slechte service bij annuleren Japan reis 2011.
Hieronder vindt u de ervaring van Marcel de Korte met reisorganisatie Koning Aap. Deze is ingevoerd op 20-04-2011 en gaat over de vakantie naar Japan in onbekend.
Met partner
Groepsrondreis in Japan, onbekend
-
Totaal:
- - Vervoer:
- - Accommodatie:
- -
- - Prijs:
- -
Reisleiding:
Na jaren puzzelen verheugden wij ons op een Japan rondreis. KoningAap bood een ideale reis aan. Helaas: aarbeveingen+tsunami gevolgd door nucleaire ramp(en). Ondanks meerdere mailings weinig tot geen informatie van reisorganisatie. Uiteindelijk, nav zorgelijke berichten, besloten wij te annuleren. Dat kon tegen betaling van 50% van de toptale reissom. Alternatieve overboeking was niet voor ons aanwezig. KoningAap toonde geen enkele begrip voor onze argumenten. Alsnog zelf geannuleerd en betaald. Wat schets de verbazing: reisagent tp gaf aan dat reis te doen was. (met beperkte aanpassing) KoningAap gaat alsnog alle reizen kosteloos annuleren. Op basis van argumenten die wij ook hadden aangevoerd. Personeel van KOningAap gaf ons gelijk toen wij hen wezen op de tegenstrijdigheid van hun berichtgeving. Directie was helaas onverbiddelijk. Gelukkig had mijn anuleringsverzekering meer begrip en heeft ons uitstekend geholpen tot een 100% vergoeding. KoningAap denkt wel aan de centen maar niet aan de klanten is mijn conclusie. Voorts duurde het 2 weken en vele telefoontjes + mails om de annulering bevestigd te krijgen. Men spreekt elkaar tegen en biedt geen oplossingsgerichte klanten actie. Voor mij dus AFGEDAAN. Het is maar een waarschuwing. Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 20-04-2011 | Accommodatie(s): diverse hotels+hostels | Vervoer: vliegtuig