DTI Travel


DTI is failliet verklaard per 5 juni 2013. DTI Travel kon niet meer aan haar financiële verplichtingen voldoen en heeft derhalve haar activiteiten moeten staken. Op het moment van failliet gaan hadden zo'n 5000 Nederlanders een vakantie geboekt bij DTI Travel. Deze mensen kunnen hun vooruit betaalde reissommen terug krijgen via de Stichting Garantiefonds Specialistische Touroperators (SGST).


Bezoek de website     Schrijf een ervaring  


Totaal: 4,8
Vervoer: 5,8
Accommodatie: 8,1
Reisleiding: 4,8
Prijs: 5,5
Aangesloten bij:
ANVR SGR Camaliteitenfonds

4,8

33 ervaringen
DTI Travel krijgt een gemiddeld cijfer van 4.8. Dit cijfer is gebaseerd op 33 ervaringen en beoordelingen die bezoekers op ReisOrakel.nl hebben geschreven.

Schrijf ook een ervaring en win een mooie Scratchmap!

Samenvatting van de ervaringen

Totaal:
 
4,8
Vervoer:
 
5,8
Accommodatie:
 
8,1
Reisleiding:
 
4,8
Prijs:
 
5,5

Verdeling van de totaalcijfers

Geweldig:
 
6 stemmen
Goed:
 
6 stemmen
Redelijk:
 
3 stemmen
Matig:
 
5 stemmen
Slecht:
 
12 stemmen

Ervaringen
 
1 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
31-40 jaar
Met gezin
1,0
NOOIT meer DTI
Zonvakantie in Turkije, april 2013

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  • 8
  • Accommodatie:
  • 10

  • Reisleiding:
  • 1
  • Prijs:
  • 7

Heb in november 2012 reis geboekt naar hotel Miracle. Een week voor vertrek kreeg ik de vliegtickets toe gestuurd via de mail. Echter een uur later kreeg ik een mail dat het niet doorging ze niet meer met Miracle deden, vreemd............ Kreeg 2 opties hotel Limak Lara of geld terug. We wilden graag naar Turkije dus besloten de eerste optie te nemen. De vlucht ging prima. Eén maal aangekomen naar de stand van DTI gegaan en kregen de envelop en ja hoor geen Limak Lara maar hotel Sera !!!! kon hier niet echt blij van worden, wat een service. Zijn naar de bus gegaan waar na enige tijd ook andere mensen kwamen die vreselijk kwaad waren omdat ze nu naar Sera moesten terwijl ze eerst Miracle hadden geboekt, later een ander hotel aangeboden hadden gekregen en het nu alsnog weer anders was geworden. Eénmaal in de bus komt er nog iemand langs en zegt 3 mensen Limak Lara en 23 mensen Sera, jaaaa dat zijn wij. Zijn bij Limak Lara afgezet en tot ons geluk hebben we de goede keuze gemaakt, we hadden een kamer. Het hotel was geweldig, maar NOOIT meer DTI !!! kan me nu de programma's red mijn vakantie voorstellen, vreselijk!! Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 06-05-2013 | Accommodatie(s): limak lara | Vervoer: vliegtuig
 
door
41-50 jaar
Met gezin
1,0
DTI NOOIT MEER
Zonvakantie in Turkije, april 2013

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  • 3
  • Accommodatie:
  • 9

  • Reisleiding:
  • 1
  • Prijs:
  • 1

Jan 2013 geboekt bij prijsvrij.nl 10 dgn miracle resort Lara via DTI travel. 1,5 week voor vertrek mail ik het hotel voor beschikbare zeezichtkmrs en krijg vriendelijk mail terug dat er geen reservering van ons gezin bestaat...ik dti gebeld en die vezekerden mij dat alles oke was.. ik teruggemaild naar Lara maar direct kreeg ik weer email van het hotel dat ik echt dringend de travelagent moest bellen dat onze reservering echt niet klopte!! zo zijn we een week aan het bellen geweest met dti want die hield ons voor dat alles prima was....DUS NIET!! 3 dgn voor vertrek krijg ik weer email van miracle resort dat onze vakantie,hoe spijtig ook NIET zal plaatsvinden in miracle resort,omdat alles volgeboekt is...ik heb daarop de email doorgestuurd naar DTI en tja,toen konden ze er niet meer omheen,en kreeg ik email dat wij inderdaad niet naar miracle resort gingen maar naar LIMAK LARA!! dat wilden wij helemaal niet! ,dan naar royal wings,want ik had ook dat hotel al gemaild,en die hadden alle kamers nog beschikbaar! 1 dag voor vertrek kreeg ik email van prijsvrij,een voorstel; 1. limak lara 2. royal wing landzicht met 1600,00 bijbetalen!!!! 3. kosteloos annuleren volgens anvr voorwaarden!schandalig dit!!! wij hebben optie 1 gekozen omdat ik niet nog eens 1600 euro ga bijbetalen zeg! wat denken ze wel niet! om 17.15 uur krijg ik via de mail onze tickets,terwijl wij snachts al vertrekken,dus erg snel.....ik kijk op de website van de luchthaven Keulen,blijkt onze vlucht ook nog eens 20 min eerder te vliegen,dus nog wat vroeger vertrekken. Reis loopt op tijd,maar ohoh sky is vreslijk..mijn man kan niet eens met zijn benen tussen de stoelen komen,zo krap en oud alles. Op het vliegveld Antalya moeten we naar een bord dti lopen,en daar krijgen we een envelop van een nietswetende man in de handen gedrukt met een bus nr. die bus moet vervolgens 3 x stoppen bij hotels om te vragen waar hij ons dan toch wel heen moet brengen...verder GEEN DTI gezien!we krijgen natuurlijk niet een frontaal zeezicht kamer waar wij voor geboekt hadden,en door zelf te onderhandelen met de manager van het hotel komt het uiteindelijk na 1 dag in een mindere kamer te slapen ,goed. Limak Lara prima hotel,maar geen Miracle resort waar wij graag heen wilden!2 dagen na aankomst zou een dti reisleider in het hotel komen....dit was geen dti,maar een ingehuurde reisleider via MTS,die helemaal gek word van alle klachten van DTI,want inmiddels weten wij dat er honderden mensen gedupeerd zijn met hun hotels,maar dit pas bij de bussen op t vliegveld doorhebben dat zij niet naar het hotel van hun keuze gebracht worden....wat blijkt; dti heeft onze hotels weer ingeboekt via cayir tours of iets dergelijks, en die blijken 3 weken ervoor failliet gegaan! MTS zegt; dti had alle gasten dit moeten zeggen,maar hebben dat niet gedaan....DRAMAS DRAMAS en nog eens DRAMAS !!!!aan het einde van ons vertrek opgehaald,maar de bus komt 50 min te laat,zonder dti personeel...Niemand meer gezien, maar we komen gelukkig wel goed op het vliegveld aan.
Ik schrijf dit allemaal op ,want mensen heeft u via DTI geboekt? Mailt u zelf naar het hotel uw reserverings nummer door,want het blijkt dus dat vele hotels de samenwerking met DTI hebben opgezegd!! het scheeld u veel ellende als u op t vliegveld staat,want dan bent u echt aan de beul overgeleverd! voor ons nooit geen DTI meer, en ook geen PRIJSVRIJ.NL want die doen helemaal niets voor je, daarom ben ik zelf maar met DTI gaan bellen,want uiteindlijk haden zij dit voor de klant moeten doen,maar die wachten alleen maar af....
Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 05-05-2013 | Accommodatie(s): miracle resort | Vervoer: vliegtuig
 
