Solmar Tours


Solmar Tours biedt gunstig geprijsde vakanties aan binnen Europa. U kunt bij Solmar Tours terecht voor vliegvakanties, maar ook busreizen en vakanties met eigen vervoer.


Bezoek de website     Schrijf een ervaring  


Totaal: 6,5
Vervoer: 6,9
Accommodatie: 7,2
Reisleiding: 7,5
Prijs: 6,7
Aangesloten bij:
SGR

Solmar Tours

Solmar Tours biedt gunstig geprijsde vakanties aan binnen Europa. U kunt bij Solmar Tours terecht voor vliegvakanties, maar ook busreizen en vakanties met eigen vervoer.


Laatste Solmar Tours ervaringen

Een greep uit de laatste ervaringen met Solmar Tours:

Er leuk
Zojuist terug van een vliegvakantie met Solmar. Normaal altijd met de bus maar wij wilde eens iets anders. Vliegreis verliep goed. Juiste stoelen, geen vertraging en de transfersbus stond al... lees helemaal

P. Koppens
Super
Al jaren ga ik met de Solmar bus naar Spanje. Dit jaar voor het eerst met de First Class bus. Wat een luxe en ruimte!!!!! Ik wil niks anders meer. Brede stoelen, entertainment systeem en... lees helemaal

Familie Vermeulen
Solmar is echt goed
Solmar Tours is echt super goed. Ik reis niet met andere bus reizen. Solmar is is echt de beste. Altijd gezellig en soms doen ze ook bingo in de bus. Echt super leuk. De mensen die in de bus... lees helemaal

Isabella
6,5

18 ervaringen
Solmar Tours krijgt een gemiddeld cijfer van 6.5. Dit cijfer is gebaseerd op 18 ervaringen en beoordelingen die bezoekers op ReisOrakel.nl hebben geschreven.

Schrijf ook een ervaring en win een mooie Scratchmap!

Samenvatting van de ervaringen

Totaal:
 
6,5
Vervoer:
 
6,9
Accommodatie:
 
7,2
Reisleiding:
 
7,5
Prijs:
 
6,7

Verdeling van de totaalcijfers

Geweldig:
 
5 stemmen
Goed:
 
3 stemmen
Redelijk:
 
4 stemmen
Matig:
 
4 stemmen
Slecht:
 
0 stemmen

Ervaringen
 
door
51-60 jaar
Met partner
9,0
Er leuk
Zonvakantie in Spanje, oktober 2017

    Totaal:
  • 9
  • Vervoer:
  • 9
  • Accommodatie:
  • 10

  • Reisleiding:
  • 9
  • Prijs:
  • 10

Zojuist terug van een vliegvakantie met Solmar. Normaal altijd met de bus maar wij wilde eens iets anders.

Vliegreis verliep goed. Juiste stoelen, geen vertraging en de transfersbus stond al netjes te wachten.

Wij hadden deze keer voor een all-in hotel gekozen - Hotel Golden Port en Spa (Salou).

Zeer goed bevallen. All- in ging bij aankomst direct in tot aan de laatste minuut. Erg fijn, vooral als het zo warm is.
Het eten was ook erg lekker, veel keus en ook vele A-merken drank en ijsjes (Magnum). Goede prijs/ kwaliteit verhouding!



Solmar, nog bedankt voor de hulp tijdens het online inchecken. Dit was voor ons de eerste keer en het was fijn dat jullie ons wilde helpen. Verdient een pluim!
Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 16-10-2017 | Accommodatie(s): Golden port salou
 
door
41-50 jaar
Met partner
9,0
Super
Zonvakantie in Nederland, september 2017

    Totaal:
  • 9
  • Vervoer:
  • 9
  • Accommodatie:
  • 9

  • Reisleiding:
  • 9
  • Prijs:
  • 9

Al jaren ga ik met de Solmar bus naar Spanje.
Dit jaar voor het eerst met de First Class bus. Wat een luxe en ruimte!!!!! Ik wil niks anders meer.
Brede stoelen, entertainment systeem en voldoende stops.

