Klantenservice is ver te zoeken
Hieronder vindt u de ervaring van Karin Smolenaers met reisorganisatie De Jong Intra Vakanties. Deze is ingevoerd op 21-09-2020 en gaat over de vakantie naar Indonesië in november 2020.
31-40 jaar
Met partner
Actieve vakantie in Indonesië, november 2020
-
Totaal:
- 1 Vervoer:
- - Accommodatie:
- -
- - Prijs:
- -
Reisleiding:
K heb vorige week gebeld met de klantenservice over een geboekte reis naar Bali. Zoals iedereen weet is Bali tot eind 2020 op slot. Ik heb deze vakantie in november 2019 geboekt en aanbetaald en dus al een keer verzet naar het najaar omdat het in de zomer ook niet door kon gaan. Nu wil De Jong Intra dat ik het restant bedrag a 2000 euro ga betalen ondanks dat IEDEREEN weet dat de reis niet doorgaat. Sterker nog, ik heb berichtjes via Facebook van de klantenservice ontvangen dat de reis niet door zal gaan. Gebeld met de klantenservice en ze willen geen enkele moeite doen voor een oplossing. Ik wil namelijk niet nog 2000 euro betalen voor een reis die gegarandeerd niet doorgaat. Nee, ik moet maar zelf annuleren tegen 400 euro kosten. De boekeing naar voren halen is ''onhandig'' dus dan doen we maar lekker niks en heb je als klant gewoon vette pech. Een voucher voor de aanbetaling kan pas als De Jong Intra annuleert maar ze hebben al via Messenger laten weten pas een paar weken van tevoren te gaan bekijken of de reis door kan gaan, oftewel als de restbetaling gedaan moet zijn. Wat een walgelijk bedrijf zijn jullie! Staan helemaal niet open voor een oplossing. Ik zal NOOIT meer een reis boeken bij jullie en iedereen waarschuwen voor jullie ''service''.
Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 21-09-2020