door
51-60 jaar
Met gezin
2,0
Zeer teleurstellend,nooit meer
Zonvakantie in Turkije, april 2013

    Totaal:
  • 2
  • Vervoer:
  • 4
  • Accommodatie:
  • 5

  • Reisleiding:
  • 1
  • Prijs:
  • 4

DTI/GTI. Vertraging zodanig dat de vakantie een dag korter werd. Ander hotel als gereserveerd, dit hoor je pas op de luchthaven van de plaats van aankomst. Sky airline, nooit meer doen als je benen hebt. Oude toestellen! Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 30-04-2013 | Accommodatie(s): Hotel | Vervoer: Vliegtuig
 
door
31-40 jaar
Met gezin
3,0
DTI/GTI/Kayitur Klote organisatie
Zonvakantie in Turkije, juli 2012

    Totaal:
  • 3
  • Vervoer:
  • 8
  • Accommodatie:
  • 5

  • Reisleiding:
  • 2
  • Prijs:
  • 5

Wij zijn met DTI travel naar turkye geweest.
Heenreis prima verlopen met Onur air.Op Antalya aangekomen stond er een bus met een duits sprekende reis leider nu kunnen wij nog een beetje duits dus was niet zo,n groot probleem.Bij hotel aangekomen was het er heel anders dan dat er op de foto,s van internet stond.plus een paar dingen in het alin waren eruitgehaalt zoals turkse pancake en middernacht soep voor de rest een heel matig hotel en slecht eten echt geen 3+ sterren waard en daar nog zeggen dat ze 4 sterren hebben. wij hebben in meerdere hotels gezeten die maar 3 sterren hadden en die verdiende er wel 4 of5 dus weten wel wat we kunnen verwachten.Wij hebben een excursie geboekt bij DTI Travel naar Troy park Aqua voor onze zoon.Zouden maandag 08:20 opgehaald worden bij ons hotel 09:00 nog geen bus van dti tezien.Toen gaan bellen bij de receptie gaat weer via kayitur waar DTI/GTI weer onderdeel van is.slecht engels/duits sprekende medewerkers na veel aandringen en zeggen dat we ons geld terug willen en een ochtend verder kwam er een reisleider van DTI om tezeggen dat ie om 17:45 terug zal komen om het op telossen.Wel een ochtend van je vakantie naar de klote.S,avonds kwam die terug met een oplossing want wij hebben wel om een compensatie gevraagd voor die ochtend die naar de klote was en een kind die zig erop verheugd had.Of we konden ons geld terug krijgen of had hij geregeld we zouden vrijdag gaan en ter compensatie krgen wij een trukse haman aangeboden oke hebben we dus gedaan was geweldig moet ik zeggen en dus bus was ook optijd.Vrijdag ochtend zouden we dus opnieuw naar troy Aqau park gaan zelfde tijd hij had alles 3 keer nageken dat het nu wel goed zou gaan.8:45 nog geen bus naar troy park te bekennen weer bellen nu gelijk naar reisleider binnen 10 min stond er een personen auto die ons wel naar de bus zal brengen bus was al onder weg dus is besloten dat hij ons zal brengen naar het park met de auto.Die vent wist het hele park niet tevinden daar in Belek dus hij bellen naar Kayitur of er iemand was die wist hoe hij rijden moest uiteindelijk toch in het park aangekomen krijg je weer zo,n duits sprekende reislijder die beroed duits sprak maar goed wel een leuke dag gehad voor de rest maar denk dat de dat uitje beter ergens anders kan boeken ben je nog goed koper uit ook denk.zaterdag stond onze terug vlucht gepland 3:35 opgehaald bij het hotel prima optijd waren ze.04:50 waren we op de luchthaven om intececken voor de vlucht naar Amsterdam om 07:30 om 5:00 hadden ze 1 gezin ingecheckt en daar ging gelijk een streep door de tickets heen stonden we dan niemand tezien van DTI of GTI werd ons niks vertelt van wat er aan de hand was later zag je er 1 van kayitur die ff kwam vertellen dat we 11 a 12 uur vertraging zouden hebben maar mensen die bij kras en sudtours hadden geboekt die werden er wel tussen uitgehaald en op de vlucht van 08:00 geboekt van Onur air wat bleek DTI GTI had nog niet betaald aan Onur air voor die vlucht en ging pas vliegen als er betaald was.Wij zijn toen met zo,n 80a90 man opgevangen door Onur air nog niet eens door iemand van DTI en naar het Dedeman 5* Hotel in Alanya gebracht kregen ontbijt mochten van zwembaden en aqau park daar gebruik maken krgen een Hotelkamer van ze alles geregeld door Onur air.12:00 moesten we de koffers weer halen want we zouden om 15:00 gaan vliegen en dat is ook gebeurt.Zaten met die 80a90 man in het vliegtuig dus kon lekker liggen had 3 stoelen voor me zelf kregen warme maaltijd en bleven met drinken aankomen aanboord kosten niks allemaal van Onur air.Van DTI travel niks meer vernomen geen berichtje van wat er aan de hand geweest is of hoe dat kon gebeuren helemaal niks.Voor ons geen DTI of GTI meer.
Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 27-07-2012 | Accommodatie(s): Hera Beach Hotel Side | Vervoer: vliegtuig
 
