Roompot


Roompot Vakanties biedt zo’n 200 vakantieparken aan in 11 landen. Roompot heeft eigen parken en campings in Nederland en Duitsland in beheer, zodat u er vanuit kunt gaan dat de kwaliteit goed is.

De parken van Roompot liggen allemaal in de natuur: direct aan het strand of midden in de bossen. U kunt kiezen uit een groot aantal accommodaties zoals luxe bungalows, maar ook volledig ingerichte vakantietenten.



Bezoek de website     Schrijf een ervaring  


U kunt bij Roompot de volgende vakanties boeken:
 Vakantiepark   

Totaal: 1,4
Vervoer: 1,0
Accommodatie: 1,3
Reisleiding: 1,0
Prijs: 1,2

Populaire vakanties van Roompot

Hieronder vindt u de top 5 vakanties van Roompot:

Aloha
Land(en):   Frankrijk - Occitanie - Sérignan Plage
Type:  Vakantiepark   
Prijs: vanaf € 273,00
Hohenwarterseehof
Land(en):   Duitsland - Thüringen - Altenbeuthen
Type:  Vakantiepark   
Prijs: vanaf € 524,00
De Zeekraal
Land(en):   Nederland - Waddeneilanden - Oosterend, Terschelling
Type:  Vakantiepark   
Prijs: vanaf € 494,00
Hilserhof
Land(en):   Duitsland - Baden-Württemberg - Triberg Im Schwarzwald
Type:  Vakantiepark   
Prijs: vanaf € 494,00
De Brabantse Hei
Land(en):   Nederland - Noord-Brabant - Hooge Mierde
Type:  Vakantiepark   
Prijs: vanaf € 494,00
Bekijk het volledige aanbod van Roompot


Laatste Roompot ervaringen

Een greep uit de laatste ervaringen met Roompot:

Mooi groot familiehuis met last minute korting
Last minute geboekt naar Aquadelta in Zeeland, erg mooi, groot familiehuis. Mooi zwembad ook. lees helemaal

Martijn Rovers
1,4

29 ervaringen
Roompot krijgt een gemiddeld cijfer van 1.4. Dit cijfer is gebaseerd op 29 ervaringen en beoordelingen die bezoekers op ReisOrakel.nl hebben geschreven.

Schrijf ook een ervaring

Samenvatting van de ervaringen

Totaal:
 
1,4
Vervoer:
 
1,0
Accommodatie:
 
1,3
Reisleiding:
 
1,0
Prijs:
 
1,2

Verdeling van de totaalcijfers

Geweldig:
 
1 stemmen
Goed:
 
0 stemmen
Redelijk:
 
2 stemmen
Matig:
 
8 stemmen
Slecht:
 
8 stemmen

Ervaringen
 
1 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
31-40 jaar
Met gezin
-
Horror vakantie!
Familiereis in Nederland, augustus 2021

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Roompot beach resort chalet

Slecht verschrikkelijk horror vakantie en dat is nog zacht uitgedrukt!!! Komen aan in huisje viezer dan vies! Overal lag stof plakte luikjes vol stof en bedden dikke stoflagen. Maar we zijn er nog niet want de pislucht kwam je tegemoet zodra je de woning betrad! Er hing ook een vieze geur bij de koelkast we kwam er maar niet achter wat het was dagen hebben we lopen schoonmaken hele winkel aan schoonmaak middelen gekocht en nog kreeg je het niet weg wat bleek na onderzoek zat er een gat onder de koelkast wat verstopt was en de wortels van de schimmel kwam erdoorheen dus we hebben gewoon in schimmel liggen slapen! Geen oog dicht gedaan al die dagen en dan komt het toppunt als je naar de receptie gaat voor service dan wimpelen ze je af met u word vandaag nog gebeld voor een passende oplossing. We zijn hier nu vanaf maandag we hebben niemand gezien niemand heeft noch gebeld noch gemaild. Ze laten je dus in een schimmel huis zitten en bellen je niet eens terug! Wij zijn nu al weggegaan eerder dan we geboekt hadden omdat we niet in die lucht meer kunnen slapen ik heb een kind die ziek geworden is en nog steeds geen service van Roompot! En dan heb ik het nog niet eens over de faciliteiten op het park! Slecht! Alles moet je los betalen voor de kinderen om aan deel te nemen en het is gewoon troep! Mensen laat je aub niet misleiden door de reviews als je van hygiëne houdt want mensen die dat plaatsen maken niet schoon het was echt in en in vies! Zowel de restaurants als de speel dingen voor kinderen. Nooit maar ook nooit meer een Roompot vakantie!! Niet doen mensen je kan net zo goed je geld in de prullenbak gooien dan en thuis blijven! Service wauw echt zo slecht!!! En daar betaal je dan best veel voor want goedkoop zijn ze niet. En dan ook nog eens in Corona zo vies. Roompot is niet klaar met mij ik houd ze aansprakelijk vóór me kind die nu ziek naar huis meegaat door dit alles! Gewoon horror vakantie is dit!

Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 26-08-2021 | Accommodatie(s): Roompot beach resort
 
1 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
> 70 jaar
Met vrienden
-
Annulering
Vakantiepark in Nederland, juni 2021

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Met onze vrienden reis geboekt. 4x om moeten boeken ivm Corona. Helaas kwam onze vriendin te overlijden. Er werd totaal niet moeilijk gedaan, binnen 2 dagen toezegging dat het geld teruggestort wordt. Super,, dank u wel Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 03-06-2021
 
1 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
31-40 jaar
Met partner
1,0
Niet doen, er zijn zoveel andere leuke goede parken
Vakantiepark in Nederland, januari 2021

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 1

  • Reisleiding:
  • 1
  • Prijs:
  • 1

In het kort (voor een 6 persoonshuisje):
•           verouderd huisje
•           1 sleutel
•           bestek voor 2 personen
•           eigenaar die langs wil komen om het huisje op te meten, vanwege herinrichting (tijdens mijn verblijf)
•           extra kosten per dag per kat
•           verwarming in de badkamer deed het niet
•           dhl (bezorgdienst) die bij de bungalow aanbelt omdat de receptie gesloten is
•           eindrekening sturen omdat mijn katten iets gesloopt zouden hebben (erg toevallig aangezien de eigenaar het huisje wil gaan herinrichten).
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 12-02-2021 | Accommodatie(s): De Heeren van s Gravensande
 
2 van 2 mensen vinden dit een nuttige review.

door
61-70 jaar
Met gezin
1,0
Oplichters
Familiereis in Nederland, oktober 2020

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 1

Hadden in augustus geboekt voor een verblijf in november en een verblijf in december . Door de corona mochten we niet afkomen van de gastencervice, het eerste verblijf hebben we kunnen omboeken naar een andere periode , wat een pak duurder was . Het tweede werd gewoon geannuleerd door roompot , hier zijn we gewoon ons geld kwijt . Nu loopt er weer een aanbieding van hen tot een verblijf in maart , wie daar in trapt en en de boeking kan niet doorgaan (de vestrengde maatregelingen zijn nog tot zeker maart )mag omboeken en valt nu in een periode dat de prijzen X 5 zijn .Zo is het gemakkelijk geld verdienen, mensen lokken en dan afzeggen Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 06-01-2021
 
2 van 2 mensen vinden dit een nuttige review.

door
41-50 jaar

1,0
Geld kwijt! Oneerlijk!
Vakantiepark in Nederland, mei 2020

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 1

Geld kwijt! Nooit meer!
Ook voor roompot zal Corona een moeilijke tijd zijn(geweest). Jammer dat ik dat voor ze heb moeten betalen.
Na een annulering in maart vanwege corona lockdown een nieuwe datum geprobeerd te plannen in september. Dit is gelukt. Jammer dat er niet bij verteld werd dat de huur van 100€ in eens 220€. We hadden 2 huisjes geboekt dus het ging van 200€ naar 440€.
Het rare was dat onze familie, geboekt via vakantie veilingen, dezelfde omboeking hadden, voor een duurder huisje en niets hoefde bij te betalen.
Wij zijn nooit akkoord gegaan met deze nieuw boeking. Na 6 maanden mailen en van het kastje naar de muur gestuurd te zijn. Zelf het initiatief moeten nemen om te annuleren. Heel erg triest dat Roompot de annulering rekent vanaf de €440,-rekening waar we nooit mee akkoord gegaan zijn. Inplaats van de €200,— rekening dat oorsponkelijk was. Jammer dat we de hoogste annuleringskosten moeten betalen terwijl we al 6 maanden proberen om het recht te zetten. Dan had ik beter in april kunnen annuleren. Borg kwijt, huur kwijt... geld kwijt...
Reactie van Roompot “wij blijven bij ons standpunt en verder communicatie zal verder uitblijven”
Dit lees ik als het opsteken van een middelvinger.
Na annulering nog een mail gestuurd met het verzoek tot een specificatie van de Annuleringskosten. Daar kwam de reactie op dat deze binnen een week gemaild zou worden. Nu 4 later nog steeds geen mail. Maar dat verbaasd ons ook niet meer.

