Fletcher

De Fletcher hotels zijn allemaal mooi gelegen: in bossen, de duinen, maar ook in mooie steden. De service is bij Fletcher goed geregeld: het personeel maakt het u graag naar uw zin.
Bezoek de website Schrijf een ervaring
105 ervaringen
Schrijf ook een ervaring
Ervaringen

51-60 jaar
Met partner
Hotel in Nederland, februari 2021
-
Totaal:
- 1 Vervoer:
- - Accommodatie:
- 1
- - Prijs:
- 1
Reisleiding:
Waardeloos. Na 2 annuleringen ivm Corona nu toch maar gegaan. Ivm de avondklok konden we niet van de kamer maar dat hadden we ingecalculeerd. Er waren maar een paar gasten maar toch een kamer met uitzicht op een brandtrap. Diner hadden ze hun best op gedaan al is100 euro voor 2 pers hamburger wel erg veel betaald en het ontbijt... In een papieren zakje mee naar je kamer. Heb om een bord moeten vragen. In het zakje flesje jus, 3 broodjes, een koud gekookt ei, 1 plakje kaas, 1 plakje kipfilet en een doorgesneden half plakje ham.echt Fletcher, gaat het zo slecht? Had ons een mooie kamer gegeven, ze stonden toch leeg, zo had je compassie getoond met toeristen die geen kant op kunnen maar toch komen en wat voor geweldige mond op mond reclame had je dan gehad. Had je mij ook niet meer gehoord over een doorgesneden plakje ham. Zou besproken worden met directie, niets meer gehoord. Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 20-02-2021 | Accommodatie(s): Hotel Fletcher Middelburg

51-60 jaar
Hotel in Nederland, februari 2021
-
Totaal:
- 2 Vervoer:
- - Accommodatie:
- 2
- - Prijs:
- 2
Reisleiding:
Fletcher is totaal niet klantvriendelijk en flexibel!
Na een mega slecht verblijf in okt 2019 een tegoed voucher gekregen,1 jaar geldig.
Ivm Coronacrisis nog geen gebruik van gemaakt. Tegoed voucher nu NIET meer inwisselbaar!
Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 04-02-2021 | Accommodatie(s): Fletcher Hotel

61-70 jaar
Alleenreizend
Wandelvakantie in Nederland, december 2020
-
Totaal:
- 3 Vervoer:
- - Accommodatie:
- 3
- - Prijs:
- -
Reisleiding:
Mooi gelegen, maar lawaaierige apparatuur , constant geruis vanuit hotel. Doet geen recht aan de rustige ligging. Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 28-12-2020 | Accommodatie(s): Val Monte

51-60 jaar
Met partner
Autorondreis in Nederland, november 2020
-
Totaal:
- 1 Vervoer:
- 1 Accommodatie:
- 1
- 1 Prijs:
- 1
Reisleiding:
Wat een ouwe troep dat deze kamers nog verhuurt mogen worden.
Is nog slecht voor je gezondheid met die schimmel in de badkamer.
En de leerbewerker in de keuken kan van een biefstuk de beste schoenzool maken.
NOOIT MEER Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 29-12-2020 | Accommodatie(s): Fletcher de Burghoeve

61-70 jaar
Met partner
Hotel in Nederland, september 2020
-
Totaal:
- - Vervoer:
- - Accommodatie:
- -
- - Prijs:
- -
Reisleiding:
Na een slechte ervaring met Fletcher in het voorjaar van 2020 mochten we op herhaling met vouchers voor 2 nachten.
Geboekt voor september. Helaas woensdag voor we zouden gaan werden 2 collega's positief getest op Corona. Op donderdag mail gestuurd en na geen reactie op vrijdag gebeld. We krijgen geen vouchers terug, moeten het diner betalen en op de vraag of ik dan moest komen met de mogelijkheid van een positieve Corona test was het antwoord dat dat mijn verantwoording was. Ik dacht juist verantwoordelijk te zijn door niet te gaan. De reden dat we niets terug krijgen is : "omdat we dan maar niet in Corona tijd hadden moeten boeken". Mail gestuurd naar gastensupport. Nooit meer antwoord ontvangen. Schandalig. Nooit meer Fletcher Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 22-09-2020

41-50 jaar
Alleenreizend
Hotel in Nederland, september 2020
-
Totaal:
- 1 Vervoer:
- 1 Accommodatie:
- 1
- 1 Prijs:
- 1
Reisleiding:
Wat een klantontvriendlijk bedrijf is Fletcher. Betaal nooit vooruit want je ben je geld kwijt. De reserveringslijn laat je in de wacht staan. Ik heb 5 keer gebeld over twee dagen en na een uur is er nog steeds een wachtende voor je. Walgelijk. Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 18-09-2020 | Accommodatie(s): Fletcher Hotel-Restaurant Parkstad-Kerkrade

61-70 jaar
Met partner
Rondreis in Nederland, september 2020
-
Totaal:
- - Vervoer:
- - Accommodatie:
- -
- - Prijs:
- -
Reisleiding:
Bij het boeken van de roadtrip wordt niet vermeld dat je in Hoenderloo steeds op een eerste etage slaapt. Er is geen lift.
Wij hebben een upgrade betaald van € 30 voor 'het landhuis' waar we wel beneden konden slapen. De kamer is ruim, maar er zijn geen stopcontacten om mobieltje op te laden. Dat kan alleen als je de schemerlamp uit doet waardoor je in donker zit als je de pit licht boven het bed niet aan wilt hebben. Aankleding van het totaal: gedateerd!!
De eerste nacht: papieren bekertjes in de badkamer. De tweede nacht geen bekertjes...
Positief zijn we over het restaurant. Heel lekker gegeten!! Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 17-09-2020 | Accommodatie(s): Fletcher Hoenderloo

51-60 jaar
Met gezin
Hotel in Nederland, september 2020
-
Totaal:
- 3 Vervoer:
- - Accommodatie:
- 3
- - Prijs:
- -
Reisleiding:
Kasteel/hotel Erenstein GEEN aanrader!! Badkamer had schimmel, toiletbril aan de onderkant vergeeld (urine). Kamers werden niet schoongemaakt (zand van schoenen bv heeft er al die tijd gelegen). Wegens corona apart zitten (heel normaal) maar dat telde dan weer niet elke dag en ook niet voor iedereen (mensen met de zelfde leeftijd 1 tafel/wij als gezin apart). Vlees restaurant taai en als je iets meld totaal geen terugkoppeling.Ontbijt niet consequent zodat als je iets had bijbesteld dit ook op het bord aanwezig was. Wat wel aan tafel gebracht werd was ook elke dag weer anders (3x besteld 3x anders). Bij producten na 3x vragen eindelijk gekregen of alsnog zeggen dat men het helemaal niet heeft (wel op bestellijst).Men weet met hoeveel/hoe laat/wanneer je komt, HOE KRIJG JE HET DAN ALSNOG VOOR ELKAAR OM HET ZO TE VERPESTEN Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 14-09-2020 | Accommodatie(s): Kasteel Erenstein

51-60 jaar
Met partner
Hotel in Nederland, september 2020
-
Totaal:
- 1 Vervoer:
- - Accommodatie:
- 2
- - Prijs:
- 2
Reisleiding:
Wij verbleven drie dagen in het Fletcher Hotel Boschoord te Oisterwijk (NB). Prachtige locatie midden in een bos. Slecht onderhouden hotel.
De afgelopen jaren verbleef ik in tientallen hotels voor mijn werk. Ik werk in toerisme. Ik had dit nog nooit meegemaakt.
Ter illustratie van mijn gehele beleving wil ik graag het volgende voorbeeld geven:
Bij aankomst - op dag 1 - zag ik dat iemand op het terras een lunch nam. Twee dagen later, bij vertrek, stonden de overblijfselen van zijn lunch nog steeds niet opgeruimd op het tafeltje.
Dat trekt niet alleen vogels en insecten aan, maar ook ander ongedierte.
- Kamer niet hygiënisch;
- Vieze plekken op plafond;
- Gedateerde inrichting;
- Ongeïnteresseerd personeel;
- TV Zenders waren nog analoog (het bestaat dus nog) en niet digitaal;
- Alles moet vooraf betaald worden (ook bij inchecken van de kamer) naar mijn mening waarschijnlijk omdat ze door de klachten bang zijn dat je niet meer wilt betalen;
Verborgen extra kosten
Ons verblijf was inclusief ontbijt.
Echter, het bleek dat we tijdens het ontbijt moesten kiezen tussen drie soorten ‘ontbijt’, o.a. een wat zij noemen een ‘continentaal ontbijt’ - d.w.z. dat zij bepalen wat je dan krijgt (geen buffet). W
Wilde je zelf iets bepalen, moest je daarvoor extra bijbetalen.
Volgens dit hotel bestaat een ‘continentaal ontbijt’ uit een croissant, een pistolet en twee plakjes beleg. Dat werd vooral snel neergezet op tafel.
De serveerster liep snel weg. Waarschijnlijk om vragen te vermijden. Zij had echt ‘plezier’ in haar werk - want ze vermeed vervolgens elk oogcontact en keek vooral chagrijnig op een papier waarop ze schijnbaar steeds iets moest noteren in plaats van de gasten te helpen. Zij was vooral erg druk bezig met druk te zijn.
Onduidelijk beleid
Een koffie bestellen moet direct afgerekend worden (kan niet op de hotelkamer geboekt worden). Een ander drankje kan wel op de hotelkamer geboekt worden.
Ik had een vies gevoel in de doucheruimte. Nee, dit was een eerste en meteen laatste ervaring met Fletcher Hotels.
Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 13-09-2020 | Accommodatie(s): Fletcher Hotel Boschoord, Oisterwijk (NB)

51-60 jaar
Met partner
Autovakantie in Nederland, september 2020
-
Totaal:
- 2 Vervoer:
- 4 Accommodatie:
- 6
- 5 Prijs:
- 2
Reisleiding:
Ronduit slecht, heel vriendelijk personeel echter zonder enige vorm van opleiding, Op 9 van de 10 vragen weten ze geen antwoord. De bowling is alleen beschikbaar wanneer er geen externe verenigingen gebruik van maken. Prijs kwaliteit verhouding voor het eten is ver te zoeken, echt veel te duur voor wat wordt aangeboden ook verschillen dezelfde gerechten van dag tot dag. Continuïteit is heel ver te zoeken. Je auto opladen op het parkeerterrein wordt een uitdaging, er zijn slechts 2 oplaadpunten. E bike huren kan, je krijgt aan de balie een accu en een sleutel en zoek het verder maar uit. Zo kan ik nog wel even doorgaan, kamers worden slecht schoongemaakt, al met al, eens maar nooit meer. Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 02-09-2020 | Accommodatie(s): Hotel Zutphen

51-60 jaar
Stedentrip in Nederland, augustus 2020
-
Totaal:
- - Vervoer:
- - Accommodatie:
- -
- - Prijs:
- -
Reisleiding:
VERSCHRIKKELIJK, absoluut niet boeken! Dit hotel voldoet niet aan het driesterren puntensysteem. De kamers zijn vies en onhygiënisch. De badkamer stinkt naar urine en is onhygiënisch. De geboekte kamer was beschimmeld en er kon niet geventileerd worden. De hulp van het personeel bestond uit het geven van een email adres voor het versturen van een klachtenbrief. Na tien minuten heb ik de kamer verlaten, heb geklaagd en ben direct vertrokken.
Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 15-09-2020 | Accommodatie(s): Fletcher

51-60 jaar
Met partner
Hotel in Nederland, augustus 2020
-
Totaal:
- 7 Vervoer:
- - Accommodatie:
- 7
- - Prijs:
- -
Reisleiding:
Vriendelijk personeel, aparte ligging van het hotel naast sportvelden. Modern, strak en niet sfeervolle kamer. Het bed bestaat uit drie lagen en de bovenste twee verschuiven. Ondanks dat er bij een laag een antislipmat tussen ligt. Het hoofdeind ligt lager dan het voeteneind. Dit is ook gemeld bij de receptie bij uitchecken. Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 31-08-2020 | Accommodatie(s): Fletcher Hotel-Restaurant Oss