0 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
51-60 jaar
Met gezin
1,0
Nooit meer met DTI travel nederland...
Zonvakantie in Turkije, juni 2012

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  • 1
  • Prijs:
  • 1

Nooit meer met DTI


Daniëlle Merlet

Klantenservice

hallo

hier dan de gevraagde brief.

het gaat hier om een vertraging van bijna 12 uur.

van colongne naar antalya.

vluchtnr GHY0116

op 23 april 2012 om 4.45uur zouden wij vertrekken met drie pesonen vanaf vliegveld keulen naar antalya.

we waren om 2.00uur op het vliegveld in keulen.

het inchecken liep zonder problemen.

het aan boord gaan was ook op tijd.

na het opstijgen ging het direct mis en moesten we terug naar keulen.

eenmaal geland moesten we ong 45min in het vliegtuig wachten.

daarna moesten we uitstappen ong 200 mensen en onze spullen meenemen.

er was niemand die de +/-200 passagiers informatie gaf en lieten ons naar de vertrekhal lopen.

er kwam iemand van de luchthaven en zei dat we over 2uur verdere info kregen.

er was niemand maar ook niemand van GTI-DTI of german sky airlines te bekennen.

na twee uur kregen we via een collega van air france te horen dat we over nog eens 2uur verdere info zouden krijgen.

nog steeds niemand te bekennen van GTI-DTI of german sky.

we kregen van de man van air france alle +/-200 mensen een bon om iets te drinken.

weer twee uur later hetzelfde verhaal over 2uur info.

na 2uur weer het zelfde over twee uur info.

en nog steeds geen personeel of iemand van GTI-DTI of german sky om de mensen te helpen.

het werd een grote ellende dat onzekere wachten wachten wachten en vooral mensen als wij met kleine kinderen.

na een hoop ellende kwam na ongeveer 12uur op het vliegveld te hebben rondgehangen het verlossende antwoord van AIR FRANCE dat we allen naar het vliegtuig konden en onze reis vervolgen naar antalya.

daar kwamen wij pas om 23.45uur aan in ons hotel.

het is schandalig dat er in deze bijna 12uur durende onzekerheid niemand van de maatschappijen GTI-DTI of german sky op het vliegveld is gekomen om de mensen te woord te staan en verdere informatie hebben gegeven.

pluim voor AIR FRANCE die hebben de bijna 200 mensen wel op weg hebben geholpen.

**ik hoop dat dit iets duidelijk maakt en dat het deze keer wel wordt afgehandeld.**
Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 05-01-2013 | Accommodatie(s): hotel | Vervoer: vl
 
door
21-30 jaar

8,0
Super!!!
Hotel in Turkije, mei 2012

    Totaal:
  • 8
  • Vervoer:
  • 7
  • Accommodatie:
  • 8

  • Reisleiding:
  • 9
  • Prijs:
  • 7

In mei ben ik met een speciale groep mensen naar Turkije geweest met DTI. Wat een superweek hebben wij gehad!
Vervoer van e n naar het hotel was allemaal prima op tijd. Tuurlijk het vervoer is niet altijd even luxe maar kom op, dat weet je als je naar Turke gaat, het rijdt.
Het hotel was super, bij aankomst een drankje terwijl wij wachten tot de kamers waren verdeeld. In eerste instantie zaten we wat verspreidt over het terrein maar dit werd meteen aangepast toen we zeiden dat we toch well graag allemaal in hetzelfde gebouw wilden. Geen probleem.
Eerste ochtend kwam de reisleiding van DTI, toen hij binnen 2 minuten doorhad dat onze groep wel wat meer tijd nodig had greep hij meteen in en heeft ruim een uur extra tijd voor ons genomen! En 's middags kwam hij nog terug zodat wij op ons gemak met de groep konden bespreken welke excursies wilden doen.
Bij 1 excursie bleek een communicatie foutje te zijn geweest overde vertrektijd: de bus was al een uur eerder langs geweest!! Ik in de stress natuurlijk want zag de hele excursie al in duigen vallen. Kwam ik bij de receptie om even te bellen: bleek al opgelost! De bus ging eerst even verder en stond op de tijd die wij hadden begrepen weer voor de deur, hoe bedoel je service!
De excursies waren ook top want wij deden. 1 excursie met meerdere stops, dan stond er voor ons al een speciale gids klaar zodat wij op eigen tempo het verhaal aan konden horen en vragen konden stellen en dat de andere vakantiegangers ook op eigen tempo konden gaan, ideaal.
Excursies waren top, hotel was super, DTI: vriendelijk, superservice, nog nooit meegemaakt zo goed! Dus in ieder geval als je naar Belek, Antalya die kant op gaat, DTI boeken! Ik raad ze iedereen aan.
Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 28-07-2012 | Vervoer: Vliegtuig en bus
 
door
41-50 jaar
Met gezin
7,0
DTI zeer klant onvriendelijk
Actieve vakantie in Turkije, mei 2012

    Totaal:
  • 7
  • Vervoer:
  • 8
  • Accommodatie:
  • 10

  • Reisleiding:
  • 1
  • Prijs:
  • 8

Simena is geweldig maar DTI is bijzonder klant onvriendelijk. Het is dat we geen andere keus hebben en naar Simena willen anders hadden we nooit van ons leven bij DTI geboekt.Klantonvriendelijk-niet aan afspraken houden. Zeer slechte vluchtinformatie. Gast heer ter plaatste zeer en zeer onbeschoft.
Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 21-06-2012 | Accommodatie(s): Simena | Vervoer: Vliegtuig
 
door
51-60 jaar

7,0
Slecht
Zonvakantie in Turkije, april 2012

    Totaal:
  • 7
  • Vervoer:
  • 8
  • Accommodatie:
  • 8

  • Reisleiding:
  • 7
  • Prijs:
  • 8

We hadden 8dagen geboekt dus 7nachten.we hadden vertraging op dag van aankomst.en onze terugvlucht was meer dan een halve dag ingekort.we zouden terugvliegen donderdag 26april om 19.45 uur.savonds.en toen opeens 26april s;morgens vroeg om 4.00.uur
dus reken maar uit.dus we hebben er maar 6nachten geslapen. ook op de terug met sky air moesten we opeens bijbetalen voor 3kilo teveel bagage.we waren met 3man en hadden 3kilo teveel .kinderachtig hoor nooit weer DTI>en nooit weer SKY AIR.
Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 27-04-2012 | Accommodatie(s): hotel side temple | Vervoer: vliegtuig
 
door
41-50 jaar
Met gezin
9,0
Een dikke tien
Zonvakantie in Turkije, oktober 2011

