TUI Nederland


Op deze pagina vindt u beoordelingen en ervaringen met TUI in Nederland. Het cijfer en de ervaringen op deze pagina zijn alleen over dit land. U kunt ook alle TUI ervaringen lezen.


Bezoek de website     Schrijf een ervaring  


U kunt bij TUI de volgende vakanties boeken:
 Zonvakantie     Stedentrip     Autovakantie     Rondreis     Wintersport     Sportreis   

Totaal: -
Vervoer: -
Accommodatie: -
Reisleiding: -
Prijs: -
Aangesloten bij:
ANVR SGR Camaliteitenfonds

Populaire vakanties van TUI

Hieronder vindt u de top 5 vakanties van TUI in Nederland:

Boutique Hotel Beekhuizen
Land(en):   Nederland - Gelderland - Velp
Type:  Autovakantie   
Prijs: vanaf € 324,00
Inntel Hotels Utrecht Centre
Land(en):   Nederland - Utrecht - Utrecht
Type:  Autovakantie   
Prijs: vanaf € 306,00
EuroParcs De Koog
Land(en):   Nederland - Noord Holland - De Cocksdorp
Type:  Autovakantie   
Prijs: vanaf € 444,00
EuroParcs Markermeer
Land(en):   Nederland - Noord Holland - Bovenkarspel
Type:  Autovakantie   
Prijs: vanaf € 454,00
Inntel Hotels Amsterdam Landmark
Land(en):   Nederland - Noord Holland - Amsterdam
Type:  Stedentrip   
Prijs: vanaf € 294,00
Bekijk het volledige aanbod van TUI


Laatste TUI ervaringen

Een greep uit de laatste ervaringen met TUI:

Tenerife, Costa adeje super vakantie !
Los lagos de fanabe was onze appartement geweldig costa adeje zelf is erg mooi en niet zo druk wil je dat wel dan is playa las americas heel makkelijk heen te lopen altijd mooi weer heel veel te... lees helemaal

Rick
?


0 Nederland ervaringen
Er zijn te weinig recente ervaringen voor dit land om een cijfer te verkrijgen. Het gemiddelde cijfer voor alle vakanties van TUI is 3,8. Dit is gebaseerd op 212 ervaringen en beoordelingen. Bekijk alle ervaringen met TUI.

Schrijf ook een ervaring

Samenvatting van de ervaringen

Totaal:
 
-
Vervoer:
 
-
Accommodatie:
 
-
Reisleiding:
 
-
Prijs:
 
-

Verdeling van de totaalcijfers

Geweldig:
 
1 stemmen
Goed:
 
0 stemmen
Redelijk:
 
1 stemmen
Matig:
 
0 stemmen
Slecht:
 
6 stemmen

Ervaringen
De onderstaande ervaringen zijn ouder dan 5 jaar en wegen daarom niet mee in de berekening van het totaalcijfer.
 
2 van 2 mensen vinden dit een nuttige review.

door
41-50 jaar
Met gezin
1,0
Waardeloos!
Wintersport in Nederland, februari 2019

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  • 1
  • Accommodatie:
  • 1

  • Reisleiding:
  • 1
  • Prijs:
  • 1

Waardeloos: voor de eerste keer een wintersport geboekt bij TUI (voorheen al jaren met zeer veel plezier bij Bizztravel en Sunweb). Een mooi gebied gevonden met een gezellig dorpje dicht op de piste. Geboekt en betaald en de kinderen blij gemaakt met mooie foto's van omgeving, skigebied en appartement. Worden we de volgende dag "doodleuk" opgebeld door TUI met de melding dat het appartement niet beschikbaar is, terwijl dit een definitieve boeking is! Dat is ontzƩttend zuur natuurlijk. TUI komt ook niet met een alternatief en we zijn ook nog eens hotelkosten kwijt voor een geboekt hotel wat niet geannuleerd kan worden. TUI is waardeloos, jullie moesten jullie kapot schamen, zeer teleurstellend! Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 14-11-2019 | Accommodatie(s): nvt
 
2 van 2 mensen vinden dit een nuttige review.

door
31-40 jaar
Met vrienden
1,0
Nooit meer Tunesië! En Tui is absoluut niet klantvriendelijk!
Zonvakantie in Nederland, september 2018

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  • 1
  • Accommodatie:
  • 1