41-50 jaar
Stedentrip in Nederland, augustus 2020
-
Totaal:
- 1 Vervoer:
- - Accommodatie:
- 1
- - Prijs:
- 1
Reisleiding:
Fletcher Rosmalen, verre van 4 sterren, gedateerd, vieze kamers en niet Coronaproof!
We hadden een luxe kamer geboekt.
De kamer was ronduit smerig. Tandpasta nog in de wastafel, strepen in toilet van de vorige gast, deuren en deurklinken te vies om aan te pakken. Na beklag bij de receptie een andere kamer toegewezen (kamer ernaast). Ook deze verre van schoon. Tsja wat kun je anders verwachten aangezien deze door dezelfde schoonmaakster is schoongemaakt. Weer terug naar de vorige kamer waar de schoonmaakster inmiddels was begonnen aan een nieuwe poetspoging. Tot mijn verbazing alleen met een hotelhanddoek, doekje en water nam ze de badkamer ‘onder handen’. Desinfecteren met een schoonmaakmiddel ho maar. Het middel is ze op mijn ‘vriendelijk’ verzoek toch maar gaan halen. Afstandbediening, nachtkastjes, nou alles werkelijk te vies om aan te raken. En dan het ontbijt. Dat was in buffetvorm. Onmogelijk in deze Coronatijd. Dit in tegenstelling tot wat er op de site staat vermeld (a la carte of op de kamer). Of we bij gebruik opscheplepels en knijptangen er maar even een servetje om wilden doen (die er overigens te weinig lagen) en of we steeds met het handpompje onze handen wilden desinfecteren. Tsja en dat deed bijna niemand. De 1,5m afstand door het personeel werd ook niet gehanteerd. Excuses van het hotel moet ik nog krijgen. Mijn dochter en ik hebben er toch nog fijne dagen van gemaakt omdat we konden vluchten naar het altijd zo gezellige Den Bosch maar anders waren we met gierende banden huiswaarts gereden. Voor ons nooit meer Fletcher. En Myrna Goossens; ik zou stoppen met die promofilmpjes voor Fletcher. Dat komt je leuke reputatie niet ten goede. Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 12-08-2020 | Accommodatie(s): Fletcher Rosmalen - Den Bosch

51-60 jaar
Met partner
Hotel in Nederland, augustus 2020
-
Totaal:
- 1 Vervoer:
- - Accommodatie:
- 1
- - Prijs:
- 1
Reisleiding:
Wat een smerig hotel, je kunt niet zonder slippers op je kamer lopen. De vloerbedekking is echt zo vies. Personeel onaardig tot snauwerig toe. Eens maar nooit meer. Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 06-08-2020 | Accommodatie(s): Fletcher den haag

51-60 jaar
Met partner
Autovakantie in Nederland, juli 2020
-
Totaal:
- 1 Vervoer:
- - Accommodatie:
- 6
- - Prijs:
- 4
Reisleiding:
Als vegatarier moet je niet hier komen
Keuze in het restaurant is er vrijwel niet en de kok volgt de kaart dus is er ook niets anders wat de kok wilt maken.
Zeer slecht dus. Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 09-08-2020 | Accommodatie(s): Fletcher Zutphen

> 70 jaar
Met partner
Wandelvakantie in Nederland, juli 2020
-
Totaal:
- - Vervoer:
- - Accommodatie:
- -
- - Prijs:
- -
Reisleiding:
Meneer a.d.receptie absoluut niet klantvriendelijk Zat aan P.C.gekleefd,keek niet op ,gaf in eerste instantie geen antwoord en zei al helemaal geen sorry. 3 kwartier op een voorgerecht wachten,1 uur op het ontbijt,2de dag 55 min.gewacht op ontbijt.Kon allemaal veel efficiënter Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 31-07-2020 | Accommodatie(s): Fletcher hotel mooi Veluwe te Putten

> 70 jaar
Met partner
Autovakantie in Nederland, juli 2020
-
Totaal:
- 2 Vervoer:
- - Accommodatie:
- 1
- - Prijs:
- 1
Reisleiding:
Zeer vieze kamer.
Personeel was vriendelijk.
Ontbijt niet al te best.
Pas op laatste moment te horen: geen buffet. Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 23-07-2020 | Accommodatie(s): Dinteloord Beuningen

61-70 jaar
Met partner
Fietsvakantie in Nederland, juli 2020
-
Totaal:
- 4 Vervoer:
- - Accommodatie:
- 7
- - Prijs:
- 4
Reisleiding:
Hotel ziet er mooi uit. Vriendelijk personeel.Kamers zijn oke, airco was alleen niet goed te regelen. Ontbijt werd ivm corona maatregelen aan tafel geserveerd. Was matig. Diner was rond uit slecht. Vlees heel droog en groenten smakeloos. Veel van de andere gasten klaagden hier ook over. Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 21-07-2020 | Accommodatie(s): wellnes hotel de Hunzenbergen

> 70 jaar
Met partner
Autorondreis in Nederland, juli 2020
-
Totaal:
- - Vervoer:
- - Accommodatie:
- -
- - Prijs:
- -
Reisleiding:
In december 2019 5 vouchers gekocht, wilde 3 ervan gebruiken op 31 juli 2020 in Emmen: Geen enkel hotel beschikbaar in straal van 50 km. Website afgezocht: Overal rondom waren wel kamers beschikbaar: Geen voucherkamers. Dan maar verder geboekt: Extra kosten voor minimum kamer: met koffie en appeltaart: €20, buiten de "tax and handling fee" Voor de zekerheid maar ff diverse andere hotels bekeken: Ook de maand augustus niet mogelijk.
Kortom bij Fletcher "kan het" dus allemaal NIET en helemaal niet voor een voucher prijs van AD: Dan heb ik als veel internationaal reizend persoon in Europa gelukkig veel betere ervaringen met regelrecht reserveren en meteen naar de prijs aanbieding vragen, bij bijna alle hotels en diverse ketens in Spanje, België, Portugal en Frankrijk. Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 20-07-2020 | Accommodatie(s): Fletcher Emmen of in de buurt

61-70 jaar
Met partner
Hotel in Nederland, juni 2020
-
Totaal:
- 5 Vervoer:
- - Accommodatie:
- 6
- - Prijs:
- 5
Reisleiding:
Prijs kwaliteit verhouding van 3gangen diner zeer duur. Mag hooguit 17,50 kosten en geen 32,50. Van de service maar niet te spreken. Altijd een incomplete gedekte tafel. Lang wachten. Personeel werkt niet met maar langs elkaar heen.
Kamer redelijk maar het kluisje stond los in de kast. Natuurlijk gemeld bij receptie deze vroeg zich af wat het probleem hiervan was. De eventuele dief had mijn code toch niet???. En het was heel normaal dat de kluis los stond hij was toch te zwaar om mee te nemen. Mijn antwoord bracht haar toch op andere gedachten. Ik zei hij hoort vast er zit zelfs nog lijm op de achterkant{ipv vast schroeven}. En ik breng hem zo naar je toe want hij weegt nog geen 4 kilo. Ze zou dan wel proberen contact optenemen met de klusjes man. Of ik hier bezwaar tegen had als ik niet op de kamer was. Nou ik neem aan dat het personeel toch wel is aangenomen op basis van goed gedrag. Dus ja dat kan. De kluis zat weer gelijmd maar er zat geen beweging in om de code in te stellen Ik ben helemaal klaar met Fletcher.
Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 28-06-2020 | Accommodatie(s): Fletcher emmen

31-40 jaar
Met partner
Stedentrip in Nederland, juni 2020
-
Totaal:
- 4 Vervoer:
- - Accommodatie:
- 9
- - Prijs:
- 3
Reisleiding:
Kamer keurig, ontbijt prima, service matig, duurde allemaal erg lang. Personeel gaf aan dat er te weinig personeel was. De manier van werken (elke tafel los bedienen ipv buffet) kost veel meer tijd waardoor iedereen erg lang moest wachten. Personeel klaagte luidruchtig zelf ook veel waar alle gasten bij waren. De manager die hier verantwoordelijk voor is heeft het erg slecht geregeld. Dit is niet wat wij gewend zijn van Fletcher. Zeer onprofessioneel. Kwaliteit van de jus d'orange was super slecht, heel erg waterig. De jus was eerst op en het lijkt dat er water bijgedaan is. Verder moesten we 30 minuten wachten op op ontbijt en was het fruit op dat op de kaart stond bij de Yoghurt. Personeel deed nog wel erg zijn best maar was allemaal erg onprofessioneel om onvrede zo te uiten. Uiteindelijk is de manager hier verantwoordelijk voor. Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 14-06-2020 | Accommodatie(s): Fletcher hotel Amersfoort

41-50 jaar
Met partner
Hotel in Nederland, mei 2020
-
Totaal:
- 1 Vervoer:
- - Accommodatie:
- 1
- - Prijs:
- 1
Reisleiding:
De hel op aarde als je een hotel zoekt. De kamer is net zo oud en gedateerd zonder renovatie als ikzelf. Bijna 42
Zie hoe vreselijk smerig de kamer was. Kapotte gordijnen, overal stof pluimen , ranzige ramen en een badkamer waar ik alleen maar viezer van wordt. En dan niet te vergeten dat er op de kamer was gerookt, de informatie die verstrekt werd bij het boeken klopte niet ivm het eten, er waren geen tijdslots, en die zijn er dus wel. Het Personeel is uiterst onbehoorlijk en onbeschoft op exact 1 dame vd receptie na.... de fles bubbels waar ik voor betaald heb lag lekker warm op bed ipv in de koelkast op de kamer, oh ja die was er niet.
Verder functioneert de tv niet, en is er een waslijst aan andere gebreken. Ik heb alles bij de receptie gemeld maar dat is praten tegen een muur van beton, nul reactie behalve een sorry, met een blik, van rot op. En dat laatste doen we dan ook maar. Nooit meer terug komen hier Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 24-05-2020 | Accommodatie(s): Hotel de wipselberg

41-50 jaar
Met gezin
Hotel in Nederland, mei 2020
-
Totaal:
- 1 Vervoer:
- 9 Accommodatie:
- 5
- - Prijs:
- 2
Reisleiding:
Laten we beginnen bij de bediening: erg aardig en klantvriendelijk. Maar daar is dan ook alles mee gezegd. Traag, ongeorganiseerd, niet in staat om prioriteiten te stellen, en in een ‘drukke’ periode wordt er geen stap harder gelopen. Reserveren van een tijd in het restaurant heeft nauwelijks zin. 2 tot 2,5 uur zitten voor een voor en hoofdgerecht Hebben we tijdens ons verblijf tot 2 keer toe meegemaakt. Dit wordt dan gecompenseerd met een gratis toetje of een drankje. Prijs kwaliteit is ook niet in verhouding.
Kamers zijn outdated.
Bedden zijn zacht en uitgelegen, zo’n fijne kuil rond de heup...
Voor ons geen tweede keer, al betalen ze.... Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 09-05-2020 | Accommodatie(s): Fletcher hotel wijk aan zee

61-70 jaar
Met partner
Stedentrip in Nederland, mei 2020
-
Totaal:
- - Vervoer:
- 10 Accommodatie:
- -
- - Prijs:
- -
Reisleiding:
Waardeloze organisatie dat Fletcher Hotels heb je een voucher en geboekt voor begin mei 2020 wel dan kan en wil je niet I.V.M. corona ,daar doen ze bij Fletcher dan heel erg moeilijk over ,annuleren kan niet de kosten voor het hotel ben je dan gewoon kwijt daarin kan ik mij vinden maar voor het bij geboekte ontbijt en diner niet dus dit moeten zij gewoon terug betalen ,maar zij vinden van niet.wat een klote zootje dat Fletcher voor ons NOOIT met een Fletcher Hotel. Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 26-04-2020 | Accommodatie(s): La Ville Blanche