Het hotel (Indalo Park) was ook erg geslaagd. Lekker dichtbij het strand, schone kamers en vriendelijk personeel.

Top vakantie! Dankjewel Solmar!
Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 16-10-2017 | Accommodatie(s): Indalo
 
1 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
< 15 jaar
Met gezin
10
Solmar is echt goed
Hotel in Spanje, juli 2017

    Totaal:
  • 10
  • Vervoer:
  • 10
  • Accommodatie:
  • 10

  • Reisleiding:
  • 10
  • Prijs:
  • 10

Solmar Tours is echt super goed. Ik reis niet met andere bus reizen. Solmar is is echt de beste. Altijd gezellig en soms doen ze ook bingo in de bus. Echt super leuk. De mensen die in de bus werken zijn ook echt super aardig en gezellig ❤❤ Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 11-08-2017
 
door
51-60 jaar
Met partner
7,0
Heel tevreden,enkele -pnt
Hotel in Spanje, juni 2017

    Totaal:
  • 7
  • Vervoer:
  • 8
  • Accommodatie:
  • 6

  • Reisleiding:
  • 8
  • Prijs:
  • 7

+ pnt alles naar wens met solmarbustours,behalve( zie - pnt,)
- pnt voor zekerheid van een vaste plaats op bus first class bovenop die 35€ nog eens 10€ bijleggen per rit,bij boeking zou men meer inspraak mogen hebben waar men op de bus wilt zitten,boven/ beneden
Voor / midden/ achter in de bus,nu sta je telkens voor verrassingen en dat is niet aangenaam
Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 01-10-2017
 
2 van 2 mensen vinden dit een nuttige review.

door
51-60 jaar
Met gezin
-
Geld verdienen, maar geen service
Familiereis in Spanje, april 2017

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  • 2
  • Accommodatie:
  • 10

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 1

Wij hadden met ons gezin (2 volw, 2 kinderen van 13 en 16) een 7daagse Port Aventura reis geboekt met een first class bus. Extra comfortabel zo werd ons voorgespiegeld. Na uren wachten in Maarheeze (of dat dit heel normaal was) bleek de bus toch niet te komen, er werd een andere gestuurd. Ook een first class. Die bleek nogal brak. Een van de ons toegewezen stoelnrs bleek een kapotte stoel te hebben. De voetensteun was afgebroken! Direkt melding gedaan. Er werd tot mijn verbazing niets aan gedaan. We stonden n.b. nog in Maarheeze. Ik, de moeder, maar de slechte plek genomen om het vakantieplezier niet te verpesten. Wat een hel om zo al die uren te zitten. Een hele nacht met je voeten wegglijdend. Na thuiskomst direkt melding gedaan. Het antwoord was.... ja, het klopt dat de stoel kapot was. Ze hadden eea ook geconstateerd. Ik kreeg E 17.50!!!!! retour, zijnde de helft van het verschil tussen een first class /royal class-stoel. Daar moest ik het mee doen? Nog geprobeerd daarna een reaktie te krijgen. Wat een onsympathieke gasten daar zeg. Hullen zich in stilzwijgen en denken dat ik met een bedrag van E 17.50 op mijn bankrekening niet een zeer bittere nasmaak aan deze trip heb overgehouden. Niet te geloven dit hele verhaal. Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 15-06-2017 | Accommodatie(s): Port Aventura
 
2 van 2 mensen vinden dit een nuttige review.

door
61-70 jaar
Met partner
10
Voor ons een avontuur,is goed bevallen
Zonvakantie in Spanje, oktober 2016

    Totaal:
  • 10
  • Vervoer:
  • 10
  • Accommodatie:
  • 10

  • Reisleiding:
  • 10
  • Prijs:
  • 10

Voor het eerst met de bus op vakantie na 23 jaar te hebben gevlogen.
onze ervaring was zeer positief ,alleen het slapen lukte niet,maar ja dat haal je wel weer in,je hebt tenslotte vakantie.
de verzorging was perfect in bus 19 op de heen weg,leuke chauffeurs en hotess nadia.
op de terug weg bus 18 andere chauffeurs en hostess,dus effe weer wennen na 3 weken in Benidorm.
maar alles bij elkaar was het niet tegen gevallen,dus volgende keer weer,dank je wel solmar het was super.
het appertement was ook geweldig mooi uitzicht op zee en haven.
wil zeker weer hetzelfde terug als we weer gaan.
Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 30-10-2016 | Accommodatie(s): Milord´s suite benidorm
 