  • Reisleiding:
  • 1
  • Prijs:
  • 1

Er zijn geen juiste woorden te vinden voor het feit hoe slecht alles was geregeld. Na klagen bij de manager van het hotel en bij de tui reisleider ter plaatse, over het eten en de hygiĆ«ne is er op dat moment helemaal niks aan gedaan! Ze wilden ons overplaatsen naar een nĆ³g slechter hotel met lagere waardering ipv een upgrade. Nooit meer!! Op Tui hoef je ook niet te rekenen op wat voor gebied dan ook! Je bent maar een nummer,zodra ze hun geld hebben mag je het uitzoeken! Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 06-12-2018 | Accommodatie(s): Riadh palms
 
1 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
41-50 jaar
Alleenreizend
-
MUZIKANTEN OPGELET!
Familiereis in Nederland, juni 2018

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

MUZIKANTEN OPGELET

Van of naar Paramaribo met SLM of KLM met een instrument als bijzondere bagage extra mee ...geen probleem. Maar met TUI.

Vanuit Suriname naar Amsterdam met SLM, lekker op vakantie m'n saxofoon mee en een koffer als handbagage. Helaas vakantie afgelopen op naar Schiphol. Inchecken, dame aan de balie zegt mij, dat zijn 2stukken handbagage en u moetc75ā‚¬ bijbetalen .... Wat? Ik ben geen zo gekomen en nu... Geen gesprek mogelijk bijbetalen of stuk achterlaten wat wilt u. Ik koos niet betalen, nou dat kan wat neemt u mee en als u wel denkt beide mee te gaan nemen moet u boete betalen.
Op punt iets achter te laten valt m'n oog op de TUI service balie, mooi even verhaal halen. Situatie uit gelegd, boeking was via reisbureau, heen SLM terug TUI. Is het niet raar dat iemand die is gaan samenwerken een andere regeling heeft? Tijd gesproken, ze snapte het helemaal. De vriendelijke dame en heer achter de balie hielpen geweldig. Hij is gaan bellen en gelukkig begrip ook vanuit andere zijde en mocht als nog met beide stukken. Hij heeft alles in werking gezet om
De dame van de inchecken balie was zo vriendelijk geweest ook het personeel bij de gate via de pc op de hoogte te stellen van mijn komst. Dus ook bij de gate of ik even mee wilde komen. U bent degene met de saxofoon ....pc en waarschijnlijk schrijven daarin werd bekeken. Ik mocht nog even wachten er moest weer gebeld, nogmaals pc erbij en toen na oponthoudt de verlossende woorden...het is goed u mag instappen.

Geen prettige ervaring daar bij inchecken, het blijkt dus dat TUI er andere regels op na houdt dan de overige aanbieders.

Ik zou zeggen ga NIET met TUI rezen als je een instrument of ander bijzonder stuk mee wilt nemen want dat is daar niet zomaar toegestaan.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 02-07-2018
 
1 van 3 mensen vinden dit een nuttige review.

door
21-30 jaar
Met partner
1,0
Zeer slecht hotel palm beach Kos
Zonvakantie in Nederland, juli 2017

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 1

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 1

Zeer slecht hotel. Slechte service en heel slecht eten!! Er mag geen broodje gesmeerd worden om mee naar een excursie te nemen, als er geen tijd is om te eten! Om 11 uur moet je uit de kamer terwijl je om 8 uur pas opgehaald wordt. Je mag dan geen eigen eten of drinken nuttigen en moet dus de hele dag consumpties afnemen aan de bar voor belachelijk hoge prijzen!! Personeel is niet vriendelijk. Bij aankomst was onze kamer vreselijk vies, lees haren en vlekken overal! Dit aangegeven maar is onveranderd gebleven. De bedjes bij het zwembad zijn smerig en er wordt niks gepoetst, terwijl hier zeker tijd aanbesteed kan worden. Ons verteld dat we alleen in de ochtend met onze boeking mochten eten. Aan het einde van de vakantie vertelt een andere werknemers ons met een lach dat we elke avond op de accommodatie hadden mogen eteb. Gelukkig hebben we dit niet gedaan want het eten was zeer slecht, lees hard brood van dr vorige dagen, drinken aangemaakt met water enzovoorts.. Ik snap niet hoe palm beach aan deze beoordeling komt! Het is zeer misleidend! Gelukkig heeft het onze vakantie niet verpest maar zeker wel beĆÆnvloed!
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 16-08-2017 | Accommodatie(s): Palm beach hotel
 
2 van 2 mensen vinden dit een nuttige review.

door
51-60 jaar
Met partner
2,0
Nooit meer met TUI
Zonvakantie in Nederland, mei 2016