51-60 jaar
Hotel in Nederland, maart 2020
-
Totaal:
- - Vervoer:
- - Accommodatie:
- -
- - Prijs:
- -
Reisleiding:
In maart geannuleerd. Helaas geen geld teruggekregen. Na maanden van corresponderen en onbeschofte antwoorden van het hoofdkantoor ook geen voucher ontvangen. Nooit meer Fletcher Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 04-07-2020 | Accommodatie(s): Kamer

61-70 jaar
Met partner
Hotel in Nederland, maart 2020
-
Totaal:
- - Vervoer:
- - Accommodatie:
- -
- - Prijs:
- -
Reisleiding:
Mijn vrouw en ik hadden geboekt voor een weekend arrangement in het Fletcherhotel in Waalwijk - Noord Brabant, voor het weekend half maart 2020.
Het coronavirus komt dan hard binnen, vooral in Brabant. Verontrustend! De overheid roept op om samenkomsten te vermijden, niet naar evenementen, dierentuinen, speelparken enzovoort. En voor Brabant in het bijzonder: kom niet, blijf hiervan weg. De kans op besmetting is erg groot.
Wij bellen naar Fletcher hotel in Waalwijk, we willen afzien van ons bezoek. Heeft dat consequenties is onze vraag. Nee, in het geheel niet is het antwoord van de receptioniste. Met onze toezegging dat wij zeker nog een keer een boeking doen, zodra het coronagevaar is geweken, is iedereen tevreden.
Na enige tijd ontvangen we een rekening. Fletcher hotels wil de boeking alsnog betaald krijgen, een bedrag van ruim 235 euro. Dat is anders dan dat we eerder hebben gehoord.
Vlot daarop een aanmaning; de boeking moet per omgaande betaald worden. Zonder pardon.
Maar weer bellen met het Fletcher hotel in Waalwijk. De receptioniste weet nu nergens van, we moeten maar contact opnemen met het hoofdkantoor in Nieuwegein.
We bellen naar het hoofdkantoor en geven tekst en uitleg en vragen dit ook van Fletcher. Het antwoord: nee hoor, u moet ons betalen. Wij: betalen voor iets dat we niet genoten hebben, dat is vreemd en ongewenst. Is een voucher mogelijk? Na de coronacrisis willen we graag weer komen.
Het antwoord: Nee geen voucher, daar kunnen we niet aan beginnen, u móet betalen!
Wij: Zeer spijtig. We betalen, maar u bent tegelijk een klant kwijt. Hoe dom.
Zeer, zeer klantonvriendelijk deze Fletcher organisatie.
Daarom: Nooit Meer Fletcher Hotels. Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 12-05-2020 | Accommodatie(s): Fletcher hotel Waalwijk - Brabant

51-60 jaar
Met partner
Hotel in Nederland, maart 2020
-
Totaal:
- - Vervoer:
- - Accommodatie:
- -
- - Prijs:
- -
Reisleiding:
Tjonge jonge..waar is de empathie en begrip bij Fletcher gebleven? Waar de minister ieder een oproept om thuis te blijven vind Fletcher dat je gewoon kan komen. Daar waar in het hotel alleen de voordeur en slaapkamerdeur geopend is en in en rond het hotel verder alles gesloten is, zijn ze absoluut niet bereid om mee te werken. Wij luisteren natuurlijk wel naar de minister en zoeken geen gevaar voor onszelf of voor de medewerkers op in deze corona crisis maar dat betekent wel dat wij honderden euro's weggooien omdat Fletcher vind niet mee te hoeven werken in verzetten of annuleren van ons 3 daagse weekend. Terwijl wij aangeven daarvoor te willen betalen.
Kan dat dan zomaar???
Fletcher neem gewoon je verantwoording en kom je klanten tegemoet.
Helaas met ons nog vele...
Voor ons nooit meer Fletcher dus...jammer...klant is dus geen koning.. Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 17-04-2020 | Accommodatie(s): Fletcher hotels

41-50 jaar
Met partner
Hotel in Nederland, maart 2020
-
Totaal:
- 10 Vervoer:
- - Accommodatie:
- 10
- 10 Prijs:
- 10
Reisleiding:
Leuk hotel! Wat een lief personeel. Elke vraag werd beantwoord met een lach. Niets was te veel. Zwembad was schoon en prima. Heerlijk rustig. Kamer was ook prima. Schoon en ruim. Diner was heerlijk en de bediening fijn en kundig. Het ontbijt was meer dan genoeg. Ze geven je echt een welkom, familie gevoel. Wij komen zeker terug! Een aanrader! Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 14-03-2020 | Accommodatie(s): Fletcher Dinkeloord, Beuningen

51-60 jaar
Met partner
Hotel in Nederland, januari 2020
-
Totaal:
- 1 Vervoer:
- - Accommodatie:
- 1
- - Prijs:
- 1
Reisleiding:
Met deze mail vraag ik u beleefd om eens zeer kritisch te kijken naar het Fletcher hotel Roermond.
Ik ben er regelmatig geweest en gezien de ligging was dat erg gunstig.
Helaas kan ik dit niet meer.
De reden hiervoor is de sterk verwaarloosde kamers. Er zit zoveel schimmel in de kamers en overal onduidelijk vlekken. Het schoonmaken is beneden alle peil.
Het is niet alleen de kamer maar ook de badkamer is ronduit vies en slecht onderhouden.
Dit hotel is echt aan het verpauperen en niet Fletcher waardig.
Elke week zie ik mooie reclames op tv van Fletcher maar dat is ongekend in verhouding tot het hotel in Roermond.
Ik wijk in het vervolg uit naar het hotel Roermond en hoop ooit terug te komen naar Fletcher.
Ik doe dit niet graag maar gezien de enorme achteruitgang laat Fletcher me geen andere keuze.
Gezien de gespreken die ik voer, hoor ik dat ik niet de enige ben die uitkijkt naar een ander hotel in Roermond.
Mond op mond reclame is krachtig en zal zeker geen goed doen aan Fletcher.
Dus nogmaals een verzoek om hier wat aan te doen.
Maak Fletcher Roermond weer een trots en schoon hotel met gemotiveerd personeel die meer bieden dan alleen maar een kunstje doen.
Ik heb echt geen rancune naar Fletcher maar ben naar al die jaren nu echt teleurgesteld in Fletcher Roermond.
Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 04-02-2020 | Accommodatie(s): Fldtcher Roermond

Hotel in Nederland, januari 2020
-
Totaal:
- 1 Vervoer:
- - Accommodatie:
- -
- - Prijs:
- 1
Reisleiding:
Bij social deal een overnachting geboekt waarna er onterecht kosten zijn afgeschreven voor Fletcher waar ik geen goedkeuring voor heb gegeven. Stond zogenaamd genoemd in de algemene voorwaarden WAT ILLEGAAL IS. Pure oplichterij dus. Diverse keren contact gezocht blijf elke keer alleen een standaard reactie krijgeb Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 31-01-2020 | Accommodatie(s): Wittebrug

51-60 jaar
Met partner
Hotel in Nederland, december 2019
-
Totaal:
- 2 Vervoer:
- - Accommodatie:
- 4
- - Prijs:
- 2
Reisleiding:
Oud en nieuw arrangement geboekt.Dit was ronduit schandalig!Het eten van het buffet was afschuwelijk,vnl.blikvoer,oliebollen waren niet te eten,live music was vreselijk.Gordijnen op de kamer versleten met gaten,badkamer en toilet waren niet goed schoongemaakt.
Alleen het hotel zelf zag er wel mooi uit en het personeel is vriendelijk..
Andere door ons bezochte Fletcher hotels verdienen ook geen schoonheidsprijs.
Al 2x deze klacht via de email gemeld,er wordt gewoon niet gereageerd.
Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 17-02-2020 | Accommodatie(s): avegoor en andere Fletcher hotels

31-40 jaar
Met partner
Hotel in Nederland, december 2019
-
Totaal:
- 1 Vervoer:
- - Accommodatie:
- 1
- - Prijs:
- 1
Reisleiding:
Overnachting geboekt. Badkamer erg verouderd en viezig. Schimmel in de douchebak.
De bar al om 22.15 dicht op zaterdag avond. Dan maar 3 blikjes meegenomen vanaf de receptie... voor 3,00 euro per stuk. Schandalig dit. Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 30-12-2019 | Accommodatie(s): Fletcher hotel 's hertogenbosch

61-70 jaar
Met partner
Autovakantie in Nederland, december 2019
-
Totaal:
- 1 Vervoer:
- - Accommodatie:
- 1
- - Prijs:
- 1
Reisleiding:
Vandaag 19 december 2019 aangekomen bij Fletcher hotel Thorn , geboekt 3 weken terug gevraagd om dubbelbrede en ontbijt voor 2 overnachtingen en betaald, komen we vandaag aan wordt er verteld wij hebben geen dubbel bedden , moeten het onbijt ook alvast betalen voor 2 dagen , nou ja oké , krijgen de kamer sleutel en gaan naar onze kamer, en ja krijgen de kamerdeur nr 3 niet open ! terug naar de receptie en die probeert het ook, maar krijgt het niet voor elkaar, technische dienst er bij, ja even hard drukken , geen kans
Technische man er bij en lukt niet , ik zeg even hard drukken, maar hij krijgt het natuurlijk ook niet voor elkaar, hij via een ladder door een open raam naar binnen, en kamer deur open van binnen uit.
Ja sorry moet een nieuw slot in, wij wachten wel beneden en drinken wat, maar naar een anderhalf uur willen we een kamer, een fatsoenlijk hotel bied dan een andere kamer aan hier ook, we hadden een comfort kamer geboekt en betaald en krijgen een klein kamertje aangeboden met een echt aftandse kamer met een verf loze badkamer aangeboden, laat je een hond nog niet in slapen zeg maar. We hebben nog even gewacht, maar zijn er klaar mee wil me geld terug en bij de receptie krijg ik het antwoord ; DAT DOEN WE NIET, Mag ik de manager spreken ? Die is er niet en we geven geen geld terug,
Mijn idee over een hotel is , je zorgt voor je gasten en gaat daar fatsoenlijk mee om, wij hadden 200 km gereden en mag verwachten dat onze kamer beschikbaar is, is betaald het hotel heeft geen vervangende kamer die gelijk is aan het geboekte , dus in gebreke
Nooit meer een Fletcher Hotel !!!!! , en nog een tip laat je niet verleiden om een hotelkamer van Fletcher groep te kopen met het verhaal gratis overnachten als je ontbijt en diner er bij neemt. Meestal niet beschikbaar, en deze ervaring ik had gewoon de kamer al voor 2 nachten geboekt en betaald . Heel slecht Fletcher hotel groep!!! Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 19-12-2019 | Accommodatie(s): Fletcher hotel Thorn

61-70 jaar
Met partner
Hotel in Nederland, december 2019
-
Totaal:
- 1 Vervoer:
- - Accommodatie:
- 1
- - Prijs:
- 1
Reisleiding:
Heel slecht kamerdeur ging niet open. Andere kamer aangeboden die er niet uit zag. Na anderhalf uur wachten geld terug gevraagd. Dat deden ze niet.Deur ging nog steeds niet open. Bij de buren geboekt. Geld kwijt. Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 19-12-2019 | Accommodatie(s): Fletcher hotel Thorn

31-40 jaar
Met partner
Hotel in Nederland, december 2019
-
Totaal:
- 1 Vervoer:
- 1 Accommodatie:
- 1
- - Prijs:
- 1
Reisleiding:
Wat een vreselijke ervaring. Al onvriendelijk personeel met boeken. Dan 20 euro extra moeten betalen voor een grotere kamer omdat de honden mee waren. Kamer was ijskoud en ter grootte van een schoenendoos. Douchebak zakte aan alle kanten door, plafond vies en kapot. Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 08-12-2019 | Accommodatie(s): Veluwse bos