Nee, voor ons nooit meer.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 22-09-2020 | Accommodatie(s): Niet relevant
 
4 van 5 mensen vinden dit een nuttige review.

door
51-60 jaar
Met gezin
-
Waardeloos vakantie park
Familiereis in Nederland, maart 2020

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Waardeloze rectie tijdens de corona crisis geen medewerking of mogelijkheid om om te boeken het hele park is dicht Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 19-03-2020 | Accommodatie(s): park het wolfsven
 
6 van 6 mensen vinden dit een nuttige review.

door
31-40 jaar
Met gezin
1,0
Waardeloos, geldklopperij
Fietsvakantie in Nederland, december 2019

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  • 1
  • Accommodatie:
  • 1

  • Reisleiding:
  • 1
  • Prijs:
  • 1

Wat een waardeloos vakantiepark! Vies huisje, oude meuk als interieur, enorm botte lui bij de receptie, al met al: BOEK NIET BIJ ROOMPOT! Pure geld klopperij en 3 weken na dato is de waarborgsom nog steeds niet teruggestort. Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 15-01-2020 | Accommodatie(s): Roompot beach resort
 
6 van 6 mensen vinden dit een nuttige review.

door

1,0
Zeer klantonvriendelijk
Actieve vakantie in Nederland, september 2019

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Door een onvoorziene, medische reden wilden wij onze boeking verzetten. Dit kon, alsdus de roompot, alleen zijn de prijzen op de nieuwe datum 34% meer dan ons oorspronkelijke bedrag. Geen vergelijkbaar alternatief meer aanwezig, want verblijf is dan "geupgrade". Telefonisch is de roompot niet tot nauwelijks bereikbaar; na het 1 keer na 15 min in de wacht te hebben opgegeven, 2e keer na 20 min eindelijk iemand aan de telefoon, valt de verbinding weg. Uiteindelijk via whatsapp iemand gesproken, die zich in elk bericht beroept op de voorwaarden. Niemand anders bereikbaar hiervoor. Geen enkele coulance, meedenken of flexibiliteit van de roompot. Het is of annuleren met alle kosten of een verblijf tegen 34% meerpijs, punt uit. Roompot zegt in de berichten dat "er zo wordt gewerkt in de reiswereld". Nooit meer Roompot. Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 22-08-2019
 
5 van 5 mensen vinden dit een nuttige review.

door
21-30 jaar
Met gezin
4,0
Hygiene zeer slecht!
Familiereis in Nederland, augustus 2019

    Totaal:
  • 4
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 2

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 2

Wij zaten in wolfsven in Mierlo, bij aankomst waren vloeren vies (lagen nog haren), net als in de douche en op WC. Overal spinnenwebben. Ramen zeer vies! En met een baby van 10 maanden die over de grond kruipt, is dat niet fijn. Gemeld bij de receptie; reactie had ik eerder moeten melden voor 13:00 uur? Ook dekbedovertrek zaten vlekken in (daar overigens netjes nieuwe voor gekregen) al met al was het erg smoezelig! Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 25-08-2019 | Accommodatie(s): Park Wolfsven
 
4 van 4 mensen vinden dit een nuttige review.

door
51-60 jaar
Met gezin
1,0
Slecht
Familiereis in Duitsland, juli 2019

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 1

Slecht. Slechte Wifi, ontoelaatbare geluidsoverlast. Op klachten wordt niet gereageerd. Wellicht niet geinteresseerd in klachten van klanten. Absoluut geen zinnige reactie om terechte klachten te behandelen.
Als 14 Duitse jongelui heel het park wakker houden met oorverdovende stampmuziek wordt ze geen strobreed in de weg gelegd.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 19-07-2019 | Accommodatie(s): Bad Bentheim
 
