Teleurgesteld in TUI
Hieronder vindt u de ervaring van Mamo met reisorganisatie TUI. Deze is ingevoerd op 23-05-2016 en gaat over de vakantie naar Griekenland in mei 2016.
31-40 jaar
Met vrienden
Zonvakantie in Griekenland, mei 2016
-
Totaal:
- 1 Vervoer:
- - Accommodatie:
- -
- - Prijs:
- -
Reisleiding:
Reis naar Rhodos geboekt, ruim een maand geleden. Terugvlucht door TUI eerst gewijzigd van een Boeing 737 naar de Dreamliner, iets later vertrek dan gepland. Maar deze week een mail ontvangen dat de vlucht met ruim 10 uur vervroegd wordt en met een airbus van Danish Air Transport wordt uitgevoerd. Hierdoor zijn we 2 complete dagen kwijt op het vakantieadres. Natuurlijk kennen we de voorwaarden, maar het is toch wel balen. Verder komen onze geboekte comfortplaatsen te vervallen. We hadden al online ingecheckt, maar die plaatsen kunnen nu niet gegarandeerd worden. Ook niet of we naast elkaar kunnen zitten. Nieuwe tickets toegestuurd gekregen, waarop we vernemen dat we op de heenvlucht ook niet meer met een toestel van TUI vliegen, maar met een toestel van Blue Air. Geen enkele aankondiging hiervan ontvangen. Klantenservice kan niets voor ons doen, geen andere vluchten beschikbaar. Hoop dat ons geen andere onaangename verrassingen meer te wachten staan... Zwaar teleurgesteld in TUI! Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 23-05-2016