Costa Rica/Nicaragua


Hieronder vindt u de ervaring van A.M. Jongman met reisorganisatie Sawadee. Deze is ingevoerd op 17-05-2018 en gaat over de vakantie naar Nicaragua in maart 2018.

 
0 van 1 mensen vinden dit een nuttige review.

door
41-50 jaar
Alleenreizend
7,0
Costa Rica/Nicaragua
Groepsrondreis in Nicaragua, maart 2018

    Totaal:
  • 7
  • Vervoer:
  • 7
  • Accommodatie:
  • 7

  • Reisleiding:
  • 9
  • Prijs:
  • 7

De reis naar Costa Rica en Nicaragua was prima en over de reisleidster niets dan goeds, de rondreis Costa Rica/Nicaragua is wat dat betreft een aanrader. Echter... het team welke werkt op het kantoor in Nederland, daar heb ik in aanloop en na afloop van deze reis eigenlijk alleen maar slechte ervaringen mee. Als reiziger/klant moet je erg kritisch blijven en zelfs goed opletten. Voorbeeld: via een medewerker heb ik een vliegtuigstoel met extra beenruimte aangevraagd. De extra kosten waren in mijn ogen erg hoog, dus heb ik dit terug gekoppeld. Het bedrag bleek inderdaad lager te zijn (85 euro lager) en men deed dit af als een fout bij de berekening van dollars naar euro's! Vervolgens zou er een prijsverschil zijn tussen een stoel aan het raam en een stoel aan het gangpad. Na zelf weer oplettend te zijn, bleek de vliegtuigmaatschappij voor deze stoelen dezelfde prijs te hanteren. Ik heb dezelfde medewerker dit laten weten en er werd letterlijk aangegeven dat er al 'gedoe' was over de prijs en dat hij het zo gelaten had. Kortom: men liet mij bewust te veel betalen. Na terugkomst in Nederland heb ik besloten een klacht in te dienen bij de leidinggevende van de customer operations medewerker waar ik voor de reis mee te maken had gehad. Voor vertrek werd mij door hem toegezegd dat het door mij teveel betaalde geld terug betaalt zou worden, na mijn reis was dit nog steeds niet geregeld. De costumer operations medewerker had mij al een aantal keren zijn excuses aangeboden, de teamleader sales & sales support kwam in haar reactie op mijn klacht ook met de nodige excuses. Tevens zou zij er voor zorgen dat de terug betaling in orde werd gemaakt. Weer een paar weken later had ik het geld nog steeds niet ontvangen. Ik heb hierover gemaild met de klantenservice, maar kreeg geen reactie, daarom heb ik gebeld. Ik werd te woord gestaan door de teamleader tour operations, ook van hem ontving ik excuses en hij zou de terugbetaling in orde maken. Ook zou ik uiterlijk 13 mei 2018 van de teamleader sales & sales support een inhoudelijke reactie op mijn opmerkingen krijgen. Inmiddels is het 17 mei 2018 en heb ik nog geen reactie ontvangen van de teamleader sales & sales support. Sawadee komt met beloftes op beloftes die niet nagekomen worden en met excuses op excuses die niet meer geloofwaardig zijn. Het is erg frustrerend om voor en na een reis zoveel energie in zaken te moeten steken. Dit doet absoluut afbreuk aan het reisgenot en geeft een hele nare bijsmaak. Ik krijg op dit moment zelfs het gevoel niet serieus te worden genomen, ik heb zelf drie keer moeten aangeven dat de terug betaling nog niet geregeld was en een reactie op mijn opmerkingen blijft uit... Het vertrouwen in Sawadee is verdwenen. Ondanks de mooie reis, was dit de laatste reis die ik met Sawadee gemaakt heb. Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 17-05-2018

Bekijk alle Sawadee ervaringen.





Algemene informatie
Totaal: 7,9
Vervoer: 7,8
Accommodatie: 7,8
Reisleiding: 8,1
Prijs: 7,6
Aangesloten bij:
ANVR SGR Camaliteitenfonds
U kunt bij Sawadee de volgende vakanties boeken:
 Familiereis     Rondreis   


Home | Reizen en vakanties | Reisorganisaties | Over ons | Contact