    Totaal:
  • 9
  • Vervoer:
  • 8
  • Accommodatie:
  • 9

  • Reisleiding:
  • 10
  • Prijs:
  • 9

Wij zijn zeer tevreden over DTI Travel.
Wij hadden een ultra all-inclusief vakantie geboekt naar het Vikingen Quality hotel in Turkije. Aangekomen in dit hotel viel alles heel erg tegen. Kamer met uitzicht op oude schuur en voetbalveld waar s nachts om 01.00 uur werd gevoetbald door de lokale mensen. Bedden keihard, eten koud en vies geen 5 sterren kwaliteit. Geklaagt bij onze reisleider(Osjan)en die heeft netjes voor ons een ander hotel geregeld. En wat voor eentje.. met geweldig uitzicht op zee (terwijl wij een standaard kamer geboekt hadden) een prachtige luxe kamer met jacuzzi op het balkon (Hotel G) Onze vakantie was geweldig. Een dikke tien voor DTI travel...
Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 21-10-2011 | Accommodatie(s): Hotel G/Gold Island | Vervoer: vliegtuig & bus
 
door
41-50 jaar
Met gezin
6,0
Teleurstellend. Nooit meer.
Zonvakantie in Turkije, oktober 2011

    Totaal:
  • 6
  • Vervoer:
  • 4
  • Accommodatie:
  • 8

  • Reisleiding:
  • 3
  • Prijs:
  • 6

Vakantie van 8 dagen geboekt, maar we zijn 6 dagen in het hotel geweest.
Dag van vertrek ruim 1 uur vertraging, is nog geen probleem, maar een erg slechte vlucht gehad,met alleen maar Turks sprekend personeel aan boord.
Nadat we alles en iedereen op hun bestemming hadden afgezet, werden we om 04.00 uur lokale tijd "gedumpt" bij ons hotel.
Dag 1 was al weg.
Geen reisleider gezien, die was alleen maar telefonisch te bereiken.
Onze laatste dag moesten we om 02.00 uur uit bed, we werden om 03.10 uur opgehaald.
De bus was netjes op tijd, wederom sprak deze reisleider geen woord Hollands.
Nadat we al enkele gasten bij diverse hotels hadden opgehaald, misten we de reisleider, die zagen we met een broodje en een koffie door de lobby lopen.Toen hij eindelijk naar buiten kwam, was dat om een sigaret te roken.....
Onze terugvlucht zou om 7.45 uur zijn, echter we hadden nog maar goed en wel ingecheckt of, jawel hoor, wéér 1 uur vertraging.
Toen er ook nog eens een wachtruimte met Hollanders en Russen was gevuld, kregen de Russen voorrang, al met al was het ruim ná 09.30 uur voor we in het vliegtuig zaten. Onze ervaring met DTI en Sky is niet zo prettig ( en ik druk me nu heel netjes uit).
Dit overkomt ons geen tweede keer, nooit meer met DTI!
Het hotel en het aanwezige personeel waren prima.
Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 15-10-2011 | Vervoer: Sky Airlines
 
door
31-40 jaar
Met gezin
5,0
Geen leuk ervaring mede DTI
Zonvakantie in Turkije, juli 2011

    Totaal:
  • 5
  • Vervoer:
  • 8
  • Accommodatie:
  • 8

  • Reisleiding:
  • 5
  • Prijs:
  • 5

Nou nooit meer met DTI reizen, onze terug vlucht is met half dag vervroegd zonder dat ze ons op de hoogte hebben gesteld, wij zouden laat in de avond terug komen en nu was het in eens vroeg in de ochtend. schandalig!! ze hebben gewoon van een half dag gepikt. Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 16-07-2011 | Accommodatie(s): golden beach hotel | Vervoer: vliegtuig
 
door
41-50 jaar
Met gezin
10
Voor herhaling vatbaar.
Zonvakantie in Turkije, juli 2011

    Totaal:
  • 10
  • Vervoer:
  • 10
  • Accommodatie:
  • 10

  • Reisleiding:
  • 9
  • Prijs:
  • 8

Het hotel konden we al van voorgaande jaren,was wel onze eerste keer met DTI travel,kunnen hier alleen maar positief over zijn,zowel transfer als reisleiding waren prima in orde. Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 16-11-2011 | Accommodatie(s): delphin de luxe resort | Vervoer: vliegtuig
 
door
41-50 jaar
Met partner
-
Na 3 keer DTI nooit weer
Zonvakantie in Turkije, juli 2011

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  • 2
  • Accommodatie:
  • 8

  • Reisleiding:
  • 7
  • Prijs:
  • 5

Het is nog altijd hetzelfde met DTI-Travel altijd veel vakantie dagen kwijt minimaal 2 dagen en als het tegen zit 3/4 dagen hierover een brief geschreven maanden later een antwoord dat dit de manier van werken is,vluchten worden zomaar omgezet bijv. op de heenreis van s'morgens naar 's avonds verplaatst en op de terugreis van 's avonds naar de ochtend of zelfs midden in de nacht van je laatste vakantiedag, het blijven prutsers nooit weer DTI-Travel zonde van je geld. Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 18-03-2012 | Vervoer: vliegtuig
 
door
41-50 jaar
Met gezin
1,0
Dti waardeloooos boek niet
Hotel in Turkije, mei 2011

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  • 5
  • Accommodatie:
  • 9

