Waardeloze/géén klantenservice


Hieronder vindt u de ervaring van Nienke met reisorganisatie Vliegwinkel.nl. Deze is ingevoerd op 25-05-2021 en gaat over de vakantie naar Spanje in mei 2021.

 
door
21-30 jaar
Alleenreizend
1,0
Waardeloze/géén klantenservice
in Spanje, mei 2021

    Totaal:
  • 1
  • Boekingsproces:
  • 1
  • Klantenservice:
  • 1

  • Extra kosten:
  •  -
  • Prijs:
  • 1

Waardeloze klantenservice! Deze organisatie biedt géén hulp op het moment dat je ticket niet klopt. Mijn vlucht leek niet te bestaan, dus je begrijpt dat ik daar vragen over heb. Je krijgt pas dagen tot een week later reactie via Facebook Messenger (?!). Geen telefoonnummer beschikbaar waar je naar kunt bellen. Ronduit slecht gewoon. Lees meer over deze aanbieder >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 25-05-2021



Algemene informatie
Totaal: 1,1
Boekingsproces: 3,3
Klantenservice: 1,1
Extra kosten: 1,8
Prijs: 1,0
Aangesloten bij:
ANVR SGR Thuiswinkel Camaliteitenfonds

Home | Reizen en vakanties | Reisorganisaties | Over ons | Reisorganisatie inschrijven | Contact