61-70 jaar
Met partner
Hotel in Nederland, september 2019
-
Totaal:
- 4 Vervoer:
- - Accommodatie:
- 5
- - Prijs:
- 4
Reisleiding:
Voor een 4 sterrenhotel was de kwaliteit/ prijs verhouding gewoon slecht.Meubilair beschadigd en maakte een onderkomen indruk. Sanitair beschadigd en maakte ook een onderkomen indruk. Schimmel in de douche bad cabine Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 03-10-2019 | Accommodatie(s): fletcher leidschendam

51-60 jaar
Met partner
Hotel in Nederland, september 2019
-
Totaal:
- - Vervoer:
- - Accommodatie:
- -
- - Prijs:
- -
Reisleiding:
Zoals in het algemeen is ook dit Fletcher Hotel toe aan een grondige renovatie en strakker onderhoud/schoonmaak.
Personeel is zeker aardig en attent
Maar; kamers hebben achterstallig onderhoud, zijn vuil, te warm (geen airco) algehele staat hotel lijkt op uitbuiting, huismelkerij
Fletcher koopt famliehotels aan het einde van hun bestaan maar doet er niets mee Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 26-09-2019 | Accommodatie(s): Fletcher Elzenhof Ter Heijde

61-70 jaar
Met partner
Hotel in Nederland, september 2019
-
Totaal:
- 5 Vervoer:
- - Accommodatie:
- 5
- - Prijs:
- 5
Reisleiding:
Verrassingshotel zou het moeten zijn. Werd Carlton Naaldwijk. Aan de voorkant bij de veiling. Veel lawaai en veel (buitenlandse gasten). Diner middelmatig. Heeft echt een upgrade nodig. Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 16-09-2019 | Accommodatie(s): Fletcher Carlton

41-50 jaar
Alleenreizend
Wellness vakantie in Nederland, september 2019
-
Totaal:
- - Vervoer:
- - Accommodatie:
- -
- - Prijs:
- -
Reisleiding:
Slechte ervaring door de matige service van de jeugdige staff. Tieners in de bediening hebben geen oog voor juiste service, zijn arrogant en totaal NIET gastvrij. Jammer!
Maken zich ook niet druk over de muizenplaag die er blijkt te zitten. Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 11-09-2019 | Accommodatie(s): Helmond

> 70 jaar
Met partner
Stedentrip in Nederland, september 2019
-
Totaal:
- 4 Vervoer:
- - Accommodatie:
- 3
- - Prijs:
- 4
Reisleiding:
Veel te kleine kamer, geen koelkast, geen airco, geen koffie- en theezetfaciliteiten en wat nog erger is: geen aparte bedden, dus allebei slecht slapen.
Heel merkwaardig: bij calamiteiten vluchtroute door onze kamer! Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 09-09-2019 | Accommodatie(s): Fletcher Hotel Middelburg

51-60 jaar
Met partner
Autorondreis in Nederland, augustus 2019
-
Totaal:
- 3 Vervoer:
- - Accommodatie:
- -
- - Prijs:
- -
Reisleiding:
Personeel vriendelijk.
Aangegeven extra schone kamer ivm allergieën.
Helaas zeer Vuile kamer 107.
Geklaagd. Herkansing,nog niet schoon alleen de klacht verholpen.
20 foto's laten zien.
Krijgen andere kamer.
Klacht wordt opgepakt maar voor ons Nooit meer Fletcher. Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 22-08-2019 | Accommodatie(s): Lochem paasberg

61-70 jaar
Met partner
Hotel in Nederland, augustus 2019
-
Totaal:
- - Vervoer:
- - Accommodatie:
- -
- - Prijs:
- -
Reisleiding:
Oud hoerenkot. Kamer 1 ligt beneden aan vunzig binnenplaatsje. Vitrage raam binnenplaatsje in geen honderd jaar gewassen. Frisse lucht onmogelijk door aftands gebouw. We betaalden voor de kamer voor twee nachten voor twee personen 245 euro. Puur bedrog! Hetzelfde bedrag betaalden we voor een geweldig hotel in de buurt, hotel Golfzicht, waar we halsoverkop naartoe zijn gevlucht. We vertrouwden op de goede naam van Fletcher. Fletcher is ons nu als trouwe klant kwijt.
Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 11-08-2019 | Accommodatie(s): Fletcher Badhotel Noordwijk

Hotel in Nederland, augustus 2019
-
Totaal:
- 3 Vervoer:
- - Accommodatie:
- 4
- - Prijs:
- 5
Reisleiding:
We vonden in het Volkskrant magazine een aanbieding voor een overnachting voor 2 personen in een 3 of 4 sterren Fletcher hotel voor € 34,95, dit in plaats van €79,- . Bij die aanbieding stond in kleine letters dat er €5,- gerekend zou worden voor een reservering.
De voucher gekocht en het Fletcher hotel in Emmen gebeld. Reserveren kon alleen via de website! Waarom €5,- betalen als je alles zelf moet doen? Bij reserveren bleek vervolgens dat er €10,- per persoon toeslag kwam voor het boeken in een weekeinde ! En dat er €5,- per persoon toeslag was voor een 4 sterren hotel. Maar ja de voucher was al gekocht en betaald dus toch maar boeken.
In het hotel aangekomen iets na 17.00h, daar moesten we nog €4,- betalen voor de toeristenbelasting. De medewerker maakte bij het overhandigen van de kamersleutel de opmerking dat ze een bon had bijgesloten voor en gratis bitterbal garnituur. Dat leek toch een goed begin. Bij het wachten op de lift las ik op de bon de eerste regel, de bon is alleen geldig als er een drankje besteld wordt. Nou ja om deze tijd is dat niet echt een probleem. Echter op de 2e regel staat dat de bon niet ingeleverd kan worden tussen 17.00h en 21.00h!!!! Dat is dus echt iemand blij proberen te maken met een dode mus!! Geen drankje dus.
Op de kamer aangekomen benieuwd hoe deze er uit zou zien. De kamer was warm en dompig, ramen en roosters dicht dus die eerst maar open gedaan en opzoek naar de airco…..helaas die was er niet! Ook geen koelkastje met inhoud (minibar) een geen mogelijkheid om een kop koffie of thee klaar te maken. We hebben in 2 sterren hotels geslapen waar de kamers beter uitgerust waren. Waarom dan een toeslag betalen voor een kamer die onder doet voor een 2 sterren hotelkamer???
Klagen bij het hotel leverde een bon voor een gratis welkomstdrankje op. Ook gaf men ons een visitekaartje met een mail adres dat van het management zou zijn. We hebben onze klacht naar dat emailadres gestuurd, maar een antwoord moeten we nog steeds krijgen. Kortom een waardeloze aanbieding en een hotelketen om nooit meer te bezoeken.
Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 07-08-2019

61-70 jaar
Met partner
Hotel in Nederland, juli 2019
-
Totaal:
- 1 Vervoer:
- - Accommodatie:
- -
- - Prijs:
- -
Reisleiding:
Op 28 juli 2019 verbleef ik in Fletcherhotel Den Bosch.
Zonder mijn autorisatie werd een pre-autorisatie van €220 geclaimd door hotel. Aankomst hotel 22:00.
Slechte verlichting op kamer en direct naar bed gegaan, zonder wat dan ook te nuttigen.
Na het openen van de gordijnen in de morgen van 29 juli zag ik vieze vlekken op de muur. Nadere beschouwing leerde mij dat vlekken ook in gordijn en op lampekap zaten. Voorts bleek er zelfs een vlek in het bedlaken te zitten.
Tijdens check-out heb ik hier melding van gemaakt en uit louter goodwill aangeduid waar vlekken zich bevonden en verteld dat het niet mijn vlekken waren. De baliemedewerker dankte mij en zou housekeeping informeren. Mijn creditcard heb ik vervolgens geautoriseerd voor het bedrag van de kamerhuur t.w. €65,25. De pre- autorisatie zou onmiddellijk gecanceld worden. Later op de dag werd echter, zonder enig bericht van Fletcher, een bedrag afgeschreven van €75,00. Na veelvuldige telefoongesprekken met het hotel, waarbij het overigens niet mogelijk was iemand van het management te spreken, werd mij door het baliepersoneel verteld dat dit bedrag was afgeschreven voor schoonmaakkosten !!
Uiteindelijk werd dit bevestigd in een email aan mij door front office manager mevrouw .........
Hierop heb ik haar verzocht mij nader te informeren, doch tot op heden geen antwoord ontvangen.
Wederom vele telefoontjes gepleegd en word steevast afgewimpeld door baliepersoneel.
Daarna Fletcher hoofdkantoor gebeld, maar ook daar “kan” de telefoon niet doorverbonden worden met een manager dan wel directie.
Door een welgemeende melding word ik beschuldigd en als een kakkerlak weg getrapt.
De directie verschuilt zich achter de baliemedewerker en is onbereikbaar. Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 31-07-2019 | Accommodatie(s): Fletcher Den Bosch/ Rosmalen

31-40 jaar
Met partner
Hotel in Nederland, juli 2019
-
Totaal:
- 4 Vervoer:
- 6 Accommodatie:
- 2
- - Prijs:
- 1
Reisleiding:
Geen airco, slechte bedden, douche die geen temperatuur vast houd, zeer gehorig, waardeloze bar/restaurant (werkt met een app) zeer dure cocktails (helemaal als je kijkt naar wat je krijgt)
Smerige douche (niet schoongemaakt) tv met beeld kwaliteit uit 1932
Verder wel een heel mooi hotel met goede parkeer gelegenheid en vriendelijk personeel Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 31-07-2019 | Accommodatie(s): Kloosterhotel Fletcher Deurne

41-50 jaar
Hotel in Nederland, juli 2019
-
Totaal:
- - Vervoer:
- - Accommodatie:
- -
- - Prijs:
- -
Reisleiding:
Zeer vuil en stinkend hotel met veel lawaai. Badkamer echt goor en smerig. Kamers en gangen ruiken muf en er hangt doorheen het hotel een vieze geur.
Het enige was het vriendelijke personeel aan het onthaal.
Voor mij... Nooit meer. Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 18-07-2019 | Accommodatie(s): Fletcher hotel Trivium

51-60 jaar
Met partner
Autorondreis in Nederland, juni 2019
-
Totaal:
- 1 Vervoer:
- 1 Accommodatie:
- 1
- 1 Prijs:
- 1
Reisleiding:
Slecht hotel waar het personeel niet op de hoogte is wat een hulphond is en waar die voor dient en welke rechten deze heeft
Verder zit je op je kamer kom je er achter dat de frituur ook niet tijdig is ververst stink het hele hotel naar frituur Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 05-07-2019 | Accommodatie(s): Landgoed flechter

61-70 jaar
Met vrienden
Wandelvakantie in Nederland, juni 2019
-
Totaal:
- 2 Vervoer:
- - Accommodatie:
- 4
- 1 Prijs:
- 1
Reisleiding:
Had een klavertje 4 arrangement geboekt bij de Flater groep. Vanaf de boeking tot het vertrek aan het eind kon ik alles blijven controleren omdat gewoon niets klopte. Verkeerde rekeningen. Dingen die niet nagekomen werden enz enz. Daar melding van gemaakt en als antwoord. Bedankt hier kunnen we wat van leren. Of je verdikkeme ruim 600 euro neerlegt wat dan blijkbaar als lesgeld voor de Flater groep moet gelden. Leuk antwoord. Mebsen als je daar boekt, wees je bewust dat je alles controleert anders ga je op zeker de mist in. Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 02-07-2019 | Accommodatie(s): Fletcherhotel algemeen

51-60 jaar
Met gezin
Hotel in Nederland, juni 2019
-
Totaal:
- 1 Vervoer:
- - Accommodatie:
- 1
- - Prijs:
- 1
Reisleiding:
Na een eerdere gruwelijke ervaring in een Fletcherhotel was dit de laatste overnachting bij Fletcher. 4 kamers voor 460 euro. De kamers zijn van het niveau DDR 1972. De badkamer was zo aftands dat deze niet gebruikt is. Geen flacons met zeepjes maar gore dispensers met afwasmiddel.
Buffet tot 10.30. Om 9.30 was alles op: geen kaas meer, geen luxe broodjes, resten bruine aangekoekt omelet in de hoeken van het rechaud.
Het was de bedoeling om een bruiloft met het gezin gezellig af te sluiten. Ik moest me schamen dat ik ze hier liet overnachten. Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 16-06-2019 | Accommodatie(s): la ville blanche

