Van Verre, veruit slecht


Hieronder vindt u de ervaring van L.L. Tjen met reisorganisatie Van Verre. Deze is ingevoerd op 22-09-2014 en gaat over de vakantie naar Indonesië in augustus 2014.

 
3 van 5 mensen vinden dit een nuttige review.

door
61-70 jaar
Met partner
3,0
Van Verre, veruit slecht
in Indonesië, augustus 2014

    Totaal:
  • 3
  • Vervoer:
  • 3
  • Accommodatie:
  • 8

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

1. Van Verre weigerde aanvankelijk vliegticket met foute naam te wijzigen. Hun agent in Indonesië beweerde dat een foute naam bij binnenlandse vluchten meestal niet wordt opgemerkt. We vertrokken 30/8/2014, nieuwe ticket ontvingen we 29/8/2014.
2. Hotel 1 was volgeboekt, we moesten naar een hotel 2 met extra betaling van eur 15,= pp. Door ons geweigerd. In hotel 1 bleken wij een van de weinige gasten te zijn.
3. Op 7/4/2014 ontvingen we de boekings-bevestiging van de hele reis. Ticket voor de vervolgreis naar Kuala Lumpur kregen we pas op 1/9/2014 in hotel in Indonesië. Verwachte aankomst Kuala Lumpur 13/8 14.40 u. Feitelijke aankomst 14/9: 2.00 u in de morgen!
4. Noodnummer in Indonesië +62 818 04204227 was onbereikbaar.
Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 22-09-2014 | Accommodatie(s): Tanjung Pesona, Bangka | Vervoer: vliegtuig

Bekijk alle Van Verre ervaringen.





Algemene informatie
Totaal: 8,1
Vervoer: 7,5
Accommodatie: 8,1
Reisleiding: 8,5
Prijs: 8,0
Aangesloten bij:
ANVR SGR Camaliteitenfonds
U kunt bij Van Verre de volgende vakanties boeken:
 Individuele rondreis   


Home | Reizen en vakanties | Reisorganisaties | Over ons | Contact