Puur Kroatie

Bijzondere vakantieadresjes kleinschalig en authentiek op de mooiste plekken in Kroatië.

Hoe oud hun land ook is, eigenlijk zijn ze jong zijn en na 1991 opnieuw begonnen. En mooi dat het daar is, hou je vast, voor het eerst in jouw leven kun je meemaken dat mooie foto's in de vakantiefolders gewoon waar zijn. Kroatië is een wonderlijk land, een land met veel gezichten.

Bezoek de website     Schrijf een ervaring

Totaal: 9,6

Johan
9,6

5 ervaringen
Puur Kroatie krijgt een gemiddeld cijfer van 9.6. Dit cijfer is gebaseerd op 5 ervaringen en beoordelingen die bezoekers op ReisOrakel.nl hebben geschreven.

Schrijf ook een ervaring en win een mooie Scratchmap!

Samenvatting van de ervaringen

Slecht:

0 stemmen

Ervaringen

1 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

21-30 jaar
Met partner
Top vakantie!
Rondreis in Kroatië, september 2017

• 10

De eerste dagen verbeleven we in hotel villa Dvor, bij aankomst waren we al extreem verrast toen we bij de entree de tunnel in liepen door de berg heen en dan de lift naar boven namen waar ons een mooi uitzicht wachten over de cetina kloof! Hier hebben echt genoten van het prachtige uitzicht vanaf het restaurant en natuurlijk ook vanaf de jacuzzi op het dak van het hotel! Het eten en restaurant is een absolute aanrader en zouden we iedereen die in deze regio verblijft aan willen raden om hier eens te eten, want het was voortreffelijk! In de omgeving hebben wij ons ook zeker niet verveeld, we hebben de zip-line gedaan en zijn wezen canyoeingen wat erg gaaf was om te doen en we zijn hier ook zeker nog niet uitgekeken!

Onze tweede accommodatie was een appartementje in Bol. Het was even lastig te vinden aan het begin met de auto, maar uiteindelijk wel gelukt. Hier werden we erg gastvrij ontvangen en hebben hier ook genoten. In jullie informatie stond alleen een restaurant Vagabundo, deze hebben we opgezocht maar deze zit er niet meer. De eigenaar heeft wel een nieuw restaurant naast de winery geopend, maar dit was echt een tapas restaurant. Wel kregen we een tip om bij restaurant Ranc te gaan eten wat wij ook iedereen zeker zouden aanraden. Dit restaurant bevind zich wat hoger op de berg (niet aan het water) naast supermarkt Tommy. Het eten is hier voortreffelijk, alleen reserveren is wel aan te raden want het was extreem druk (en we kwamen er later achter dat de vrouw van de kok van Nederlandse komaf was!). Helaas hadden we hier drie slechte dagen (volgens de locals is het de afgelopen twee jaar niet zo stormachtig geweest) maar dat mocht de pret niet drukken.

De derde accommodatie waar we geweest zijn was landgoed Tomo. Toen we aankwamen was het al heerlijk, het ligt helemaal afgelegen en het is daar echt heerlijk stil! Hier zijn we extreem gastvrij ontvangen met een super mooie kamer. Iedere avond hebben we bij het hotel zelf gegeten want het eten was echt top, hier hebben wij het lekkerst gegeten van de gehele vakantie en ook niet extreem duur. De gastvrouw was top hier hebben we erg mee kunnen lachen en heeft ons overal mee geholpen als we info nodig hadden over het NP of andere bezienswaardigheden. Het was heerlijk om bij dit hotel terug te komen na een dag in het drukke Krka NP even heerlijk in de stilte bij het zwembad te liggen met een heerlijk wijntje! Toen we het hotel uiteindelijk gingen verlaten om naar onze accommodatie te gaan vonden we het ook echt jammer dat we weg moesten, het was hier heerlijk!!!!

