Fletcher


Fletcher biedt hotels aan in Nederland. De Fletcher hotels onderscheiden zich door de authentieke restaurants en zijn vaak gevestigd in mooie, historische gebouwen.

De Fletcher hotels zijn allemaal mooi gelegen: in bossen, de duinen, maar ook in mooie steden. De service is bij Fletcher goed geregeld: het personeel maakt het u graag naar uw zin.



Bezoek de website     Schrijf een ervaring  


Totaal: 4,1
Vervoer: 8,2
Accommodatie: 5,1
Reisleiding: 2,5
Prijs: 4,6

4,1

39 ervaringen
Fletcher krijgt een gemiddeld cijfer van 4.1. Dit cijfer is gebaseerd op 39 ervaringen en beoordelingen die bezoekers op ReisOrakel.nl hebben geschreven.

Schrijf ook een ervaring en win een mooie Scratchmap!

Samenvatting van de ervaringen

Totaal:
 
4,1
Vervoer:
 
8,2
Accommodatie:
 
5,1
Reisleiding:
 
2,5
Prijs:
 
4,6

Verdeling van de totaalcijfers

Geweldig:
 
2 stemmen
Goed:
 
5 stemmen
Redelijk:
 
6 stemmen
Matig:
 
9 stemmen
Slecht:
 
11 stemmen

Ervaringen
 
door
61-70 jaar
Met partner
1,0
De prijs en kwaliteit zijn niet in verhouding
Hotel in Nederland, september 2018

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 3

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 2

Was geboekt als Hampshire hotel 3* : 2 nachten MET ontbijt. Werd veranderd in Fletchet 4* zonder ontbijt, moesten 12,5 euro p.p.n. bijbetalen voor het ontbijt !. Was een donkere kamer met een vieze geur. Kleine badkamer. Piepkleine kast met vijf kapstokken en twee mini schabjes van 30x30 cm. Geen minibar, geen koffiezetje, geen safe.
Kortom zeker geen 4* waardig
Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 23-09-2018 | Accommodatie(s): Mooi Veluwe Putten Nederland
 
door
61-70 jaar
Met vrienden
-
Opleten is de boodschap
Familiereis in Nederland, augustus 2018

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 6

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 5

Geboekt bij Fletcher met all-in voucher
bij uitchecken moesten wij nog de drank betalen een all-in is overal met drank- dit is dus misleidend de kamers waren proper
maar dringend aan vernieuwing toe het personeel was zeer vriendelijk
Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 27-08-2018 | Accommodatie(s): nunspeet
 
door
51-60 jaar
Met gezin
4,0
Verblijf in hotel Trivium
Autovakantie in Nederland, juli 2018

    Totaal:
  • 4
  • Vervoer:
  • 10
  • Accommodatie:
  • 2

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 4

De kamers zijn duidelijk gedateerd, er is geen airco, geen koelkastje. De handdoeken zijn rafelig. Er is niet afdoende schoongemaakt, en het ontbijt is karig en wordt niet op tijd bijgevuld. De bedden zijn doorgezakt dus aan vervanging toe Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 29-07-2018 | Accommodatie(s): Trivium hotel Etten-Leur
 
1 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
51-60 jaar
Met partner
1,0
Zeer minimaal
Thema vakanties in Nederland, juli 2018

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  • 2
  • Accommodatie:
  • 2

  • Reisleiding:
  • 7
  • Prijs:
  • 3

Helaas op locatie valkenburg een minimale waardering. 1 dame als personeel. Echt belachelijk ook voor deze dame zelf, dit is geen werken. Meisje deed het wel voortreffelijk. Dit is geen reclame. Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 13-07-2018 | Accommodatie(s): Valkenburg
 
1 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
61-70 jaar
Met partner
6,0
Ervaring hotel overnachting
Hotel in Nederland, juli 2018

    Totaal:
  • 6
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 5

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 6

Hotel is nodig aan een renovatie toe, vooral de kamers en zeker de badkamer. Kamers zijn schoon, bedden zakken wat door en zijn laag. Alles is nogal gedateerd. Personeel is vriendelijk en het eten is erg goed. Ook het ontbijtbuffet was prima. Zwembad is heerlijk maar wat jammer van het verval. Zulke mooie muurschilderingen maar onderaan liggen de stukken eraf. Op de bodem een dik zeil, voelt raar aan. De ramen zijn niet erg schoon, ook de deuren van de serre naar het terras stonden open, er zat een dikke laag stof op de randen. Terras bv zou ook dagelijks eens geveegd mogen worden. Opknappen dus! Wat een mooie omgeving en zoveel te doen dus een perfecte locatie. Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 07-07-2018 | Accommodatie(s): Hotel Dinkeloord
 
2 van 2 mensen vinden dit een nuttige review.

door
61-70 jaar
Met partner
5,0
Slecht en klantonvriendelijk
Fietsvakantie in Nederland, mei 2018

    Totaal:
  • 5
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 4

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 5

Geachte Lezer

Het bezoek aan het hotel in loosdrecht hadden we ons anders voorgesteld.

