teleurstellende ervaring
Hieronder vindt u de ervaring van Koppel met reisorganisatie Booking.com. Deze is ingevoerd op 04-01-2016 en gaat over de vakantie naar Nederland in januari 2016.

31-40 jaar
Alleenreizend
Stedentrip in Nederland, januari 2016
-
Totaal:
- 5 Vervoer:
- - Accommodatie:
- 5
- - Prijs:
- -
Reisleiding:
De geboekte moderne royale kamer was niet beschikbaar en wij waren hierover niet geïnformeerd. Er werd ons een upgrade aangeboden. Deze kamer was echter van minder comfort dan de gereserveerde kamer. Er werden nog 3 alternatieven geboden die allen minder of beduidend minder waren dan de gereserveerde kamer. Aangezien er geen andere optie was hebben we gebruik gemaakt van de zogenaamde upgrade. Als "pleister op de wond" werd er een drankje in de bar aangeboden. Bij het ontbijt brak op verschillende plaatsen het bestek en de jus d'orange moest separaat betaald worden.
Verder liet de wifi het de meeste tijd afweten.
Het excuus was meerdere keren "we zijn dicht geweest tussen kerst en nieuwjaar en vandaag voor het eerst weer geopend. Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 04-01-2016 | Accommodatie(s): Berghotel Best Western Amersfoort