Slechtste klantenservice!!
Hieronder vindt u de ervaring van C.L. met reisorganisatie Sunweb. Deze is ingevoerd op 02-09-2016 en gaat over de vakantie naar Griekenland in augustus 2016.
21-30 jaar
Met gezin
Zonvakantie in Griekenland, augustus 2016
-
Totaal:
- 1 Vervoer:
- - Accommodatie:
- -
- 1 Prijs:
- -
Reisleiding:
Had in juni een reis geboekt bij sunweb. Alles betaald en bevestiging gekregen dat mijn reis definitief was. vrijdag 26/8/2016 krijg ik een kant en klaar mailtje van sunweb om mij mee te delen dat door zogezegd 'een fout van de eigenaar van het hotel' ik niet in het hotel van mijn keuze van verblijven! En in plaats van dan een goede klantenservice aan te bieden en mij naar een gelijkwaardig of door de overlast een beter hotel aan te bieden, doet sunweb het tegenovergestelde! Ik krijg 2 andere hotels aangeboden waarvan 1 erg verouderd en het ander een superslechte beoordeling op tripadvisor. Terwijl het hotel van mijn keuze 4,5/5 scoorde! Heb uiteindelijk mijn geld teruggevraagd maar mijn reis van wel verpest! Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 02-09-2016