51-60 jaar
Met partner
Hotel in Nederland, juni 2019
-
Totaal:
- 5 Vervoer:
- - Accommodatie:
- 3
- - Prijs:
- 2
Reisleiding:
Slecht ontvangst. Receptionist keek ons niet aan of zei ons gedag, maar bleef maar typen. Na 5 minuten wilden we omkeren en begon hij tegen ons te praten. We moesten eerst onze kamer betalen, normaal rekenen we alles aan het eind in 1x af. De kamers kunnen wel een oppepper gebruiken. Er was 1 klein raam, maar dat was zo vies dat je er niet door heen kon kijken . Om de overgordijnen te sluiten moesten we op een stoel gaan staan want er was geen beweging in te krijgen. Kamers waren wel goed schoon en de bedden prima. Het was erg warm geweest en de kamer was erg benauwd en dus lieten we het raam open staan, maar helaas lag de kamer aan een drukke weg en dus 2 slapeloze nachten. We boeken altijd een de luxe kamer in een Fletcher hotel, maar dit was echt teveel geld voor deze bedompte kamer. Het eten was prima, de bediening vergat steeds dingen of deed het verkeerd. We hebben 20 minuten op de dessertkaart gewacht en zijn toen maar weg gegaan. De wat oudere dame bij het ontbijt was heel aardig en deed haar werk met liefde en werkte hard. We zijn eerder naar huis gegaan, omdat we na 2 slapeloze nachten te moe waren om nog te genieten van ons uitje. Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 09-06-2019 | Accommodatie(s): Rooland

61-70 jaar
Met partner
Hotel in Nederland, mei 2019
-
Totaal:
- 3 Vervoer:
- - Accommodatie:
- 3
- - Prijs:
- 2
Reisleiding:
Vies smerig onhygiënisch niet onderhouden en mijn klacht gemeld bij de receptie .
Geeft niks over een paar jaar is het wel schoon Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 24-05-2019 | Accommodatie(s): Fletcher Apeldoorn Beekbergen

61-70 jaar
Met partner
Hotel in Nederland, april 2019
-
Totaal:
- 1 Vervoer:
- - Accommodatie:
- 1
- - Prijs:
- 1
Reisleiding:
Nog nooit in zo een hotel verbleven...en ook nog voor dat bedrag per nacht !! ,,verschrikkelijk !! oud vies klein kamertje ...toen wij s avonds terug in het hotel waren en naar onze ...kamer.. liepen stonk het hele traphuis naar...sorry..!!.stront !!..enorme putlucht die ook jn onze kamer stroomde .omdat de kamerdeur niet goed dicht kon ...vies , goor Hotel ..voor ons nooit weer Fletcher Hotels ….de reclame van ,& met Myrna Goosens kan men ook wel vergeten !!! Zeker geen fantastisch oooh,,ha,ha ha, weekend aan zee ...met alle comfort !!die je maar kan wensen .!! ha,ha,ha,..er zijn beter en goedkopere hotels in egmond !! Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 19-06-2019 | Accommodatie(s): badhotel egmond aan zee

51-60 jaar
Met partner
Hotel in Nederland, april 2019
-
Totaal:
- 1 Vervoer:
- - Accommodatie:
- 1
- - Prijs:
- 2
Reisleiding:
Wij hebben twee nachten verbleven in het Fletcher hotel Landgoed Hotel Avegoor in Ellecom. Twee volwassenen; gekozen kamertype was de Comfort deluxe tweepersoonskamer met bad. Wij vonden het een teleurstellend verblijf. Kwaliteit van de kamer en de service van de medewerkers doen de 4-sterren totaal geen recht.
Waar het mis gaat in dit "4-sterren" hotel en de aan ons verstrekte kamer:
gastvrijheid bij ontvangst was slecht;
licht in de zitkamer niet bedienbaar met lichtschakelaar in de muur;
het duurde even voor we erachter kwamen dat de lampen alleen te bedienen waren dmv de knopjes aan de fittingen. Gevraagde assistentie kwam gedurende dit uur niet opdagen;
beschadigde meubels en muren (lelijk bijgewerkt);
kopjes passen niet onder het koffiezetapparaat;
wel thee, geen waterkoker;
zwemmen betekent handdoek halen, badjas en slippers huren,;
bed heeft kuilen;
de tv in de slaapkamer werkte niet, probleem kon niet worden verholpen;
geen kofferrek;
compleet gedateerde inrichting;
in het plafond van het toilet ontbrak een afwerkplint waardoor we tegen een vieze bruine rand aankeken.
Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 19-05-2019 | Accommodatie(s): Fletcher hotel Avegoor in Ellecom, Nederland

61-70 jaar
Met vrienden
Hotel in Nederland, april 2019
-
Totaal:
- 5 Vervoer:
- - Accommodatie:
- 5
- - Prijs:
- 5
Reisleiding:
Het personeel is goed maar te veel werkdruk .Eten is goed
Het gehele hotel is aan renovatie toe omgeving is goed Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 23-04-2019 | Accommodatie(s): Fletcher scheperskamp

51-60 jaar
Met partner
Hotel in Nederland, maart 2019
-
Totaal:
- - Vervoer:
- - Accommodatie:
- -
- - Prijs:
- -
Reisleiding:
Diner was werkelijk heel goed klaargemaakt. Het zag er ook heel mooi opgemaakt uit. Het was in kasteel Ehrenstein. De kok niet gezien, maar deze verdient een dik compliment. Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 10-03-2019

51-60 jaar
Met vrienden
Hotel in Nederland, maart 2019
-
Totaal:
- 5 Vervoer:
- - Accommodatie:
- 7
- - Prijs:
- 5
Reisleiding:
Verbleven een weekend. Keurige kamers, redelijk eten, tweede dag verwarming stuk een dag lang, inclusief koude douches. S,ochtens slecht aangevuld ontbijtbuffet zonder bruinbrood, na melding 15 min.later warm bruinbrood met ijsklont in midden (diepvriesbrood). Slecht management en controle. Hopelijk niet alle vestigingen zo !! Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 09-03-2019 | Accommodatie(s): Spaarnwoude

31-40 jaar
Met vrienden
Hotel in Nederland, maart 2019
-
Totaal:
- - Vervoer:
- - Accommodatie:
- -
- - Prijs:
- -
Reisleiding:
Na een paar vouchers en daardoor weinig keuze in hotel en datum nu iemand de eigen Fletcher cadeaukaart cadeau gedaan. Je betaald volle pond. Maar bij boeken wederom gezeur. volop te boeken voor het weekend dat wij willen via allerhande sites, zelfs die van Fletcher zelf. Maar.... als je de reserveringslijn voor de bon belt nee sorry niet beschikbaar. Maar mevrouw via de site kan het wel, ja dat klopt maar er zijn maar een paar kamers voor vouchers beschikbaar. Dat begrijp ik, maar dit is jullie eigen cadeaukaart... ja dat klopt maar valt daar ook onder.
Wat een gezeur is dit zeg.
Mijn advies, koop deze kaarten en vouchers niet meer, boek last minute of ga voor een ander hotel/keten. Fletcher is niet klant vriendelijk. Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 06-03-2019 | Accommodatie(s): algemeen

41-50 jaar
Met vrienden
Autovakantie in Nederland, februari 2019
-
Totaal:
- - Vervoer:
- - Accommodatie:
- -
- - Prijs:
- -
Reisleiding:
Gegeten in restaurant; alles los friet bij hoofdgerecht en brood meer dan 7 euro bij je soep ze proberen je rekening zo hoog mogelijk te maken. Echt verschrikkelijk. Het Hotel wad wel super. Maar zou iedereen adviseren ergens anders te gaan eten, verschrikkelijk Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 17-02-2019 | Accommodatie(s): Fletcher Etten leur

61-70 jaar
Met partner
Hotel in Nederland, december 2018
-
Totaal:
- 1 Vervoer:
- - Accommodatie:
- -
- - Prijs:
- -
Reisleiding:
Omdat wij graag naar de kerstmarkt in Ootmarsum wilden, hadden wij op 2 december jl. een overnachting geboekt van 15-12-2018 op 16-12-2018 in hotel Dinkeloord in Beuningen (Ov). Helaas bleek onze moeder op 10 december onverwacht, na een val, stervende te zijn en overleed zij op 11 december. Op 10 en 12 december heb ik het hotel direct over de situatie geïnformeerd, mede om hen in staat te stellen te kamer weer door een ander te laten boeken. Vrijwel direct werd mij verteld dat wij op grond van de voorwaarden niet het gehele bedrag van € 94,05 terugkregen, maar slechts een deel. Na diverse mailtjes, waarbij ik bijna moest smeken om terugbetaling, heb ik pas op 15 januari 2019 €37,62 terug ontvangen. Wel werd op 10 december aangeboden dat wij de overnachting konden verschuiven naar een datum vóór 31 januari 2019. Vanwege het overlijden van moeder hadden wij daar geen behoefte aan en geen tijd voor, door alles wat geregeld moet worden.
Ik snap dat er voorwaarden worden gehanteerd voor het annuleren van een reservering. Ik zou me echter voor kunnen stellen dat er in het geval van overlijden een uitzondering wordt gemaakt en dat het bedrag op vertoon van de rouwkaart of de overlijdensakte in het geheel wordt teruggestort. Bij andere hotels gaat dat gelukkig wel zo, zelfs bij onverwachte ziekte is onze ervaring.
Wij hebben besloten, op grond van het annuleringsbeleid van Fletcherhotels in geval van plotseling overlijden om in het vervolg geen gebruik meer te maken van Fletcherhotels en om ons account als Fletchervriend ook te annuleren.
Kortom: wij zijn zeer teleurgesteld in Fletcher Hotels!
Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 16-01-2019 | Accommodatie(s): Fletcherhotel Dinkeloord

41-50 jaar
Met partner
Hotel in Nederland, december 2018
-
Totaal:
- 10 Vervoer:
- - Accommodatie:
- 10
- - Prijs:
- 10
Reisleiding:
Zalig verblijf gehad in Fletcher hotel het Veerse meer
Wij hebben reeds meerdere hotels van deze keten bezocht en telkenmale zijn we terug verrast door de vriendelijkheid ,netheid het personeel en vooral de hoogstaande kwaliteit van het eten
De sociale aanleg van elkeen die ten dienste staat van de gasten
In elk hotel word men hartelijk ontvangen en in de watten gelegd als het ware
Deze hotelketen is echt zeer goed bezig
Zeer goed opgeleide mensen
Eeuwig gemotiveerd
En vooral dank zij de diversiteit en keuzes
Die voorhanden zijn
Op gebied van hotels
Oud of nieuw alles overal kraaknet en verzorgd
Houden zo ! Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 09-12-2018

16-20 jaar
Met partner
Hotel in Nederland, november 2018
-
Totaal:
- 1 Vervoer:
- - Accommodatie:
- -
- - Prijs:
- 1
Reisleiding:
Waardebon gekocht bij de blokker voor 2 pers. in totaal 30 euro.
Enige voorwaarden waren dat het verloopt op 31 Mei en dat je maximaal een maand van te voren mag boeken. Dikke prima dacht ik. Geen kleine lettertjes dus ook geen addertje onder het gras.
Helaas bleek dit anders te zijn toen ik daadwerkelijk wou gaan boeken.
Op de site van Fletcher was het hotel op de datum dat we wilden boeken gewoon beschikbaar, maar zodra ik via de 'actie link' bij het hotel kijk is de datum niet beschikbaar. Ook zat het ontbijt niet bij de prijs in. Op de site van Fletcher wel.
Ontbijt is minimaal 15 euro p.p extra waarmee je op een totaal bedrag uit komt van 60 euro. Als je normaal een kamer boekt betaal je 66 euro...
Dikke oplichterij dus
Er zijn alleen maar hotels beschikbaar die een slechte ligging hebben en een slechte beoordeling hebben. Gewoon geld door de plee geflikkert.
Het was dan natuurlijk ook te mooi om waar te zijn. Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 09-11-2018 | Accommodatie(s): Hotel mooi Veluwe

