Kwaliteit moet omhoog


Hieronder vindt u de ervaring van Tom den Dekker met reisorganisatie Djoser. Deze is ingevoerd op 12-06-2022 en gaat over de vakantie naar Griekenland in mei 2022.

 
door
51-60 jaar
Met partner
3,0
Kwaliteit moet omhoog
Rondreis in Griekenland, mei 2022

    Totaal:
  • 3
  • Vervoer:
  • 4
  • Accommodatie:
  • 3

  • Reisleiding:
  • 9
  • Prijs:
  • 3

Ik wil hierbij een klacht indienen over de 9 (negen) daagse reis naar Griekenland van 21 tot en met 29 mei 2022.

Het eerste punt is dat wij de reis geboekt hebben met een vertrektijd vanaf Schiphol begin van de middag, waardoor we op 21 mei in de vooravond al in Athene in het hotel aanwezig konden zijn. Hierop hebben wij ook onze parkeerplaats op Schiphol laten ingaan.
U heeft de vertrektijd veranderd naar de avond/nacht, terwijl er genoeg plaatsen op de middagvlucht bij KLM aanwezig waren !!! Deze controle hebben wij bij KLM uitgevoerd. Djoser zei dat er geen plaatsen op de middagvlucht, die ze ons verkocht hebben, beschikbaar waren. Dit is dus een onjuiste bewering, er waren op dat moment nog steeds 17 vrije stoelen.
Wij hebben tevens van een aantal andere reisgenoten vernomen dat ook zij verrast zijn door Djoser door de plotselinge wijziging van de vertrektijd naar de nacht. Het is dus niet juist wat Djoser beweert, dat de reis nooit op de middag heet gestaan!! Hiermee zeggen ze dus dat wij leugenaars zijn. Dat is een grove beschuldiging van Djoser.

Gevolg dat wij niet op 21 mei 2022 in het hotel aankomen maar op 22 mei 2022 om 03.00 's nachts in bed kunnen gaan. Dit is niet normaal!
Het is dus geen 9 (negen) daagse reis maar een 8 (acht) daagse reis.
Verder hebben we op 22 mei 2022 tussen 23.00 en 24.00 uur in de straat schuin tegenover het Golden City Hotel begeleiding van de politie gehad voor onze veiligheid. We moesten tussen een groep van ca. 40-50 junks door om bij het hotel te komen.
Het hotel ligt in een onveilige achterbuurt en het zou goed zijn als de directie van Djoser daar zelf eens gaat logeren om het te ervaren.
De hotelkamer van het Golden City Hotel had ook een zeer gevaarlijk bad waarbij er gelukkig geen ongelukken in zijn gebeurd. Dit zou de directie dan ook kunnen vaststellen.

Verder zijn alle hotels wel schoon, maar ontbreken er bijvoorbeeld haakjes op de douchekop op te hangen.

Het is wel schandalig dat naar het laatste hotel er geen vervoer was vanaf de boot. We moesten lopen. Ook op de terugweg bij ons vertrek.
Als Djoser een hotel in het centrum had geboekt, dat ligt recht tegenover de haven waar de boot aankomt en vertrekt, had dit probleem zich niet voorgedaan.

Als Djoser zijn gasten die een reis boeken ook serieus neemt en de reisleiding ook verantwoordelijk maakt voor de gasten, dan dient de reisleider ook bij de gasten aanwezig te zijn tijdens de excursies. Als er bijvoorbeeld iets gebeurd tijdens het bezoek aan een tempel, dan moet de reisleiding in actie kunnen komen. Doordat Djoser de reisleiding niet mee laat gaan met haar gasten nemen ze een onverantwoord risico.
Djoser moet bij het bezoeken van bezienswaardigheid of bedingen dat de reisleiding gratis naar binnen mag (zij brengen een betalende groep naar de bezienswaardigheid) of Djoser betaalt de entreegelden voor de reisleiding. Het is niet netjes dat Djoser de reisleiding op eigenkosten met de groep mee laat gaan of de groep zonder haar (Djoser) verantwoordelijke begeleiding laat gaan.

Wel wil ik ook nog een positief punt noemen, er was een geweldige reisbegeleider Christophe met zijn kennis en enthousiasme.
Als ik Djoser zou zijn, zou ik erg zuinig op hem zijn.

Groeten,
Tom den Dekker
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 12-06-2022

Bekijk alle Djoser ervaringen.





Algemene informatie
Totaal: 8,4
Vervoer: 8,4
Accommodatie: 7,8
Reisleiding: 8,9
Prijs: 8,1
Aangesloten bij:
ANVR SGR Camaliteitenfonds
U kunt bij Djoser de volgende vakanties boeken:
 Groepsrondreis     Wandelvakantie     Fietsvakantie   


Home | Reizen en vakanties | Reisorganisaties | Over ons | Reisorganisatie inschrijven | Contact