4 van 4 mensen vinden dit een nuttige review.

door
31-40 jaar
Met gezin
-
Slecht bedrijf, totaal niet klantvriendelijk
Kampeervakantie in Nederland, juni 2019

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Erg slechte ervaring met Roompot. Ze verstoppen de algemene voorwaarden en rekenen vervolgens 70% vd kosten bij annuleren van een kampeerplaats ruim een maand van te voren! Blijven wijzen op regeltjes en er is geen redelijk gesprek mee te voeren. Nooit meer Roompot voor mij. Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 22-05-2019 | Accommodatie(s): Katjeskelder
De onderstaande ervaringen zijn ouder dan 5 jaar en wegen daarom niet mee in de berekening van het totaalcijfer.
 
4 van 4 mensen vinden dit een nuttige review.

door
41-50 jaar
Met gezin
-
Zeeuwse zuinigheid (?), Roompot laat zich kennen
Vakantiepark in Nederland, februari 2019

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

In december een huisje in Weerterbergen geboekt. Nu, 2 januari, komt de nieuwjaarsknaller langs. Dit scheelt 186 euro op ons weekend weg. Roompot begrijpt me heel goed maar kunnen niks betekenen. Erg zuur, verwacht toch enige tegemoetkoming - al is het maar een klein gebaar. Zit er helaas niet in - teleurstellend. Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 07-01-2019
 
4 van 4 mensen vinden dit een nuttige review.

door
21-30 jaar
Met partner
5,0
Roompot Arcen slechte schoonmaak/ service
Kampeervakantie in Nederland, december 2018

    Totaal:
  • 5
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 2

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 4

Begin december zaten we in Arcen bij Roompot in nr 65. Deze had een jacuzzi, sauna, sunshower en golfkar als luxe. Hier was de prijs ook naar. Helaas deed alleen de WiFi het niet en was het huisje vies. Elke dag zagen we wel iets wat vies was. Omdat mijn partner en ik een keer een weekend samen wilden zijn, hadden we niet dagelijks de receptie gebeld voor schoonmaak. Het ergste was dat er haren in de jacuzzi zaten en er sperma op de afstandsbediening zat. Achteraf krijg je alleen een excuses en thats it! Meer kunnen ze niet voor je doen zeggen ze. Veel geld uitgegeven voor een vies huisje en geen WiFi. Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 29-12-2018 | Accommodatie(s): Roompot Arcen
 
4 van 4 mensen vinden dit een nuttige review.

door
31-40 jaar
Met gezin
-
Bezint eer ge boekt bij Roompot
Oud & Nieuw reis in Nederland, december 2018

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

We boekten een tijd terug een huisje van Roompot via Bungalowspecials. Inmiddels is de prijs voor de periode dat we gaan véél lager dan destijds. Toen ik hierover een vraag stelde verwees Roompot me naar Bungalowspecials. Die verwezen me echter weer terug. Ik stelde mijn vraag opnieuw aan Roompot en kreeg geen reactie meer. Nadat ik een herinnering stuurde kreeg ik het antwoord dat de prijzen fluctueren en ik destijds akkoord ben gegaan met de prijs.
Ik zou iedereen aanraden niet bij Roompot te boeken en een meer servicegericht bedrijf te kiezen, waar ze transparant over en navolgbaar zijn in hun prijzen. Dat voorkomt teleurstellingen.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 17-12-2018 | Accommodatie(s): resort Zuiderzee
 
3 van 3 mensen vinden dit een nuttige review.

door
31-40 jaar

-
Ronduit schandalig
Familiereis in België, oktober 2018

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Opgepast voor waarborg. Bij ons zat de eindschoonmaak erin. Wij hebben nog gepoetst. Geen waarborg terug. Ze konden geen reden geven. Niet telefonisch en niet per mail.