  • Reisleiding:
  • 1
  • Prijs:
  • 1

Reis geboek bij reisburo (omdat we er zeker van wilde zijn dat alles goed zou gaan )
side 5 sterren allin
vlucht is bij ons goed gegaan aleen vliegtuig was antiek
bij aankomst door de reisagent om 5 uur s,ochtens met 3 kinderen bij het verkeerde hotel afgezet door een rotte taxi met dito chaufeur gedumpt bij het hotel wat een bouwplaats was niks 5 sterren
niets was klaar overal bouwvakkers hotel side tar club enz enz
de reis agent van dti wilde niet komen
volgende dag waren we de eerste met druk van het reisburo en een hoop stres kwam die reisagent na 2 dagen zijn we omgezet naar een hotel side star beache alles perfekt daar niks dan lof op papier stonden we geboekt bij een ander hotel met als gevolg dat we iederekeer bij een ander hotel moesten zijn voor event boekingen voor een dagje uit
dti wilde ook dat we daar maar gingen informeren waneer onze terug vlucht zou zijn en de dag van vertrek mochten we met onze 4 koffers door side heen sjouwen naar dat hotel wat een 15 min lopen was het hotel heeft uiteindelijk geregeld dat we daar op gehaald zouden worden 8 dagen geboekt 4,5 dagen over SCHANDALIG !!!!
Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 15-05-2011 | Accommodatie(s): nvt | Vervoer: sky aire line
 
door
31-40 jaar
Met gezin
8,0
Prima vakantie
Zonvakantie in Turkije, april 2011

    Totaal:
  • 8
  • Vervoer:
  • 8
  • Accommodatie:
  • 7

  • Reisleiding:
  • 8
  • Prijs:
  • 8

Alles is naar wens verlopen. We hadden geluk met de vluchttijden vroege vlucht heen, late weer terug. Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 27-05-2011 | Accommodatie(s): venus | Vervoer: vliegtuig
 
door
51-60 jaar
Met partner
8,0
Top
Wandelvakantie in Turkije, januari 2011

    Totaal:
  • 8
  • Vervoer:
  • 9
  • Accommodatie:
  • 9

  • Reisleiding:
  • 9
  • Prijs:
  • 8

Perfect hotel in de stad. goede begeleiding en normale vluchttijden. het kanwel eens gebeuren dat in de winter de vluchttijden veranderen of met een tussenlanding.dank je wel aan harold tromp dit is een top reisleider Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 28-10-2011 | Accommodatie(s): hotel kahya | Vervoer: vliegtuig
 
door
31-40 jaar
Met gezin
4,0
Nooit meer met GTI reizen.
Zonvakantie in Egypte, december 2010

    Totaal:
  • 4
  • Vervoer:
  • 8
  • Accommodatie:
  • 5

  • Reisleiding:
  • 7
  • Prijs:
  • 1

Zeer slecht hotel, moest een 5 sterren hotel zijn volgens GTI, haalde nog geen 3 sterren.
Klacht ingediend, je klacht wordt gewoon afgewimpeld want het is gewoon niet waar wat je schrijft ondanks de negatieve berichten allemaal die op internet zijn te vinden over dat hotel.
Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 17-02-2011 | Accommodatie(s): nvt | Vervoer: vliegtuig
 
door
61-70 jaar
Alleenreizend
10
Het was een geweldige vakantie!!
Zonvakantie in Turkije, december 2010

    Totaal:
  • 10
  • Vervoer:
  • 10
  • Accommodatie:
  • 10

  • Reisleiding:
  • 10
  • Prijs:
  • 10

Afgelopen december 2010 heb ik 14 dagen doorgebracht in het 5* hotel Baia Lara. Dit hotel is gelegen direct aan het strand in Lara,zo'n 17 km vanaf de luchthaven van Antalya.Ik ben al verschillende keren in Turkije geweest, waarvan dit toch wel het beste en schoonste hotel was, wat ik in de afgelopen jaren gehad heb. Het was geweldig!!! Steeds heb ik bij DTI reizen geboekt en voor mij niets dan lof. Op een kleinigheidje na, was alles perfect geregeld. Als de vlucht omgeboekt had kunnen worden, was ik zelfs langer gebleven. Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 03-01-2011 | Accommodatie(s): Baia Lara | Vervoer: vliegtuig
 
door
51-60 jaar
Met vrienden
4,0
Géén 8 maar 6 dagen vakantie
Zonvakantie in Turkije, oktober 2010

    Totaal:
  • 4
  • Vervoer:
  • 1
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 4

Wij hadden onze vliegtickets al gekregen, toen we enkele dagen erna te horen kregen dat we via Eindhoven met Sky airlines een tussenstop zouden maken in Amsterdam, zodat we de volgende dag rond 04.00 uur 's nachts aankwamen. We hadden dus een dag en nacht gemist. Niks aan te doen die mogelijkheid bestaat zei men ons.
Gelukkig dachten wij hebben we met de terugvlucht meer geluk, want we zouden dan 's middags vertrekken, maar.............de avond er voor kregen we een brief door de deur geschoven dat ze ons 's nachts om 03.40 uur zouden ophalen voor de terugvlucht.Een hele grote teleurstelling, jullie gooien je eugen ramen in, geloof dat maar!!!!!!!!!!!!
Dus wéér een dag en nacht verpest. I.p.v. 8 dagen heben we we dus maar 6 dagen mogen genieten van een toch behoorlijk duur reisje.
Ons advies NIET reizen met DTI en vooral niet in combinatie met Sky airlines.
Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 23-10-2010 | Accommodatie(s): niet relevant | Vervoer: vliegtuig
 
door
21-30 jaar
Met partner
7,0
Goed maar ook slecht
Zonvakantie in Turkije, oktober 2010

    Totaal:
  • 7
  • Vervoer:
  • 1
  • Accommodatie:
  • 10

  • Reisleiding:
  • 1
  • Prijs:
  • 8

Zoon slechte maatschappij heb ik nog nooit mee gemaakt als deze.
De eerste dag van vertrek zouden we een tussen landing maken in duitsland met het verhaal jullie mochten blijven zitten, nou mooi niet we konden het vliegtuig verlaten eerste helemaal naar buiten daarna weer helemaal op nieuw incheken zo wel een uur verder voor we weer in de lucht waren.
en ff over het vliegtuig heen die was slecht maar ook zeer slecht als ik het aan men familie uitlegde zei ik mijn auto is oud maar dat vliegtuig nog veel ouder.
aankomst hotel was s`nachts om 05:15 uur we moesten 12:00 weer bij de uitleg zijn van dti nou de man betalen ze echt voor het praten zoveel vertelde hij dat je na 10 min al zo iets had wat doe ik hier.

