Solmar Tours


Solmar Tours biedt gunstig geprijsde vakanties aan binnen Europa. U kunt bij Solmar Tours terecht voor vliegvakanties, maar ook busreizen en vakanties met eigen vervoer.


Bezoek de website     Schrijf een ervaring  


Totaal: 5,8
Vervoer: 6,1
Accommodatie: 7,6
Reisleiding: 6,9
Prijs: 6,5
Aangesloten bij:
SGR

5,8

18 ervaringen
Solmar Tours krijgt een gemiddeld cijfer van 5.8. Dit cijfer is gebaseerd op 18 ervaringen en beoordelingen die bezoekers op ReisOrakel.nl hebben geschreven.

Schrijf ook een ervaring en win een mooie Scratchmap!

Samenvatting van de ervaringen

Totaal:
 
5,8
Vervoer:
 
6,1
Accommodatie:
 
7,6
Reisleiding:
 
6,9
Prijs:
 
6,5

Verdeling van de totaalcijfers

Geweldig:
 
7 stemmen
Goed:
 
1 stemmen
Redelijk:
 
0 stemmen
Matig:
 
3 stemmen
Slecht:
 
5 stemmen

Ervaringen
 
door
31-40 jaar
Met gezin
9,0
Dit is pas een bedrijf met echte service: TOPPP
Zonvakantie in Spanje, oktober 2018

    Totaal:
  • 9
  • Vervoer:
  • 10
  • Accommodatie:
  • 8

  • Reisleiding:
  • 10
  • Prijs:
  • 8

Ik sluit bij volledig aan bij Hans Bos. Voor het eerst een vliegvakantie geboekt bij Solmar (ze heten geen Solmar Tours meer). Super goed bevallen!! Vanaf Eindhoven tot in het hotel goeie service en reisleiding ook fijn. Op de terugreis was onze koffer kwijt maar met behulp van een dame van solmar kwam hij snel terecht en brachten ze hem notabene bij mij thuis. Service top Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 25-10-2018
 
1 van 2 mensen vinden dit een nuttige review.

door
51-60 jaar
Met partner
10
SOLMAR gewoon erg goed!
Zonvakantie in Spanje, september 2018

    Totaal:
  • 10
  • Vervoer:
  • 10
  • Accommodatie:
  • 9

  • Reisleiding:
  • 10
  • Prijs:
  • 10

Wat ik hier aan commentaren lees over ervaringen met Solmar, dat verbaast me zeer! We gaan al jaren met Solmar en hebben Royal Class en First Clas vervoer gehad, en beiden tot grote tevredenheid!
Juist door de vele reizen heb je natuurlijk ook veel verschillende chauffeurs gehad... en ja daar zit nog wel eens verschil tussen.
Zo stopt de ene om de 3 uur en zet zijn bus bij een parkeerplaats waar meerdere bussen aankomen en waar je dus in de rij moet staan om een plasje te plegen. Maar er zijn er ook die even wat langer rijden en dan kom je vaak op een wat rustiger parkeerplaats waardoor je geen drukte tegenkomt. En ook tijdens de rit heb je stille en praters onder de chauffeurs, maar 1 ding is zeker het zijn ridders van de weg en ze letten zeer goed op de veiligheid van de passagiers!
Soms denk ik wel eens dat sommige mensen ook altijd wat te klagen moeten hebben als ik zo de berichten hier lees...
Ook wij hebben weleens onredelijke zeurders meegemaakt in de bus, het ene echtpaar sliep thuis met alle ramen open en wilde s'nacht in de bus de airco op 18 graden hebben anders kregen ze het warm.. een ander echtpaar sliep waarschijnlijk altijd met de verwarming aan en vroeg onze chauffeur of de kachel aub op 22 graden mocht...
Zo zie je maar... je kan het nooit goed doen voor iedereen.
Solmar bussen worden na elke rit nagekeken hebben meerdere chauffeurs me verteld, maar natuurlijk kan er wel eens wat kapot gaan en ja je hebt er dan ook op de terugweg last van als een leuning dienst weigert, thats all in the game.
Verhalen dat vliegen goedkoper is is totale onzin, en terwijl de buspassagier al voor het ontbijt met de bus voor het Hotel staat, komt de vliegpassagier vaak pas in de middag of avond aan. Dat geldt ook voor de terugreis de bus gaat in de avond terug en het vliegtuig vaak al in de morgen. Je mist dus met het vliegtuig 2 dagen!
Of mooier gezegd: met de bus heb je 2 volle vakantie dagen meer voor je geld!!
Ik heb geen aandelen of wat dan ook aan voordeeltjes van Solmar om deze beoordeling hier neer te zetten, maar ik erger me dood aan zeurders en klagers die een bedrijf op een negatieve manier proberen weg te zetten, zonder vaak eerst met dat bedrijf in alle redelijkheid een gesprek te hebben aangegaan.
En tja.. vaak hebben zeurders en klagers het hoogste woord, maar de vele duizenden tevreden klanten van Solmar genieten gewoon in stilte... Daar ben ik er een van!
Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 24-09-2018 | Accommodatie(s): Hotel Augustus Salou
 
