Slechte service na verlies skipas
Hieronder vindt u de ervaring van Hajee met reisorganisatie Sunweb. Deze is ingevoerd op 06-04-2018 en gaat over de vakantie naar Nederland in maart 2018.
2
van 3 mensen vinden dit een nuttige review.
51-60 jaar
Met partner
1,0
Slechte service na verlies skipas
Wintersport in Nederland, maart 2018
-
Totaal:
- 1 Vervoer:
- - Accommodatie:
- 6
- 1 Prijs:
- 3
Reisleiding:
Na verlies van skipas is vervanging van een skipas niet mogelijk via Sunweb, dit aangezien ze grootschalig (tegen korting voor eigen gewin) inkopen.
Normaal kan je skipas gewoon inruilen/wisselen bij een lift op vertoon van foto van verloren skipas. Aangekochte passen via Sunweb is dit onmogelijk.
Geen begrip van Sunweb na indienen van klacht, geen compensatie.
SLECHTE SERVICE Lees meer over deze vakantie >>
Ingevoerd op 06-04-2018