over het hotel heb ik alleen maar lof wat een super hotel allles was goed, een voorbeeld we krijgen sàvonds een storm over het hotel een grote puin hoop, s`morgens om tien uur lagen we weer aaan het zwembad of er helemaal niets gebeurd was.

nou als ik in oktober weer ga, ga ik dus niet met dti
Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 01-04-2011 | Accommodatie(s): CRYSTAL ADMIRAL RESORT | Vervoer: vliegtuig
 
door
21-30 jaar
Met partner
1,0
NIET DOEN
Zonvakantie in Turkije, september 2010

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  • 7
  • Accommodatie:
  • 8

  • Reisleiding:
  • 1
  • Prijs:
  • 1

Ik wil alleen een waarschuwing geven voor de mensen die met dti willen gaat reizen....
DOE HET NIET!!!!!!!!! 1 en al teleurstellingen
Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 21-09-2010 | Vervoer: vliegtuig
 
door
41-50 jaar
Met gezin
6,0
NOOIT MEER DTI
Zonvakantie in Turkije, juli 2010

    Totaal:
  • 6
  • Vervoer:
  • 4
  • Accommodatie:
  • 7

  • Reisleiding:
  • 5
  • Prijs:
  • 6

We hadden een pakketreis geboekt bij d-reizen van dti. Met heen en terugvlucht n.l. amsterdam - antalya en terug antalya - amsterdam heen reis ging prima maar op de avond voor vertrek kregen wij te horen dat we niet naar amsterdam zouden vliegen maar naar dusseldorf en vandaar zouden we met de bus naar amsterdam worden gebracht een reistijd die dus 3 en half uur langer duurde dan verwacht en we hebben toch een vliegreis geboekt en betaald. Bij thuiskomst een klacht ingediend (ook al ter plaatse bij de reisleider) maar dti zegt dat ze hebben voldaan aan hun vervoersplicht dus geen compensatie ze zijn ook niet aangesloten bij barin dus je hebt totaal geen rechten.Als ik had geweten dat deze mogelijkheid bestond had ik geen reis via dti geboekt ik weet dat het ook met een andere maatschappij kan gebeuren maar als die aangesloten is bij barin word je gecompenseerd. Voortaan dus eerst checken en voor ons NOOIT MEER DTI.Bij d-reizen was dit trouwens bekend dat dit wel vaker gebeurde, ik vind dat ze de klant dat moeten vertellen dan kan de klant zelf beslissen of ze dit op de koop toe nemen of toch liever iets meer betalen en dat je meer rechten hebt ook d-reizen kon er verder niets mee.Ik voel me min of meer opgelicht omdat je verwacht dat je naar schiphol vliegt maar nee dan moet na 3 en half uur vliegen ook nog eens 3 en half uur in de bus en waren wij nou de enige dan geloof je nog dat het overmacht is maar er waren nog 2 families in totaal waren we met 13 mensen zogenaamd overboekt en dan hadden wij nog mazzel er waren ook mensen die kregen 20 euro voor de bus en die moesten dus maar zien hoe ze vanaf dusseldorf thuis kwamen ik vind het schandalig dat dit zomaar kan. Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 26-09-2010 | Accommodatie(s): 5* hotel | Vervoer: vliegtuig
 
door
51-60 jaar
Met partner
4,0
Reken op een overboekte vlucht!
Thema vakanties in Turkije, juli 2010

    Totaal:
  • 4
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 8

Door eerdere (goede) ervaringen van mijn dochter bij DTI 2 tickets geboekt via het Internet. Prima geregeld, tickets keurig op tijd en op de heenreis vanaf Eindhoven met Sky Airlines geen problemen gehad.De terugreis was een drama. Bij het inchecken werd ons verteld dat onze namen niet in het systeem stonden. Uiteindelijk toch twee instapkaarten gekregen en netjes op tijd zaten we bij de gate. Opeens werd mijn naam omgeroepen en toen werd er gezegd dat we niet met de vlucht meekonden omdat de vlucht overboekt was en dat onze koffers van boord gehaald werden. Door een medewerker van de luchthaven zijn we opgevangen en in het kantoortje heb ik een SMS aan mijn dochter gestuurd. Die heeft contact gezocht met DTI en daar bleek dat we op een vlucht naar Frankfurt stonden met Condor. (vertrek 20.35(dit werd 21.30!) en het was 15.00 uur) en van daaruit naar Eindhoven zouden worden gebracht met de bus!Volgens DTI hadden we onze terugreis niet herbevestigd.Oké, onze fout, hebben we gewoon niet gezien.Achteraf bleek dat onzin, ook als we wel hadden herbevestigd hadden we niet meegekund op de door ons geboekte vlucht. Een familie van 5 personen die bij ons in het vliegtuig zat had wel herbevestigd en tegen hun was door DTI gezegd dat de vlucht geannuleerd was!!Onzin!! Die vlucht ging gewoon! Mijn dochter heeft al meerdere keren met DTI gevlogen en nog nooit herbevestigd en ook mijn zwager heeft drie weken eerder met DTI gereisd en niet herbevestigd. Commentaar van DTI was dat zij "geluk gehad hadden".Wij zijn uiteindelijk door de kinderen uit Frankfurt opgehaald en zijn vanaf aankomst op Dalaman gerekend totaal 18 uur onderweg geweest naar huis! Hadden we met de bus naar Eindhoven gegaan, dan had dit waarschijnlijk nog langer geweest.Conclusie: je kunt rustig met DTI reizen, maar reken er niet op dat de reis gaat zoals op je ticket vermeld staat. Ga er maar vanuit dat je terugreis anders verloopt dan dat je verwacht. (zeker in het hoogseizoen)Als je voorbereid bent op dit soort verrassingen is het ook niet zo erg. Er staat wel tegenover dat je spotgoedkoop reist (waar vind je in het hoogseizoen een ticket voor €245 p.p.) Overigens was reizen met Condor nog niet zo verkeerd.Vriendelijk personeel,prima stoelen (zelfs beenruimte!) en in tegenstelling tot andere maatschappijen gratis maaltijd en drinken tijdens de reis. Grootste minpunt van DTI: oneerlijk tegenover de klant, dat vind ik absoluut niet kunnen! Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 09-08-2010 | Accommodatie(s): n.v.t. (privé boeking) | Vervoer: vliegtuig
 
door
41-50 jaar

9,0
Gewoon goed!
Zonvakantie in Turkije, mei 2010

    Totaal:
  • 9
  • Vervoer:
  • 8
  • Accommodatie:
  • 9

  • Reisleiding:
  • 8
  • Prijs:
  • 10

Geweldig hotel! Fantastische ligging en uitzicht!
DTI hield ons per mail goed op de hoogte van veranderde vertrektijden.
Dusseldorf prima vliegveld.
Enigste minpunt misschien dat de terugvlucht omgezet was, ander vluchtnr. en 5 uur eerder.
Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 15-06-2010 | Accommodatie(s): Hotel Club Blue Dreams | Vervoer: vliegtuig
 
door
21-30 jaar
Alleenreizend
1,0
Van service nog nooit gehoord.
Zonvakantie in Turkije, april 2010

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

DTI heeft mij ten tijde van de aswolk bevestigd dat ik kostenloos mijn vlucht kon annuleren en de kosten terug kon krijgen. Toen ik enkele weken later nog niks terug had heb ik gebeld, DTI had ineens blijkbaar nooit beloofd het geld terug te geven en alles wat ik zei was niet waar. Ik heb nog een klachtenbrief gestuurd maar hier werd ook niets mee gedaan. Door alleen telefonisch dingen te beloven hebben ze mij 250 euro afhandig gemaakt en ik heb geen poot om op te staan. Prima organisatie zodra er niets is. Maar zodra er problemen zijn hoeft u vooral niets te verwachten van DTI. Een ontzettend slechte organisatie als het annkomt op service en klachtafhandeling. Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 14-06-2010 | Accommodatie(s): nvt | Vervoer: Vliegtuig
 
door
21-30 jaar
Met partner
2,0
Geen geld bij vertraging
Zonvakantie in Turkije, februari 2010

    Totaal:
  • 2
  • Vervoer:
  • 1
  • Accommodatie:
  • 7

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 2

Geboekt via DTI Travel wat een vertraging op het vliegveld van 12 uur opleverde! Men trekt zich niets aan van de compensatie regeling, geen geld terug ontvangen en correspondentie is bijna onmogelijk met DTI Travel International B.V. Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 16-02-2011
 
door
41-50 jaar
Met partner
1,0
Klantgerichtheid en service nul komma nul
Hotel in Turkije, december 2009

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  • 1
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  • 1
  • Prijs:
  • 1

Ronduit slechte of géén service van DTI. De terugreis was zonder bericht gewijzigd. I.p.v. vertrek in de ochtend, zouden we 's middags vertrekken. Uiteindelijk bleek dat we niet in Amsterdam zouden worden afgezet, maar in Münster, Duitsland. De medewerkers van DTI (daar GTI) vonden dat doodnormaal. We kregen ieder 40 euro om aldaar een treinticket te kopen. Ik was woedend, maar niemand leek het iets uit te maken. Aangekomen in Münster, bleken we de treinreis niet meer te kunnen redden voor de volgende dag. Zelfs met 7x overstappen met alle bagage zouden we ergens in Deventer strandden tot de volgende ochtend. Echt zo schandalig, er was niemand op het vliegveld die ons kon helpen. Uiteindelijk hebben we via veel omhalen (de bus naar het hoofdstation kwam niet opdagen door ernstige sneeuwval, via taxirit van nog minstens 25 minuten kwamen we daar aan) een hotel gevonden vlakbij het station. De volgende dag zijn we weer verder gereisd met de trein naar Nederland via vele overstappen, bepakt en bezakt in de vrieskou. De reis was geboekt via D-Reizen. Zij doen verder niets, behalve de klachtenbrieven vertraagd doorzenden. Je moet alles via hen regelen met DTI. De officiele klacht nam DTI evenmin serieus. Ze doen niets anders dan er onderuit proberen te komen. Geen enkel excuus of tegemoetkoming, behalve een geringe kostenvergoeding. Uiteindelijk heb ik de geschillencommissie ingeschakeld. Dat raad ik iedereen aan dit tijdig te doen. Zelfs ter zitting was de afgezant van DTI aan het draaien en liegen, om vooral maar niet te hoeven toegeven aan de klant. Onvoorstelbaar. Uiteindelijk heeft de commissie mij in het gelijk gesteld en moest DTI mij de helft van de reissom vergoeden. Dat heeft weliswaar weer ruim twee maanden geduurd, maar ik heb het nu binnen. Het is het dus wel waard geweest, al mijn brieven en uiteenzettingen ter zitting. Je moet er wel wat voor over hebben, maar anders komen deze ratten er telkens mee weg! Beter niet meer boeken bij deze reisorganisatie. Ze laten je letterlijk en figuurlijk in de kou staan en het deert ze geen moer... Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 15-09-2010 | Accommodatie(s): Voyage belek | Vervoer: vliegtuig
 
door
41-50 jaar
Met gezin
9,0
Heel erg goed
Zonvakantie in Turkije, augustus 2009

    Totaal:
  • 9
  • Vervoer:
  • 9
  • Accommodatie:
  • 8

  • Reisleiding:
  • 9
  • Prijs:
  • 10

Een goed verzorgde vakantie gehad Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 21-08-2009 | Accommodatie(s): medusa/ side | Vervoer: vliegtuig
 
door
16-20 jaar
Met vrienden
1,0
WAARDELOZE REISLEIDING / VLIEGTIJDEN
Zonvakantie in Turkije, april 2009

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  • 1
  • Accommodatie:
  • 8