Als eerste , is er een verbouwing aan de gang en waren er diverse schilders aan het werk en hadden hun voertuigen op de parkeerplaats staan waardoor ik minder goed op de mindervalide plaats kon parkeren.

We waren wat vroeg en ook dat was al een probleem.
Na zeker 10 minuten te hebben moeten wachten kwam er een baliemedewerker.
Inchekken kon dan wel maar konden niet naar de kamer
Op zich geen probleem en ook begrijpelijk dat het zo was , want wij wilden toch eest een stukje fietsen.

Mijn echtgenote vroeg aan de medewerkster welke fietsroute ze kon aanbevelen.
“ daar liggen A4 tjes die je kan pakken”.
Niet echt klantvriendelijk!!!

Het ergste komt nog
Wij waren om 14.35 uur terug van onze tour en zouden nu graag naar de kamer gaan.
De ene na de andere medewerker liep langs en hadden het zogenaamt te druk om ons te woord te staan.
Na al weer 10 minuten te hebben gewacht , en compleet genegeerd, was er dan toch iemand die het over z’n lippen kon krijgen om ons te begroeten .
Zogezegt was er al ingechekt en na controle zouden we dan de magneetkaart kunnen krijgen , dachten we ....

De medewekster gaf aan dat het nog geen 15. uur was ( op 10 min na ) en de kaart niet kon geven.
Ze zou het eerst moeten vragen of dit kon.
Na weer te moeten wachten kon dit dan om 14.55 uur.
Ik vroeg waar de lift was en kreeg te horen dat deze stuk was .
Ik ben enigzins behinderd in lopen en vond dit niet prettig.
Er kwam ook geen hulp om de koffers mee naar de 2e etage te slepen.
De medewerkster had ook hulp kunnen bieden of iemand roepen om te helpen.
“Alweer zeer klant onvriendelijk.”

Eenmaal op de kamer leek alles in orde.....
Helaas was dat niet.

Haren in de wasbak en in het bad
Het rooster voor de afzuiging was bruin van viese aanslag en onlastingsresten onder de spoelrand van het toilet
Dikke stof op het bureau met name onder de tv en gedroogde muggen in de gordijen.

Ik vindt dat dit geen 4 **** waard is en en zal ook overwegen om in het vervolg naar een andere hotelketen om te kijken.

Of is het zo , als je een EMTE voucher hebt het hier toch om een vorm van discreminatie en klasse-onderscheidt gaat.???

“Onbegrijpelijk”
Ik heb nog z’n voucher en hoop dat bij een volgend bezoek aan een hotel uit julli keten het wel naar wens zal zijn.
Ik heb al vaker in jullie hotels overnacht , maat zoals dit heb ik nog nooit meegemaakt.

Met vr groet
Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 25-05-2018 | Accommodatie(s): Loosdrecht- amsterdam
 
door
61-70 jaar
Met vrienden
10
Fantastisch de moeite waard
Stedentrip in Nederland, april 2018

    Totaal:
  • 10
  • Vervoer:
  • 9
  • Accommodatie:
  • 9

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 9

Wij hebben veel ervaring met flechter hotel omdat we bij een aantal hebben gelogeerd, we zijn recentelijk in kasteel erenstein geweest voor de derde keer een grote kamer, het is een heerlijk hotel heel aardig personeel en het eten was voortreffelijk kan het iedereen aanraden Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 22-04-2018 | Accommodatie(s): Kasteel erenstein
 
door
51-60 jaar
Met partner
2,0
Slecht volgende keer naar vd Valk
Hotel in Nederland, april 2018

    Totaal:
  • 2
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 2

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 2

Kleine gedateerde kamer en slecht schoongemaakt.
Ontbijt slecht aangevuld. 20 min wachten op een simpel ei. Excuus was. "Het is erg vol" Dat voor 117 euro kan echt niet.
Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 16-04-2018 | Accommodatie(s): FLETCHER ROERMOND
 
door
41-50 jaar
Met partner
3,0
Never ever again
Hotel in Nederland, februari 2018

