Stress week


Hieronder vindt u de ervaring van Brenda met reisorganisatie Neckermann Reizen. Deze is ingevoerd op 30-10-2015 en gaat over de vakantie naar België in september 2015.

 
door
31-40 jaar
Met partner
2,0
Stress week
Zonvakantie in België, september 2015

    Totaal:
  • 2
  • Vervoer:
  • 7
  • Accommodatie:
  • 10

  • Reisleiding:
  • 1
  • Prijs:
  • 9

Wij zijn in September 2015 voor 8 dagen naar Turkije geweest met Neckermann. Onze bagage is NIET aangekomen, terwijl we maar 1 koffer bij hadden. Op de luchthaven vertelde de hostess van Neckermann dat wij ons hier niet druk in hoefden te maken en dat ZIJ alles zouden regelen en ons op de hoogte zouden houden. Uiteindelijk hebben WIJ ZELF er elke keer achteraan moeten zitten en diverse telefoontjes moeten plegen, om te vragen waar onze koffer was. De hostess van Neckermann die in ons hotel kwam wist van de hele situatie niks af, dus de onderlinge communicatie bij Neckermann is ook niks!
Via de servicelijn van Neckermann werd ons GEGARANDEERD dat onze koffer binnen de 3 dagen op onze kamer bezorgd zou worden. De hostess van Neckermann wilde aan geen van onze voorstellen meewerken en nam ons ook niet serieus. Terwijl ze onze klacht aan het bespreken was met ons, ging ze ondertussen excursies boeken voor andere gasten. Elke dag kregen we opnieuw te horen dat vandaag en anders ZEKER morgen onze koffer er zou zijn. NIET DUS! Elke dag opnieuw valse beloftes. Dat hield dus in, dat we alles moesten gaan kopen; kleding, ondergoed, zwemspullen, toiletartikelen.....e.d. We boeken speciaal een all-inclusive vakantie om dan geen kosten meer te hebben, maar dit is uiteindelijk een hele dure week geweest. Uiteindelijk hebben we van de receptie van het hotel (dus NIET van Neckermann) te horen gekregen waar onze koffer was, NA 6 DAGEN!!!!! Mijn man is die uiteindelijk ZELF gaan halen met een medewerker van het hotel, want de koffer werd niet naar het hotel gebracht. Toen later die middag de hostess van Neckermann in het hotel kwam, wist zij nog steeds van niks. Wij mochten dus onze koffer "uitpakken" om hem de dag later weer in te pakken om terug naar huis te gaan. Op die 6 dagen zijn WIJ diegene geweest die overal achteraan hebben gezeten en steeds gebeld, NIET Neckermann!!! Bij thuiskomst hebben wij over het hele gebeuren een uitgebreide mail gestuurd naar diverse mail adressen van Neckermann. WEER konden WIJ er steeds achteraan gaan, waarom we geen antwoorden kregen en wanneer we geholpen zouden worden. Vandaag 30-10-2015 hebben we uiteindelijk antwoord gekregen. Van de luchtvaartmaatschappij krijgen we een "vergoeding" voor 4 dagen (en die andere 2 dan?) voor kleding, Neckermann echter trekt overal hun handen vanaf en komen met geen vergoeding, voorstel of wat dan ook. Wij hebben onze reis geboekt bij Neckermann en NIET bij de luchtvaartmaatschappij, Neckermann is degene die de klanten normaal toch tevreden moet stellen?????
Verder heeft de hostess van Neckermann valsheid in geschrifte gepleegd op ons klachtenformulier. Zij heeft samen met ons het klachtenformulier ingevuld, na controle hebben wij ondertekend voor akkoord. Achteraf heeft zij zelf op het formulier nog ingevuld dat Neckermann een vergoeding zou geven aan ons van € 30,00 (belachelijk natuurlijk) en dat wij hier (zo gezegd) mee akkoord gaan. Ook vertelde zij ons dat wij alle gemaakte kosten moesten indienen bij Neckermann en dat zij deze dan zouden vergoeden. OOK NIET DUS!!!!! Dus of wij ooit nog een vakantie boeken bij Neckermann? NOOIT VAN ONS LEVEN!!!!! Het hotel zelf is zeker wel voor herhaling vatbaar, maar dan zonder Neckermann!!!
Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 30-10-2015 | Accommodatie(s): Turkije | Vervoer: Vliegtuig



Algemene informatie
Totaal: 5,9
Vervoer: 6,9
Accommodatie: 7,0
Reisleiding: 4,3
Prijs: 6,3
Aangesloten bij:
ANVR SGR Camaliteitenfonds
U kunt bij Neckermann Reizen de volgende vakanties boeken:



Home | Reizen en vakanties | Reisorganisaties | Over ons | Contact