Boek hier niet als je jezelf een rusteloze vakantie gunt.


Hieronder vindt u de ervaring van Yanick met reisorganisatie VakantieDiscounter. Deze is ingevoerd op 12-03-2022 en gaat over de vakantie naar Spanje in augustus 2021.

 
4 van 4 mensen vinden dit een nuttige review.

door
21-30 jaar
Met partner
1,0
Boek hier niet als je jezelf een rusteloze vakantie gunt.
Hotel in Spanje, augustus 2021

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  • 1
  • Accommodatie:
  • 6

  • Reisleiding:
  • 1
  • Prijs:
  • 1

In 1 woord: DRA-MA-TISCH.

(18-08-2021 )Samen met mijn vriendin ruim van te voren een reis naar Lanzarote (Canarisch eiland) geboekt (destijds op geel). Dit veranderde toen het gebied opeens een oranje kleurcode kreeg en reizen dus werd afgeraden. We mochten niet omboeken en kregen ook GEEN restitutie in de vorm van een Coronavoucher. Uiteindelijk besloten we wel te gaan omdat we anders ons geld kwijt zijn.

3 weken van te voren kregen we een bericht; ‘Jullie hotel is vanwege Corona niet meer beschikbaar’. Door Corona begrijp ik dat het kan gebeuren, maar we kregen een waardeloos alternatief aangeboden. We hadden al extra betaald voor een mooi hotel met uitzicht op zee en lekker dichtbij het strand. Kregen we als alternatief een ‘truckershotel’ aangeboden langs een drukke snelweg! Het hotel wat we kregen aangeboden was normaal gesproken ook beduidend goedkoper dan het hotel wat we hadden geboekt. We kregen als compensatie gratis ontbijt. We gingen er niet mee akkoord en stuurden direct een mail terug dat we een beter alternatief eisen. Normaliter krijg je binnen 3 werkdagen antwoord. Maar de Vakantiediscounter ging ruim 2,5 week niet op onze mailtjes in. Pas in de laatste week trokken we aan de bel dat we over 5 dagen op vakantie zouden gaan. We hebben 6x gemaild, 4x gebeld en telkens kregen we hetzelfde te horen; ‘uw aanvraag wordt op urgent gezet’. En nu komt het mooie: door de extreem lange wachttijden zijn we door al onze belminuten heengegaan waardoor we nu ruim €60 aan belkosten hebben betaald omdat Vakantiediscounter een onprofessionele, vreemde klantenservice heeft. Ze konden namelijk niet direct op ons ingaan. We moesten ruim 3 weken wachten op een mail terug. Het nieuwe alternatief kregen we pas 20 uur voor onze reis aangeboden. Dit alternatief was beter, maar nog steeds minder dan ons vorige hotel. En op compensatie hoefden we dus niet re rekenenen. We hebben 4 jaar op rij onze vakanties hier geboekt, maar nu zijn ze ons als vaste klanten kwijt. Voor iedereen die nog wilt boeken, doe het niet!

(Update 11-03-2022) Ik verwacht dat jullie onze klachten serieus gaan nemen. Dit onprofessionele gedrag van de klantenservice door onze mailtjes, berichten en belletjes te negeren is te schandelijk voor woorden. Neem jullie verantwoordelijkheid en schuil niet achter het smoesje 'Door lange wachttijden aan de telefoon, zijn we u in staat niet te helpen'. Wel geld aannemen maar als er iets van problemen zijn, zijn jullie nergens meer te bekennen.

Een tip voor mensen die gaan bellen, let op je belminuten! In de wachtrij staan kost blijkbaar ook geld. En als je telkens 2 uur+ in de wachtrij moet staan voor een incompetente medewerker telt het aantal verspeelde minuten snel op.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 12-03-2022 | Accommodatie(s): Apart Hotel Costa Mar



Algemene informatie
Totaal: 4,5
Vervoer: 5,9
Accommodatie: 6,1
Reisleiding: 4,2
Prijs: 5,4
Aangesloten bij:
ANVR SGR Camaliteitenfonds Thuiswinkel
U kunt bij VakantieDiscounter de volgende vakanties boeken:
 Zonvakantie   


Home | Reizen en vakanties | Reisorganisaties | Over ons | Reisorganisatie inschrijven | Contact