SLECHTER KAN NIET


Hieronder vindt u de ervaring van DE fRANKRIJKER met reisorganisatie Vliegwinkel.nl. Deze is ingevoerd op 16-10-2015 en gaat over de vakantie naar in oktober 2015.

 
door
51-60 jaar

1,0
SLECHTER KAN NIET
in , oktober 2015

    Totaal:
  • 1
  • Boekingsproces:
  • 1
  • Klantenservice:
  • 1

  • Extra kosten:
  • 1
  • Prijs:
  • 1

Ticket geboekt naar Oslo. Ticket zonder bericht niet ontvangen. Na 3 x bellen moest ik bijbetalen voor een nieuw ticket omdat het oude tarief niet meer aanwezig was. Ticket ontvangen via de mail. Op Schiphol bleek
echter dat het ticket niet geldig was, terwijl wel de
betalingen waren gedaan. Vliegtickets is ook niet
bereikbaar van 21.00 tot 07.00 Dit is werkelijk een zeer slecht bedrijf en raad iedereen aan om nooit met hun zaken te doen.
Klein excuus mailtje ontvangen.BRAVO! GA VOORAL ZO DOOR.
Lees meer over deze aanbieder>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 16-10-2015



Algemene informatie
Totaal: 3,5
Boekingsproces: 4,4
Klantenservice: 3,4
Extra kosten: 3,6
Prijs: 4,6
Aangesloten bij:
ANVR SGR Thuiswinkel Camaliteitenfonds

Home | Reizen en vakanties | Reisorganisaties | Over ons | Contact