1 van 4 mensen vinden dit een nuttige review.

door
41-50 jaar
Met gezin
4,0
Horor in de bus.
Hotel in Spanje, augustus 2016

    Totaal:
  • 4
  • Vervoer:
  • 4
  • Accommodatie:
  • 4

  • Reisleiding:
  • 8
  • Prijs:
  • 4

We waren in Benidorm geweest bij het Prince Park Hotel. Het hotel is niet voor mensen die slecht ter been zijn. We moeten veel hellingen op. Het eten is matig. Automaat werkt heel slecht. Het koffie smaakt slecht. De sinaasappelsap is vaak op. Er kwam alleen water uit de automaat. De hygiënisch is slecht. Er zat haar in het eten.
De reis naar Spanje kon ik niet slapen omdat de stoel kapot was. Toen terug was, was de stoel goed maar er zat een asociaal familie achter ons. Ze kwamen vanaf Salou in de bus. Voeten met schimmel teen tegen het gezicht van mijn dochter. Later deed haar dochter na tegen mijn gezicht. Ruzie tussen vader en zoon. Ze lagen op de grond te slapen i.p.v. op de stoel. De zoon trok de deken van mijn dochter. Echt rampzalig. Door deze ervaringen gaan we NOOIT NOOIT NOOIT meer met een bus.
Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 25-08-2016 | Accommodatie(s): Bus
 
3 van 6 mensen vinden dit een nuttige review.

door
21-30 jaar
Met gezin
4,0
Solmar zeer slechte klachtafhandeling
Hotel in Spanje, oktober 2015

    Totaal:
  • 4
  • Vervoer:
  • 8
  • Accommodatie:
  • 3

  • Reisleiding:
  • 4
  • Prijs:
  • 4

All inclusive formule geboekt met zoon.
Bij aankomst bleek zwembad en daarom liggende restaurants/bars allen geloten, zodat we bij het gesloten zwembad onze vakantie hebben doorgebracht met mijn kind en als we een collaatje wilden bestellen moest ik met mijn zoontje alles weer inpakken en het halve hotel doorbanjeren voor een drankje.
Gemeld bij Solmar, maar geen oplossing of ompensatie.
Voor ons nooit meer Solmar!
Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 05-12-2015 | Accommodatie(s): peniscola plaza
 
13 van 16 mensen vinden dit een nuttige review.

door
61-70 jaar
Met partner
5,0
Chauffeur onbeschofte vlegel
Zonvakantie in Spanje, september 2015

    Totaal:
  • 5
  • Vervoer:
  • 4
  • Accommodatie:
  • 8

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 7

Aan de Directie,
Solmar Tours Helmond, 8 oktober 2015.
Postbus 2673
Den Engelsman 2A
6026 RB Maarheeze.



Onderwerp: Scheldkanonnade chauffeurs en
Uitspraak weigering mee terug te nemen naar Nederland!

Geachte Directie,

Op 25 september zijn we vertrokken met chauffeurs Chris, Rick en Dominique als hostess met bus nummer 26, voor een 13 daagse vakantie in hotel Rosamar Garden in Lloret de Mar.
De heenreis verliep vlekkeloos en werden keurig afgezet op de gereserveerde busparkeerplaats om het hoekje van Rosamar Maritim op de boulevard. (Zie bijvoeging tekening plattegrond)
Zei deelde ons mede dat dit ook de opstapplaats was!
Wat zeer logisch is gezien de gehele situatie ter plaatse.

