M


Hieronder vindt u de ervaring van Verschrikkelijk klantenservice met reisorganisatie Ryanair. Deze is ingevoerd op 22-11-2025 en gaat over de vakantie naar Italië in augustus 2025.

 
door
31-40 jaar
Met gezin
1,0
M
in Italië, augustus 2025

    Totaal:
  • 1
  • Inchecken:
  • 3
  • Vliegtuig:
  • 2

  • Beenruimte:
  • 2
  • Service:
  • 2
  • Prijs:
  • 3

Ik ben zeer teleurgesteld in Ryanair. Tijdens mijn vlucht van Cagliari naar Weeze (29 augustus 2025) is mijn koffer zwaar beschadigd geraakt. Op de luchthaven heb ik dit direct gemeld en ik heb daarna maandenlang geprobeerd de schade via het officiƫle formulier op Ryanair.com te melden, maar het formulier werkte constant niet. Ondanks meerdere contactmomenten verwees de klantenservice mij steeds weer naar hetzelfde defecte formulier. Uiteindelijk wordt mijn schadeclaims nog steeds niet serieus genomen en weigert Ryanair verantwoordelijkheid te nemen. Slechte service en geen enkele ondersteuning. Lees meer over deze vliegtuigmaatschappij >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 22-11-2025

Bekijk alle Ryanair ervaringen.





Algemene informatie
Totaal: 2,5
Inchecken: 2,3
Vliegtuig: 3,1
Beenruimte: 3,0
Service: 3,8
Prijs: 3,1

Home | Reizen en vakanties | Reisorganisaties | Over ons | Reisorganisatie inschrijven | Contact