Wat een klantonvriendelijke receptioniste


Hieronder vindt u de ervaring van Anja met reisorganisatie Fletcher. Deze is ingevoerd op 22-09-2022 en gaat over de vakantie naar Nederland in september 2022.

 
3 van 3 mensen vinden dit een nuttige review.

door
51-60 jaar
Met partner
1,0
Wat een klantonvriendelijke receptioniste
Hotel in Nederland, september 2022

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 7

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 7

Al vaker Fletcher geboekt met een voucher en altijd goede ervaringen. Inderdaad een aantal hotels verouderd maar verder prima voor een nachtje slapen voor die prijs.
Dit hadden we dan ook nog nooit meegemaakt. We hadden alles keurig online betaald en hiervan ook een duidelijke bevestiging gehad in de mail Zouden bij aankomst alleen nog 6 euro toeristenbelasting moeten betalen. Bij aankomst moeten we ineens nog 16 euro betalen ipv 6. Heel vreemd. De 10 euro extra was volgens haar omdat het een 4 sterren hotel was. Maar dat klopt niet volgens de voorwaarden en de bevestiging. Daarnaast is het hotel prima maar geen 4 sterren waard. Was voor ons dan ook een principe kwestie. Zeker om de wijze waarop we werden behandeld. Een fout kan gemaakt worden maar kijk dan even netjes samen met de gasten wat er aan de hand is. Geen boodschap aan onze bevestigingsmail want op haar scherm stond iets anders. Ze wilde ook totaal niet naar ons luisteren. We moesten alleen naar haar luisteren en we kregen nog een grote mond toe. Vervolgens durft ze te beweren dat wij niet luisteren en onbeschoft zijn en gaat met een collega lopen roddelen. Nog nooit vertoont. Ineens was het 8,50 wat we bij moesten betalen en toen weer 16 euro Ja mevrouw de receptioniste wat is het nu? Na zelf 2x lang te bellen met het hoofdkantoor het probleem opgelost en kunnen we na gewoon betalen vd 6 euro ipv 16 euro eindelijk naar onze kamer. Wel een uur later dan gepland. Zelf wilde ze niet bellen maar ze wilde wel perse mijn telefoon hebben om met haar collega vh hoofdkantoor te praten. En toen ik deze terugvroeg was ze nog niet klaar. Nee, want haar collega gaf toe dat er een fout was gemaakt en dat het 6 euro moest zijn. Maar daar wilde zij niets van weten en wilde daar weer 16 euro van maken. Want er waren al meer mensen geweest deze week en die hadden ze ook gewoon onterecht 16 euro laten betalen. Toen we vroegen om een factuur als bewijs van betaling konden we die ook niet krijgen. En ik mocht zelfs haar pen niet even lenen. terwijl ze wel de hele tijd mijn telefoon leent. Hoe kinderachtig en klantonvriendelijk kan je zijn? Geen excuses of niets. We konden oprotten. Bedankt Fletcher en receptioniste!
PS in eerdere ervaringen bij Fletcher onder andere op deze zelfde locatie hebben we altijd met ontzettend aardige en behulpzame receptionisten te maken gehad. Daarom verbaasde ons dit ook zo.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 22-09-2022 | Accommodatie(s): Fletcher Waalwijk

Bekijk alle Fletcher ervaringen.





Algemene informatie
Totaal: 2,0
Vervoer: 2,9
Accommodatie: 2,7
Reisleiding: 1,9
Prijs: 2,1
U kunt bij Fletcher de volgende vakanties boeken:
 Hotel   


Home | Reizen en vakanties | Reisorganisaties | Over ons | Reisorganisatie inschrijven | Contact