    Totaal:
  • 3
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 4

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 5

Minikoelkast leeg, douche koud bij doortrekken toilet , geen aparte zeep vor bad , koude slappe koffie , geen uitleg voor de tv (aan en uit knop was verborgen) vlekken in het tapijt , spaanse koffie gevraagd zat geen tia maria in , diner groenten en aardappel in no time koud, 1 wijnglas teveel op rekening , constant vragen naar je kamer nummer, de welness niet van het hotel moest van buitenaf komen, al met al geen aanrader niet doen !!! Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 27-02-2018 | Accommodatie(s): Fletcher Hotel-Restaurant Sallandse Heuvelrug
 
4 van 4 mensen vinden dit een nuttige review.

door
61-70 jaar
Met partner
-
Fletcher is kinderachtig en sneaky
Hotel in Nederland, januari 2018

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Met Parkmobile voucher bleek het hotel dertig euro duurder dan zonder!
Fletcher is niet bereid de kosten vd (ongebruikte) voucher terug te storten:
Kinderachtig én sneaky
Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 22-01-2018 | Accommodatie(s): Fletcher Epe
 
2 van 2 mensen vinden dit een nuttige review.

door
61-70 jaar
Met partner
2,0
Zeer slecht eten matig
Oud & Nieuw reis in Nederland, december 2017

    Totaal:
  • 2
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 4

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 2

We waren in epe tot 12 uur niets te doen ja aan de bar hangen in het nieuwjaarsdag word ook niets gedaan wij zijn vroeg naar huis gereden dit doen wij nooit meer om naar een fletcher hotel tegaan voor 300 euro voor 2 personen Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 17-01-2018 | Accommodatie(s): oud en nieuw arrangement
 
2 van 2 mensen vinden dit een nuttige review.

door
61-70 jaar
Met partner
3,0
Niet tijdens Feestedagen
Kerstreis in Nederland, december 2017

    Totaal:
  • 3
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 7

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 3

Onze ervaring tijdens Kerstdagen 2017 zijn ronduit verschrikkelijk.
Onvoldoende personeel en niet voorbereid. De verantwoordelijke was niet bereikbaar. Héél lang moeten wachten voor het serveren van het diner. Wel excuus gemaakt maar totaal geen verbetering ze gaan gewoon door ! geen overleg of communicatie. Klacht in gediend . Je krijgt een tegoedbon. Nooit meer Fletcher Hotel tijdens Feestdagen
Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 03-01-2018 | Accommodatie(s): Kloosterhotel Willibrordhaeghe
 
2 van 3 mensen vinden dit een nuttige review.

door
61-70 jaar

3,0
Waardeloos, en zeker nooit weer!!!
Hotel in Nederland, december 2017

    Totaal:
  • 3
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 3

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 3

Als vaste gast van Fletcher viel ons dit 4⭐️⭐️⭐️⭐️ hotel erg tegen! Het is natuurlijk een oud gebouw, maar vieze vlekken in het laken en molton en vloerbedekking ??? Geen afvoerstop?
Waar ik na klacht een losse kreeg in verpakking die ik er zelf maar uit de verpakking en in moest wurmen ???
Een kamerslot wat niet werkte? Een douche die niet op temp. Bleef???
Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 24-12-2017 | Accommodatie(s): Stadhouderlijk hof Leeuwarden
 
2 van 2 mensen vinden dit een nuttige review.

door
51-60 jaar
Met partner
4,0
Fletcher landhotel Bosrijk Roermond direct aan Snelweg
Hotel in Nederland, november 2017

    Totaal:
  • 4
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 4

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 4

Fletcher Landhotel Bosrijk Roermond ligt direct aan de oude snelweg naar Duitsland welke 24/7 met name door vrachtverkeer gebruikt wordt.
Wij hadden een gedateerde kamer aan de voorzijde en hebben de hele nacht niet geslapen door geluid overlast van de snelweg en tikkende verwarmings buizen.
Volgens hotel receptie ligt het hotel nou eenmaal aan de snelweg maar dit wordt nergens meegedeeld.
Klacht bij Fletcher klantenservice ingediend maar geen enkele reactie ontvangen.
Tip: accepteer alleen een kamer aan de achterzijde.
Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 27-11-2017 | Accommodatie(s): Fletcher Landhotel Bosrijk Roermond
 
