Schandalig slechte service


Hieronder vindt u de ervaring van Ed Pieters met reisorganisatie Vliegwinkel.nl. Deze is ingevoerd op 30-06-2020 en gaat over de vakantie naar Spanje in juni 2020.

 
door
51-60 jaar
Met partner
1,0
Schandalig slechte service
in Spanje, juni 2020

    Totaal:
  • 1
  • Boekingsproces:
  • 7
  • Klantenservice:
  • 1

  • Extra kosten:
  • 1
  • Prijs:
  • 1

Ik heb in december 2019 en vlucht naar Valencia geboekt op 18 juni 2020. Op 4 juni heb ik een mail gestuurd naar Vliegwinkel.nl met het verzoek om deze vlucht te verzetten naar September, omdat vliegen naar Spanje nog niet mogelijk was. Telefonisch waren ze helemaal onbereikbaar. Na 10 dagen geen enkele reactie. Toen zelf maar bij Transavia de vlucht ongeboekt met 130 euro extra kosten. Hierover een mail gestuurd met een verzoek deze extra kosten te vergoeden. Het is nu 30 juni en nog geen enkele reactie van vliegwinkel.nl. Het wordt tijd om mijn rechtsbijstandverzekering in te schakelen. Wat een schandalig slechte service. Lees meer over deze aanbieder >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 30-06-2020



Algemene informatie
Totaal: 1,1
Boekingsproces: 3,3
Klantenservice: 1,1
Extra kosten: 1,8
Prijs: 1,0
Aangesloten bij:
ANVR SGR Thuiswinkel Camaliteitenfonds

Home | Reizen en vakanties | Reisorganisaties | Over ons | Reisorganisatie inschrijven | Contact