afgrijselijk


Hieronder vindt u de ervaring van Nicole met reisorganisatie Vliegwinkel.nl. Deze is ingevoerd op 17-01-2018 en gaat over de vakantie naar Spanje in januari 2018.

 
door
51-60 jaar
Met partner
1,0
Afgrijselijk
in Spanje, januari 2018

    Totaal:
  • 1
  • Boekingsproces:
  • 1
  • Klantenservice:
  • 1

  • Extra kosten:
  • 1
  • Prijs:
  • 1

T ging om vliegreis met auto. En vooral dat laatste was ellende. Ik wilde graag een afkoop op de eigen risico van 1100 euro zoals in de kleine lettertjes stond zo bleek later. Ik kon dan een verzekering kopen maar dan werd ik verwezen naar cartrawler, de maatschappij waar de auto werd gehuurd. Verzekering van 43 euro gekocht. Toen bleek er een fout te zijn gemaakt en auto was afbesteld. Voor een nieuwe bestelling moest ik bijbetalen en die bedragen verschilden per week. Daar heb ik weken over gemaild en gebeld met zowel vliegwinkel als cartrawler en werd van het kastje naar de muur gestuurd. Uiteindelijk was het geregeld onder bijbetaling maar bij het vliegveld aangekomen werd gezegd dat deze verzekering niet telde. Ik kon of 150 euro betalen of 1100 laten blokkeren anders kreeg ik geen auto mee. Uiteindelijk dus geld laten blokkeren. Dit bleek dus 1199 euro te zijn en zou na 40 dagen worden teruggestort. Helaas mijn eigen tomtom in de auto laten liggen waar ik geen contact over kan krijgen. De maatschappij daar heet GOLDCAR. Vreselijke baliemensen! En ook nog 5,50 moeten betalen voor ik weet niet wat? Laat ze hierover toch betere informatie geven! Maar het enige wat gebeurt is dat je uren in de wacht hangt bij vliegwinkel en cartrawler en dat ze je uiteindelijk niet helpen Lees meer over deze aanbieder>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 17-01-2018



Algemene informatie
Totaal: 2,8
Boekingsproces: 3,4
Klantenservice: 2,9
Extra kosten: 3,3
Prijs: 4,0
Aangesloten bij:
ANVR SGR Thuiswinkel Camaliteitenfonds

Home | Reizen en vakanties | Reisorganisaties | Over ons | Contact