1 van 5 mensen vinden dit een nuttige review.

door
41-50 jaar
Met gezin
4,0
Solmar is enkel uit op geld
Zonvakantie in Spanje, juli 2018

    Totaal:
  • 4
  • Vervoer:
  • 8
  • Accommodatie:
  • 10

  • Reisleiding:
  • 5
  • Prijs:
  • 5

Wij zijn nu voor het 6e jaar met Solmar gegaan en eerlijk gezegd snap ik sommige commentaren hier wel. Echter zaten wij zowel heen als terug in een bus met goed personeel en ook qua stops was het prima (gemiddeld om de 3 uur) De stops bij de tankstations waren meestal 15 a 20 min en prima te doen. Maar waar het mij omgaat is dat Solmar zelf maar bepaalt wat wel en wat niet word terug betaald als iets niet goed is. Alles om maar geld te verdienen. Ik zou mijn auto parkeren bij Solmar, maar op de dag van vertrek kreeg ik pech. Ik solmar gebeld dat ik geen gebruik kon maken van de parkeerplaats ivm pech en dat ik graag mijn 42 euro (voor 14 dgn) terug wilde. Maar nee dat kon niet, want zij konden nu deze parkeerplaats niet meer verkopen. En annuleren op de dag van vertrek dat kon niet. Ik heb nog aangekaart dat dit voor mij overmacht was, maar geen klantvriendelijkheid bij Solmar, eant stel dat ze 42 euro minderr verdienen. De parkeerplaats bij solmar was bij vertrek totaal niet vol en niemand kon mij garanderen dat mijn betaalde plek ook leeg bleef. Dan verwijzen ze naar de algemene voorwaarden, artikel 10. Daar staat echter in dat je 100 % van je REISSOM kwijt bent bij annulering binnen 7 dgn tot de dag van vertrek, echter op het factuur staat dat het parkeren niet onder de reissom valt. Als je solmar daar mee confronteert, dan weigeren ze nog het terug te betalen. Als je zo met je klanten omgaat en alles voor de poen wilt doen, dan ben je bij af. En ze worden ook met het jaar duurder. 5 jaar terug scheelde het nog honderen euro's soms wel 1000 euro tegenover het vloegen. Nu zaten er mensen bij ons in het hotel, die een dag minder bleven, maar zelfs 200 euro goedkoper uit waren met vliegen dan wij met de bus. Dus volgend jaar word het voor ons weer vliegen, ook al betaal ik misschien 2 a 300 euro meer. Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 07-08-2018 | Accommodatie(s): Aqua montagut
 
4 van 4 mensen vinden dit een nuttige review.

door
41-50 jaar
Met gezin
10
Zeer tevreden, goede service
Zonvakantie in Nederland, juli 2018

    Totaal:
  • 10
  • Vervoer:
  • 10
  • Accommodatie:
  • 10

  • Reisleiding:
  • 10
  • Prijs:
  • 10

Wij reizen nu voor de 6e keer met solmar. We zijn zeer tevreden over het vervoer, de crew en accommodaties. Zo heeft ons jongste kind toen 5 jaar oud gespuugd in de bus. De chauffeur heeft toen een stop voor ons gemaakt zodat wij ons kindje konden verschonen. De chauffeur haalde zelfs de koffer uit het ruim, zodat wij ons kindje konden verkleden.