Geen service, niet aan te raden!!!!!
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 08-11-2018
 
5 van 5 mensen vinden dit een nuttige review.

door
61-70 jaar

3,0
Schandalig na beklag een tegemoetkoming van 25 euro voor vlgd boeking!!1
Vakantiehuis in Nederland, september 2018

    Totaal:
  • 3
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 3

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 3

Huis was vies en Stonk naar azijn.
Schoon beddengoed was bij entree op de grond gegooid i.p.v zoals we gewend zijn op de bedden gelegd.
Wc was na 1 x gebruik verstopt.
Keuken was incompleet. Er ontbraken o.a. waterkoker, theepot, pannen. bestek lag vuil in de la. vaatwasser was niet uitgeruimd. Vriezer was te vies om iets in te leggen.
Onder de bedden lagen stofwolken die niet van 4 dagen konden zijn. Er lag ook een voorwerp onder bed wat getuigd van niet goed schoonmaken.
De deurposten en trapleuning waren ronduit smerig.? zwart!!!
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 19-10-2018 | Accommodatie(s): resort arcen
 
4 van 4 mensen vinden dit een nuttige review.

door
51-60 jaar
Met partner
3,0
Nooit meer.....
Vakantiepark in Nederland, september 2018

    Totaal:
  • 3
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 5

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 5

Verouderde meubels, tv enz.. Veel verhuur aan seizoensarbeiders uit Polen, Litouwen enz.. Voor de rest weinig activiteiten.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 24-09-2018 | Accommodatie(s): Cape Helius
 
6 van 6 mensen vinden dit een nuttige review.

door
21-30 jaar
Met vrienden
1,0
Onredelijk hoge borg voor groepen
Vakantiepark in Nederland, augustus 2018

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 1

  • Reisleiding:
  • 1
  • Prijs:
  • 1

Een paar vrienden en ik hadden een huisje geboekt bij Roompot. Alles leek in eerste instantie dik in orde. Echter 2 dagen na het reserveren kregen wij een mail dat er wegens eerdere incidenten met groepen op de camping een extra borg moest worden betaald van €500 per persoon! Dit terwijl het huisje nog geen €250 per persoon was. Dit is natuurlijk buitenproportioneel. Toen ik hierover belde werd me medegedeeld dat ze dit alleen vragen aan jongeren wegens eerdere overlast. Dit neigt dus erg naar leeftijdsdiscriminatie. Als je hierover je beklaag doet wordt er botte manier gezegd "Als je het er niet mee eens bent dan huur je maar lekker een advocaat in". De hele ervaring is dus erg onprettig, ik snap dat ze extra borg vragen aan (wat hun als) risico groepen zien maar dit is gewoon overdreven. Je kan niet verwachten dat mensen het dubbele aan borg gaan betalen, borg die je al kwijt kan raken bij een klacht over overlast. Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 30-05-2018 | Accommodatie(s): De Soeten Haert in Renesse
 
4 van 4 mensen vinden dit een nuttige review.

door

3,0
Slechte afhandeling van een klacht
Vakantiepark in Nederland, juli 2018

    Totaal:
  • 3
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 5

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 3

Toen we aankwamen bleek de accommodatie vreselijk vies te zijn. Toe we dat gingen melden was er een echtpaar voor ons met dezelfde klacht. Een paar uur later kwam een aardig iemand om schoon te maken. Toen hij weer weg ging zei hij: nu naar de volgende, daar zal het nog wel erger zijn. De klacht die wij hebben ingediend is slecht afgehandeld. We kregen een een kleine korting op een volgend bezoek binnen 1 jaar. Dat doen we natuurlijk niet. Roompot verdient dus ook nog aan haar wanprestatie en het lijkt er op dat ze het niet schoonmaken gewoon proberen. Als er niemand klaagt verdienen ze er nog meer aan. Schandelijk. Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 18-08-2018 | Accommodatie(s): Texel kustpark
 
4 van 4 mensen vinden dit een nuttige review.

door
41-50 jaar
Met vrienden
-
Niet meer te boeken rokersbungalows
Vakantiepark in Nederland, september 2017

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Altijd en leuk park geweest al heel vak geboekt maar kan het nu helaas niet meer boeken ze hebben geen rokersbungalows meer Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 09-09-2017
 
3 van 5 mensen vinden dit een nuttige review.

door
41-50 jaar
Met gezin
-
Boek niet via Roompot
Familiereis in Nederland, april 2017

