Sunweb laat mensen in de kou staan


Hieronder vindt u de ervaring van L. DEKKER met reisorganisatie Sunweb. Deze is ingevoerd op 10-08-2017 en gaat over de vakantie naar Kroatië in juli 2017.

 
door
41-50 jaar

3,0
Sunweb laat mensen in de kou staan
Hotel in Kroatië, juli 2017

    Totaal:
  • 3
  • Vervoer:
  • 5
  • Accommodatie:
  • 9

  • Reisleiding:
  • 1
  • Prijs:
  • 1

Echt een fantastische klantenservice en afhandeling van Sunweb... NOT!!! Je boekt een weekje Dubrovnik voor ruim 1.000 euro per persoon maar de service is ver te zoeken. We wilden een kamer met 2 bedden met landzicht, maar dat kon niet - we moesten een luxe zeezicht kamer boeken en daardoor een bedrag bijbetalen. Okee, gedaan. Kom je in het hotel, is de boeking DOOR SUNWEB verkeerd doorgegeven waardoor we op een kamer met een twee persoonsbed terechtkwamen. We vinden elkaar heel aardig, maar niet ZO aardig en we hadden 2 aparte bedden geboekt. Terug naar de receptie en alsnog een kamer met 2 bedden gekregen. Echter GEEN LUXE ZEEZICHT. (overigens had die kamer met 2 persoonbed dit ook niet) Dus we betalen bij omdat dit de enige beschikbare kamers waren en we belanden alsnog in kamers met landzicht. Aangezien we de laatste kamer met twee 1-persoonsbedden hadden gekregen kon het hotel op dat moment ook niets doen. Prima, we nemen het wel op met ons reisbureau. Maar wat blijkt: als je naderhand contact met Sunweb opneemt heb je dikke vette pech - je had ter plekke moeten bellen met hen zodat het geregeld kon worden. Ehhh????? We hebben het met de hotelmanager geprobeerd te regelen en er waren geen kamers meer!!! Had Sunweb dan kunnen regelen dat er mensen uit kamers worden gezet??? Precies, dat denk ik ook niet. En nu kunnen wij fluiten naar onze centen, want de bijbetaling voor een luxe zeezicht krijgen we niet terug. Lekkere service van dit reisbureau: BETALEN VOOR IETS WAT JE NIET KRIJGT EN ACHTERAF NOG EEN DIKKE VINGER KRIJGEN OOK! En dan heb ik het nog niet eens gehad over de reactiesnelheid van de 'REISLEIDER' die we welgeteld 1 keer hebben gezien: bij aankomst op het vliegveld. Vervolgens krijg je een envelopje mee en mag je het uitzoeken. Als je dan, volgens opdracht in de bijbehorende brief, een appje stuurt krijg je ANDERHALVE DAG later antwoord!!!!!! Ook goeie service hoor! De reden dat wij alsnog een top vakantie hebben gehad is vanwege onze instelling, de super aardige mensen van het hotel en het mooie weer. NIET DANKZIJ DE ZOGENAAMDE SERVICE VAN SUNWEB!!!! Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 10-08-2017 | Accommodatie(s): Sheraton Dubrovnik

Bekijk alle Sunweb ervaringen.





Algemene informatie
Totaal: 6,4
Vervoer: 7,3
Accommodatie: 6,8
Reisleiding: 6,3
Prijs: 6,5
Aangesloten bij:
ANVR SGR Camaliteitenfonds
U kunt bij Sunweb de volgende vakanties boeken:
 Wintersport     Autovakantie     Zonvakantie   


Home | Reizen en vakanties | Reisorganisaties | Over ons | Contact