Mislukte Cubareis
Hieronder vindt u de ervaring van M. Mol met reisorganisatie Djoser. Deze is ingevoerd op 11-07-2020 en gaat over de vakantie naar Cuba in december 2019.
51-60 jaar
Met partner
Rondreis in Cuba, december 2019
-
Totaal:
- 4 Vervoer:
- 9 Accommodatie:
- 2
- 2 Prijs:
- 2
Reisleiding:
Na een aantal jaren met plezier met Djoser gereisd te hebben nu een heel slechte ervaring. De heen vlucht met Air Europa was vreselijk. We vertrokken veel te laat van Schiphol en miste de aansluiting op Madrid. Een dag later vertrokken we naar Havana. En vliegen met Air Europa is dramatisch slecht.
De hotels op Cuba waren matig tot slecht en er was nergens warm water.
De reisleidster was zelf ook lekker op vakantie en deed niet veel meer dan de sleutel in het hotel uitdelen. De reis werd gered door de Cubaanse gids die enorm zijn best deed maar ook niet veel aan het systeem kon veranderen.
En van klachten wil Djoser niets weten. De claim op Air Europa moet je zelf maar oplossen en dat de reis niet liep zoals verkocht was dat was jammer en zullen ze in de volgende reizen .verbeteren Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 11-07-2020