  • Reisleiding:
  • 1
  • Prijs:
  • 1

We zijn onrespectvol behandeld en er zijn ons 2 dagen ontnomen , dit vind ik niet kunnen.
We hebben voor 7 nachten betaald en we hebben er 6 gekregen.
We kwamen inplaats van smiddags , savonds aan . en inplaats van woendsdag om kwart voor 9 savonds aan te komen , kwamen we sochtends om half 8 aan.
Ik vind dat ze voor deze fout wel vergoedingen mogen geven , want de reisleiding was zeer onrespectvol naar de passagiers en ging weg en hielp niet meer met uitladen en begon zelfs te schreeuwen en dat we niet meer in turkije moesten komen enz.
Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 06-05-2009 | Accommodatie(s): aydinbey king hotel | Vervoer: vliegtuig en bus
 
door
41-50 jaar
Met gezin
2,0
Mevr.
Zonvakantie in Turkije, juli 2003

    Totaal:
  • 2
  • Vervoer:
  • 5
  • Accommodatie:
  • 7

  • Reisleiding:
  • 4
  • Prijs:
  • 6

Hetzelfde als bovenstaande ervaringen als je 15 dagen hebt geboekt ben je er 12 dagen tot 3 keer toe meegemaakt. Nooit meer met DTI-travel geweest en dat ga ik ook nooit meer doen. Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 10-03-2012 | Accommodatie(s): hotel Kont Alanya | Vervoer: vlieguig
 
door
31-40 jaar
Met gezin
4,0
Heel erg jammer
Zonvakantie in Turkije, onbekend

    Totaal:
  • 4
  • Vervoer:
  • 3
  • Accommodatie:
  • 7

  • Reisleiding:
  • 2
  • Prijs:
  • 5

De eerste keer met dti travel we wisten niet dat dit duits was de heen weg verliep op zih goeg tot we met de bus naar het hotel gebracht werden we hebben over een stuk van 120km bijna 4uur gedaan we vlogen die ochtend om 10.30 en kwamen die avond pas om 7 uur in het hotel aan dus een verloren dag er staat inhet boek van dti dat de reis informatie 24 uur voor vertrek aanwezig is we zouden op de terug weg om 6.30 uur vliegen maar een dag van te voren was er geen info dus bij de receptie gevraagt die hebben de oranisatie gebeld
en na 6 uur was er info dat was 5 uur van te voren we werden om 1.15 opgehaald uit het hotel echt verschikkelijk met 2 jonge kinderen dus 2 verloren dagen maar dit valt nog mee met wat ik verder allemaal lees.
Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 05-08-2012 | Accommodatie(s): elysee garden | Vervoer: vliegtuig
 
door
31-40 jaar
Met gezin
1,0
Onbetrouwbaar en zeer klantonvriendelijk
Zonvakantie in Turkije, onbekend

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  • 5
  • Accommodatie:
  • 8

  • Reisleiding:
  • 8
  • Prijs:
  • 1

Accomodatie beveel ik iedereen aan, maar boek dan aub niet bij DTI!!!
Reis is zonder vertragingen verlopen, maar vertrek op heenreis was 's avonds laat met een oude charter. Cabinepersoneel sprak alleen Turks en zeer beperkt Duits en werkte niet bepaald effectief. Transfer naar hotel met luxe touringcar.
Aankomst om 5.30 uur lokale tijd. Lokale host had 's morgens om 10.30 uur (!) zijn informatiepraatje...
Kamer geboekt aan de zeezijde, maar een kamer gekregen aan de landzijde. Volgens hotellier waren dit ook de enige kamers die DTI in zijn aanbod heeft. Wij hebben echter geboekt, betaald en bevestigd gekregen voor een kamer aan de zeezijde.
Lokale medewerker van DTI was het met ons eens, maar mocht ons niets anders aanbieden van het hoofdkantoor. Zelf contact gehad met hoofdkantoor, maar ook zij konden niets voor ons doen. Via het hotel hebben we omgeboekt, maar tegen bijbetaling.
Thuis nogmaals de klacht schriftelijk ingediend en deze werd om belachelijke redenen afgewezen. De "harde bewijzen" worden volledig genegeerd en de uitspraak van de hotellier was niet hun, maar ons probleem.
DTI is een zeer onbetrouwbare organisatie die zijn klanten in de kou laat staan en zijn eigen lokale medewerkers negeert! Voor ons NOOIT meer DTI en ik raad het iedereen af om met hen in zee te gaan.
Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 05-07-2011 | Accommodatie(s): kumkoy beach resort | Vervoer: vliegtuig en bus
 
door
61-70 jaar
Alleenreizend
9,0
Een tevreden vakantie gehad!!
Zonvakantie in Turkije, onbekend

    Totaal:
  • 9
  • Vervoer:
  • 10
  • Accommodatie:
  • 9

  • Reisleiding:
  • 8
  • Prijs:
  • 10

In december 2009 heb ik 14 dagen doorgebracht in Saturn Palace. Dit was niet zo'n groot hotel, maar erg gastvrij. Ondanks de mindere bezetting in die periode, probeerde men er voor de gasten te zijn! Omdat er in die periode weinig gasten aanwezig waren, kwamen diegene niet veel tekort. We kregen extra (zonder bijbetaling)fruitschalen en wijn op onze kamers.Ik had alweer bij DTI geboekt,omdat ik daar erg tevreden over ben. In dat hotel had ik een kamer met Yacuzzi. Geweldig!! Wel vond ik het jammer dat er in dat hotel weinig (aan Kerst) werd gedaan en dat er overdag als
's avonds weinig te doen was. Och, met een goed leesboek of buiten in de zon,kom ik mijn tijd wel om. Het is maar net waar stelt men zich op in! Je kunt de meetlat ook te hoog leggen en dan met de beschuldigende wijsvinger naar de organisator wijzen, zoals DTI. Dit vind ik onterecht. Wanneer is men tevreden! Ondanks alles was het beter dan in dat koude Nederland.
Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 03-01-2011 | Accommodatie(s): Saturn Palace | Vervoer: vliegtuig

en win een mooie Scratchmap!
Heeft u ervaring met DTI Travel of een andere organisatie?

Heeft u ook ervaring met DTI Travel of een andere reisorganisatie?
Deel uw ervaring door onderstaand formulier in te vullen!

Winnen: Aan het eind van iedere maand wordt er een mooie Scratch Map (kras landkaart) verloot!
Meer kans maken? Vul dan meerdere ervaringen in van verschillende vakanties!

Reisinformatie
*
*
*
*
Waardering
Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Vervoer

Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Accommodatie

Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Reisleiding

Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Prijs / kwaliteit verhouding

Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Algemene waardering

*

*
Uw gegevens
*
*
Ervaring opslaan
Ik bevestig dat bovenstaande gegevens gebaseerd zijn op mijn eigen ervaring.
Ik bevestig dat ik begrijp dat het verboden is om een ervaring in te voeren over een reisorganisatie waarmee ik banden heb, alsmede een niet op waarheid beruste ervaring in te voeren.








Home | Reizen en vakanties | Reisorganisaties | Over ons | Contact