Klanten hebben geen rechten bij booking.com


Hieronder vindt u de ervaring van Jeroen met reisorganisatie Booking.com. Deze is ingevoerd op 28-03-2021 en gaat over de vakantie naar Nederland in maart 2021.

 
door
41-50 jaar
Alleenreizend
1,0
Klanten hebben geen rechten bij booking.com
Autovakantie in Nederland, maart 2021

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  • 1
  • Accommodatie:
  • 1

  • Reisleiding:
  • 1
  • Prijs:
  • 1

Booking.com beloofd maar komt geen afspraak na. Boek bij kan je gratis annuleren. Helaas moest ik annuleren maar krijg geen cent terug.
BETAAL NOOIT VOORUIT BIJ BOOKINGS>COM
Booking.com zegt dat Fletcher Hotels niet wil terug betalen en Fletcher Hotels zegt dat Booking.com niet wil terug betalen. Fletcher Hotels zegt wij krijgen niks van Booking.com dus we betalen niks terug. Booking.com zegt dat het volgens de voorwaarde gaat van Fletcher. oke die hebben gratis annuleren in dit geval. Fletchet Hotels zegt dat het de voorwaarde van Booking.com worden gehanteerd aangezien zijn intermediaire zijn. Oke die hebben ook gratis annuleren.. Alleen naar elkaar wijzen en de kalnt is de dupe. Komende jaren veel belasting betalen omdat Booking.com erg veel staatssteun krijgt maar dan nog niet het fatsoen hebben om ide plichten na te komen
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 28-03-2021 | Accommodatie(s): Fletcher Hotels-retaurant Wolfheze

Bekijk alle Booking.com ervaringen.





Algemene informatie
Totaal: 1,8
Vervoer: 2,3
Accommodatie: 1,9
Reisleiding: 1,0
Prijs: 1,3

Home | Reizen en vakanties | Reisorganisaties | Over ons | Reisorganisatie inschrijven | Contact