51-60 jaar
Met partner
Hotel in Nederland, oktober 2018
-
Totaal:
- 7 Vervoer:
- - Accommodatie:
- 7
- - Prijs:
- 7
Reisleiding:
Wij zijn aantal malen in verschillende fletcher hotels geweest. Vaak via een voucher actie of veiling: o. a. in Thorn(2013), Roden(2016), Doorwerth(2018), Winterswijk(2017)
Ontbijt: altijd prima, Sfeer:goed; Ontvangst correct en plezierig ;Kamers: schoon , soms onderhoud nodig;Bedden goed; Bereikbaarheid met ov :goed
Ik kijk wel van tevoren welk hotel ik ga boeken. Via reviews kom ik daar dan wrl uit.
Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 20-11-2018 | Accommodatie(s): diverse fletcher hotels

41-50 jaar
Met gezin
Fietsvakantie in Nederland, oktober 2018
-
Totaal:
- 2 Vervoer:
- - Accommodatie:
- 6
- - Prijs:
- 2
Reisleiding:
Waardeloos had upgrade kamer bij geboekt wij sliepen in de kelder onderste verdieping 1 handdoek niks van bad of Beaty producten 's morgens zo druk geen plek in restaurant. Moesten in de gang entree ontbijten nooit meer mooi hotel goede ligging maar waardeloze service
Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 20-10-2018 | Accommodatie(s): Jan van schoorel

51-60 jaar
Met partner
Fietsvakantie in Nederland, september 2018
-
Totaal:
- 9 Vervoer:
- - Accommodatie:
- 9
- - Prijs:
- 9
Reisleiding:
Echt een klasse hotel , word elke dag prima schoongemaakt , vriendelijk personeel ! mooie ruime kamers . Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 07-10-2018 | Accommodatie(s): carlton hotel naaldwijk

51-60 jaar
Met partner
Stedentrip in Nederland, september 2018
-
Totaal:
- 6 Vervoer:
- 8 Accommodatie:
- 7
- - Prijs:
- 4
Reisleiding:
Boek altijd last minute...Dit scheelt u veel geld.
Mijn ervaring :
Ik boek een kamer (excl. Ontbijt) voor 3 nachten. 138 euro..neem ik ontbijt erbij dan is de prijs 213 euro
Ik krijg vlak voor vertrek een aanbiedingsmail van Fletcher...25 eu per persoon per nacht INCL ONTBIJT.
3 nachten is dan 150 euro
Een verschil van 63 euro!!!
Op mijn vraag of er nog iets te regelen valt krijg ik als antwoord : Nee...moet u maar last minute boeken...altijd goedkoper Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 30-09-2018

61-70 jaar
Met partner
Hotel in Nederland, september 2018
-
Totaal:
- 1 Vervoer:
- - Accommodatie:
- 3
- - Prijs:
- 2
Reisleiding:
Was geboekt als Hampshire hotel 3* : 2 nachten MET ontbijt. Werd veranderd in Fletchet 4* zonder ontbijt, moesten 12,5 euro p.p.n. bijbetalen voor het ontbijt !. Was een donkere kamer met een vieze geur. Kleine badkamer. Piepkleine kast met vijf kapstokken en twee mini schabjes van 30x30 cm. Geen minibar, geen koffiezetje, geen safe.
Kortom zeker geen 4* waardig Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 23-09-2018 | Accommodatie(s): Mooi Veluwe Putten Nederland

61-70 jaar
Met vrienden
Familiereis in Nederland, augustus 2018
-
Totaal:
- - Vervoer:
- - Accommodatie:
- 6
- - Prijs:
- 5
Reisleiding:
Geboekt bij Fletcher met all-in voucher
bij uitchecken moesten wij nog de drank betalen een all-in is overal met drank- dit is dus misleidend de kamers waren proper
maar dringend aan vernieuwing toe het personeel was zeer vriendelijk Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 27-08-2018 | Accommodatie(s): nunspeet

51-60 jaar
Met gezin
Autovakantie in Nederland, juli 2018
-
Totaal:
- 4 Vervoer:
- 10 Accommodatie:
- 2
- - Prijs:
- 4
Reisleiding:
De kamers zijn duidelijk gedateerd, er is geen airco, geen koelkastje. De handdoeken zijn rafelig. Er is niet afdoende schoongemaakt, en het ontbijt is karig en wordt niet op tijd bijgevuld. De bedden zijn doorgezakt dus aan vervanging toe Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 29-07-2018 | Accommodatie(s): Trivium hotel Etten-Leur

51-60 jaar
Met partner
Thema vakanties in Nederland, juli 2018
-
Totaal:
- 1 Vervoer:
- 2 Accommodatie:
- 2
- 7 Prijs:
- 3
Reisleiding:
Helaas op locatie valkenburg een minimale waardering. 1 dame als personeel. Echt belachelijk ook voor deze dame zelf, dit is geen werken. Meisje deed het wel voortreffelijk. Dit is geen reclame. Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 13-07-2018 | Accommodatie(s): Valkenburg

61-70 jaar
Met partner
Hotel in Nederland, juli 2018
-
Totaal:
- 6 Vervoer:
- - Accommodatie:
- 5
- - Prijs:
- 6
Reisleiding:
Hotel is nodig aan een renovatie toe, vooral de kamers en zeker de badkamer. Kamers zijn schoon, bedden zakken wat door en zijn laag. Alles is nogal gedateerd. Personeel is vriendelijk en het eten is erg goed. Ook het ontbijtbuffet was prima. Zwembad is heerlijk maar wat jammer van het verval. Zulke mooie muurschilderingen maar onderaan liggen de stukken eraf. Op de bodem een dik zeil, voelt raar aan. De ramen zijn niet erg schoon, ook de deuren van de serre naar het terras stonden open, er zat een dikke laag stof op de randen. Terras bv zou ook dagelijks eens geveegd mogen worden. Opknappen dus! Wat een mooie omgeving en zoveel te doen dus een perfecte locatie. Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 07-07-2018 | Accommodatie(s): Hotel Dinkeloord

31-40 jaar
Met partner
Autovakantie in België, juni 2018
-
Totaal:
- 8 Vervoer:
- 9 Accommodatie:
- 7
- 7 Prijs:
- 7
Reisleiding:
Top hotel en goede service van Fletcher. Ik ben in meerdere hotels verbleven en het beviel ook goed. Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 09-11-2018

61-70 jaar
Met partner
Fietsvakantie in Nederland, mei 2018
-
Totaal:
- 5 Vervoer:
- - Accommodatie:
- 4
- - Prijs:
- 5
Reisleiding:
Geachte Lezer
Het bezoek aan het hotel in loosdrecht hadden we ons anders voorgesteld.
Als eerste , is er een verbouwing aan de gang en waren er diverse schilders aan het werk en hadden hun voertuigen op de parkeerplaats staan waardoor ik minder goed op de mindervalide plaats kon parkeren.
We waren wat vroeg en ook dat was al een probleem.
Na zeker 10 minuten te hebben moeten wachten kwam er een baliemedewerker.
Inchekken kon dan wel maar konden niet naar de kamer
Op zich geen probleem en ook begrijpelijk dat het zo was , want wij wilden toch eest een stukje fietsen.
Mijn echtgenote vroeg aan de medewerkster welke fietsroute ze kon aanbevelen.
“ daar liggen A4 tjes die je kan pakken”.
Niet echt klantvriendelijk!!!
Het ergste komt nog
Wij waren om 14.35 uur terug van onze tour en zouden nu graag naar de kamer gaan.
De ene na de andere medewerker liep langs en hadden het zogenaamt te druk om ons te woord te staan.
Na al weer 10 minuten te hebben gewacht , en compleet genegeerd, was er dan toch iemand die het over z’n lippen kon krijgen om ons te begroeten .
Zogezegt was er al ingechekt en na controle zouden we dan de magneetkaart kunnen krijgen , dachten we ....
De medewekster gaf aan dat het nog geen 15. uur was ( op 10 min na ) en de kaart niet kon geven.
Ze zou het eerst moeten vragen of dit kon.
Na weer te moeten wachten kon dit dan om 14.55 uur.
Ik vroeg waar de lift was en kreeg te horen dat deze stuk was .
Ik ben enigzins behinderd in lopen en vond dit niet prettig.
Er kwam ook geen hulp om de koffers mee naar de 2e etage te slepen.
De medewerkster had ook hulp kunnen bieden of iemand roepen om te helpen.
“Alweer zeer klant onvriendelijk.”
Eenmaal op de kamer leek alles in orde.....
Helaas was dat niet.
Haren in de wasbak en in het bad
Het rooster voor de afzuiging was bruin van viese aanslag en onlastingsresten onder de spoelrand van het toilet
Dikke stof op het bureau met name onder de tv en gedroogde muggen in de gordijen.
Ik vindt dat dit geen 4 **** waard is en en zal ook overwegen om in het vervolg naar een andere hotelketen om te kijken.
Of is het zo , als je een EMTE voucher hebt het hier toch om een vorm van discreminatie en klasse-onderscheidt gaat.???
“Onbegrijpelijk”
Ik heb nog z’n voucher en hoop dat bij een volgend bezoek aan een hotel uit julli keten het wel naar wens zal zijn.
Ik heb al vaker in jullie hotels overnacht , maat zoals dit heb ik nog nooit meegemaakt.
Met vr groet Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 25-05-2018 | Accommodatie(s): Loosdrecht- amsterdam

61-70 jaar
Met vrienden
Stedentrip in Nederland, april 2018
-
Totaal:
- 10 Vervoer:
- 9 Accommodatie:
- 9
- - Prijs:
- 9
Reisleiding:
Wij hebben veel ervaring met flechter hotel omdat we bij een aantal hebben gelogeerd, we zijn recentelijk in kasteel erenstein geweest voor de derde keer een grote kamer, het is een heerlijk hotel heel aardig personeel en het eten was voortreffelijk kan het iedereen aanraden Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 22-04-2018 | Accommodatie(s): Kasteel erenstein

51-60 jaar
Met partner
Hotel in Nederland, april 2018
-
Totaal:
- 2 Vervoer:
- - Accommodatie:
- 2
- - Prijs:
- 2
Reisleiding:
Kleine gedateerde kamer en slecht schoongemaakt.
Ontbijt slecht aangevuld. 20 min wachten op een simpel ei. Excuus was. "Het is erg vol" Dat voor 117 euro kan echt niet. Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 16-04-2018 | Accommodatie(s): FLETCHER ROERMOND

41-50 jaar
Met partner
Hotel in Nederland, februari 2018
-
Totaal:
- 3 Vervoer:
- - Accommodatie:
- 4
- - Prijs:
- 5
Reisleiding:
Minikoelkast leeg, douche koud bij doortrekken toilet , geen aparte zeep vor bad , koude slappe koffie , geen uitleg voor de tv (aan en uit knop was verborgen) vlekken in het tapijt , spaanse koffie gevraagd zat geen tia maria in , diner groenten en aardappel in no time koud, 1 wijnglas teveel op rekening , constant vragen naar je kamer nummer, de welness niet van het hotel moest van buitenaf komen, al met al geen aanrader niet doen !!! Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 27-02-2018 | Accommodatie(s): Fletcher Hotel-Restaurant Sallandse Heuvelrug

61-70 jaar
Met partner
Hotel in Nederland, januari 2018
-
Totaal:
- - Vervoer:
- - Accommodatie:
- -
- - Prijs:
- -
Reisleiding:
Met Parkmobile voucher bleek het hotel dertig euro duurder dan zonder!
Fletcher is niet bereid de kosten vd (ongebruikte) voucher terug te storten:
Kinderachtig én sneaky Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 22-01-2018 | Accommodatie(s): Fletcher Epe