Na al deze jaren is het voor ons een ideale manier van reizen, waarbij ik mijn handen vrij heb voor mijn gezin. Ik herken mij niet in de recensies die andere mensen op de website hebben geplaatst.
Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 01-08-2018 | Accommodatie(s): Hotel gran bali
 
1 van 5 mensen vinden dit een nuttige review.

door
31-40 jaar
Met gezin
1,0
Vee"vervoer bedrijf Solmar
Zonvakantie in Spanje, juli 2018

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  • 2
  • Accommodatie:
  • 5

  • Reisleiding:
  • 2
  • Prijs:
  • 5

Alles klopt wat ik hieronder lees..op hun site laten ze enkel goede beoordelingen toe..ook ik ben erin gevallen..First class betaald..en op de achterbank geplaatst..geen voetensteun niks..gevolg dikke enkels en voeten, zeer slechte reis, in een andere badplaats hotelgasten opgepikt, zij hadden royal class geboekt en hadden geen toeslag betaald, en ik wel en ik beland op de achterbank, waar is hier de logica hiervan?? hygiene dikke nul..wc stops stressen..om de 4 uren en meer...airco zeer hoog..geen Solmar voor ons meer..ga niet af op de goede beoordelingen..zij plaatsen dit ook nog zelfs..wat niet klopt met de realiteit.. Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 29-07-2018
 
6 van 11 mensen vinden dit een nuttige review.

door
61-70 jaar

1,0
Laatste keer met Solmar
Zonvakantie in Spanje, juli 2018

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  • 3
  • Accommodatie:
  • 5

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Opstapplaats Maarheeze ..toiletten zeer smerig..plassen urine op de grond bij de mannen....eenmaal in de bus ook smerig...middenleuning en voetsteun stuk..voor een first class bus...wc stops om de 4 uur..er werdt niks gemeld..stopten zeer kort..file voor naar de toiletten..roekeloos rijgedrag chauffeurs...deze reis was ene stress heen en terugweg..terugweg mensen moeten oppikken bij verschillende hotels...2 uren verloren..toppunt zij hadden betaald voor een royal class bus..zaten bij ons in de First Class..top Solmar..als een kudde dieren de bussen vullen...wij zijn klaar met Solmar
Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 14-07-2018
 
6 van 9 mensen vinden dit een nuttige review.

door
51-60 jaar

4,0
Behandeld als vee...
Zonvakantie in Spanje, juli 2018

    Totaal:
  • 4
  • Vervoer:
  • 2
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  • 4
  • Prijs:
  •  -

Wij reizen al 7 jaar met Solmar, en ja iedere keer slechter, bussen vuil, stops voor wc's , heel druk, men moet zich haasten want de bus stopt 10 minuten en dit om de 4.30uur, klanten die betaald hadden voor Royal Class zaten bij ons in de bus First Class, dit enkel om de bus te vullen klanten die de toeslag betaald hadden, eindigden helemaal achterin op de achterbank, toen ze protesteerden werdt er gewoonweg, reageert van, mail te sturen naar Solmar, waar iedereen van weet, er wordt hier niets aan gedaan dus elke jaar hetzelfde liedje...wij hebben besloten om niet meer met Solmar te reizen, men wordt als vee gebracht naar de bestemming!! de stops om de 4uur a 4.30uur en het aanschuiven en meerdere dingen was de druppel! Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 14-07-2018
 
6 van 8 mensen vinden dit een nuttige review.

door
31-40 jaar
Met gezin
1,0
Slecht. Ieder jaar slechter
Zonvakantie in Spanje, juni 2018

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  • 1
  • Accommodatie:
  • 7

  • Reisleiding:
  • 1
  • Prijs:
  • 3

Had essentie stoelen geboekt. Waren bevestigd en voor betaald. Echter bij de terugreis kwam deze te vervallen omdat er maar 1 bus zou rijden.
Kreeg nu een klote plaats met zo n schot voor je voeten. Benen kun je niet strekken.
S morgens werd je vroeg gewekt en moest je meteen de stoel rechtop zetten. Ik wou nog slapen maar zelfs dat werd me niet gegund. Host dwong me de stoel geheel rechtop te zetten. Terwijl hij hooguit een paar cm naar achter stond zodat ik een kussentje kon gebruiken.
Was overigens bus 5.

Op de heenreis mocht de stoel bij de trap waar we zaten ook niet naar achteren ivm de hostess. Slaat nergens op omdat je lang niet zover naar achter kunt zodat iemand er ook last van had.

Excursies ter plaatse minimaal aanbod en torenhoge prijzen.

Reisleiding niet behulpzaam.

Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 10-07-2018
 
4 van 8 mensen vinden dit een nuttige review.

door
21-30 jaar
Met partner
1,0
Vakanties vallen duurder uit dan waarvoor je ze boekt
Fotoreis in Spanje, juni 2018

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  • 1
  • Accommodatie:
  • 1

  • Reisleiding:
  • 1
  • Prijs:
  • 1

Tijdens de aller eerste dag van de 'sneak preview' van Solmar hebben wij een reis geboekt naar Golden Port Salou en gekozen voor een standaard kamer en hebben wij op de 'sneak preview' voor deze reis getekend. Na twee weken zijn wij gebeld dat het type kamer niet meer beschikbaar is en wij moeten upgraden naar een duurdere kamer met een meerprijs van € 150,-. Toen ik aangaf te twijfelen, werd mij duidelijk verteld dat ik die € 150,- moest betalen en dat we anders geen vakantie hadden. Ik vind het zeer onredelijk dat wij zó vroeg tekenen voor een vakantie en vervolgens nog eens € 150,- extra moeten betalen om de vakantie door te laten gaan. Het ergste is nog, dat Solmar deze standaard kamer nog steeds aanbied op de datum dat wij vertrekken (2 juni, 15 dagen). Graag zien wij dat Solmar onze vakantie gaat aanbieden voor de prijs waar we voor getekend hebben, zonder de meerprijs van € 150,-. Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 17-01-2018 | Accommodatie(s): Golden Port Salou
 
2 van 2 mensen vinden dit een nuttige review.

door
> 70 jaar
Met partner
10
Een heerlijke relaxte reis en vakantie
Zonvakantie in Spanje, mei 2018

    Totaal:
  • 10
  • Vervoer:
  • 10
  • Accommodatie:
  • 10

  • Reisleiding:
  • 10
  • Prijs:
  • 10

Alweer een geslaagde vakantie en busreis naar Benidorm met
solmar tours voor de 4e keer,we hadden nu geweldige plaatsen
helemaal voorin,SUPER was dat.De chauffeurs waren ook uit de kunst
zowel op de heen en vooral op de terug reis,neem echt mijn petje af
voor deze mensen.en niet te vergeten de host en hostes.
het was weer in een woord GEWELDIG.
DANK JE WEL SOLMAR tot oktober
Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 28-05-2018 | Accommodatie(s): Milord suites SUPER LOCATIE
 
3 van 5 mensen vinden dit een nuttige review.

door

1,0
Overmacht en coulance
Winterreis in Spanje, februari 2018

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  • 1
  • Accommodatie:
  • 8

  • Reisleiding:
  • 5
  • Prijs:
  • 5

16-02-2018 met "First Class" bus naar Benidorm. 45 minuten in wind en kou staan te wachten in Maastricht. Vlgs. chauffeurs van andere bussen was de bus later want die moest naar de garage ivm kapotte verwarming. Koud de bus in en die leek wel een koelkast. Alleen ijskoude lucht via de ventilatie naar binnen. Bij eerste stop chauffeur aangesproken. Schouders ophalen. Hij staat op 30. Later hostess gevraagd er iets aan te doen. Hij kan zo "ploep" weer aanspringen was reactie. Eind van de middag de andere chauffeur gevraagd naar dekentje of zo. Hij zou er naar kijken. Niets meer gehoord. Bij de zeer korte stops gauw naar wc om handen in water en drogers een beetje te warmen. Om 21.00 's avonds zelf bij wegrestaurant deken gekocht om de nacht in te kunnen. Had het liefs terug gegaan!! In Benidorm arts moeten consulteren omdat klachten die door de kou onderweg opgetreden waren verergerden.
Solmar ontkent alles. Chauffeurs zeggen dat het pas om 9 uur 's avonds koud geworden is. Overmacht dus. Voor ons "ongemak" hebben ze uit coulance 17.50 euro overgemaakt via cheque, bij hun te besteden. Hun laatste bericht; ze hebben positieve reacties op het geven van hun cheque mogen ontvangen...dús....de meeste passagiers zijn tevreden met hun compensatie.
Het ergste is dat ze dezelfde bus weer hebben gebruikt om mensen terug te vervoeren en...hoe kan het... volgens hen was het bij vertrek uit Spanje oké maar helaas werd het NA ENKELE UREN WEER TE KOUD.
Zelfs als het overmacht was geweest dan kun je nog zorgen voor een volle bus ouderen. Hoe komen die deze reis door in deze situatie. Wat zouden we voor ze kunnen doen?? Niets van dit alles
NOOIT MEER MET SOLMAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 05-03-2018
 
5 van 7 mensen vinden dit een nuttige review.

