service


Hieronder vindt u de ervaring van Harald met reisorganisatie Stip Reizen. Deze is ingevoerd op 05-12-2018 en gaat over de vakantie naar Italië in oktober 2018.

 
2 van 2 mensen vinden dit een nuttige review.

door
61-70 jaar
Met partner
1,0
Service
Hotel in Italië, oktober 2018

    Totaal:
  • 1
  • Vervoer:
  • 7
  • Accommodatie:
  • 7

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 7

Mijn Klacht
Bij terugkomst op het vliegveld Maastricht Aken airport van uit Cantania Italië bleek mijn koffer zwar beschadigt! Dit hebben we gelijk geprobeerd te verhallen op de luchthaven.
Hier werd ons medegedeeld dat ze al gesloten waren en wij de volgende dag met Stip reizen of Corendon_Vliegvakanties">Corendon contact moesten opnemen.
De volgende dag heb ik de schade gemeld waarbij mij meegedeeld werd dat ik deze bij mijn reisverzekering moest klemmen en als dat niet lukte weer contact opnemen met de reisorganisatie.
De zelfde dag nog Contact gezocht met mijn verzekering die naar aftrek van een eigen risico €50 overmaakte.
De nieuwprijs van mijn koffer was meer dan €200 ,we hebben hem een week voor de vakantie gekocht via de ING Bank.
Naar de goedkeuring van mijn reisverzekering ,heb ik weer contact gezocht met stip reizen om het verschil te klemmen
Naar ruim 6 weken . ontvang ik een mail die er op wijst dat ze mijn klacht niet eens hebben gelezen en beroepen zich op het feit dat ik de PIR niet heb ingevuld .
Ik heb van af het begin duidelijk aangeven dat het bij aankomst op Maastricht Aken Airpoort het niet mogelijk was en dat de mensen ons verwezen naar de mogelijkheid de volgende dag contact te zoeken met de reisorganisatie wat we ook onmiddellijk gedaan hebben.
Als de koffer nu jaren oud was zou ik hier geen werk voor doen,maar de koffer was net een week voor ons vertrek gekocht.
Ik vind het dan ook kortzichtig en beledigend van deze reisorganisatie en raad aan niet meer bij dit soort te boeken.
Goedkoop is duur koop dat blijkt hier weer eens.

Gewenste Oplossing
Tevreden?
Ik ben diep teleurgesteld in deze organisatie die te beroert is om een klacht goed te behandelen en in plaats daarvan een standard brief verstuurd.

Ik heb duidelijk aangegeven in mijn klacht dat gedeeld smart halve smart is.

Extra informatie
BOEKINGS-NR.: 8198454)
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 05-12-2018

Bekijk alle Stip Reizen ervaringen.





Algemene informatie
Totaal: 1,0
Vervoer: 3,0
Accommodatie: 8,0
Reisleiding: 1,0
Prijs: 1,0
Aangesloten bij:
ANVR SGR Camaliteitenfonds
U kunt bij Stip Reizen de volgende vakanties boeken:
 Zonvakantie     Cruise     Rondreis     Autovakantie     Stedentrip     Excursiereis   


Home | Reizen en vakanties | Reisorganisaties | Over ons | Reisorganisatie inschrijven | Contact