1 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
61-70 jaar
Met partner
5,0
Slecht
Hotel in Nederland, augustus 2017

    Totaal:
  • 5
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 5

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 5

Oudbollige kamer Plastic en papieren bekertjes op de badkamer/ niet erg milieu vriendelijjk.
Vieze vloerbedekking. Hier ga ik nooit meer naartoe.
Wel een goed bed.
Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 10-08-2017 | Accommodatie(s): Hotel Scheperkamp Lochem
 
3 van 3 mensen vinden dit een nuttige review.

door
51-60 jaar
Met partner
-
Oud
Hotel in Nederland, juli 2017

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 4

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 6

Kamers heel oud personeel heel vriendelijk vloerbedekking heel vies kom niet meer in Valkenburg met Fletcher Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 02-07-2017 | Accommodatie(s): Geulvallei
 
3 van 3 mensen vinden dit een nuttige review.

door
51-60 jaar
Met partner
3,0
Welcome dear guest.... we like to have all your money so nothing is complimetary at our facilities
Autovakantie in Nederland, mei 2017

    Totaal:
  • 3
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 3

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 3

2 nights reservation with upgrade to senior room (plus 25 euro a day).
Room was clean and had 2 balcony wich both where horrible dirty sigarets and ash to fill a garbage bag also plenty of old leaves from last autumn.
Inside the room it was clean but outside extreme dirty the windows looked like milkglas.
Parking for 7 euro,s a day on there own parking place guest have to pay to park there car in a open parkinglot ???????.
Beds where way to soft.
the entire hotel smelled like a open fireplace because off the trendy woodfires on the terras combined with all day burning barbecues.
i smelled like smoked salmon after my stay here.
Dont go here or any other fletcher hotel they are to expensive for what they offer you.
this was my third Fletcher hotel and now definitely my last one.
Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 21-05-2017 | Accommodatie(s): fletcher hotel loosdrecht
 
2 van 2 mensen vinden dit een nuttige review.

door
61-70 jaar
Met partner
1,0
In één woord slecht
Autovakantie in Nederland, maart 2017

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 3

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 2

Slechte ervaring bedden rolde je uit arrangement klopte van geen kanten dit is onze tweede ervaring met een Fletcher hotel en tevens onze laatste ga nooit meer naar een Fletcher hotel Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 05-03-2017 | Accommodatie(s): arangement leidschedam/den haag
 
door
31-40 jaar
Met gezin
2,0
Slecht
Familiereis in Nederland, januari 2017

    Totaal:
  • 2
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 1

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 1

Prijs/kwaliteit ver onder de maat . Wij hebben 1 nachtje geslapen en waren met z'n vieren € 225,- kwijt (2 kinderen van resp. 3 en 4 jaar en dan hadden we zelfs nog een voucher. Je moest zelfs nog parkeergeld betalen. Bij navraag factuur geen heldere uitleg. Ontbijt was goed, bedden ook. Verder was het op z'n Hollands gezegd een oude meuk met weinig sympathieke receptioniste, jammer! Omgeving prachtig! Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 29-01-2017 | Accommodatie(s): Fletcher Marijke
 
2 van 2 mensen vinden dit een nuttige review.

door
51-60 jaar
Met partner
2,0
Geen aanrader
Kerstreis in Nederland, december 2016

    Totaal:
  • 2
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 3

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 3

Alles is tot op het bot wegbezuinigt. Onbekwaam personeel.
Mijn vrouw heeft voedsel vergitiging opgelopen.
Alles is slechtverlicht en het niet viersterren waardig.
Na controle blijkt dit al jaren bij Fletcher bekend te zijn maar doen niets.
Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 28-12-2016 | Accommodatie(s): Hoetel Erenstein Kerkrade
 
door
51-60 jaar
Met vrienden
7,0
Redelijk
Hotel in Nederland, november 2016

    Totaal:
  • 7
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 8

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 7

De kamer was prima, ruim en goed schoon, fijn dat hond mee kon. Alleen tientje per nacht voor hond snapte ik niet, kreeg daar niets extras voor. Goed ontbijt, prima bedden. Ik miste washandjes, losse zeepjes en föhn. Daarnaast vond ik het heel ongezellig dat ik alleen in een aparte ruimte moest eten/ontbijten vanwege de hond, erg ongezellige ruimte en voor diner zou ik dan alleen moeten zitten, er was nl verder niemand, daarom ben ik elders in de Koog gaan eten. Ik miste ook gezellige bankjes in de hal. Lift was eng, viel telkens stukjes terug. Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 14-11-2016 | Accommodatie(s): Cooghen Texel
 
