nooit weer Roompot


Hieronder vindt u de ervaring van Klaas Koning met reisorganisatie Roompot. Deze is ingevoerd op 29-04-2015 en gaat over de vakantie naar Nederland in maart 2015.

 
5 van 7 mensen vinden dit een nuttige review.

door
61-70 jaar
Met gezin
3,0
Nooit weer Roompot
Vakantiepark in Nederland, maart 2015

    Totaal:
  • 3
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 4

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 7

Roompot een waardeloze organisatie met een zeer slechte klantenservice,3 x in 1 jaar tijd zeer slechte ervaringen gehad in drie verschillende parken.

1/ Kustpark Texel waar in het zwembad onze schoonzoon een benauwdheids (COPD) kreeg en het personeel niet hielp ze stonden schaapachtig wat te grijnzen en keken toe hoe onze schoonzoon zelf probeerde om er uit te komen,pas bij de zwemtrap werd hij geholpen. Ondanks vele getuigen was de reactie van Roompot: zo hebben wij het niet ervaren.
2/ Wederom Kustpark Texel in de winter met een slecht werkende CV die niet gerepareerd werd,zijn een dag eerder vertrokken na de klacht een waardebon van 25 gekregen als korting voor een volgend bezoek.
3/ Lunsbergen 8 euro ingehouden op borg voor WIFI die maar 1 dag heeft gewerkt maar geen teruggave.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 29-04-2015

Bekijk alle Roompot ervaringen.





Algemene informatie
Totaal: 1,4
Vervoer: 1,0
Accommodatie: 1,3
Reisleiding: 1,0
Prijs: 1,2
U kunt bij Roompot de volgende vakanties boeken:
 Vakantiepark   


Home | Reizen en vakanties | Reisorganisaties | Over ons | Reisorganisatie inschrijven | Contact