.nl. weet van geen wijken en wil de beloofde korting van 20 euro op alles -ook na 3 emails- niet geven. Gevolg. Een goede klant verloren en een slechte review rijker!

Frans
Lees meer over deze aanbieder>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 16-02-2016
 
door
51-60 jaar

1,0
SLECHTER KAN NIET
in , oktober 2015

    Totaal:
  • 1
  • Boekingsproces:
  • 1
  • Klantenservice:
  • 1

  • Extra kosten:
  • 1
  • Prijs:
  • 1

Ticket geboekt naar Oslo. Ticket zonder bericht niet ontvangen. Na 3 x bellen moest ik bijbetalen voor een nieuw ticket omdat het oude tarief niet meer aanwezig was. Ticket ontvangen via de mail. Op Schiphol bleek
echter dat het ticket niet geldig was, terwijl wel de
betalingen waren gedaan. Vliegtickets is ook niet
bereikbaar van 21.00 tot 07.00 Dit is werkelijk een zeer slecht bedrijf en raad iedereen aan om nooit met hun zaken te doen.
Klein excuus mailtje ontvangen.BRAVO! GA VOORAL ZO DOOR.
Lees meer over deze aanbieder>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 16-10-2015
 
door
31-40 jaar

10
Leuke stedentrip voor weinig geld
in , februari 2015

    Totaal:
  • 10
  • Boekingsproces:
  • 10
  • Klantenservice:
  • 10

  • Extra kosten:
  • 10
  • Prijs:
  • 10

Voor Valentijn hebben wij een weekendje Londen geboekt op vliegwinkel.nl. Wij konden makkelijk de prijzen van de vliegtickets vergelijken en hebben er uiteindelijk voor gekozen om vanaf eindhoven te vertrekken in plaats vanaf Amsterdam. Dit scheelde ons toch zo'n 20 euro per persoon wat wij weer konden besteden aan een restaurant in Londen. Wij hebben een fijn weekend gehad Lees meer over deze aanbieder>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 17-02-2015
 
door
31-40 jaar

7,0
Prima service
in , januari 2015

    Totaal:
  • 7
  • Boekingsproces:
  • 8
  • Klantenservice:
  • 8

  • Extra kosten:
  • 7
  • Prijs:
  • 8

In januari hebben wij een ticket naar Johannesburg gekocht op de website van vliegwinkel. Wij konden makkelijk betalen en ontvingen onze tickets direct per e-mail. Tot op heden geen klachten over deze organisatie Lees meer over deze aanbieder>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 06-02-2015
 
1 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
41-50 jaar

1,0
Geen boekingsgegevens wel betaalt
in , januari 2015

    Totaal:
  • 1
  • Boekingsproces:
  • 1
  • Klantenservice:
  • 1

  • Extra kosten:
  • 1
  • Prijs:
  • 1

Heden heb ik om 15:51 een betaling gedaan van 163,51 aan vliegwinkel.nl voor een veertiendaagse retour naar tenerife. Vervolgens kreeg ik een pagina met de volgende tekst:

Uw boeking is niet goed gegaan

Wij hebben uw betaling ontvangen, echter door technische redenen kunnen wij uw boeking niet bevestigen. U ontvangt hierdoor geen boekingsbevestiging van ons. Let op, maak geen nieuwe boeking!
Neem zo snel mogelijk contact met ons op via: 0800 – 8946535 (gratis).
Wij zullen uw boeking dan alsnog proberen te bevestigen.
Onze openingstijden zijn:
maandag t/m vrijdag 09:00 - 21:00
zaterdag 10:00 - 17:00
zondag 10:00 - 15:00

Ik natuurlijk gelijk bellen met dat 0800 nummer. Die persoon kon in zijn PC zien dat ik had geboekt maar dat kennelijk nog niet het geld was overgemaakt wat op zich vreemd is. Het enigste wat hij mij nog kon zeggen was dat ik maar ff moest wachten tot de avond en als ik dan nog niet mijn reisgegevens heb nogmaals moest bellen.

Om 20:00 uur nog maar eens in mijn mail gekeken en joepie, post van vliegwinkel.nl, helaas te vroeg ge vreugd.
In plaats van de verwachte bevestiging en vlieggegevens kreeg ik het verzoek om de boeking als nog af te ronden door nog eens 107,54 over te boeken. Natuurlijk kwam bij mij gelijk de gedachten hier klopt iets niet, is dit soms de Bananesplit!?!

Uiteraard nogmaals gebeld met het 0800 nummer en na 45 min kreeg ik een zeer onbeschofte vrouwelijke medewerker te spreken. Zonder mijn gegevens in gezien te hebben kwam ze met de mededeling dat er tijdens het spel de spelregels gewijzigd was door Ryanair. Er werd gesteld of betalen of je kunt je geld terug krijgen Heb der duidelijk gemaakt dat zij tussen mij en Ryanair en mij in zitten en zij er dus voor verantwoordelijk voor waren. Heb er meerdere keren op gehamerd dat dit niet kan en of zij in het systeem wilde kijken hoe het nu zit maar dat kon zij niet om dat ze de boekingsnummer moest hebben maar deze heb ik nooit gekregen en daar voor bel ik nu juist. Ze zou met een medewerker er naar gaan kijken en ik zou via mail op de hoogte gebracht worden. Heb nog verzocht om deze afspraak bevestigt te krijgen via mail maar krijg zoals verwacht nul op mijn rekwest!!!
Lees meer over deze aanbieder>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 27-01-2015
 
2 van 2 mensen vinden dit een nuttige review.

door
21-30 jaar

5,0
Onverwachte boekingskosten
in , april 2012

    Totaal:
  • 5
  • Boekingsproces:
  • 6
  • Klantenservice:
  •  -

  • Extra kosten:
  • 1
  • Prijs:
  • 6

De prijs vooraf was goed, maar toen ik al mijn gegevens heb ingevuld kwam er opeens nog flinke boekingskosten bij. Dat vind ik echt not done tegenwoordig. Uiteindelijk was een andere partij goedkoper. Lees meer over deze aanbieder>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 15-05-2014

en win een mooie Scratchmap!
Heeft u ervaring met Vliegwinkel.nl of een andere organisatie?

Heeft u ook ervaring met Vliegwinkel.nl of een andere reisorganisatie?
Deel uw ervaring door onderstaand formulier in te vullen!

Winnen: Aan het eind van iedere maand wordt er een mooie Scratch Map (kras landkaart) verloot!
Meer kans maken? Vul dan meerdere ervaringen in van verschillende vakanties!

Reisinformatie
*
*
*
Waardering
Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Boekingsproces

Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Klantenservice

Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Bijkomende kosten

Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Prijs / kwaliteit verhouding

Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Algemene waardering

*

*
Uw gegevens
*
*
Ervaring opslaan
Ik bevestig dat bovenstaande gegevens gebaseerd zijn op mijn eigen ervaring.
Ik bevestig dat ik begrijp dat het verboden is om een ervaring in te voeren over een reisorganisatie waarmee ik banden heb, alsmede een niet op waarheid beruste ervaring in te voeren.






Bestemmingen van Vliegwinkel.nl

Bezoek de s.v.p. de website van Vliegwinkel.nl om alle bestemmingen te bekijken.


Home | Reizen en vakanties | Reisorganisaties | Over ons | Contact