    Totaal:
  • 2
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 5

  • Reisleiding:
  • 7
  • Prijs:
  • 1

Reis geboekt voor 8 personen in december 2015 bleek de zelfde reis een maand later 125,- per persoon goedkoper te zijn extra vroegboekkorting noemt TUI dat. En dat voor een reis in mei 2016. Tui bleef doof voor onze protesten. Wat we ook probeerde de reis was geboek en er kon niks vanaf. Wij nooit meer met TUI Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 31-05-2016 | Accommodatie(s): Barbie op rhodos
 
5 van 6 mensen vinden dit een nuttige review.

door
51-60 jaar
Met partner
2,0
Slecht, slecht, slecht!!
Zonvakantie in Nederland, mei 2015

    Totaal:
  • 2
  • Vervoer:
  • 5
  • Accommodatie:
  • 1

  • Reisleiding:
  • 3
  • Prijs:
  • 1

Vakante in Varadero Cuba. Probleem begon al in het begin van de vlucht. Wij wilden onze rugleunin(economie class) in de relaxstand zetten. Meteen riepen de twee passagiers achter ons heel grof dat we hun knieen pletten vanwege de te krappe ruimte in de "Dreamliner". Dat viel ons dus erg tegen in de Dreamliner. De hele vlucht hebben we in een oncomfortabele houding gezeten. Ik heb het gemeld bij het cabinepersoneel, maar ze hadden geen oplossing.
Tijdens de terugvlucht gingen 2 families bijna op de vuist om de rugleuning en het cabinepersoneel greep pas in na aandringen van een paar passagiers. Het cabinepersoneel heeft het vooral druk om zoveel mogelijk produkten en services te verkopen aan de passagiers i.p.v aandacht te schenken aan de passagiers.Hotel was een verschrikking. 80% van wat op de website staat, klopt niet. Het was all inclusive, dus we waren afhankelijk van wat het hotel ons aan eten, drinken en accomodatie te bieden had. Een grote vervallen,grauwe betonnen gebouw met veel achterstallig onderhoud. Bij regenbui begon het op veel plekken te lekken (lobby, restaurant enz.). De kamer interieur en meubilair was nogal verouderd. Schuifdeuren ging heel moeilijk open, balkon piepklein, toiletzitje kapot, wasbakje afvoer verstopt.De kamerdeur moest met zoveel kracht gesloten worden dat het een verschrikkelijke herrie maakte.Piepklein tv met enkele lokale zenders.Heb dit gemeld en er is een monteur geweest,maar probleem was niet helemaal opgelost.
Restaurant, eten en drinken veel aanbod, maar slechte kwaliteit en eentonig, vooral voor vegetariers. Slechte hygiene, er zitten vliegen op het eten en aan tafel ben je drukker met vliegen van je eten af te houden dan te eten. Vogels vliegen in het restaurant heen en weer en zitten op het buffet en eten en schijten op het buffet. Ik heb dit gemeld bij het management, maar er werd niets aan gedaan. De drankjes die ze ons schonken waren heel simpel en smaakten niet lekker. Iedereen (van de tuinman tot kamermeisjes tot obers) waren pas vriendelijk als ze een fooi van je kregen. Anders bedienden ze je met tegenzin en kreeg je slechte kwalieit.
Kortom, je had een soort tweedeling tussen gasten. Degenen die veel fooi gaven en bijna prive werden bediend en als vrienden omgingen met het personeel en degenen, die vinden dat ze voor alles al keihard betaald hebben en geen fooi willen geven. Maar dan wordt je niet vriendelijk en slecht bediend. Kortom het is een grote veldslag om de gunst van de 'rijke' gasten uit het westen. Wij vonden het vreselijk, dit gedrag, zowel van nederlanders als canadezen en duitsers. P.s. wij hebben al meer dan 50 landen bereisd en geven overal wel een fooi als wij dat nodig vinden, dus we weten wel waar we over praten. En natuurlijk hebben we hier ook enekele mensen iets toegeschoven. We zijn de beroerdste niet. Maar het is te gek voor woorden dat je slechte service krijgt als je niet steeds een fooi geeft, terwijl alles met all inclusive bvetaald is. Maar daar maalt Arke reizen niet over. Zij hebben immers het geld als binnen.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 23-05-2015 | Accommodatie(s): Hotel Tuxpan | Vervoer: Vliegtuig
 
1 van 2 mensen vinden dit een nuttige review.

door
61-70 jaar
Alleenreizend
5,0
Verkeerd advies
Hotel in Nederland, augustus 2014