Op 6 oktober zouden we, volgens de lijst van Solmar om 19.15 uur vertrekken met bus 5.
Jullie bus kan niet bij het hotel Rosamar Garden komen, wat ongeveer 150 meter verder ligt.
Wat betekende dat we om 19.00 uur klaar moesten staan op de aangegeven plaats.
Vanaf 18.45 uur stonden we al te wachten op de hoek van Rosamar Maritim, liggende tegenover Rosamar Spa “( heeft ook een gereserveerde busparkeerplaats) en aan dezelfde straat,
Avda. Pau Casals.
Toen het 19.45 uur was geworden en we al eens mee hadden gemaakt dat chauffeurs
2 meisjes hadden vergeten, zijn we ongerust geworden.
We vonden eerst op ons welkom informatie brief het telefoonnummer (0043)937654293 maar omdat deze niet werd opgenomen hebben we daarna meteen contact gezocht met het noodnummer in Nederland.
Mijn echtgenote kreeg toen mw. Marleen aan de telefoon en na een korte uitleg, zou zij het verder uitzoeken.
We zijn gebracht door kennissen die al jaren in ons hotel kwamen en ons zouden uitzwaaien.
Deze waren ondertussen teruggelopen naar het hotel, zodat wij niet de bus zouden missen, met de bedoeling om het noodnummer van Lloret de Mar in het Solmar boek te gaan halen.

Net na ons telefoontje werden we vanaf het hotel Rosamar Spa, liggend aan de overzijde, aangeschreeuwd door een mij niet te herkennen persoon ( wit onderhemd zonder herkenningstekens) met onze naam. Ik liep een stukje naar hem toe toen ik ook de 2de persoon zag, maar deze had wel het bekende witte t shirt van Solmar aan.


Ik draaide me om met de bedoeling onze bagage te gaan pakken, toen de eerste persoon, ondertussen genaderd tot ongeveer 5 meter (zonder herkenningstekens) verder verbaal schreeuwde en ik citeer
“waar blijven jullie nou, we staan hier al een ½ uur te wachten op jullie, inbeciel”.

Uitleg inbeciel volgens Wikipedia:
Mentale retardatie[1] (letterlijk geestelijke achterstand), in het verleden vaak oligofrenie genoemd, zwakzinnigheid, intellectuele stoornis, geestelijke/verstandelijke beperking of mentale handicap is een ontwikkelingsstoornis waarbij de verstandelijke vermogens zich niet met de normale snelheid ontwikkelen en meestal een gemiddeld niveau niet zullen bereiken. De persoon heeft door het cognitief tekort moeite om volledig te functioneren, in vergelijking met leeftijdgenoten. Daarom wordt wel gesproken van een verstandelijke handicap of een verstandelijke beperking. De term geestelijk gehandicapt werd ook gebruikt. Dit werkt verwarrend, omdat met geestelijk ook heel vaak "de psyche betreffend" of "psychiatrisch" wordt aangeduid.[2]