1 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
61-70 jaar
Met partner
7,0
Geen aanrader.
Hotel in Nederland, oktober 2016

    Totaal:
  • 7
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 7

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 8

De receptioniste was een stuk chagarijn. Gewoon onsympatiek. Zeer kortaf. Hier tekenen en betalen. Bij arragement zat wandel- en fietsroute. Volgens haar niet. Ik moest het bewijzen en kreeg met moeite 2 wandelcopietjes en dat was het. Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 30-10-2016 | Accommodatie(s): Cooghen de koog
 
1 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
61-70 jaar
Met gezin
6,0
Te zuinig naar gasten
Hotel in Nederland, oktober 2016

    Totaal:
  • 6
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 7

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 6

Voorop gesteld.: personeel vriendelijk. manager moet even de oogjes uitwrijven.
algemeen: alles druipt op zuinigheid (verkeerde bezuiniging) 1e fout. op orderbevestiging staat geen adres postcode.TomTom radeloos. bij, ingang in bos, staat geen verlicht bord. Op parkeerterrein is alle verlichting gedimpt. verwijsborden staan in het donker. personeel wil bij incheueqe volledige vooruitbetaling!?!? (met smoes dat leiding Fletcher dat eist) daar trappen wij niet in
warm water uit douche afgeknepen, warm water wasbak duurt 1,5 minuut eer dat het uit de kraan komt. verspilling van veel warm water in leiding dus. (plaats boiler in punt gebouw) eten: Dorade vis, zo'n klein stukje dat zij zich moeten schamen. dom ook, voor €1,00 inkoop meer vis en dan ook niet deze klacht... glas wijn, inhoud zeer karig. Parelhoen te droog en zonder smaak.
geluid: eigenlijk gied stil, echter wordt tenirt gedaan door oude bruine ventilator op plat dak voor balkon. Vloerbedekking en rode stoeltjes in kamer zijn aan vervanging toe. maar ja, dat kost geld van een overgemomen hotel.
.
Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 25-10-2016 | Accommodatie(s): fletzer hunzenbergh
 
door
31-40 jaar
Alleenreizend
1,0
Dieptepunt in hospitality
Hotel in Nederland, juli 2016

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 6

  • Reisleiding:
  • 1
  • Prijs:
  • 3

Verschrikkelijk slechte service. Geluidsoverlast tot diep in de nacht.
Afwezige nachtportier. Dieptepunt in hospitality.
Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 23-07-2016 | Accommodatie(s): Fletcher ellecom
 
door
61-70 jaar
Alleenreizend
-
You get what you pay for
Autovakantie in België, mei 2016

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Al in tientallen fletchers verbleven doorheen heel NL via kruidvat, meestal in de week. Algemene beoordeling 7/10. Best hotelbeoordeling ff checken op booking of dergelijke. De kamers zijn zéér wisselvallig, soms top soms waardeloos. Personeel, ontbijt, diner vallen meestal goed mee.

F. Van Dijck, 60+ en morrijder verliefd op NL!
Mortsel (België)







Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 01-03-2017 | Accommodatie(s): Meerdere
 
door
41-50 jaar
Alleenreizend
8,0
Niets mis mee
Hotel in Nederland, mei 2016

    Totaal:
  • 8
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 9

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 8

Wij gaan vaak via vakantieveiling naar een Fletcher hotel
Wij kunnen vaak alleen in het weekend kunnen met een bijbetaling altijd boeken in het weekend ook in het hoofdseizoen
Ook wij hebben wel een een mindere hotelkamer gehad
Maar wij gaan dan naar de receptie en tot nu toe erg goed geregeld
Er is 1 hotel waar wij niet weer heen willlen en dat is Fletcher Callantsoog

Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 15-06-2016 | Accommodatie(s): Fletcher,s door heel Nederland
 
door
51-60 jaar
Met vrienden
6,0
Meubilair af te voeren
Hotel in België, april 2016

    Totaal:
  • 6
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 5

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Personeel was aangenaam en voorkomend.
Maaltijden verzorgd en lekker.
Enig minpunt het meubilair van de suite was echt afgeleefd. Ligbed met zwarte vlek waar het hoofd rust geeft geen hygiënische indruk.
Zo'n meubels zouden voor mij direct naar de vuilnisbelt mogen... Bizaar want in een suite verwacht je toch een ietsje beter...
Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 09-04-2016 | Accommodatie(s): De Witte Raaf
 
