Nooit meer Vliegwinkel.nl


Hieronder vindt u de ervaring van Marga Van de Kamp-Moerer met reisorganisatie Vliegwinkel.nl. Deze is ingevoerd op 22-02-2022 en gaat over de vakantie naar Indonesië in oktober 2020.

 
door
61-70 jaar
Met vrienden
1,0
Nooit meer Vliegwinkel.nl
in Indonesië, oktober 2020

    Totaal:
  • 1
  • Boekingsproces:
  • 7
  • Klantenservice:
  • 2

  • Extra kosten:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Via Vliegwinkel ticket bij Qatar Airways voor Indonesiƫ geboekt. Door Corona ging de reis niet door.
Eerst voucher gekregen daarna een refund aangevraagd.
Sinds 16 juli 2021 al bezig om mijn geld terug te krijgen wat volgens Qatar Airways al in augustus 2020 is teruggestort aan Vliegwinkel. Al een paar keer een klacht bij Vliegwinkel ingediend maar die verwijzen weer naar Qatar Airways. En zo word je van het kastje naar de muur gestuurd en krijg ik tot op heden mijn geld niet teruggestort.
Ik boek nooit meer via Vliegwinkel, wat een waardeloze firma. Bovendien alleen bereikbaar via chat of SMS.
Lees meer over deze aanbieder >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 22-02-2022



Algemene informatie
Totaal: 1,1
Boekingsproces: 3,3
Klantenservice: 1,1
Extra kosten: 1,8
Prijs: 1,0
Aangesloten bij:
ANVR SGR Thuiswinkel Camaliteitenfonds

Home | Reizen en vakanties | Reisorganisaties | Over ons | Reisorganisatie inschrijven | Contact