geen geld terug


Hieronder vindt u de ervaring van Willy met reisorganisatie Tix.nl. Deze is ingevoerd op 14-03-2015 en gaat over de vakantie naar in februari 2015.

 
1 van 2 mensen vinden dit een nuttige review.

door
41-50 jaar

1,0
Geen geld terug
in , februari 2015

    Totaal:
  • 1
  • Boekingsproces:
  • 6
  • Klantenservice:
  • 1

  • Extra kosten:
  • 1
  • Prijs:
  • 8

In februari 2015 tickets geboekt naar Hurghada bij Tix. Helaas de verkeerde datum aangeklikt voor de retourvlucht 21 maart ipv 21 februari (mijn fout)
Op de luchthaven ontdekten we deze fout bij de retourvlucht. We hebben toen 1030 euro aan Condor mogen betalen om alsnog naar huis te vliegen.
Thuis aangekomen met zowel condor als tix gebeld, maar beiden wilden noch compenseren, nog vergoeden, nog de vlucht omboeken naar een andere datum (toekomstige vakantie)
Condor legt alle aansprakelijkheid bij Tix en Tix zegt op zijn beurt dat condor geen veranderingen of restituties toestaat. Jammer maar helaas volgens Tix. Kastje muur verhaal en vingerwijzen dus, maar als consument kom je zo niet verder.
Tix stuurde wel de algemene voorwaarden desgevraagd op. Deze voorwaarden waren bij de boeking zelf niet in te zien, enkel op te vragen.
Kortom, grote en dure teleurstelling. Een verkeerde muisklik kostte onmiddellijk dik 1000 euro. Volgende keer boeken wij weer gewoon bij reisbureau.
Lees meer over deze aanbieder>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 14-03-2015

Bekijk alle Tix.nl ervaringen.





Algemene informatie
Totaal: 1,3
Boekingsproces: 3,3
Klantenservice: 1,1
Extra kosten: 1,5
Prijs: 3,5

Home | Reizen en vakanties | Reisorganisaties | Over ons | Contact