Dit was de eerste leugen waar ik hem op betrapte, namelijk nog geen 5 minuten daarvoor was ik naar een Franse dubbeldekker gelopen, staande voor hotel Mediterranean, met vele Franse reizigers bij de bus op het trottoir.
Hierop draaide ik me om en vroeg hem waar de bus dan wel stond omdat we hier al ruim
1 uur stonden te wachten op de aangewezen plaats en net nog naar Maarheeze hadden gebeld.
Hij schreeuwde dat de bus achter de Franse dubbeldekker stond, uit het zicht van ons.
Het bleek een gereserveerde plaats te zijn, horende bij hotel Mediterranean, zo’n 100 meter verder op. Helemaal niet logisch. (Zie bijvoeging tekening plattegrond)
Ik deelde hem dan ook mede dat we op de afgesproken plaats stonden, idioot.
Maar hij bleef vol houden dat we verkeerd stonden en zei verder met de volgende woorden
“Jullie blijven maar hier staan, we nemen jullie niet meer mee, ajuus. Hierop draaiden beide chauffeurs zich om en beenden met grote passen terug naar hun bus.
Mijn echtgenote raakte hiervan helemaal in paniek en begon te huilen. Tussen haakjes zei is een hartpatiënt wat dus goed fout had af kunnen lopen.
Met onze bagage zijn we naar de bus gegaan en hun mede gedeeld dat hierover een klachtenbrief weg ging, daarna gevraagd gaven ze me niet hun namen.
Toen we ondertussen de laatste gasten in Tossa hadden opgehaald kwam de hostess mw. Marlissa en aan haar heb ik de namen moeten vragen. Ze vertelde me dat het betrof om Björn (met Solmar T shirt) en Ief (privé onderhemd) Hierna heeft zij vermoedelijk de bemanning op de hoogte gebracht, waarna het hele relaas in een andere vorm nog eens even via de luidsprekers ten horen werd gebracht, met als extra mededeling als sommige van de passagiers deze terug reis zou gaan verzieken het dan maar aan hun lag.
Op de eerste stopplaats werden we aan gesproken door 2 medereizigers komende uit
St. Williebrord, die beneden in de bus zaten en omdat ze ook het een en ander hadden meegekregen, vertelde ze ons dat het hun net daarvoor bij hun hotel ook al met veel verbaal was overkomen. Voor hun was dat al de tweede keer, zoals ze vertelde
Nu viel bij mij het puzzelstukje op zijn plaats, deze chauffeur Ief was nog zeer heet gebakerd over het eerdere incident en daarom reageerde hij dit gemakshalve maar op ons af.
Dit gebeuren laten we zomaar niet over ons heen gaan, u heeft niet te maken met Inbecielen maar met al jaren trouwe klanten, die al langer reizen met Solmar dan dat die onbeschofte vlegel bij jullie in dienst is
en daarom eisen we gerechtdoening, waar zeker een persoonlijke brief van deze onbeschofte chauffeurs het minste is wat wij verwachten.
Wij geven u hiervoor 2 weken na datum, wat in onze ogen ruim voldoende moet zijn om dit uit te zoeken.
Krijgen we om een of andere reden geen respons cq een voor ons onbevredigend antwoord dan gaat dit verhaal o.a. internet op.
Binnen deze periode beschermen we nog steeds de in onze ogen goede naam van Solmar en laten dat nog niet bederven door enige rotte appels,maar wel met een extra kanttekening dat het nu opgehouden moet zijn.
Per slot van rekening is dit al het derde incident dit jaar wat wij met Solmar mee maken.
1ste geval was Benidorm, met “Claudia”, ( Hostess ontvangst en vertrek)
2de geval was de grote aanfluiting "10 dagen Midden Spanje" excursie en nu dit.

Ik wens van u een schriftelijke reactie.

Hoogachtend, Peter & Gertie
Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 28-10-2015 | Accommodatie(s): Hotel Rosamar Garden | Vervoer: Bus
 
0 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
51-60 jaar
Alleenreizend
3,0
Hoezo beste 2015?!?!
Thema vakanties in Spanje, september 2015

