slechte service
Hieronder vindt u de ervaring van Danielle van den bergen met reisorganisatie Sunweb. Deze is ingevoerd op 17-08-2019 en gaat over de vakantie naar Egypte in juli 2019.
41-50 jaar
Met gezin
Hotel in Egypte, juli 2019
-
Totaal:
- - Vervoer:
- - Accommodatie:
- -
- - Prijs:
- -
Reisleiding:
We hadden voor het eerst bij Sunweb geboekt. Een 5 sterren resort Concorde moreen beach resort in Marsa Alam Egypte. Na 1 dag hebben we gelijk ons beklag gedaan bij onze contact persoon. Het eten was koud drinken was warm. Kregen iedere keer de verkeerde cocktails die ook niet lekker waren en die iedere keer op een andere manier werden gemaakt en een andere kleur waren. Het zwembad was vies. Het animatie team slecht. Er was geen sfeer. We voelden ons ook niet op ons gemak daar. Ook zat er bloed op de muur van de galerij. Wij hadden dus totaal geen 5 sterren gevoel. Hij stelde voor om overplaatsing aan te vragen en dit was ook wat we graag wilden. Hierdoor kwamen we weer bij een ander contactpersoon terecht en zij moest het verder afhandelen. Zij kwam direct en er was een gesprek tussen Sunweb, manager, tourist begeleider, hotel en ons. Zij wilde dat we eerst het hotel een kans gaven om te verbeteren. Hier zijn we akkoord meegegaan maar helaas werkte dit niet. Opnieuw in gesprek gegaan met Sunweb en ze boden ons een ander 5 sterren hotel aan maar dan moesten we in eerste instantie bijna 900 euro bij betalen. Dit vonden we belachelijk en wilde dit niet. Daarna kwam ze met een aanbod van ik dacht 440 euro inkoop prijs. Wij hebben zelf ook met Sunweb gebeld dat we het vervelend vonden dat we bij moesten betalen en dat dit naar ons idee niet hoorde. Dat ze ons iets aan moesten bieden zonder kosten en dat ze bij verschillende organisaties aan gesloten waren waar dit beschreven stond. Hier gingen ze niet op in en het was dit of niets we moesten het met onze contact persoon in Marsa Alam Egypte afhandelen. Uiteindelijk toch maar gedaan want anders zouden we helemaal geen leuke vakantie hebben. We moesten zelf de taxi regelen. Het nieuwe hotel Royal brayka resort , dat overigens bij bijna iedere organisatie als 4 sterren ressort wordt aangegeven behalve bij Sunweb daar hebben ze 5 sterren. Was iets beter maar nog steeds geen 5 sterren. Daar aan gekomen kwamen wij een ander gezin tegen die ook via Sunweb was overgeplaatst en wel van een 4 sterren hotel naar dit 5 sterren hotel en zij hadden niets hoeven bij te betalen. Dus bij thuiskomst weer contact gehad met Sunweb en gevraagd hoe dit zat. Ook gevraagd waarom er het 440 euro koste en er ik dacht 467 af was gehaald dit kwam door dat ze via iets met travel..... werkte. Uiteindelijk kregen we als enige compensatie het verschil tussen de 467 en 440 terug. Voor ons nooit meer Sunweb een belachelijk slechte service Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 17-08-2019