vakantiediscounter geeft verkeerde informatie
Hieronder vindt u de ervaring van Nick Brombacher met reisorganisatie VakantieDiscounter. Deze is ingevoerd op 08-03-2021 en gaat over de vakantie naar Egypte in maart 2020.
21-30 jaar
Met partner
Hotel in Egypte, maart 2020
-
Totaal:
- 1 Vervoer:
- 7 Accommodatie:
- 7
- 4 Prijs:
- 7
Reisleiding:
Een jaar geleden een vakantie naar egypte geboekt bij vakantiediscounter. Toen we daar waren en hoorde dat er een kans was dat we door Covid niet terug konden vliegen meteen meerdere malen contact opgenomen met vakantiediscounter waar ons verteld werd dat er geen problemen waren en onze vlucht gewoon door ging. Toen we op het vliegveld aankwamen hoorde we dat we toch niet aan boord van onze vlucht mochten. Samen met de contact persoon van alltours (bedrijf waar vakantiediscounter mee samenwerkt) uiteindelijk een vlucht terug weten te boeken via turkish airlines omdat vakantiediscounter op geen enkele manier bereikbaar was. Inmiddels zijn we ruim een jaar verder en hebben we nogsteeds geen van de extra kosten vergoed gekregen terwijl het probleem volledig ontstaan is doordat vakantiediscounter verkeerde informatie gaf en vervolgens niet bereikbaar was om dit probleem op te lossen. Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 08-03-2021 | Accommodatie(s): Dreams resort