Het laatste appartement was in het historisch centrum van Trogir. Een erg mooie oude stad, alleen de bereikbaarheid en drukte in het verkeer was een groot nadeel. We waren te ver doorgereden en kwamen op het eiland Ciovo uit, hier zijn we omgekeerd en hebben er daarna ruim twee uur over gedaan om 2km terug te rijden. Deze file stond er ook iedere dag.
Buiten het verkeer om hebben we het in Trogir erg naar ons zin gehad, veel gezien en ook heerlijk op het strand gelegen in Ciovo. Trogir is alleen niet een stad waar we volgend jaar weer naartoe terug willen om te verblijven. Misschien een of twee dagen vanuit een andere plek, maar vier dagen was voor ons daar eigenlijk iets te lang.

Al met al hebben we een prachtige vakantie gehad die TOP geregeld was!!! Toen we in de auto terug zaten waren we het er over eens, volgend jaar gaan we terug!
Lees meer over deze vakantie>>

Ingevoerd op 04-10-2017 | Accommodatie(s): Diverse accomodaties

21-30 jaar
Met partner
Sterk aanbevolen
Autorondreis in Kroatië, augustus 2017

• 9

Via via werden we getipt over Puur Kroatië, enorm genoten op onze vakantie in Kroatië. Mooie kleinschalige locatie's, het warme welkom en overheerlijke ontbijt bij de locatie in Klimno. We hebben verschillende plekken bezocht en veel gezien. Alles was in één woord geweldig.

Puur kroatie staat garant voor voor de persoonlijke aandacht, het hartelijke contact, de tips en de goede service.
Lees meer over deze vakantie>>

Ingevoerd op 30-09-2017 | Accommodatie(s): diverse puur kroatie accommodaties

31-40 jaar
Fantastisch geregeld
Autorondreis in Kroatië, juli 2017

• 9

Jaren op rij naar Italie geweest, maar via via hoorde we veel enthousiaste verhalen over Kroatië, nichtje van mijn vrouw kwam met Puur Kroatie, die zij eerder had ontmoet op de vakantiebeurs en die inmiddels 2 jaar op rij hun vakantie had verzorgd. Ik heb hen in januari benaderd. Wat ik erg pretiig vond is dat zij vragen wat jij wilt en hoeveel je ervoor wilt betalen. We hebben voor ons en de kinderen een rondreis laten samenstellen van 17 dagen met verblijf op 4 bestemmingen. Op deze wijze, naar dit land, het is ons zeer goed bevallen. OOk de kinderen zijn zo enthousiast dat ze volgend jaar weer terug willen en wij inmiddels hebben we de reis voor 2018 alweer geboekt hebben. Hoogtepunten de tips van Puur Kroatië, het mooie reisboek, de prettige contacten, snel reageren. Ook toen wij in Kroatië 1 accommodatie hadden die we bij nader inzien toch niet zo geschikt vonden. Deze was midden in Trogir, leuk stadje, veel sfeer, maar wij vonden met onze kinderen toch te druk. De medewerkers van Puur Kroatie pakten dit goed op, regelde voor ons gewoon een andere accommodatie, ondanks dat zij dit volgens ons niet verplicht zijn. Aanrader met kinderen is echt deze reis: paar nachten binnenland regio Zagreb, paar nachten in de buurt van Zadar, paar nachten buurt van Trogir voor diegene die drukte niet erg vinden en we zijn geeindigd op eiland Brac. We hdden zelf de vliegtickets geboekt, overige werd door Puur Kroatie geregeld. Leuke accommodaties, overal even vriendelijk, Kroaten zijn zeer gastvrij en spreken zeer goed engels. Het is een prachtig land met een schitterende kust. Lees meer over deze vakantie>>

Ingevoerd op 21-10-2017 | Accommodatie(s): diverse

1 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

41-50 jaar
Puur Kroatië beste reisorganisatie voor jouw vakantie in Kroatie
Autorondreis in Kroatië, juli 2017