door
< 15 jaar
Met gezin
10
Solmar is echt goed
Hotel in Spanje, juli 2017

    Totaal:
  • 10
  • Vervoer:
  • 10
  • Accommodatie:
  • 10

  • Reisleiding:
  • 10
  • Prijs:
  • 10

Solmar Tours is echt super goed. Ik reis niet met andere bus reizen. Solmar is is echt de beste. Altijd gezellig en soms doen ze ook bingo in de bus. Echt super leuk. De mensen die in de bus werken zijn ook echt super aardig en gezellig ❤❤ Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 11-08-2017
 
2 van 3 mensen vinden dit een nuttige review.

door
51-60 jaar
Met partner
7,0
Heel tevreden,enkele -pnt
Hotel in Spanje, juni 2017

    Totaal:
  • 7
  • Vervoer:
  • 8
  • Accommodatie:
  • 6

  • Reisleiding:
  • 8
  • Prijs:
  • 7

+ pnt alles naar wens met solmarbustours,behalve( zie - pnt,)
- pnt voor zekerheid van een vaste plaats op bus first class bovenop die 35€ nog eens 10€ bijleggen per rit,bij boeking zou men meer inspraak mogen hebben waar men op de bus wilt zitten,boven/ beneden
Voor / midden/ achter in de bus,nu sta je telkens voor verrassingen en dat is niet aangenaam
Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 01-10-2017
 
6 van 10 mensen vinden dit een nuttige review.

door
51-60 jaar
Met gezin
-
Geld verdienen, maar geen service
Familiereis in Spanje, april 2017

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  • 2
  • Accommodatie:
  • 10

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 1

Wij hadden met ons gezin (2 volw, 2 kinderen van 13 en 16) een 7daagse Port Aventura reis geboekt met een first class bus. Extra comfortabel zo werd ons voorgespiegeld. Na uren wachten in Maarheeze (of dat dit heel normaal was) bleek de bus toch niet te komen, er werd een andere gestuurd. Ook een first class. Die bleek nogal brak. Een van de ons toegewezen stoelnrs bleek een kapotte stoel te hebben. De voetensteun was afgebroken! Direkt melding gedaan. Er werd tot mijn verbazing niets aan gedaan. We stonden n.b. nog in Maarheeze. Ik, de moeder, maar de slechte plek genomen om het vakantieplezier niet te verpesten. Wat een hel om zo al die uren te zitten. Een hele nacht met je voeten wegglijdend. Na thuiskomst direkt melding gedaan. Het antwoord was.... ja, het klopt dat de stoel kapot was. Ze hadden eea ook geconstateerd. Ik kreeg E 17.50!!!!! retour, zijnde de helft van het verschil tussen een first class /royal class-stoel. Daar moest ik het mee doen? Nog geprobeerd daarna een reaktie te krijgen. Wat een onsympathieke gasten daar zeg. Hullen zich in stilzwijgen en denken dat ik met een bedrag van E 17.50 op mijn bankrekening niet een zeer bittere nasmaak aan deze trip heb overgehouden. Niet te geloven dit hele verhaal. Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 15-06-2017 | Accommodatie(s): Port Aventura
 
4 van 5 mensen vinden dit een nuttige review.

door
61-70 jaar
Met partner
10
Voor ons een avontuur,is goed bevallen
Zonvakantie in Spanje, oktober 2016

    Totaal:
  • 10
  • Vervoer:
  • 10
  • Accommodatie:
  • 10

  • Reisleiding:
  • 10
  • Prijs:
  • 10

Voor het eerst met de bus op vakantie na 23 jaar te hebben gevlogen.
onze ervaring was zeer positief ,alleen het slapen lukte niet,maar ja dat haal je wel weer in,je hebt tenslotte vakantie.
de verzorging was perfect in bus 19 op de heen weg,leuke chauffeurs en hotess nadia.
op de terug weg bus 18 andere chauffeurs en hostess,dus effe weer wennen na 3 weken in Benidorm.
maar alles bij elkaar was het niet tegen gevallen,dus volgende keer weer,dank je wel solmar het was super.
het appertement was ook geweldig mooi uitzicht op zee en haven.
wil zeker weer hetzelfde terug als we weer gaan.
Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 30-10-2016 | Accommodatie(s): Milord´s suite benidorm
 
3 van 9 mensen vinden dit een nuttige review.