61-70 jaar
Met partner
Oud & Nieuw reis in Nederland, december 2017
-
Totaal:
- 2 Vervoer:
- - Accommodatie:
- 4
- - Prijs:
- 2
Reisleiding:
We waren in epe tot 12 uur niets te doen ja aan de bar hangen in het nieuwjaarsdag word ook niets gedaan wij zijn vroeg naar huis gereden dit doen wij nooit meer om naar een fletcher hotel tegaan voor 300 euro voor 2 personen Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 17-01-2018 | Accommodatie(s): oud en nieuw arrangement

61-70 jaar
Met partner
Kerstreis in Nederland, december 2017
-
Totaal:
- 3 Vervoer:
- - Accommodatie:
- 7
- - Prijs:
- 3
Reisleiding:
Onze ervaring tijdens Kerstdagen 2017 zijn ronduit verschrikkelijk.
Onvoldoende personeel en niet voorbereid. De verantwoordelijke was niet bereikbaar. Héél lang moeten wachten voor het serveren van het diner. Wel excuus gemaakt maar totaal geen verbetering ze gaan gewoon door ! geen overleg of communicatie. Klacht in gediend . Je krijgt een tegoedbon. Nooit meer Fletcher Hotel tijdens Feestdagen Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 03-01-2018 | Accommodatie(s): Kloosterhotel Willibrordhaeghe

61-70 jaar
Hotel in Nederland, december 2017
-
Totaal:
- 3 Vervoer:
- - Accommodatie:
- 3
- - Prijs:
- 3
Reisleiding:
Als vaste gast van Fletcher viel ons dit 4⭐️⭐️⭐️⭐️ hotel erg tegen! Het is natuurlijk een oud gebouw, maar vieze vlekken in het laken en molton en vloerbedekking ??? Geen afvoerstop?
Waar ik na klacht een losse kreeg in verpakking die ik er zelf maar uit de verpakking en in moest wurmen ???
Een kamerslot wat niet werkte? Een douche die niet op temp. Bleef??? Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 24-12-2017 | Accommodatie(s): Stadhouderlijk hof Leeuwarden

51-60 jaar
Met partner
Hotel in Nederland, november 2017
-
Totaal:
- 4 Vervoer:
- - Accommodatie:
- 4
- - Prijs:
- 4
Reisleiding:
Fletcher Landhotel Bosrijk Roermond ligt direct aan de oude snelweg naar Duitsland welke 24/7 met name door vrachtverkeer gebruikt wordt.
Wij hadden een gedateerde kamer aan de voorzijde en hebben de hele nacht niet geslapen door geluid overlast van de snelweg en tikkende verwarmings buizen.
Volgens hotel receptie ligt het hotel nou eenmaal aan de snelweg maar dit wordt nergens meegedeeld.
Klacht bij Fletcher klantenservice ingediend maar geen enkele reactie ontvangen.
Tip: accepteer alleen een kamer aan de achterzijde. Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 27-11-2017 | Accommodatie(s): Fletcher Landhotel Bosrijk Roermond

61-70 jaar
Met partner
Hotel in Nederland, augustus 2017
-
Totaal:
- 5 Vervoer:
- - Accommodatie:
- 5
- - Prijs:
- 5
Reisleiding:
Oudbollige kamer Plastic en papieren bekertjes op de badkamer/ niet erg milieu vriendelijjk.
Vieze vloerbedekking. Hier ga ik nooit meer naartoe.
Wel een goed bed. Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 10-08-2017 | Accommodatie(s): Hotel Scheperkamp Lochem

51-60 jaar
Met partner
Hotel in Nederland, juli 2017
-
Totaal:
- - Vervoer:
- - Accommodatie:
- 4
- - Prijs:
- 6
Reisleiding:
Kamers heel oud personeel heel vriendelijk vloerbedekking heel vies kom niet meer in Valkenburg met Fletcher Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 02-07-2017 | Accommodatie(s): Geulvallei

51-60 jaar
Met partner
Autovakantie in Nederland, mei 2017
-
Totaal:
- 3 Vervoer:
- - Accommodatie:
- 3
- - Prijs:
- 3
Reisleiding:
2 nights reservation with upgrade to senior room (plus 25 euro a day).
Room was clean and had 2 balcony wich both where horrible dirty sigarets and ash to fill a garbage bag also plenty of old leaves from last autumn.
Inside the room it was clean but outside extreme dirty the windows looked like milkglas.
Parking for 7 euro,s a day on there own parking place guest have to pay to park there car in a open parkinglot ???????.
Beds where way to soft.
the entire hotel smelled like a open fireplace because off the trendy woodfires on the terras combined with all day burning barbecues.
i smelled like smoked salmon after my stay here.
Dont go here or any other fletcher hotel they are to expensive for what they offer you.
this was my third Fletcher hotel and now definitely my last one. Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 21-05-2017 | Accommodatie(s): fletcher hotel loosdrecht

61-70 jaar
Met partner
Autovakantie in Nederland, maart 2017
-
Totaal:
- 1 Vervoer:
- - Accommodatie:
- 3
- - Prijs:
- 2
Reisleiding:
Slechte ervaring bedden rolde je uit arrangement klopte van geen kanten dit is onze tweede ervaring met een Fletcher hotel en tevens onze laatste ga nooit meer naar een Fletcher hotel Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 05-03-2017 | Accommodatie(s): arangement leidschedam/den haag

31-40 jaar
Met gezin
Familiereis in Nederland, januari 2017
-
Totaal:
- 2 Vervoer:
- - Accommodatie:
- 1
- - Prijs:
- 1
Reisleiding:
Prijs/kwaliteit ver onder de maat . Wij hebben 1 nachtje geslapen en waren met z'n vieren € 225,- kwijt (2 kinderen van resp. 3 en 4 jaar en dan hadden we zelfs nog een voucher. Je moest zelfs nog parkeergeld betalen. Bij navraag factuur geen heldere uitleg. Ontbijt was goed, bedden ook. Verder was het op z'n Hollands gezegd een oude meuk met weinig sympathieke receptioniste, jammer! Omgeving prachtig! Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 29-01-2017 | Accommodatie(s): Fletcher Marijke

51-60 jaar
Met partner
Kerstreis in Nederland, december 2016
-
Totaal:
- 2 Vervoer:
- - Accommodatie:
- 3
- - Prijs:
- 3
Reisleiding:
Alles is tot op het bot wegbezuinigt. Onbekwaam personeel.
Mijn vrouw heeft voedsel vergitiging opgelopen.
Alles is slechtverlicht en het niet viersterren waardig.
Na controle blijkt dit al jaren bij Fletcher bekend te zijn maar doen niets. Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 28-12-2016 | Accommodatie(s): Hoetel Erenstein Kerkrade

51-60 jaar
Met vrienden
Hotel in Nederland, november 2016
-
Totaal:
- 7 Vervoer:
- - Accommodatie:
- 8
- - Prijs:
- 7
Reisleiding:
De kamer was prima, ruim en goed schoon, fijn dat hond mee kon. Alleen tientje per nacht voor hond snapte ik niet, kreeg daar niets extras voor. Goed ontbijt, prima bedden. Ik miste washandjes, losse zeepjes en föhn. Daarnaast vond ik het heel ongezellig dat ik alleen in een aparte ruimte moest eten/ontbijten vanwege de hond, erg ongezellige ruimte en voor diner zou ik dan alleen moeten zitten, er was nl verder niemand, daarom ben ik elders in de Koog gaan eten. Ik miste ook gezellige bankjes in de hal. Lift was eng, viel telkens stukjes terug. Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 14-11-2016 | Accommodatie(s): Cooghen Texel

61-70 jaar
Met partner
Hotel in Nederland, oktober 2016
-
Totaal:
- 7 Vervoer:
- - Accommodatie:
- 7
- - Prijs:
- 8
Reisleiding:
De receptioniste was een stuk chagarijn. Gewoon onsympatiek. Zeer kortaf. Hier tekenen en betalen. Bij arragement zat wandel- en fietsroute. Volgens haar niet. Ik moest het bewijzen en kreeg met moeite 2 wandelcopietjes en dat was het. Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 30-10-2016 | Accommodatie(s): Cooghen de koog

61-70 jaar
Met gezin
Hotel in Nederland, oktober 2016
-
Totaal:
- 6 Vervoer:
- - Accommodatie:
- 7
- - Prijs:
- 6
Reisleiding:
Voorop gesteld.: personeel vriendelijk. manager moet even de oogjes uitwrijven.
algemeen: alles druipt op zuinigheid (verkeerde bezuiniging) 1e fout. op orderbevestiging staat geen adres postcode.TomTom radeloos. bij, ingang in bos, staat geen verlicht bord. Op parkeerterrein is alle verlichting gedimpt. verwijsborden staan in het donker. personeel wil bij incheueqe volledige vooruitbetaling!?!? (met smoes dat leiding Fletcher dat eist) daar trappen wij niet in
warm water uit douche afgeknepen, warm water wasbak duurt 1,5 minuut eer dat het uit de kraan komt. verspilling van veel warm water in leiding dus. (plaats boiler in punt gebouw) eten: Dorade vis, zo'n klein stukje dat zij zich moeten schamen. dom ook, voor €1,00 inkoop meer vis en dan ook niet deze klacht... glas wijn, inhoud zeer karig. Parelhoen te droog en zonder smaak.
geluid: eigenlijk gied stil, echter wordt tenirt gedaan door oude bruine ventilator op plat dak voor balkon. Vloerbedekking en rode stoeltjes in kamer zijn aan vervanging toe. maar ja, dat kost geld van een overgemomen hotel.
. Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 25-10-2016 | Accommodatie(s): fletzer hunzenbergh

31-40 jaar
Alleenreizend
Hotel in Nederland, juli 2016
-
Totaal:
- 1 Vervoer:
- - Accommodatie:
- 6
- 1 Prijs:
- 3
Reisleiding:
Verschrikkelijk slechte service. Geluidsoverlast tot diep in de nacht.
Afwezige nachtportier. Dieptepunt in hospitality. Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 23-07-2016 | Accommodatie(s): Fletcher ellecom

61-70 jaar
Alleenreizend
Autovakantie in België, mei 2016
-
Totaal:
- - Vervoer:
- - Accommodatie:
- -
- - Prijs:
- -
Reisleiding:
Al in tientallen fletchers verbleven doorheen heel NL via kruidvat, meestal in de week. Algemene beoordeling 7/10. Best hotelbeoordeling ff checken op booking of dergelijke. De kamers zijn zéér wisselvallig, soms top soms waardeloos. Personeel, ontbijt, diner vallen meestal goed mee.
F. Van Dijck, 60+ en morrijder verliefd op NL!
Mortsel (België)
Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 01-03-2017 | Accommodatie(s): Meerdere

41-50 jaar
Alleenreizend
Hotel in Nederland, mei 2016
-
Totaal:
- 8 Vervoer:
- - Accommodatie:
- 9
- - Prijs:
- 8
Reisleiding:
Wij gaan vaak via vakantieveiling naar een Fletcher hotel
Wij kunnen vaak alleen in het weekend kunnen met een bijbetaling altijd boeken in het weekend ook in het hoofdseizoen
Ook wij hebben wel een een mindere hotelkamer gehad
Maar wij gaan dan naar de receptie en tot nu toe erg goed geregeld
Er is 1 hotel waar wij niet weer heen willlen en dat is Fletcher Callantsoog
Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 15-06-2016 | Accommodatie(s): Fletcher,s door heel Nederland

51-60 jaar
Met vrienden
Hotel in België, april 2016
-
Totaal:
- 6 Vervoer:
- - Accommodatie:
- 5
- - Prijs:
- -
Reisleiding:
Personeel was aangenaam en voorkomend.
Maaltijden verzorgd en lekker.
Enig minpunt het meubilair van de suite was echt afgeleefd. Ligbed met zwarte vlek waar het hoofd rust geeft geen hygiënische indruk.
Zo'n meubels zouden voor mij direct naar de vuilnisbelt mogen... Bizaar want in een suite verwacht je toch een ietsje beter... Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 09-04-2016 | Accommodatie(s): De Witte Raaf