    Totaal:
  • 3
  • Vervoer:
  • 2
  • Accommodatie:
  • 5

  • Reisleiding:
  • 4
  • Prijs:
  • 3

Eerste keer in mijn leven dat ik blij ben dat ik thuis ben!!!!
MIJN EERSTE VAKANTIE NA DE OPERATIE MOEST WAT GOEDKOPER, BOVENDIEN MOEST IK ER REKENING MEE HOUDEN DAT IK GEEN TRAPPEN MET EEN KOFFER MEER KAN DOEN; ZODOENDE KWAM IK UIT OP EEN BUSVAKANTIE IN HET NAJAAR. SOLMAR ZOU DE BESTE VAN 2015 ZIJN, TUSSEN DE SCHOOLVAKANTIES GEEN KANS OP BEESTENDE JONGEREN, DUS WAT KAN ER MISGAAN? NOU, EEN HELE HOOP: EEN KWART VAN DE BUS WAS IN FEESTSTEMMING EN DE CHAUFFEUR OOK, DUS DE ANDERE DRIEKWART KON AFZIEN. KUN JE EINDELIJK SLAPEN, WORDT JE DOOR DIE FEESTVIERDER VAN EEN CHAUFFEUR OM 4 UUR 'S OCHTENDS GEWEKT MET HANEGEKRAAI. KOM JE DOODMOE OP JE BESTEMMING AAN IN DE REGEN EN DONKER, MOET JE NOG TOT 13.00 UUR OP EEN KAMER WACHTEN EN DAN IS DIE MAAR HALF SCHOONGEMAAKT ( MAAKTE MIJN ZAKKEN LEEG OP HET BUREAU, TE LAAT GEMERKT DAT ER ALLEMAAL VETTIGHEID OP LAG, DUS NOG MEER ERGERNIS EN ALLES ONDER EEN HETE KRAAN MOETEN AFSPOELEN). ZEER GEHORIG HOTEL, VOL MET KAKELENDE, ONBESCHOFTE FRANSEN. ALLEEN DE EERSTE NACHT FATSOENLIJKE BRITSE BUREN GEHAD, DIE HELAAS DE VOLGENDE DAG VERTROKKEN. DE TERUGWEG IN EEN SMERIGE BUS, DIE NAAR VERSCHAALDE URINE STONK, EEN JONGE GRIET ACHTER ME GEHAD, DIE ME CONTINU IN DE RUG ZAT TE SCHOPPEN, DUSDANIG DAT IK DE HALVE REIS OP DE TRAP HEB GEZETEN. AL MET AL IN 14 DAGEN MAAR 2 NACHTEN KUNNEN DOORSLAPEN. IK WEET NIET WAT ER ROYAL AAN DE BUSSEN IS, DE STOELZITTINGEN ZIJN VOOR KLEUTERS GEMAAKT (MAAR MET DIE KORTE ZITTING LIJKT DE BEENRUIMTE GROTER). FIRST CLASS ZAT VOL VOLGENS DE SOLMARMEDEWERKER, MAAR MET ANDERE REIZIGERS GESPROKEN; EEN ERVAREN SOLMARKLANT WIST ME TE VERTELLEN DAT DE FIRST CLASS ALLEEN OP BENIDORM REED: SOLMAR! DE WAARHEID VERZWIJGEN IS GEWOON LIEGEN!!!! +ALLEEN DE BINNENLANDTOCHT IS EEN AANBEVELING WAARD!
Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 17-10-2015 | Accommodatie(s): caprici verd | Vervoer: bus
 
0 van 2 mensen vinden dit een nuttige review.

door
61-70 jaar
Met partner
6,0
Terug reis zeer teleurstellend
Zonvakantie in Kroatië, september 2015

    Totaal:
  • 6
  • Vervoer:
  • 8
  • Accommodatie:
  • 8

  • Reisleiding:
  • 8
  • Prijs:
  • 7

Heenreis prima terugreis kregen we savonds om 20.00u te horen dat we comfortclass ipv firstclass reizen we boeken bewust firstclass voor het comfort.Daarbij kwam ook nog dat we beneden zaten terwijl we voor boven geboekt hadden.In al die jaren dat we met solmar reizen hebben we altijd boven gezeten. Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 06-10-2015 | Accommodatie(s): Lugano Novigrad | Vervoer: bus
 
0 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
61-70 jaar
Met partner
7,0
Factuur:174606
Hotel in Kroatië, september 2015

    Totaal:
  • 7
  • Vervoer:
  • 9
  • Accommodatie:
  • 2

  • Reisleiding:
  • 9
  • Prijs:
  • 5

Over de bus - chauffeurs -
reisleiding ter plaatsen geen opmerkingen.
Maar aangaande het hotel
Verouderd en vuil diverse gebreken badkamer rolluiken beschadigde muren,dit is bekend bij plaatselijke hostes deze heeft ook ter plaatse het nodige gedaan.
Hotel is dringend aan renovatie toe !!!
Restaurant:na een week ben ik wel toe aan ander eten t'was alle dagen hetzelfde
Indien nodig kan ik u foto's bezorgen van hotelkamer.
nog 1 opmerking:bij de retourreis werden diverse pers.op de firstclass bus gezet zonder toeslag!Waar wij wel extra voor betaalde
Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 21-09-2015 | Accommodatie(s): hotel bristol LOVRAN | Vervoer: firstclass solmar
 