• 10

Fantastische reis gehad georganiseerd door Puur Kroatië, precies datgene gekregen wat geboekt, van tevoren foto's en beschrijving, vaak zie je bij veel reisorganisaties dat de foto's altijd mooier zijn dan wat je in feite krijgt, hier klopt het helemaal. We hadden een rondreis bij hen geboekt, bleek ook nog eens 300 EUR pp. goedkoper dan bij TUI en nu kleine mooie accommodaties ipv die grote mega hotels. Zelf hadden we ook nog de laatste accommodatie bij Airbnb geboekt.Hadden we dit maar niet gedaan, maar ook aan Puur Kroatie overgelaten. Ondanks dat dit ons probleem was door zelf te boeken en de vreselijk tegenvallende accommodatie, puur kroatie met schaamrood op de kaken gebeld, en zoals ze zijn altijd even vriendelijk en service gericht, ze hebben toch nog voor ons, in het hoogseizoen andere accommodatie gevonden, wat een hulp en service!! Veel reizen gemaakt, veel geboekt, maar deze reisorganisatie overtreft alles, Service een dikke 10, reisprogramma en verblijven een dikke 10! Lees meer over deze vakantie>>

Ingevoerd op 24-08-2017

41-50 jaar
Met gezin
Puur Kroatie al 4 jaar voor ons top!
Autorondreis in Kroatië, augustus 2000

• 8

Allereerst even over de beoordeling van dat 50+ stel hier, ik herken mij totaal niet in hun beoordeling. Dit is ons 4e jaar met Puur Kroatië, veel van mijn kennissen en vrienden hebben ons advies opgevolgd en hebben inmiddels ook een reis bij dit reisbureau geboekt, allen zijn tevreden, het lijkt er dus meer op dat dit een vorm is van smaad, laster en treiteren. Zou deze heer/dame sieren om een beoordeling naar goed fatsoen te doen, uitleg van volledige situatie , en zoals nu ook nog eens anoniem, ik heb mn twijfels. Wij hadden dit jaar voor het erst wat pech met een accommodatie, we kwam en aan op Brac, nieuw management in hotel villa Skula, 1 dame die er alles moest regelen, tuin en zwembad werd niet onderhouden, we konden niet eten in restaurant, alles viel zo vreselijk tegen, uiteindelijk puur kroatie gebeld, ondanks dat het zaterdagavond laat was hebben zij de volgende dag een accommodatie geregeld, en dat in het hoogseizoen, tevens kregen we van hen, omdat ze het zo vervelend voor ons vonden, een gratis diner aangeboden. Waar vind je dit soort reisbureaus die zo met je, persoonlijk bijna, zijn begaan. Dus meneer/mevrouw Anoniem, benieuwd naar uw echte verhaal! Past nl totaal niet bij reputatie reisbureau. Lees meer over deze vakantie>>

Ingevoerd op 03-09-2017

en win een mooie Scratchmap!
Heeft u ervaring met Puur Kroatie of een andere organisatie?

Heeft u ook ervaring met Puur Kroatie of een andere reisorganisatie?
Deel uw ervaring door onderstaand formulier in te vullen!

Winnen: Aan het eind van iedere maand wordt er een mooie Scratch Map (kras landkaart) verloot!
Meer kans maken? Vul dan meerdere ervaringen in van verschillende vakanties!

Reisinformatie

Algemene waardering

Uw gegevens
Ervaring opslaan
Ik bevestig dat bovenstaande gegevens gebaseerd zijn op mijn eigen ervaring.
Ik bevestig dat ik begrijp dat het verboden is om een ervaring in te voeren over een reisorganisatie waarmee ik banden heb, alsmede een niet op waarheid beruste ervaring in te voeren.

Bestemmingen van Puur Kroatie

Hieronder vindt u alle bestemmingen waar u met Puur Kroatie naartoe kunt: