Booking.com Nederland
Op deze pagina vindt u beoordelingen en ervaringen met Booking.com in Nederland. Het cijfer en de ervaringen op deze pagina zijn alleen over dit land. U kunt ook alle Booking.com ervaringen lezen.
Bezoek de website Schrijf een ervaring
Booking.com
Booking.com is een van de bekendste hotelaanbieders van Nederland. U vindt er allerhande hotels: van eenvoudige, goedkope hotels tot de meest luxueuze accommodaties. Er staan inmiddels zo’n 200.000 hotels op Booking.com.U kunt bij Booking.com kamers reserveren zonder boekingskosten. Het annuleren van kamers is soms gratis en soms niet. Dit wordt van te voren duidelijk aangegeven op Booking.com, evenals of ontbijt bij de prijs inbegrepen is.
Laatste Booking.com ervaringen
Een greep uit de laatste ervaringen met Booking.com:Wow! Amazing!
Jan Pieter Sakko
Blij met Booking.com
Z.V. Khaliankova- van Vemden
Fantastische plek, heerlijk eten
Claudia Spaan
5 Nederland ervaringen
Het gemiddelde cijfer voor alle vakanties van Booking.com is 1,8. Dit is gebaseerd op 82 ervaringen en beoordelingen. Bekijk alle ervaringen met Booking.com.
Schrijf ook een ervaring
Ervaringen
41-50 jaar
Met gezin
Autovakantie in Nederland, augustus 2022
-
Totaal:
- 1 Vervoer:
- - Accommodatie:
- -
- - Prijs:
- -
Reisleiding:
Op de dag dat we met ons gezinnetje na 1200 km sturen om 12.00 smiddags te horen krijgen dat de door ons (weken geleden) een” pipo wagen” geboekt (en bevestigd) wordt en deze door dubbele boeking niet beschikbaar is…. je toch “ effe nie goed zeg maar”… We hadden de mazzel dat de verhuurder zo vriendelijk was om met ons een alternatief wilde zoeken in de omtrek… we kwamen uiteindelijk in een jeugdherberg terecht … (prima oplossing voor ons)…Als ik voor booking.com 4 x KUT zou kunnen invullen over wat ik van ze vindt dan deed ik het meteen. Ik heb het ook al eens eerder meegemaakt. Wat een ballentent ! #BOEK NIET BIJ BOOKING.COM Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 25-09-2022 | Accommodatie(s): Pipowagen
61-70 jaar
Met partner
Hotel in Nederland, juni 2022
-
Totaal:
- 3 Vervoer:
- - Accommodatie:
- 4
- - Prijs:
- 4
Reisleiding:
Geen airco geen ventilator geen fohn kamer werd niet opgeruimd maar r hing een tas aan de deur met een wc rol een vuilniszak en twee handdoeken omdat het cafe beneden tot in de nacht heel veel lawaai maakte kregen we oordopjes voor een kamer van 175 euro p nacht echt armoedig voor ons nooit meer Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 20-06-2022 | Accommodatie(s): fletcher de cooghen texel
31-40 jaar
Met partner
Hotel in Nederland, juni 2021
-
Totaal:
- 1 Vervoer:
- - Accommodatie:
- 1
- - Prijs:
- 1
Reisleiding:
Misleidende foto's, hoge prijs. Booking is een onbetrouwbaar bedrijf dat staatssteun krijgt voor bonussen voor de bedrijfstop. Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 16-06-2021 | Accommodatie(s): Palace Hotel
Actieve vakantie in Nederland, april 2021
-
Totaal:
- - Vervoer:
- - Accommodatie:
- -
- - Prijs:
- -
Reisleiding:
Dramatisch, klantenservice beloofd van alles, maar nergens komt iets van terecht. Ik blijf elke week terug bellen totdat ik mijn geld terug heb. Je ziet de andere reviews overal, dit wil je _echt_ niet. Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 20-05-2021
31-40 jaar
Hotel in Nederland, maart 2021
-
Totaal:
- 1 Vervoer:
- - Accommodatie:
- -
- - Prijs:
- -
Reisleiding:
Waardeloos Booking.com. Boeking gemaakt en wegens omstandigheden gratis geannuleerd binnen de gestelde annulering voorwaarden. Het bedrag van de boeking is echter toch afgeschreven van de creditcard. Inmiddels meerdere belletjes en e-mails met de klantenservice verder om je geld terug te krijgen, waarin klantvriendelijkheid niet hun prioriteit is. Als klant kun je het ermee doen. Van het moment van afschrijving mag ik 2,5 maand gaan wachten tot ik het bedrag weer krijg bijgeschreven op de creditcard. Naar mijn inziens klopt dit niet. Als klant word je de dupe en ze komen niet met een passende oplossing. Voor nu is het afwachten wanneer ik mijn geld alsnog terug krijg.
Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 14-04-2021
41-50 jaar
Alleenreizend
Autovakantie in Nederland, maart 2021
-
Totaal:
- 1 Vervoer:
- 1 Accommodatie:
- 1
- 1 Prijs:
- 1
Reisleiding:
Booking.com beloofd maar komt geen afspraak na. Boek bij kan je gratis annuleren. Helaas moest ik annuleren maar krijg geen cent terug.
BETAAL NOOIT VOORUIT BIJ BOOKINGS>COM
Booking.com zegt dat Fletcher Hotels niet wil terug betalen en Fletcher Hotels zegt dat Booking.com niet wil terug betalen. Fletcher Hotels zegt wij krijgen niks van Booking.com dus we betalen niks terug. Booking.com zegt dat het volgens de voorwaarde gaat van Fletcher. oke die hebben gratis annuleren in dit geval. Fletchet Hotels zegt dat het de voorwaarde van Booking.com worden gehanteerd aangezien zijn intermediaire zijn. Oke die hebben ook gratis annuleren.. Alleen naar elkaar wijzen en de kalnt is de dupe. Komende jaren veel belasting betalen omdat Booking.com erg veel staatssteun krijgt maar dan nog niet het fatsoen hebben om ide plichten na te komen Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 28-03-2021 | Accommodatie(s): Fletcher Hotels-retaurant Wolfheze
61-70 jaar
Met partner
Hotel in Nederland, november 2018
-
Totaal:
- 1 Vervoer:
- - Accommodatie:
- 1
- - Prijs:
- 1
Reisleiding:
Zwaar verouderd hotel voor een veel te hoge prijs. Pluspunt is de locatie. Tv op de kamer was erg slecht.
Ontbijt was zeer matig. Vloerbedekking erg vies. Overal loshangende stopcontacten. Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 05-11-2018 | Accommodatie(s): Hightop hotel
31-40 jaar
Met partner
Hotel in Nederland, augustus 2018
-
Totaal:
- - Vervoer:
- - Accommodatie:
- 8
- - Prijs:
- -
Reisleiding:
Eerst heel brutaal te woord gestaan aan de telefoon. Vervolgens mijn klacht gemeld via de mail en nooit meer antwoord gekregen. Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 29-08-2018
41-50 jaar
Met partner
Hotel in Nederland, juli 2018
-
Totaal:
- 9 Vervoer:
- 8 Accommodatie:
- 9
- - Prijs:
- 8
Reisleiding:
Heerlijk goed hotel met Perfect uitzicht.
Nadat we iets te ver waren gereden en op een onverhard pad terecht waren gekomen even met het hotel gebeld en op de plaats van bestemming gekomen.
Mooi oud landhuis, wat is omgebouwd tot een hotel (de BBC schijnt er ooit gefilmd te hebben en een documentaire ervan gemaakt te hebben).
In vitrines hangen authentieke spullen en klederdracht van vroeger waardoor je een betere voorstelling van vroeger kunt maken.
De kamers zijn groot genoeg en lekker koel ivm dikke muren en luiken die je kunt sluiten zodat de koelte binnen blijft.
Badkamer is van deze tijd.Schoon/grote spiegel/ruime douche incl.regendouche/fohn op verzoek.
Wij sliepen op een kamer met een authentiek bed wat de beleving nog beter maakte.
Ontbijt is prima.Gezamelijk dineren als je er gebruik van maakt, wat wel leuk is want je zit met andere gasten aan 1 gezamelijke tafel.In ons geval heel leuk 2 mensen uit Cuba ,2 uit Libanon en een stel uit Belgie.
Het uitzicht en de rust zijn de sleutelwoorden/unique selling points.
De ligging van het zwembad maakt het uitzicht vanuit daar, nog meer bijzonder.
Vanuit dit hotel ken je op bezoek bij diverse quinta (wijnhuis, met eigen wijngaarden)
Het oude treinstation in Pinhao is de moeite waard om even te bekijken. Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 08-08-2018 | Accommodatie(s): Casa De Casal De Loivos
21-30 jaar
Met vrienden
Hotel in Nederland, november 2017
-
Totaal:
- 1 Vervoer:
- - Accommodatie:
- 1
- - Prijs:
- -
Reisleiding:
In augustus heb ik een hotel (The House hotel Istanbul) via booking.com geboekt. In November, kort een week voor mijn reis kreeg een e-mail via booking.com dat mijn hotel is volgeboekt. Hier begon mijn teleurstelling. Direct daarna heb ik contact opgenomen met de (ontwetende) klantenservice. Hierbij werd me vermeld dat ik een nieuwe hotel moest boeken en dat het restbedrag daarmee werd gerestitueerd, wat dus niet is gebeurd! Per direct heb ik geprobeerd om een nieuwe hotel te boeken. Helaas bevond ik me op dat moment in Turkije (wat ik tijdens mijn gesprekken heb ook vermeld). Dus het boeken van een hotel in Turkije was onmogelijk, dat ik na 2 dagen heb ontdekt. Na meerdere malen contact op te nemen hebben ze het probleem niet kunnen oplossen. Ontwetendheid van de callcenter medewerkers! Uiteindelijk heb ik zelf via een familielid kunnen boeken. De nieuwe boeking is dus afgeboekt van mijn creditcard, maar van het bedrag van de annulering heb ik in 1ste instantie niets vernomen. Na meerdere malen bellen en e-mailen hebben ze na 2 maanden mijn geld teruggestort. Steeds werd me in de e-mails vermeld over een terugkoppeling van 72 uur, maar dat is nooit nagekomen. Door deze elende heb ik niet optimaal kunnen genieten van mijn vakantie. Tevens heeft het me energie gekost om achter mijn geld aan te gaan. Ik vond het niet professioneel van zo'n organisatie als booking.com! Uiteindelijk heb ik mijn geld na 2 maanden terug kunnen krijgen, zonder enig tegemoetkoming en gepast excuses!! Erg onwaardig en zwaar teleurstellend!! Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 01-01-2018 | Accommodatie(s): The house Hotel
31-40 jaar
Met partner
Hotel in Nederland, oktober 2017
-
Totaal:
- 10 Vervoer:
- 10 Accommodatie:
- 10
- 10 Prijs:
- 10
Reisleiding:
Booking!!!
Ideaal..goede MENSEN werken bij Booking...begrijpend en aardig.
Ik.heb nooit problemen mee gehad.
Ze lossen jou problemen op en dat is waar..
Hotel was super leuk...
Alles van begin tot het eind top geregeld!
A
Bedankt Booking
Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 18-10-2017 | Accommodatie(s): Hotel prinses
41-50 jaar
Met gezin
Vakantiehuis in Nederland, augustus 2017
-
Totaal:
- 1 Vervoer:
- - Accommodatie:
- 1
- - Prijs:
- -
Reisleiding:
Via booking.com een vakantie in villa met zwembad geboekt. Zij hebben een fout gemaakt,na aankomst bleek alles vol. Wij hebben 6 gewacht op een andere accommodatie. Alles was vol. Uiteindelijk een appartement voor ons gevonden. Heel wat minder dan wat wij geboekt hebben. Wij hebben duidelijk dezelfde dag doorgegeven dat dat niet is wat wij willen maar dat wij na 6 uur wachten en twee kinderen geen keuze hebben. Wij zouden een compensatie krijgen, voor drie verpestte vakantiedagen. Hun aanbod is 25 euro. Wij hebben 180 euro betaald!!! Drie vakantiedagen verpest. Bedankt booking! Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 07-09-2017
31-40 jaar
Met gezin
Familiereis in Nederland, juni 2017
-
Totaal:
- 1 Vervoer:
- 8 Accommodatie:
- 6
- - Prijs:
- 1
Reisleiding:
Boek geen reis via Booking.com. Zij hebben bij hun hun hotels betalingsproblemen waardoor de klant gevraagd wordt dubbel te betalen: 1 x via booking.com en 1 x bij het hostel/hotel zelf. Booking.com belooft het geld terug te storeten maar doen dit niet. Ze reageren ook niet op mijn berichten. Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 03-07-2017
21-30 jaar
Met vrienden
Stedentrip in Nederland, maart 2017
-
Totaal:
- 2 Vervoer:
- 7 Accommodatie:
- 1
- 1 Prijs:
- 1
Reisleiding:
Een vriendinnen weekendje naar Londen, vlak bij Wembley Arena om een concert te bezoeken... Leuk zou je denken.. Tot wij het hotel binnen liepen met betaalbewijs van dit hotel. De medewerker achter de balie was erg onvriendelijk en zei dat wij niet betaald hadden. Helaas konden wij aantonen dat we dat wel hadden gedaan via bokking.com. De medewerker was chagrijnig en gaf ons kwaad de sleutel van de kamer.
De kamer is overigens erg vies.
Savonds toen wij op bed lagen, klopten er ineens security op de deur, wij moesten de deur openen omdat meneer dacht dat er gerookt werd..
De enige plus punten die wij kunnen opnoemen zijn de bedden en de afstand naar het station, deze zit echt om de hoek.
Het hotel is absoluut niet aan te raden. Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 24-03-2017 | Accommodatie(s): Euro Wembley elm hotel
31-40 jaar
Met gezin
Hotel in Nederland, februari 2017
-
Totaal:
- 2 Vervoer:
- - Accommodatie:
- 2
- - Prijs:
- 2
Reisleiding:
Bij het boeken kan je ontbijt selecteren.
Daarna kan je aanvinken gratis wifi en gratis ontbijt. Helaas moet je voor het ontbijt bewoon betalen. We hebben ter compensatie 1 drankje gekregen. Maar dat vergoed natuurlijk niet de bijna 40 euro aan ontbijt. Het is eens en de laatste keer dat ik via booking.com heb gereserveerd. Ik heb aan de receptie de fout laten zien en die hebben dit ook toegegeven alleen zeer slecht opgelost met een drankje. Verder waren de kleedkamers niet aftesluiten, aangezien de deuren klemmen. Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 27-02-2017 | Accommodatie(s): Hotel Mitland
41-50 jaar
Alleenreizend
Hotel in Nederland, september 2016
-
Totaal:
- - Vervoer:
- - Accommodatie:
- -
- - Prijs:
- -
Reisleiding:
Hotel geboekt op Bali ...via creditcard betalingsopdracht gegeven...extra gecontroleerd...krijg ik via de mail de bevestiging mail binnen...heb ik niet Hotel Bakungs Beach hotel...maar Bakung Sari Hotel geboekt....gelijk gebeld...was niet mogelijk dat de fout bij Booking.com ligt....hebben Hotel gebeld op Bali ?...7 uur tijdsverschil...en de nachtportier kon geen antwoord geven of er geannuleerd kon worden...nee vindt je het gek...blijkt ineens het bedrag van de rekening niet in euro's te staan maar in roepia's ....en het bedrag is niet van mijn creditkaartlimiet afgeboekt....schiet mij maar lek....maar het ergste vindt ik nog dat mijn vertrouwen geschaad is ... na zoveel boekingen...en zie internet ...staat vol met klachten....maar dikke bult eigen schuld...want ik heb geboekt. Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 27-01-2016 | Accommodatie(s): betreft foute boeking
21-30 jaar
Met vrienden
Zonvakantie in Nederland, juli 2016
-
Totaal:
- 9 Vervoer:
- 6 Accommodatie:
- 10
- - Prijs:
- 10
Reisleiding:
Super schone accommodatie. Personeel uitermate vriendelijk, eten heerlijk. al met al een echte aanrader. Wij hebben zo genoten van alle gastvrijheid. Dat is echt alles waard!!! Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 28-07-2016 | Accommodatie(s): laghi della tranquilita
21-30 jaar
Met vrienden
Hotel in Nederland, mei 2016
-
Totaal:
- 10 Vervoer:
- - Accommodatie:
- 10
- - Prijs:
- 10
Reisleiding:
Wat een prachtige locatie is dit. En wat een lieve mensen. Ons warme ontvangst door gastvrouw Anke was een leuke binnenkomer. Ze doet er echt alles aan om het naar je zin te maken. Ze neemt uitgebreid de tijd voor je en de gemoedelijke sfeer die er hangt is fantastisch. Alles erg smaakvol ingericht.
Dit hotel is nog niet zo lang open. Dat was aan sommige dingen wel te merken. Maar deze mensen zijn keihard bezig hier een sfeervol hotel van te maken met een echt thuisgevoel. Dit moet je gewoon een keer boeken. Top! Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 08-05-2016 | Accommodatie(s): Klooster Nieuwkerk Goirle
31-40 jaar
Alleenreizend
Stedentrip in Nederland, januari 2016
-
Totaal:
- 5 Vervoer:
- - Accommodatie:
- 5
- - Prijs:
- -
Reisleiding:
De geboekte moderne royale kamer was niet beschikbaar en wij waren hierover niet geïnformeerd. Er werd ons een upgrade aangeboden. Deze kamer was echter van minder comfort dan de gereserveerde kamer. Er werden nog 3 alternatieven geboden die allen minder of beduidend minder waren dan de gereserveerde kamer. Aangezien er geen andere optie was hebben we gebruik gemaakt van de zogenaamde upgrade. Als "pleister op de wond" werd er een drankje in de bar aangeboden. Bij het ontbijt brak op verschillende plaatsen het bestek en de jus d'orange moest separaat betaald worden.
Verder liet de wifi het de meeste tijd afweten.
Het excuus was meerdere keren "we zijn dicht geweest tussen kerst en nieuwjaar en vandaag voor het eerst weer geopend. Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 04-01-2016 | Accommodatie(s): Berghotel Best Western Amersfoort
41-50 jaar
Thema vakanties in Nederland, augustus 2014
-
Totaal:
- 1 Vervoer:
- 1 Accommodatie:
- 1
- 1 Prijs:
- 1
Reisleiding:
Betreft spookafboeking via booking.com van maar liefs 700 euro tijdens mijn vakantie. Vreemd genoeg was ik al meer dan een week bij familie op dezelfde bestemming en kreeg ineens een zgn. boekingsbevestiging. Booking.com wentelt alle verantwoording af, terwijl ik helemaal geen boeking heb gemaakt. Voorheen boekte ik regelmatig (ook zakelijk) via deze organisatie maar dit kan echt niet. Vragen worden niet beantwoord er er wordt alleen verwezen naar het "hotel" waar geboekt zou zijn. Ik ga aangifte doen en raad iedereen aan geen account te nemen bij booking.com daar dit misbruikt kan worden zonder dat booking.com daarvoor verantwoording neemt. Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 12-08-2014 | Accommodatie(s): niet | Vervoer: niet
61-70 jaar
Met partner
Hotel in Nederland, juli 2014
-
Totaal:
- 9 Vervoer:
- - Accommodatie:
- 9
- - Prijs:
- 8
Reisleiding:
Vriendelijke mensen, zeer behulpzaam. Schoon hotel, ook de kamers waren mooi en schoon. Prachtige ligging in het centrum van Nes. Goed ontbijt. Al met al zeer aan te bevelen, komen zeker nog eens terug. Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 22-07-2014 | Accommodatie(s): hotel hofker, nes ameland | Vervoer: eigen vervoer
51-60 jaar
Met partner
Hotel in Nederland, september 2013
-
Totaal:
- 1 Vervoer:
- 8 Accommodatie:
- 2
- 2 Prijs:
- 1
Reisleiding:
Hotel davinci is helemaal niks. Brandalarm ging af ten gevolge van het douchen. En alle andere negatieve reacties bestaan nog steeds. Had eerder naar recensies van onze ongelukkige voorgangers moeten kijken. Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 29-09-2013 | Accommodatie(s): Hotel davinci leiden | Vervoer: Trein
Hierboven vindt u alle ervaringen in Nederland.
U kunt ook alle ervaringen met Booking.com bekijken.
Heeft u ook ervaring met Booking.com of een andere reisorganisatie?
Deel uw ervaring door onderstaand formulier in te vullen!