1 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
41-50 jaar
Alleenreizend
-
Stugge klantenservice Fletcher Hotels
Hotel in Nederland, maart 2016

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Lees eerst goed de voorwaarden als je via vakantieveilingen op een Fletcher hotel bied. De gewonnen voucher geeft een uiterste boekdatum, maar ook wanneer je niet kunt reserveren.
In mijn geval is dit niet op vrijdag en zaterdag, zodat een weekend-weg niet mogelijk is.
De klantenservice wil, zelfs niet tegen meerprijs, een tegemoetkoming doen. "Had ik vooraf de voorwaarden maar goed moeten lezen". Ook werd verteld dat de weekenden vanaf maart bijna altijd volgeboekt zijn. Nou, de 3 hotels waar ik naar keek zijn allen nog beschikbaar op vrijdag 4 maart. Helaas ..... weinig begrip bij Fletcher, als je samen de hele week werkt en alleen voor weekenden kunt reserveren.
Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 22-02-2016 | Accommodatie(s): nvt
 
5 van 5 mensen vinden dit een nuttige review.

door
31-40 jaar
Alleenreizend
1,0
Fletcher: bah
Hotel in Nederland, november 2015

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 4

Raar verhaal, dat de klant (veel) centjes gekost zou hebben...

Lees en huiver, en denk even na voordat je in zee gaat met Fletcher.

Op 26 november besluiten we een nachtje naar Hotel de Zeegser Duinen te gaan. Ik zoek op internet en vind een aanbieding bij hotels.nl voor 1 nacht inclusief ontbijt voor 63 euro. Op de website van Fletcher kost deze nach 114,-. Raar, dus maar even bellen met de reserveer lijn. "Ja, nee, klopt. U kunt bij hotels.nl boeken voor 63. Maar wij hebben nog een aanbieding!! 25 euro. PEr persoon. Per nacht. Inclusief ontbijt. Tel daar de onzin- verborgen- oplichtkosten bij op, en je komt op 64 euro."Mooi. Doe dan maar, want dat scheelt Fletcher weer kickback betalen aan hotels.nl. "Krijg ik nog een bevestiging per email?" "Natuurlijk, die komt er aan".
Opgelost. Zou je denken.
24 uur later nog steeds geen bevestiging. Dus ik ga maar weer bellen. "Ja, nee, klopt. U staat in de computer. voor 73 euro." Euh? Neehee. 64 euro. Ineens snap ik dat ik geen bevestiging heb gekregen. Ondertussen staat dezelfde kamer op hotels.nl voor 53 (!) euro. Aangezien Fletcher zich niet aan haar afspraken houdt, wil ik de kamer niet. "Dat kan, daar komen dan wel annuleringskosten bij". Dan wordt ik even heel boos. Echt, dat je denkt, heel boos. En, ik wordt doorverbonden met het hotel zelf. De receptie hoort mijn verhaal aan, annuleert (natuurlijk) gratis mijn reservering, en ik boek op hotels.nl de kamer, inclusief ontbijt, en alle bijkomende kosten voor 53 euro. Op datzelfde moment op de website van Fletcher: 129 euro...

Ik ben piswoest en kneiterkwaad.

De oplossing van Fletcher? Als u een 3 gangen diner voor 2 personen koopt, krijgt u 20 euro korting. Dus, pas als ik (veel) meer geld aan een (te) duur diner uitgeef komen er financiële excuses. In plaats van niets (wij eten niet bij Fletcher) moet ik 70 euro betalen? Voor een poging tot oplichting van Fletcher? Aan mijn hoela zoals we dat in Amsterdam zeggen.

Als ik dat duidelijk maak, hult de reserverings afdeling zich in zwijgen. Geen antwoord, geen oplossing. Ik wordt doodgezwegen. De reserveringsafdeling is duidelijk niet op de training klantvriendelijkheid geweest.

Dus een waarschuwing: Fletcher hotels Nederland is een samenwerkingsverband tussen verschillende hotels. De hotels worden gerund door vaklui. Het hoofdkantoor wordt bezet door winst jagende, klantonvriendelijke, bonus peuteraars. Ik zeg: bah, bah en nog eens bah.
Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 21-12-2015 | Accommodatie(s): fletcher
 
2 van 2 mensen vinden dit een nuttige review.

door
51-60 jaar
Met partner
5,0
Matig
Thema vakanties in Nederland, september 2015

    Totaal:
  • 5
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 5

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 5

Via vakantieveiligen geboekt. Gebeld met hotel. Door de week beschikbaar.