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 10

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Vorig jaar hadden we een schitterende bungalow op de Tolplas geboekt via Hogenboom. Daarom wilden we dit jaar deze bungalow opnieuw boeken. Toen bleek dat het park nu van Roompot is en dat we ineens voor allerlei extra's moesten gaan betalen. Gelukkig kwamen we erachter dat de Tolplas ook nog te boeken is bij Hogenboom en dat het via hun ook nog goedkoper is! Advies: vergelijk eerst de prijzen en kijk naar de reviews per park, want de Roompot-parken verschillen onderling behoorlijk in kwaliteit, klantvriendelijkheid en hygiëne. Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 05-06-2018 | Accommodatie(s): Bungalow op De Tolplas
 
5 van 5 mensen vinden dit een nuttige review.

door
51-60 jaar
Met partner
3,0
Eens maar nooit meer
Familiereis in Nederland, januari 2017

    Totaal:
  • 3
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 3

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 3

Villa gehuurd in Kijkduin Park van Roompot. Villa was niet schoon, zelfs vies. Park is slecht onderhouden, troosteloos. Dat de toegangskaart bij de slagboom vrijwel dagelijks niet functioneerde was hoogst irritant. Op de knop drukken en wachten op antwoord van de receptie. Of nog erger als er bij de receptie niemand aanwezig was (wat vaak gebeurde!) werd je in de wacht gezet met een irritant muziekje. Soms wel 5 minuten wachten met meerdere auto's achter en voor je. Schandalig!
Meerdere keren gemeld en steeds hetzelfde antwoord: men wist hier niets van, men hoorde dit zogenaamd voor het eerst, het zou gerepareerd worden, etc. etc.
Dames bij de receptie zijn niet onvriendelijk, maar zakelijk, afstandelijk en zeker niet gastvrij zoals bij andere organisaties.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 04-02-2017 | Accommodatie(s): Kijkduinpark
 
4 van 5 mensen vinden dit een nuttige review.

door
41-50 jaar
Met gezin
3,0
Nooit meer!
Vakantiehuis in Nederland, december 2016

    Totaal:
  • 3
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 3

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 3

In een villa gezeten, Maritiem 449. Gatver, wat vies! Roompot huisjes zijn nooit echt goed schoon maar dit spande de kroon. Plakkerige trapleuningen die zwart zagen, vloer niet schoon, doodgeslagen ongedierte tegen plafonds die je met de stofzuiger zo weg krijgt, rolgordijnen en gordijnen helemaal onder de vieze vlekken, bekleding bank onder de haren.....te triest voor woorden. Kerstweekend gezeten en de hoofdprijs betaald! Nooit, nooit meer. Had iedere dag jeuk van die ellende daar. Mensen, pas op met dit park. Ik wil er niet meer heen al krijg ik geld toe!
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 02-01-2017 | Accommodatie(s): Cape Helius
 
3 van 5 mensen vinden dit een nuttige review.

door
41-50 jaar
Met gezin
-
Erg slecht
Familiereis in Nederland, oktober 2016

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

Roompot is de meest stiekeme en arrogante organisatie die ik ken. Ze lokken mensen met kortingen en zodra je geboekt hebt draaien ze alles weer terug. Hierdoor ben je veel duurder uit. Ik heb verschillende medewerkers gesproken en ze vertellen verschillende verhalen. Als je het niet eens bent, verbreken ze de verbinding. Laat me dan maar iets meer betalen maar hier boek ik NOOIT meer. Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 17-10-2016 | Accommodatie(s): Roompot 7 heuvelen
 
3 van 4 mensen vinden dit een nuttige review.

door
41-50 jaar
Met gezin
3,0
Geldklopperij
Familiereis in Nederland, juli 2015

    Totaal:
  • 3
  • Vervoer:
  • 9
  • Accommodatie:
  • 1

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 1

Afrader!onvriendelijk personeel, ouwe troep, smerig zwembad, je haat met meer stress on je lijf naar huis dan dat je gekomen bent. Vakantie moet ontspannen zijn.hier erger je je mateloos aan de verouderde troep en het geld wat je daarvoor neer moet leggen. Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 29-07-2015 | Accommodatie(s): Kindvriendelijk chalet | Vervoer: Auto
 
4 van 4 mensen vinden dit een nuttige review.

door
51-60 jaar
Met partner
1,0
Roompot Kijkduin
Autorondreis in Nederland, juni 2015

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 1

  • Reisleiding:
  • 1
  • Prijs:
  • 1

Huisje was smerig en vies bij Roompot Kijkduin,
Roompot heeft er weinig aangedaan.
Compensatie nagenoeg niks.
Ga er nooit meer heen.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 30-06-2015 | Accommodatie(s): Cottage | Vervoer: Auto
 
5 van 7 mensen vinden dit een nuttige review.

door
61-70 jaar
Met gezin
3,0
Nooit weer Roompot
Vakantiepark in Nederland, maart 2015

    Totaal:
  • 3
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 4

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 7

Roompot een waardeloze organisatie met een zeer slechte klantenservice,3 x in 1 jaar tijd zeer slechte ervaringen gehad in drie verschillende parken.

