Schema verandering


Hieronder vindt u de ervaring van Betul met reisorganisatie TUI. Deze is ingevoerd op 16-07-2019 en gaat over de vakantie naar Turkije in augustus 2019.

 
1 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
31-40 jaar
Met gezin
-
Schema verandering
Zonvakantie in Turkije, augustus 2019

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

We hebben 8 dagen 7 nachten vakantie geboekt via TUI. Hierbij hebben we bewust tegen meerbetaling gekozen voor een ochtend vlucht en op de bestemming al auto gehuurd en activiteiten geboekt om optimaal gebruik te maken van de betaalde 8 dagen. Echter kregen we vandaag de mededeling dat de vlucht tijden zijn veranderd van vroeg in de ochtend is de vlucht verschoven naar de late middag waardoor wij in de nacht aankomen op de bestemming. Hierdoor missen we de geplande en betaalde activiteiten en uiteraard autohuur voor die dag.
We hebben op TUI kantoor in Bergen op Zoom dit aangegeven en gevraagd naar mogelijkheden. We kregen geen oplossing en moesten het hiermee doen. We werden niet eens meer te woord gestaan. We hebben vervolgens gebeld met klantenservice en de medewerker gaf aan dat ze op zn minst de autohuur konden verminderen naar 7 dagen daar wij ook daadwerkelijk een dag missen door deze schema verandering. Maar dit moesten we zelf gaan oplossen met TUI kantoor.
We hebben dit weer telefonisch besproken met TUI kantoor in Bergen op Zoom. Toen gaf ze aan dit te kunnen aanpassen en voor de vlucht niets te kunnen betekenen daar er geen vluchten meer zijn. We hebben dus dit zelf moeten vragen en regelen wat eigenlijk samen met de schema verandering al aangepast moest worden.
Vervolgens hebben we op de site van TUI gezocht en een vlucht gevonden die wel eerder mogelijk is, met TUI gebeld en dit voorgesteld maar hier op werd aangegeven dat het alleen kan als we onze vlucht gaan ‘no show’ doen dus afzien van onze vlucht en nieuwe tickets kopen!!!!
I.p.v. oplossing kregen we een voorstel om nieuwe tickets te kopen voor een eerdere vlucht!!!
En dit terwijl wij al betaald hebben. Totaal geen klantgerichtheid. Je betaald dus voor 8 dagen waarvan je 1 dag verliest. Geen woorden meer voor. Je krijgt wel continu te horen we begrijpen jullie wel, het is niet leuk en terecht uw frustratie maar oplossing wordt niet aangeboden.
Zelf gevonden oplossingen worden ook niet aanvaard enkel tegen meer betaling waar je eigenlijk al voor hebt betaald. Sinds dat het geen Arke reizen meer is, is het enkel verkopen en niet meer naar om kijken.
Al jaren vaste klanten te zijn is de teleurstelling diep en dus nooit meer vakantie boeken via TUI. Je wordt letterlijk aan je lot overgelaten en wordt er van alles tegengesproken en terwijl op hun site wel mogelijkheden te vinden zijn. We hebben zelf van alles voorgesteld en flexibel opgesteld om vanuit andere luchthavens ook te kunnen vertrekken maar niets doet ze interesseren.
Mogelijkheden zijn er dus tegen nog meer betaling!!!!!
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 16-07-2019

Bekijk alle TUI ervaringen.





Algemene informatie
Totaal: 4,3
Vervoer: 5,2
Accommodatie: 5,8
Reisleiding: 4,9
Prijs: 5,0
Aangesloten bij:
ANVR SGR Camaliteitenfonds
U kunt bij TUI de volgende vakanties boeken:
 Zonvakantie     Autovakantie     Stedentrip     Wintersport     Rondreis     Sportreis     Autorondreis