41-50 jaar
Alleenreizend
Hotel in Nederland, maart 2016
-
Totaal:
- - Vervoer:
- - Accommodatie:
- -
- - Prijs:
- -
Reisleiding:
Lees eerst goed de voorwaarden als je via vakantieveilingen op een Fletcher hotel bied. De gewonnen voucher geeft een uiterste boekdatum, maar ook wanneer je niet kunt reserveren.
In mijn geval is dit niet op vrijdag en zaterdag, zodat een weekend-weg niet mogelijk is.
De klantenservice wil, zelfs niet tegen meerprijs, een tegemoetkoming doen. "Had ik vooraf de voorwaarden maar goed moeten lezen". Ook werd verteld dat de weekenden vanaf maart bijna altijd volgeboekt zijn. Nou, de 3 hotels waar ik naar keek zijn allen nog beschikbaar op vrijdag 4 maart. Helaas ..... weinig begrip bij Fletcher, als je samen de hele week werkt en alleen voor weekenden kunt reserveren. Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 22-02-2016 | Accommodatie(s): nvt

31-40 jaar
Alleenreizend
Hotel in Nederland, november 2015
-
Totaal:
- 1 Vervoer:
- - Accommodatie:
- -
- - Prijs:
- 4
Reisleiding:
Raar verhaal, dat de klant (veel) centjes gekost zou hebben...
Lees en huiver, en denk even na voordat je in zee gaat met Fletcher.
Op 26 november besluiten we een nachtje naar Hotel de Zeegser Duinen te gaan. Ik zoek op internet en vind een aanbieding bij hotels.nl voor 1 nacht inclusief ontbijt voor 63 euro. Op de website van Fletcher kost deze nach 114,-. Raar, dus maar even bellen met de reserveer lijn. "Ja, nee, klopt. U kunt bij hotels.nl boeken voor 63. Maar wij hebben nog een aanbieding!! 25 euro. PEr persoon. Per nacht. Inclusief ontbijt. Tel daar de onzin- verborgen- oplichtkosten bij op, en je komt op 64 euro."Mooi. Doe dan maar, want dat scheelt Fletcher weer kickback betalen aan hotels.nl. "Krijg ik nog een bevestiging per email?" "Natuurlijk, die komt er aan".
Opgelost. Zou je denken.
24 uur later nog steeds geen bevestiging. Dus ik ga maar weer bellen. "Ja, nee, klopt. U staat in de computer. voor 73 euro." Euh? Neehee. 64 euro. Ineens snap ik dat ik geen bevestiging heb gekregen. Ondertussen staat dezelfde kamer op hotels.nl voor 53 (!) euro. Aangezien Fletcher zich niet aan haar afspraken houdt, wil ik de kamer niet. "Dat kan, daar komen dan wel annuleringskosten bij". Dan wordt ik even heel boos. Echt, dat je denkt, heel boos. En, ik wordt doorverbonden met het hotel zelf. De receptie hoort mijn verhaal aan, annuleert (natuurlijk) gratis mijn reservering, en ik boek op hotels.nl de kamer, inclusief ontbijt, en alle bijkomende kosten voor 53 euro. Op datzelfde moment op de website van Fletcher: 129 euro...
Ik ben piswoest en kneiterkwaad.
De oplossing van Fletcher? Als u een 3 gangen diner voor 2 personen koopt, krijgt u 20 euro korting. Dus, pas als ik (veel) meer geld aan een (te) duur diner uitgeef komen er financiële excuses. In plaats van niets (wij eten niet bij Fletcher) moet ik 70 euro betalen? Voor een poging tot oplichting van Fletcher? Aan mijn hoela zoals we dat in Amsterdam zeggen.
Als ik dat duidelijk maak, hult de reserverings afdeling zich in zwijgen. Geen antwoord, geen oplossing. Ik wordt doodgezwegen. De reserveringsafdeling is duidelijk niet op de training klantvriendelijkheid geweest.
Dus een waarschuwing: Fletcher hotels Nederland is een samenwerkingsverband tussen verschillende hotels. De hotels worden gerund door vaklui. Het hoofdkantoor wordt bezet door winst jagende, klantonvriendelijke, bonus peuteraars. Ik zeg: bah, bah en nog eens bah. Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 21-12-2015 | Accommodatie(s): fletcher

51-60 jaar
Met partner
Thema vakanties in Nederland, september 2015
-
Totaal:
- 5 Vervoer:
- - Accommodatie:
- 5
- - Prijs:
- 5
Reisleiding:
Via vakantieveiligen geboekt. Gebeld met hotel. Door de week beschikbaar.
Kamer matig. Bedden doorgezakt, schimmel in douche, vieze vloerbedekking in de gang. Toilet toonde nog sporen van de vorige gebruiker.
In het algemeen sleets.
Wordt niet gevraagd of alles naar wens was.
Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 30-09-2015 | Accommodatie(s): Bel Monte Berg en Dal | Vervoer: Auto

51-60 jaar
Met partner
Hotel in Nederland, september 2015
-
Totaal:
- 8 Vervoer:
- - Accommodatie:
- 9
- - Prijs:
- 8
Reisleiding:
Dit was ons zoveelste Flechterhotel geboekt met Kruidvat actie.
Wederom weer een prima hotel van Fletcher. Nog NOOIT slechte ervaringen gehad met de Fletcherhotels.
Prima die Fletcherhotels, op deze manier vertoeven wij regelmatig goedkoop door heel Nederland, dankzij Fletcher. Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 25-09-2015 | Accommodatie(s): hotel erenstein, Kerkrade | Vervoer: auto

21-30 jaar
Met vrienden
Hotel in Nederland, juli 2015
-
Totaal:
- 1 Vervoer:
- - Accommodatie:
- 1
- - Prijs:
- 4
Reisleiding:
Ik en een vriendin hebben in een fletcher hotel over nacht helaas geen goede ervaring de kamer was heel vies er zat bloed op de deuren binne kant en buiten kant. De beden waren Door gezakt en het onbijt was redelijk had alleen zwarte stinkende eieren voor een 4 sterren hotel was het heel slecht Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 24-07-2015 | Accommodatie(s): Hotel | Vervoer: Eigen vervoer

41-50 jaar
Met vrienden
Hotel in Nederland, maart 2015
-
Totaal:
- - Vervoer:
- - Accommodatie:
- -
- - Prijs:
- -
Reisleiding:
2 x een overnachting bij fletcher hotels geboekt via hotelbon kruitvat. 2 x gebeld enkele dagen van te voren dat we naar een ander hotel moesten. 2e keer notabene omdat ze daarna een groep hadden geboekt. Wij moesten dus gewoon maar plaatsmaken. De arrogante houding van de fletchermedewerker was helemaal het toppunt . We mochten blij zijn dat we niet hoefden bij te betalen, en van een kleine compensatie was al helemaal geen sprake. Voor mij dus NOOIT GEEN FLETCHER HOTELS meer!!!! Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 24-02-2015

16-20 jaar
Met partner
Hotel in Nederland, februari 2015
-
Totaal:
- 4 Vervoer:
- 10 Accommodatie:
- 10
- 1 Prijs:
- 7
Reisleiding:
Het is al de tweede keer dat mijn moeder naar een ander hotel word gestuurd. Een groep kwam in haar en haar moeder haar plaats omdat ze een groep niet konden afwijzen, terwijl mijn moeder en haar moeder eerder hadden geboekt. Het is echt schandalig! Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 25-02-2015 | Accommodatie(s): Hotel | Vervoer: Auto

21-30 jaar
Met partner
Stedentrip in Nederland, oktober 2014
-
Totaal:
- 3 Vervoer:
- - Accommodatie:
- 3
- - Prijs:
- 2
Reisleiding:
Wij hadden ons verheugd om een paar dagen gezellig in Middelburg te verblijven.
Aangezien wij goede ervaringen hebben met de Fletcherhotels dachten wij ook in Middelburg een goede keuze te maken. Dit bleek echter niet het geval.
Het hotel is oud en onafgewerkt. Er zitten scheuren in de muur en het behang is langzaam van de muren af aan het bladderen. Op de hotelkamer tocht het enorm, waardoor het erg koud was en daarnaast is het erg gehorig. Wij hebben twee nachten wakker gelegen van getik naast ons hotelkamerraam aan de buitenkant. Daarnaast was het bed een twijfelaar, waardoor wij er niet comfortabel met twee mensen in hebben kunnen slapen. De badkamer is oud en versleten en er zat een grote scheur in de vloer. Al met al niet eens 3 sterren waardig. Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 21-10-2014 | Accommodatie(s): Du Commerce

61-70 jaar
Met partner
Actieve vakantie in Nederland, september 2014
-
Totaal:
- 4 Vervoer:
- - Accommodatie:
- 4
- - Prijs:
- 4
Reisleiding:
Hotel Bosrijk is een gedateerd hotel en zeker geen 4 sterren. Via een goedkoop voucher geboekt maar voor 4 sterren moer er € 10 bijbetaald worden. Voor € 10 kun je ter plaatse de kamer ''upgraden" maar als je dit niet doet krijg je een single kamer, die omgebouwd is naar 2-persoons. Het bed is veel te klein en de kamer is erg warm. Niet boeken dit hotel! Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 07-09-2014 | Accommodatie(s): Hotel Bosrijk Roermond | Vervoer: auto

51-60 jaar
Met partner
Thema vakanties in Nederland, juni 2014
-
Totaal:
- 9 Vervoer:
- - Accommodatie:
- 7
- - Prijs:
- 9
Reisleiding:
Helemaal tot rust gekomen in Bon Repos. Vriendelijke en behulpzame medewerkers. Hotel is wel een beetje op leeftijd maar alles functioneert. Ook heel belangrijk: goede bedden.
Schitterend uitzicht en een prachtige omgeving zorgen mede voor een paar heerlijke dagen.
Hartelijk dank Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 06-07-2014 | Accommodatie(s): Bon Repos | Vervoer: auto

41-50 jaar
Met partner
Hotel in Nederland, augustus 2013
-
Totaal:
- 1 Vervoer:
- 10 Accommodatie:
- 10
- 1 Prijs:
- 1
Reisleiding:
Fletcher biedt via Vakantieveilingen overnachtingen aan in 1 van de 60 hotels. Op de site van Vakantieveilingen is geen overzicht van beschikbaarheid. Pas na betaling kun je de beschikbaarheid zien en dan blijkt dat het niet mogelijk is om een hotel van je keuze te boeken. Je kunt ook maar max. 12 dagen vooruit boeken. Fletcher beweert dat het merendeel van de hotels is volgeboekt, maar als je via hun eigen site wilt boeken is er voldoende vrij. Op Klachten.nl staan veel klachten hierover en Fletcher weigert om deze klachten te verhelpen en houdt vast aan het feit dat er maar een paar kamers beschikbaar worden gesteld aan voucher van Vakantieveilingen. Echter als er toch zoveel klachten komen, zou het je als bedrijf niet misstaan om je klantvriendelijker op te stellen. Vakantieveilingen of niet, we zijn allemaal betalende klanten. Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 01-08-2013 | Vervoer: auto

41-50 jaar
Met partner
Hotel in Nederland, maart 2012
-
Totaal:
- 8 Vervoer:
- - Accommodatie:
- 8
- - Prijs:
- 8
Reisleiding:
Leuke locatie tegen een best redelijke prijs. Afgelopen dagen in Fletcher Egmond aan zee gezeten. We hebben via vakantieveilingen een voucher voor de locatie gekocht. Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 23-05-2012 | Accommodatie(s): Egmond aan Zee hotel | Vervoer: eigen vervoer
Heeft u ook ervaring met Fletcher of een andere reisorganisatie?
Deel uw ervaring door onderstaand formulier in te vullen!