Klantgerichtheid en service nul komma nul


Hieronder vindt u de ervaring van Erica met reisorganisatie DTI Travel. Deze is ingevoerd op 15-09-2010 en gaat over de vakantie naar Turkije in december 2009.

 
door
41-50 jaar
Met partner
1,0
Klantgerichtheid en service nul komma nul
Hotel in Turkije, december 2009

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  • 1
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  • 1
  • Prijs:
  • 1

Ronduit slechte of géén service van DTI. De terugreis was zonder bericht gewijzigd. I.p.v. vertrek in de ochtend, zouden we 's middags vertrekken. Uiteindelijk bleek dat we niet in Amsterdam zouden worden afgezet, maar in Münster, Duitsland. De medewerkers van DTI (daar GTI) vonden dat doodnormaal. We kregen ieder 40 euro om aldaar een treinticket te kopen. Ik was woedend, maar niemand leek het iets uit te maken. Aangekomen in Münster, bleken we de treinreis niet meer te kunnen redden voor de volgende dag. Zelfs met 7x overstappen met alle bagage zouden we ergens in Deventer strandden tot de volgende ochtend. Echt zo schandalig, er was niemand op het vliegveld die ons kon helpen. Uiteindelijk hebben we via veel omhalen (de bus naar het hoofdstation kwam niet opdagen door ernstige sneeuwval, via taxirit van nog minstens 25 minuten kwamen we daar aan) een hotel gevonden vlakbij het station. De volgende dag zijn we weer verder gereisd met de trein naar Nederland via vele overstappen, bepakt en bezakt in de vrieskou. De reis was geboekt via D-Reizen. Zij doen verder niets, behalve de klachtenbrieven vertraagd doorzenden. Je moet alles via hen regelen met DTI. De officiele klacht nam DTI evenmin serieus. Ze doen niets anders dan er onderuit proberen te komen. Geen enkel excuus of tegemoetkoming, behalve een geringe kostenvergoeding. Uiteindelijk heb ik de geschillencommissie ingeschakeld. Dat raad ik iedereen aan dit tijdig te doen. Zelfs ter zitting was de afgezant van DTI aan het draaien en liegen, om vooral maar niet te hoeven toegeven aan de klant. Onvoorstelbaar. Uiteindelijk heeft de commissie mij in het gelijk gesteld en moest DTI mij de helft van de reissom vergoeden. Dat heeft weliswaar weer ruim twee maanden geduurd, maar ik heb het nu binnen. Het is het dus wel waard geweest, al mijn brieven en uiteenzettingen ter zitting. Je moet er wel wat voor over hebben, maar anders komen deze ratten er telkens mee weg! Beter niet meer boeken bij deze reisorganisatie. Ze laten je letterlijk en figuurlijk in de kou staan en het deert ze geen moer... Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 15-09-2010 | Accommodatie(s): Voyage belek | Vervoer: vliegtuig

Bekijk alle DTI Travel ervaringen.





Algemene informatie
Totaal: -
Vervoer: -
Accommodatie: -
Reisleiding: -
Prijs: -
Aangesloten bij:
ANVR SGR Camaliteitenfonds

Home | Reizen en vakanties | Reisorganisaties | Over ons | Reisorganisatie inschrijven | Contact