Kamer matig. Bedden doorgezakt, schimmel in douche, vieze vloerbedekking in de gang. Toilet toonde nog sporen van de vorige gebruiker.
In het algemeen sleets.
Wordt niet gevraagd of alles naar wens was.

Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 30-09-2015 | Accommodatie(s): Bel Monte Berg en Dal | Vervoer: Auto
 
0 van 2 mensen vinden dit een nuttige review.

door
51-60 jaar
Met partner
8,0
Zeer goed
Hotel in Nederland, september 2015

    Totaal:
  • 8
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 9

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 8

Dit was ons zoveelste Flechterhotel geboekt met Kruidvat actie.
Wederom weer een prima hotel van Fletcher. Nog NOOIT slechte ervaringen gehad met de Fletcherhotels.
Prima die Fletcherhotels, op deze manier vertoeven wij regelmatig goedkoop door heel Nederland, dankzij Fletcher.
Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 25-09-2015 | Accommodatie(s): hotel erenstein, Kerkrade | Vervoer: auto
 
2 van 4 mensen vinden dit een nuttige review.

door
21-30 jaar
Met vrienden
1,0
Slecht
Hotel in Nederland, juli 2015

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 1

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 4

Ik en een vriendin hebben in een fletcher hotel over nacht helaas geen goede ervaring de kamer was heel vies er zat bloed op de deuren binne kant en buiten kant. De beden waren Door gezakt en het onbijt was redelijk had alleen zwarte stinkende eieren voor een 4 sterren hotel was het heel slecht Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 24-07-2015 | Accommodatie(s): Hotel | Vervoer: Eigen vervoer
 
5 van 5 mensen vinden dit een nuttige review.

door
41-50 jaar
Met vrienden
-
Nooit meer fletcher
Hotel in Nederland, maart 2015

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

2 x een overnachting bij fletcher hotels geboekt via hotelbon kruitvat. 2 x gebeld enkele dagen van te voren dat we naar een ander hotel moesten. 2e keer notabene omdat ze daarna een groep hadden geboekt. Wij moesten dus gewoon maar plaatsmaken. De arrogante houding van de fletchermedewerker was helemaal het toppunt . We mochten blij zijn dat we niet hoefden bij te betalen, en van een kleine compensatie was al helemaal geen sprake. Voor mij dus NOOIT GEEN FLETCHER HOTELS meer!!!! Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 24-02-2015
 
2 van 2 mensen vinden dit een nuttige review.

door
16-20 jaar
Met partner
4,0
Belachelijk
Hotel in Nederland, februari 2015

    Totaal:
  • 4
  • Vervoer:
  • 10
  • Accommodatie:
  • 10

  • Reisleiding:
  • 1
  • Prijs:
  • 7

Het is al de tweede keer dat mijn moeder naar een ander hotel word gestuurd. Een groep kwam in haar en haar moeder haar plaats omdat ze een groep niet konden afwijzen, terwijl mijn moeder en haar moeder eerder hadden geboekt. Het is echt schandalig! Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 25-02-2015 | Accommodatie(s): Hotel | Vervoer: Auto
 
2 van 2 mensen vinden dit een nuttige review.

door
21-30 jaar
Met partner
3,0
Teleurgesteld
Stedentrip in Nederland, oktober 2014

    Totaal:
  • 3
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 3

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 2

Wij hadden ons verheugd om een paar dagen gezellig in Middelburg te verblijven.
Aangezien wij goede ervaringen hebben met de Fletcherhotels dachten wij ook in Middelburg een goede keuze te maken. Dit bleek echter niet het geval.
Het hotel is oud en onafgewerkt. Er zitten scheuren in de muur en het behang is langzaam van de muren af aan het bladderen. Op de hotelkamer tocht het enorm, waardoor het erg koud was en daarnaast is het erg gehorig. Wij hebben twee nachten wakker gelegen van getik naast ons hotelkamerraam aan de buitenkant. Daarnaast was het bed een twijfelaar, waardoor wij er niet comfortabel met twee mensen in hebben kunnen slapen. De badkamer is oud en versleten en er zat een grote scheur in de vloer. Al met al niet eens 3 sterren waardig.
Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 21-10-2014 | Accommodatie(s): Du Commerce
 