    Totaal:
  • 5
  • Vervoer:
  • 5
  • Accommodatie:
  • 8

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 6

Denk niet dat iemand van uw organisatie in Sanur op Bali geweest is.
Soort Valkenburg met zoveel de zelfde souvenir shops dat je gaat denken ik word in de maling genomen.
Het resort(hotel)prima, maar dan kom je op de weg dan komt de armoede in alle opzichten te gemoed.
Had om advies gevraagd bij het boeken maar dat is mijn inziens niet gelukt.
Was gelukkig in de omstandigheid om andere plaatsen te bezoeken,maar ben je dat niet ben je aangewezen op die plaats en dat is voor een dure vakantie niet de gewenste plek.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 04-09-2014 | Accommodatie(s): Griya Santrian | Vervoer: vliegtuig
 
door
41-50 jaar
Met gezin
2,0
Turkije Jasmin beachresort verschrikking
Familiereis in Nederland, juli 2014

    Totaal:
  • 2
  • Vervoer:
  • 2
  • Accommodatie:
  • 6

  • Reisleiding:
  • 2
  • Prijs:
  • 2

Onvriendelijk personeel
slecht onderhouden /verwaarloost
toiletten waren vies
bars onbemand waardoor je moest wachten voor dat er iemand kwam.
het eten was echt heel slecht ben echt een alles eter maar dit was niet goed/lekker, weinig keuze.
was een verschrikking (traumatisch). Alles was slecht, personeel, eten, service etc etc. Er heerste zelf een virus ter plekke, de een na de ander weden ziek en op verzoek voor een ander hotel komt Arke met de oplossing voor 2 andere hotels maar met een bijbetaling van 1200 euro ter plekke...schandalig. Je zou denken dat een reis boeken via een reisbureau je vakantie zou ontzorgen maar dit was allesbehalve het geval.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 13-11-2014 | Accommodatie(s): Jasmin beach resort antaliya | Vervoer: vliegtuig & bus
 
door
21-30 jaar
Met partner
9,0
Tenerife, Costa adeje super vakantie !
Zonvakantie in Nederland, juni 2013

    Totaal:
  • 9
  • Vervoer:
  • 8
  • Accommodatie:
  • 8

  • Reisleiding:
  • 8
  • Prijs:
  • 8

Los lagos de fanabe was onze appartement geweldig costa adeje zelf is erg mooi en niet zo druk
wil je dat wel dan is playa las americas heel makkelijk heen te lopen
altijd mooi weer heel veel te doen op het eiland :)mooie kamer hadden we tv bad alles mooi balkon super mooi zwembad ookal waren ze de helft aan het verbouwen. onze straat lag aan het strand:) dus niet ver lopen :) eten is overal hetzelfde beetje spaghetti of pasta gerechten waar niet iedereen van houd maar uit eten was ook geen probleem:)de vlucht was ook prima :)comfort is met 4 uurtjes vliegen wel te doen niet langer dan krijg je beetje last van je benen
eten in het vliegtuig is duur dat is overal dus daar moeten mensen niet om klagen vind ik overal moet je voor betalen wij hadden broodjes bij ons en hebben toen in tenerife wat gegeten ;)mensen die niet van hun vakantie hebben genoten hebben gewoon domme pech kan iedereen overkomen dat je Toevalig een Slechte kamer hebt ;). ik heb gewoon een top vakantie gehad;)tenerife ga ik zeker nog een keertje heen ;)
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 07-02-2014 | Accommodatie(s): los lagos de fanabe!!! | Vervoer: vliegtuig

Hierboven vindt u alle ervaringen in Nederland.
U kunt ook alle ervaringen met TUI bekijken.




Heeft u ervaring met TUI of een andere organisatie?

Heeft u ook ervaring met TUI of een andere reisorganisatie?
Deel uw ervaring door onderstaand formulier in te vullen!

Reisinformatie
*
*
*
*
Waardering
Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Vervoer

Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Accommodatie

Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Reisleiding

Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Prijs / kwaliteit verhouding

Sleep het blauwe balkje naar rechts om uw waardering te geven

Algemene waardering

*

*
Uw gegevens
*
*
Ervaring opslaan
Ik bevestig dat bovenstaande gegevens gebaseerd zijn op mijn eigen ervaring.
Ik bevestig dat ik begrijp dat het verboden is om een ervaring in te voeren over een reisorganisatie waarmee ik banden heb, alsmede een niet op waarheid beruste ervaring in te voeren.








Home | Reizen en vakanties | Reisorganisaties | Over ons | Reisorganisatie inschrijven | Contact