OPGELICHT


Hieronder vindt u de ervaring van Bjorn Misere met reisorganisatie Vliegwinkel.nl. Deze is ingevoerd op 10-01-2019 en gaat over de vakantie naar Nederland in december 2018.

 
door
41-50 jaar
Met gezin
3,0
OPGELICHT
in Nederland, december 2018

    Totaal:
  • 3
  • Boekingsproces:
  • 7
  • Klantenservice:
  • 1

  • Extra kosten:
  • 1
  • Prijs:
  • 6

OPLICHTERS!!!!
Let op wij boekten een vlucht met huurauto via onze creditcard(prepaid) dit werd meteen afgeboekt en geaccepteerd eenmaal aangekomen in noorwegen kregen wij de huurauto niet mee.
gebeld met servicedesk maar meneer u heeft de auto bij cartrawler gehuurd deze gebeld pech gehad geen geld terug maar nu komt het. de wagen moest opgehaald worden bij thrifty waar geen balie van was.na lang zoeken blek dit herz te zijn slotsom ze doen je via hun site doorlinken naar een autoverhuurder die je ook nog eens 3 x doorlinkt dus je krijgt met 4 x algemene voorwaarden te doen die je pas ontvangt na je betaling.al deze bedrijven werken zo lekker samen om hardwerkende mensen die het hele jaar voor hun vakantie moeten sparen netjes om de tuin te lijden.ik noem dit crimineel.WEES GEWAARSCHUWD!!!
Lees meer over deze aanbieder>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 10-01-2019



Algemene informatie
Totaal: 2,8
Boekingsproces: 3,8
Klantenservice: 2,7
Extra kosten: 3,1
Prijs: 4,2
Aangesloten bij:
ANVR SGR Thuiswinkel Camaliteitenfonds

Home | Reizen en vakanties | Reisorganisaties | Over ons | Reisorganisatie inschrijven | Contact
gfh jfghjfghjgfhj gfh