2 van 2 mensen vinden dit een nuttige review.

door
61-70 jaar
Met partner
4,0
Slechte kamers
Actieve vakantie in Nederland, september 2014

    Totaal:
  • 4
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 4

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 4

Hotel Bosrijk is een gedateerd hotel en zeker geen 4 sterren. Via een goedkoop voucher geboekt maar voor 4 sterren moer er € 10 bijbetaald worden. Voor € 10 kun je ter plaatse de kamer ''upgraden" maar als je dit niet doet krijg je een single kamer, die omgebouwd is naar 2-persoons. Het bed is veel te klein en de kamer is erg warm. Niet boeken dit hotel! Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 07-09-2014 | Accommodatie(s): Hotel Bosrijk Roermond | Vervoer: auto
 
1 van 2 mensen vinden dit een nuttige review.

door
51-60 jaar
Met partner
9,0
Wij komen zeker terug
Thema vakanties in Nederland, juni 2014

    Totaal:
  • 9
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 7

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 9

Helemaal tot rust gekomen in Bon Repos. Vriendelijke en behulpzame medewerkers. Hotel is wel een beetje op leeftijd maar alles functioneert. Ook heel belangrijk: goede bedden.
Schitterend uitzicht en een prachtige omgeving zorgen mede voor een paar heerlijke dagen.

Hartelijk dank
Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 06-07-2014 | Accommodatie(s): Bon Repos | Vervoer: auto
 
2 van 2 mensen vinden dit een nuttige review.

door
41-50 jaar
Met partner
1,0
Niet boeken bij Fletcher
Hotel in Nederland, augustus 2013

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  • 10
  • Accommodatie:
  • 10

  • Reisleiding:
  • 1
  • Prijs:
  • 1

Fletcher biedt via Vakantieveilingen overnachtingen aan in 1 van de 60 hotels. Op de site van Vakantieveilingen is geen overzicht van beschikbaarheid. Pas na betaling kun je de beschikbaarheid zien en dan blijkt dat het niet mogelijk is om een hotel van je keuze te boeken. Je kunt ook maar max. 12 dagen vooruit boeken. Fletcher beweert dat het merendeel van de hotels is volgeboekt, maar als je via hun eigen site wilt boeken is er voldoende vrij. Op Klachten.nl staan veel klachten hierover en Fletcher weigert om deze klachten te verhelpen en houdt vast aan het feit dat er maar een paar kamers beschikbaar worden gesteld aan voucher van Vakantieveilingen. Echter als er toch zoveel klachten komen, zou het je als bedrijf niet misstaan om je klantvriendelijker op te stellen. Vakantieveilingen of niet, we zijn allemaal betalende klanten. Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 01-08-2013 | Vervoer: auto
 
1 van 2 mensen vinden dit een nuttige review.

door
41-50 jaar
Met partner
8,0
Goed hotel tegen redelijke prijs
Hotel in Nederland, maart 2012

    Totaal:
  • 8
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 8

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 8

Leuke locatie tegen een best redelijke prijs. Afgelopen dagen in Fletcher Egmond aan zee gezeten. We hebben via vakantieveilingen een voucher voor de locatie gekocht. Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 23-05-2012 | Accommodatie(s): Egmond aan Zee hotel | Vervoer: eigen vervoer

en win een mooie Scratchmap!
Heeft u ervaring met Fletcher of een andere organisatie?

Heeft u ook ervaring met Fletcher of een andere reisorganisatie?
Deel uw ervaring door onderstaand formulier in te vullen!

Winnen: Aan het eind van iedere maand wordt er een mooie Scratch Map (kras landkaart) verloot!
Meer kans maken? Vul dan meerdere ervaringen in van verschillende vakanties!

Reisinformatie
*
*
*
*
Waardering
Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Vervoer

Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Accommodatie

Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Reisleiding

Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Prijs / kwaliteit verhouding

Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Algemene waardering

*

*
Uw gegevens
*
*
Ervaring opslaan
Ik bevestig dat bovenstaande gegevens gebaseerd zijn op mijn eigen ervaring.
Ik bevestig dat ik begrijp dat het verboden is om een ervaring in te voeren over een reisorganisatie waarmee ik banden heb, alsmede een niet op waarheid beruste ervaring in te voeren.








Home | Reizen en vakanties | Reisorganisaties | Over ons | Contact