door
41-50 jaar
Met gezin
4,0
Horor in de bus.
Hotel in Spanje, augustus 2016

    Totaal:
  • 4
  • Vervoer:
  • 4
  • Accommodatie:
  • 4

  • Reisleiding:
  • 8
  • Prijs:
  • 4

We waren in Benidorm geweest bij het Prince Park Hotel. Het hotel is niet voor mensen die slecht ter been zijn. We moeten veel hellingen op. Het eten is matig. Automaat werkt heel slecht. Het koffie smaakt slecht. De sinaasappelsap is vaak op. Er kwam alleen water uit de automaat. De hygiënisch is slecht. Er zat haar in het eten.
De reis naar Spanje kon ik niet slapen omdat de stoel kapot was. Toen terug was, was de stoel goed maar er zat een asociaal familie achter ons. Ze kwamen vanaf Salou in de bus. Voeten met schimmel teen tegen het gezicht van mijn dochter. Later deed haar dochter na tegen mijn gezicht. Ruzie tussen vader en zoon. Ze lagen op de grond te slapen i.p.v. op de stoel. De zoon trok de deken van mijn dochter. Echt rampzalig. Door deze ervaringen gaan we NOOIT NOOIT NOOIT meer met een bus.
Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 25-08-2016 | Accommodatie(s): Bus
 
3 van 3 mensen vinden dit een nuttige review.

door
61-70 jaar

-
Geen
Actieve vakantie in Spanje, april 2016

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  • 8
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Hier een verhaal van een ex Solmar chauffeur.
Vele mensen klage steeds maar weer bij de chauffeur over hun zitplaats. Lieve mensen...de chauffeur krijgt een lijst van kantoor en hierop zijn alle zitplaatsen op nummer uitgegeven. De chauffeur kan en mag hier niets aan wijzigen. Klachten moet u dus altijd via kantoor melden direct bij thuiskomst.
Ik ben het wel met vele mensen eens dat de planning en tijden vaak veel te krap zijn waardoor er kortere pauzes gemaakt moeten worden. De chauffeur hoort zich gewoon aan de rijtijdenwet te houden. Bij eventuele controles in Frankrijk of Spanje zijn de geldboetes enorm hoog en komen voor rekening van de chauffeur.
Heeft u dus klachten....meld dit ten alle tijden op kantoor bij thuiskomst.
Ik wil tot slot zeggen dat alle chauffeurs hun uiterste best doen om het iedereen naar de zin te maken....dat kunt u van een ervaren chauffeur aannemen die om onduidelijke reden niet meer welkom is bij Solmar
Gr. J.P
Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 07-08-2018 | Accommodatie(s): Nvt
 
3 van 4 mensen vinden dit een nuttige review.

door
51-60 jaar
Met partner
9,0
Niet zeuren maar genieten
Hotel in Spanje, juli 2015

    Totaal:
  • 9
  • Vervoer:
  • 9
  • Accommodatie:
  • 8

  • Reisleiding:
  • 9
  • Prijs:
  • 9

Nou wij gaan al jaaaaaren met de bus van solmar reizen,op vakantie,altijd gezellig en goed verzorgd,natuurlijk slaap je slecht of niet in de bus da,s logisch toch? vreemde houding enz maar so what??
het is vakantie toch dus niet zoveel zeuren over vanalles en nog wat maar blij zijn dat je op vakantie kunt, maar ja nederlanderrs zijn kampioen in klagen toch??.wees toch eens tevreden met het geen wat er geboden word vele willen maar kunnen niet op vakantie denk daar maar eens aan!!
Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 10-02-2018 | Accommodatie(s): hotel royal beach spanje

en win een mooie Scratchmap!
Heeft u ervaring met Solmar Tours of een andere organisatie?

Heeft u ook ervaring met Solmar Tours of een andere reisorganisatie?
Deel uw ervaring door onderstaand formulier in te vullen!

Winnen: Aan het eind van iedere maand wordt er een mooie Scratch Map (kras landkaart) verloot!
Meer kans maken? Vul dan meerdere ervaringen in van verschillende vakanties!

Reisinformatie
*
*
*
*
Waardering
Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Vervoer

Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Accommodatie

Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Reisleiding

Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Prijs / kwaliteit verhouding

Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Algemene waardering

*

*
Uw gegevens
*
*
Ervaring opslaan
Ik bevestig dat bovenstaande gegevens gebaseerd zijn op mijn eigen ervaring.
Ik bevestig dat ik begrijp dat het verboden is om een ervaring in te voeren over een reisorganisatie waarmee ik banden heb, alsmede een niet op waarheid beruste ervaring in te voeren.








Home | Reizen en vakanties | Reisorganisaties | Over ons | Contact