booking site niet klantvriendelijk


Hieronder vindt u de ervaring van Dora2 met reisorganisatie Tix.nl. Deze is ingevoerd op 17-01-2016 en gaat over de vakantie naar Turkije in oktober 2016.

 
2 van 3 mensen vinden dit een nuttige review.

door
41-50 jaar

1,0
Booking site niet klantvriendelijk
in Turkije, oktober 2016

    Totaal:
  • 1
  • Boekingsproces:
  • 1
  • Klantenservice:
  • 1

  • Extra kosten:
  • 1
  • Prijs:
  • 1

Ik had een zoekopdracht ingegeven Rotterdam-Istanbul
Kreeg vervolgens een hele lijst met beschikbare vluchten boven aan de pagina stond directe vluchten van Rotterdam naar Istanbul .
Ik tik een tijd aan en en ga vervolgens mijn persoonlijke gegevens invullen en betalen. Bij de bevestiging stond let op voldoet niet aan uw zoekopdracht, Te laat dus ik heb niks aan een ticket van Charlouis -Istanbul en weer terug. Antwoord ik had beter op moeten letten ,vluchten kan wel omgeboekt worden voor 130 euro is net zo duur als een nieuwe ticket. Ik vlieg veel nooit gehad met boekingen bij vliegtickets.nl of de vliegwinkel stom ik had nooit via Tix moeten boeken spijt,spijt, spijt. Geld is gewoon weggegooid alsof je er niet hard voor moet werken,
Lees meer over deze aanbieder>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 17-01-2016

Bekijk alle Tix.nl ervaringen.





Algemene informatie
Totaal: 1,3
Boekingsproces: 3,4
Klantenservice: 1,1
Extra kosten: 1,4
Prijs: 3,1

Home | Reizen en vakanties | Reisorganisaties | Over ons | Contact