Oplichters, service tot aan betaling!


Hieronder vindt u de ervaring van Van Berkel met reisorganisatie Vliegwinkel.nl. Deze is ingevoerd op 02-04-2020 en gaat over de vakantie naar Nederland in maart 2020.

 
door
31-40 jaar
Met partner
-
Oplichters, service tot aan betaling!
in Nederland, maart 2020

    Totaal:
  •  -
  • Boekingsproces:
  • 7
  • Klantenservice:
  •  -

  • Extra kosten:
  • 6
  • Prijs:
  •  -

Tijdens onze vakantie in de USA ontvingen wij het bericht dat er vanaf vrijdag 13 maart niemand meer de USA binnen kwam vanuit Europa. Wij zouden zaterdag 14 maart terugvliegen met een Europese airline, dus we zagen de bui al hangen. Als er geen inkomende vlucht is, is er ook geen uitgaande vlucht.

Dit werd woensdag 11 maart bekend waarop we meteen vliegwinkel.nl heb gecontacteerd.
Volgens Tessa van vliegwinkel.nl moesten we bericht van de airline afwachten, als die niks zouden laten weten is er niks aan de hand. Dit gedaan hebbende arriveerde ons donderdag 12 maart een bericht dat onze vlucht was geannuleerd vanuit de airline (zonder alternatief). Daar zit je dan, ver weg van huis en wat te doen?

Fijn geboekt met Vliegwinkel.nl die vanaf dat moment geen reactie meer gaf per telefoon, email of Facebook. Natuurlijk onder het mom van extra drukte omtrent het coronavirus. Ik heb begrip voor jullie extra drukte, maar jullie laten mensen in de kou staan. Geld innen bij een boeking en voor de rest moet de klant het maar zelf uitzoeken.

Beide airlines (heen en terugvlucht divers), geven aan dat vliegwinkel dit met ons moet oppakken (waarschijnlijk vliegwinkel.nl met de airline, boeking komt via hun binnen bij de airline). Vliegwinkel doet niks, reageert niet meer en laat ons in de kou staan.

Uiteindelijk zelf voor 2 personen tickets gekocht, Miami-London en London-Amsterdam.
Vrijdag 13 maart om 18.00 uur vertrokken en zaterdagmiddag 15 maart 16.30 op Amsterdam.

Nogmaals ik snap de drukte, ik vind het fijn als jullie eerst mensen helpen thuis te komen voordat je mijn e-mail beantwoord. Echter jullie duperen mensen!!! Jullie laten mensen in de kou staan en nemen jullie verantwoordelijkheid niet. Jullie zouden zelf is in die positie moeten zitten, kijken hoe leuk het is als de wereld in de brand staat en iedereen je laat barsten (Vliegwinkel.nl + airlines).

Wanneer gaan jullie antwoorden op mijn e-mails? Wanneer komt het geld terug van de nieuwe boeking/de geannuleerde vluchten?

Ik verneem graag een reactie, gezien ik anders naderhand juridische stappen zal ondernemen.

Boek altijd direct bij een airline, vliegwinkel is soms leuk voor de prijs, maar vroeg of laat sta je in je hemd!
Lees meer over deze aanbieder >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 02-04-2020



Algemene informatie
Totaal: 1,1
Boekingsproces: 3,3
Klantenservice: 1,1
Extra kosten: 1,8
Prijs: 1,0
Aangesloten bij:
ANVR SGR Thuiswinkel Camaliteitenfonds

Home | Reizen en vakanties | Reisorganisaties | Over ons | Reisorganisatie inschrijven | Contact