Onhygiënisch en inefficiënt


Hieronder vindt u de ervaring van Jeroen met reisorganisatie Fletcher. Deze is ingevoerd op 13-09-2020 en gaat over de vakantie naar Nederland in september 2020.

 
5 van 5 mensen vinden dit een nuttige review.

door
51-60 jaar
Met partner
1,0
Onhygiënisch en inefficiënt
Hotel in Nederland, september 2020

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 2

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 2

Wij verbleven drie dagen in het Fletcher Hotel Boschoord te Oisterwijk (NB). Prachtige locatie midden in een bos. Slecht onderhouden hotel.

De afgelopen jaren verbleef ik in tientallen hotels voor mijn werk. Ik werk in toerisme. Ik had dit nog nooit meegemaakt.

Ter illustratie van mijn gehele beleving wil ik graag het volgende voorbeeld geven:
Bij aankomst - op dag 1 - zag ik dat iemand op het terras een lunch nam. Twee dagen later, bij vertrek, stonden de overblijfselen van zijn lunch nog steeds niet opgeruimd op het tafeltje.

Dat trekt niet alleen vogels en insecten aan, maar ook ander ongedierte.

- Kamer niet hygiënisch;
- Vieze plekken op plafond;
- Gedateerde inrichting;
- Ongeïnteresseerd personeel;
- TV Zenders waren nog analoog (het bestaat dus nog) en niet digitaal;
- Alles moet vooraf betaald worden (ook bij inchecken van de kamer) naar mijn mening waarschijnlijk omdat ze door de klachten bang zijn dat je niet meer wilt betalen;

Verborgen extra kosten
Ons verblijf was inclusief ontbijt.

Echter, het bleek dat we tijdens het ontbijt moesten kiezen tussen drie soorten ‘ontbijt’, o.a. een wat zij noemen een ‘continentaal ontbijt’ - d.w.z. dat zij bepalen wat je dan krijgt (geen buffet). W

Wilde je zelf iets bepalen, moest je daarvoor extra bijbetalen.

Volgens dit hotel bestaat een ‘continentaal ontbijt’ uit een croissant, een pistolet en twee plakjes beleg. Dat werd vooral snel neergezet op tafel.

De serveerster liep snel weg. Waarschijnlijk om vragen te vermijden. Zij had echt ‘plezier’ in haar werk - want ze vermeed vervolgens elk oogcontact en keek vooral chagrijnig op een papier waarop ze schijnbaar steeds iets moest noteren in plaats van de gasten te helpen. Zij was vooral erg druk bezig met druk te zijn.

Onduidelijk beleid
Een koffie bestellen moet direct afgerekend worden (kan niet op de hotelkamer geboekt worden). Een ander drankje kan wel op de hotelkamer geboekt worden.

Ik had een vies gevoel in de doucheruimte. Nee, dit was een eerste en meteen laatste ervaring met Fletcher Hotels.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 13-09-2020 | Accommodatie(s): Fletcher Hotel Boschoord, Oisterwijk (NB)

Bekijk alle Fletcher ervaringen.





Algemene informatie
Totaal: 2,0
Vervoer: 2,9
Accommodatie: 2,7
Reisleiding: 1,9
Prijs: 2,1
U kunt bij Fletcher de volgende vakanties boeken:
 Hotel   


Home | Reizen en vakanties | Reisorganisaties | Over ons | Reisorganisatie inschrijven | Contact