1 van 2 mensen vinden dit een nuttige review.

door
41-50 jaar
Met vrienden
-
Zeer goed hotel
Zonvakantie in Spanje, mei 2015

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  • 8
  • Accommodatie:
  • 9

  • Reisleiding:
  • 8
  • Prijs:
  • 9

Goede Reis
Zee aan te raden. Het eten is goed. Het person is altijd vriendelijk en behulpzaam. Bij vragen of problemen zeer snel en vakbekwaam opgelost.
Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 06-09-2015 | Accommodatie(s): indalo park | Vervoer: bus
 
0 van 3 mensen vinden dit een nuttige review.

door
61-70 jaar

5,0
HOTEL SIRIUS
Zonvakantie in Spanje, mei 2015

    Totaal:
  • 5
  • Vervoer:
  • 8
  • Accommodatie:
  • 4

  • Reisleiding:
  • 7
  • Prijs:
  • 8

Slechte ervaring in hotel sirius
eerst mijn vrouw snachts overgegeven en twee dagen beroerd .
3dagen later de vrijdag de dag voor vertrek ik zelf ik zelf overgeven + schijten als een reiger niet best
op dag van vertrek medereizigers gevraagd meer mensen hadden hadden in meer of mindere mate zelfde klachten
na terug komst solmar gebeld nee nee sorry u bent de enigste die klachten heeft sorry we kunnen niks voor u doen IS DIT ECHT ZO BEN IK DE ENIGSTE MET KLACHTEN OVER HOTEL SIRIUS.
Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 16-06-2015 | Accommodatie(s): sirius hotel sta susanna spanje | Vervoer: bus
 
0 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
61-70 jaar

5,0
Niet prettig
Zonvakantie in Spanje, mei 2015

    Totaal:
  • 5
  • Vervoer:
  • 7
  • Accommodatie:
  • 10

  • Reisleiding:
  • 6
  • Prijs:
  • 7

Heen reis, 3 stops altijd haast.
Terugreis,wachten op de hoek aangeven 10 over 6 vertrekken.
5 kwartier later kwam de bus,koffers er in gegooid deur
was nog niet goed gesloten en maar gassen.ik moest wachten
tot de bus stilstond om naar mijn plaats te kunnen gaan.
Er werd die avond zaterdag dus om 12 uur de eerste stop.toen door gereden tot kwart over 9 smorgens.koffie om half 9.mijn ervaring is wat een rotrit altijd haast.heenweg 3 noodstops mijn vriendin kreeg chocolademelk over zich heen.voor mij hoeft dit niet meer,vorig jaar naar Benidorm was beter.
Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 02-06-2015 | Accommodatie(s): hotel halfpension | Vervoer: bus
 
1 van 2 mensen vinden dit een nuttige review.

door
61-70 jaar

9,0
Goed verzorgde vakantie
Thema vakanties in Oostenrijk, augustus 2014

    Totaal:
  • 9
  • Vervoer:
  • 9
  • Accommodatie:
  • 9

  • Reisleiding:
  • 10
  • Prijs:
  • 9

Het was een hele fijne vakantie. Het hotel was goed de kamers waren prima het eten was ook goed.
De excursies waren goed verzorgd de chauffeur Jaap was een prima reisleider.
De catering werd door de hostes Sanne goed verzorgd.
Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 05-10-2014 | Accommodatie(s): Hotel Vomperhof | Vervoer: Bus
 
2 van 5 mensen vinden dit een nuttige review.

door
31-40 jaar

3,0
De eerste en gelijk laatste keer
Thema vakanties in Spanje, augustus 2014

    Totaal:
  • 3
  • Vervoer:
  • 2
  • Accommodatie:
  • 6

  • Reisleiding:
  • 3
  • Prijs:
  • 2

Geen aanrader
Het was de eerste en tevens de laatste keer met solmar tours.
Het hotel ging op zich wel alleen het eten was niet best.
Niet veel variatie en niet lekker alles zat in sauzen en aan het vlees zat veel vet en de kip was nooit volledig gaar.

