Zeer slecht


Hieronder vindt u de ervaring van Blommers met reisorganisatie Booking.com. Deze is ingevoerd op 27-02-2017 en gaat over de vakantie naar Nederland in februari 2017.

 
1 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
31-40 jaar
Met gezin
2,0
Zeer slecht
Hotel in Nederland, februari 2017

    Totaal:
  • 2
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 2

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 2

Bij het boeken kan je ontbijt selecteren.
Daarna kan je aanvinken gratis wifi en gratis ontbijt. Helaas moet je voor het ontbijt bewoon betalen. We hebben ter compensatie 1 drankje gekregen. Maar dat vergoed natuurlijk niet de bijna 40 euro aan ontbijt. Het is eens en de laatste keer dat ik via booking.com heb gereserveerd. Ik heb aan de receptie de fout laten zien en die hebben dit ook toegegeven alleen zeer slecht opgelost met een drankje. Verder waren de kleedkamers niet aftesluiten, aangezien de deuren klemmen.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 27-02-2017 | Accommodatie(s): Hotel Mitland

Bekijk alle Booking.com ervaringen.





Algemene informatie
Totaal: 1,3
Vervoer: 2,3
Accommodatie: 1,5
Reisleiding: 1,0
Prijs: 1,5

Home | Reizen en vakanties | Reisorganisaties | Over ons | Reisorganisatie inschrijven | Contact