Geen boekingsgegevens wel betaalt


Hieronder vindt u de ervaring van J-P v/d Hurk met reisorganisatie Vliegwinkel.nl. Deze is ingevoerd op 27-01-2015 en gaat over de vakantie naar in januari 2015.

 
1 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
41-50 jaar

1,0
Geen boekingsgegevens wel betaalt
in , januari 2015

    Totaal:
  • 1
  • Boekingsproces:
  • 1
  • Klantenservice:
  • 1

  • Extra kosten:
  • 1
  • Prijs:
  • 1

Heden heb ik om 15:51 een betaling gedaan van 163,51 aan vliegwinkel.nl voor een veertiendaagse retour naar tenerife. Vervolgens kreeg ik een pagina met de volgende tekst:

Uw boeking is niet goed gegaan

Wij hebben uw betaling ontvangen, echter door technische redenen kunnen wij uw boeking niet bevestigen. U ontvangt hierdoor geen boekingsbevestiging van ons. Let op, maak geen nieuwe boeking!
Neem zo snel mogelijk contact met ons op via: 0800 – 8946535 (gratis).
Wij zullen uw boeking dan alsnog proberen te bevestigen.
Onze openingstijden zijn:
maandag t/m vrijdag 09:00 - 21:00
zaterdag 10:00 - 17:00
zondag 10:00 - 15:00

Ik natuurlijk gelijk bellen met dat 0800 nummer. Die persoon kon in zijn PC zien dat ik had geboekt maar dat kennelijk nog niet het geld was overgemaakt wat op zich vreemd is. Het enigste wat hij mij nog kon zeggen was dat ik maar ff moest wachten tot de avond en als ik dan nog niet mijn reisgegevens heb nogmaals moest bellen.

Om 20:00 uur nog maar eens in mijn mail gekeken en joepie, post van vliegwinkel.nl, helaas te vroeg ge vreugd.
In plaats van de verwachte bevestiging en vlieggegevens kreeg ik het verzoek om de boeking als nog af te ronden door nog eens 107,54 over te boeken. Natuurlijk kwam bij mij gelijk de gedachten hier klopt iets niet, is dit soms de Bananesplit!?!

Uiteraard nogmaals gebeld met het 0800 nummer en na 45 min kreeg ik een zeer onbeschofte vrouwelijke medewerker te spreken. Zonder mijn gegevens in gezien te hebben kwam ze met de mededeling dat er tijdens het spel de spelregels gewijzigd was door Ryanair. Er werd gesteld of betalen of je kunt je geld terug krijgen Heb der duidelijk gemaakt dat zij tussen mij en Ryanair en mij in zitten en zij er dus voor verantwoordelijk voor waren. Heb er meerdere keren op gehamerd dat dit niet kan en of zij in het systeem wilde kijken hoe het nu zit maar dat kon zij niet om dat ze de boekingsnummer moest hebben maar deze heb ik nooit gekregen en daar voor bel ik nu juist. Ze zou met een medewerker er naar gaan kijken en ik zou via mail op de hoogte gebracht worden. Heb nog verzocht om deze afspraak bevestigt te krijgen via mail maar krijg zoals verwacht nul op mijn rekwest!!!
Lees meer over deze aanbieder>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 27-01-2015



Algemene informatie
Totaal: 3,5
Boekingsproces: 4,4
Klantenservice: 3,4
Extra kosten: 3,6
Prijs: 4,6
Aangesloten bij:
ANVR SGR Thuiswinkel Camaliteitenfonds

Home | Reizen en vakanties | Reisorganisaties | Over ons | Contact