Maar de terugreis van solmar was het toppunt van slecht geregeld en het schijt aan de klanten hebben.
Ten eerste naar meerdere malen aan te geven dat mijn oma en ik naast elkaar wilde zitten zodat ik mijn oma in de gaten kon houden ivm duizeligheid werd zowel op heen als terug reis genegeerd en werden we achter elkaar geplaatst.
Ook was het een zeer slechte planning van solmar omdat onze bus eerst meer dan 300km moest rijden voor ze bij ons waren en daarom veel vertraging had.
Als je bedenkt dat de Royal class bus die ook vanuit ons hotel om 18.30 uur vertrok en wij met de frist class om 22.30 uur en op Maarheeze zagen dat de Royal class maar 15 min eerder binnen was dan wij kun je al na gaan dat er flink door geplakt is met zeer weinig stops in totaal 4 stops van 10/15 min per keer ook de ontbijt stop was zo kort dus dat was niet eten.
Als je dan gaat klagen krijg je alleen maar te horen dat je pech hebt en je hebt gekregen wat je hebt geboekt.
Nou NEE ik heb frist class geboekt om confertabel te reizen en niet om zo behandeld te worden.
Ze hebben iedereen in onze bus bewust een extra risico op trombose laten lopen.
Want de trombose dienst is daar heel duidelijk in bij lange reizen moeten de mensen om de 2/2,5 uur de gelegenheid hebben hun benen te kunnen strekken en voldoende beweging hebben.
Maar goed solmar tours behandeld je als strond op het moment hun der geld binnen hebben en een oplossing zoeken zodat je als nog tevreden bent daar kun je naar fluiten.
Dus mensen denk goed na voordat je solmar tours boekt want je bent niets voor hun.
Zo is er bij een andere bus een man uitgezet omdat hij te veel gedronken zou hebben maar het mooie is dat hij het bier in de bus had gekocht dus bij solmar.
En 2 mensen zijn achter gelaten in Spanje zonder pardon omdat die stonden te wachten waar ze waren uitgestapt en niet wisten dat ze bij een totaal ander hotel op moesten stappen.

Dus al met al voor mij NOOIT geen solmar tours meer
Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 12-09-2014 | Accommodatie(s): Montemar maritim | Vervoer: Bus
 
door
41-50 jaar
Met partner
8,0
Malgrat de Mar
Zonvakantie in Spanje, augustus 2014

    Totaal:
  • 8
  • Vervoer:
  • 8
  • Accommodatie:
  • 7

  • Reisleiding:
  • 7
  • Prijs:
  • 8

Prima vakantie gehad. Verwacht niet te veel van het eten. Tip: Eet lekker buiten het hotel. Keuze genoeg en niet duur. Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 26-08-2014 | Accommodatie(s): Hotel Reymar Malgrat de Mar | Vervoer: Bus

en win een mooie Scratchmap!
Heeft u ervaring met Solmar Tours of een andere organisatie?

Heeft u ook ervaring met Solmar Tours of een andere reisorganisatie?
Deel uw ervaring door onderstaand formulier in te vullen!

Winnen: Aan het eind van iedere maand wordt er een mooie Scratch Map (kras landkaart) verloot!
Meer kans maken? Vul dan meerdere ervaringen in van verschillende vakanties!

Reisinformatie
*
*
*
*
Waardering
Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Vervoer

Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Accommodatie

Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Reisleiding

Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Prijs / kwaliteit verhouding

Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Algemene waardering

*

*
Uw gegevens
*
*
Ervaring opslaan
Ik bevestig dat bovenstaande gegevens gebaseerd zijn op mijn eigen ervaring.
Ik bevestig dat ik begrijp dat het verboden is om een ervaring in te voeren over een reisorganisatie waarmee ik banden heb, alsmede een niet op waarheid beruste ervaring in te voeren.






Bestemmingen van Solmar Tours

Bezoek de s.v.p. de website van Solmar Tours om alle bestemmingen te bekijken.


Home | Reizen en vakanties | Reisorganisaties | Over ons | Contact