1/ Kustpark Texel waar in het zwembad onze schoonzoon een benauwdheids (COPD) kreeg en het personeel niet hielp ze stonden schaapachtig wat te grijnzen en keken toe hoe onze schoonzoon zelf probeerde om er uit te komen,pas bij de zwemtrap werd hij geholpen. Ondanks vele getuigen was de reactie van Roompot: zo hebben wij het niet ervaren.
2/ Wederom Kustpark Texel in de winter met een slecht werkende CV die niet gerepareerd werd,zijn een dag eerder vertrokken na de klacht een waardebon van 25 gekregen als korting voor een volgend bezoek.
3/ Lunsbergen 8 euro ingehouden op borg voor WIFI die maar 1 dag heeft gewerkt maar geen teruggave.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 29-04-2015
 
4 van 6 mensen vinden dit een nuttige review.

door
51-60 jaar
Met gezin
5,0
Zeer slechte ervaring
Vakantiepark in Nederland, juli 2014

    Totaal:
  • 5
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 2

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 2

Slechte ervaring met een Villa in Cape Helius. De villa(zoals het genoemd word)was erg vies en stonk verschrikkelij. Wij hadden last minute geboekt en moesten voor een week nog ruim € 800 betalen.
Bij aankomst waren er diverse dingen stuk en het was niet schoon.Hebben direct alles gemeld bij de receptie en de volgende dag was er een monteur om kapotte dingen zo goed mogelijk te repareren. Viezigheid werd niets mee gedaan. Na een paar dagen heb ik maar weer een mail gestuurd en nu naar het hoofdkantoor. Toen kreeg ik een telefoontje van de manager van het park, dat wij de schoonmaakkosten teruggestort zouden krijgen.heb ik ondertussen terug gekregen. Van het hoofdkantoor hoorde ik niets en heb maar weer een mail gestuurd met foto's hoe vies de villa??? was. Kreeg de mail na 3 dagen retour. Geprobeerd te bellen maar je word gewoon in de rij gezet. kosten 0,20 cent per minuut. Weer mail gestuurd, maar e wordt nergens op gereageerd. Dus bij klachten zijn ze niet thuis bij Roompot.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 06-08-2014 | Accommodatie(s): Cape Helius, Hellevoetsluis | Vervoer: auto
 
4 van 4 mensen vinden dit een nuttige review.

door
31-40 jaar
Met gezin
9,0
Mooi groot familiehuis met last minute korting
Vakantiepark in Nederland, juni 2014

    Totaal:
  • 9
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 9

  • Reisleiding:
  • 8
  • Prijs:
  • 9

Last minute geboekt naar Aquadelta in Zeeland, erg mooi, groot familiehuis. Mooi zwembad ook. Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 28-08-2014 | Accommodatie(s): VakantiePark Aquadelta | Vervoer: Auto



Heeft u ervaring met Roompot of een andere organisatie?

Heeft u ook ervaring met Roompot of een andere reisorganisatie?
Deel uw ervaring door onderstaand formulier in te vullen!

Reisinformatie
*
*
*
*
Waardering
Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Vervoer

Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Accommodatie

Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Reisleiding

Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Prijs / kwaliteit verhouding

Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Algemene waardering

*

*
Uw gegevens
*
*
Ervaring opslaan
Ik bevestig dat bovenstaande gegevens gebaseerd zijn op mijn eigen ervaring.
Ik bevestig dat ik begrijp dat het verboden is om een ervaring in te voeren over een reisorganisatie waarmee ik banden heb, alsmede een niet op waarheid beruste ervaring in te voeren.






Bestemmingen van Roompot

Hieronder vindt u alle bestemmingen waar u met Roompot naartoe kunt:



Home | Reizen en vakanties | Reisorganisaties | Over ons | Reisorganisatie inschrijven | Contact