Negeren van klant door Neckermann


Hieronder vindt u de ervaring van Susan oude avenhuis met reisorganisatie Neckermann Reizen. Deze is ingevoerd op 22-09-2014 en gaat over de vakantie naar Italië in juli 2014.

 
5 van 5 mensen vinden dit een nuttige review.

door
31-40 jaar
Met gezin
3,0
Negeren van klant door Neckermann
Autovakantie in Italië, juli 2014

    Totaal:
  • 3
  • Vervoer:
  • 6
  • Accommodatie:
  • 2

  • Reisleiding:
  • 1
  • Prijs:
  • 3

Beste mensen, ik probeer het nu maar via deze weg, aangezien ik geen andere oplossing weet. In het kort:op vakantie een onhygiënische, onveilige en bouwvallige bungalow gekregen, die niet aan de beloofde (en betaalde) bungalow voldeed. We hebben alles via de correcte weg gedaan: contact met de hostess van Neckermann (daar hadden we immers geboekt),klachtenformulier opgemaakt, etc. Aangezien de hostess niet onze wens (en hetgeen wat we geboekt hadden) kon verzorgen, moesten we noodgedwongen in een stacaravan. Hier waren extra kosten aan verbonden en deze konden we volgens de hostess in NL verhalen op Neckermann (via hoofdkantoor). We hebben vervolgens de procedure gestart. Na vele telefoontjes (kastje naar de muur verhaal), hebben we een mail met alle bijbehorende stukken (opgemaakte klachtenformulier op reisbestemming, foto's van de bungalow en ons verhaal) verstuurd naar Neckermann en Vrij uit en Thomas Cook (aangezien zij allen naar elkaar verwijzen). De mail is op 13-08 door Vrij Uit in behandeling genomen met nummer: T20140813003W. Volgens de ANVR moet er volgens artikel 20 van de ANVR voorwaarden, binnen een maand een inhoudelijke reactie op de klacht gegeven worden. Dit is niet gebeurd! Waarop ik op 15-09 en 18-09 wederom een mail gestuurd heb. Ik heb in de eerste mail om een inhoudelijke reactie gevraagd en in de 2e mail verwezen naar de ANVR. Op beide mails heb ik geen enkele reactie ontvangen. Waarop ik vandaag maar liefst 4x (!!!) gebeld en gesproken heb met medewerkers van Vrij uit en Neckermann (servicedesk). Geen een van allen willen/kunnen inhoudelijk ingaan op mijn klacht/verzoek van terugbetaling. Ook geen van allen wil/kan mij doorverbinden met iemand die dat wel kan. Er wordt gewoon verwezen naar de mail, ondanks mijn uitleg dat ik genegeerd wordt. En dat is nu mijn probleem: ik kan niets meer.....Wij worden gewoonweg genegeerd als klant. ANVR gebeld en zij kunnen een procedure starten, maar daar zijn kosten aan verbonden. Dus ik hoop dat we toch op de een of andere manier onze klacht/verzoek kunnen oplossen met Neckermann/Vrijuit/Thomas Cook. Heeft iemand wellicht een tip, over welke weg we nog kunnen bewandelen? Want wij zijn radeloos. Het kan toch niet zo zijn dat een reismaatschappij van dit formaat zo omgaat met zijn klanten? De hostess van Neckermann heeft ons ter plekke in de kou laten staan en niet geregeld dat wij, hetgeen kregen dat we geboekt en betaald hadden, ook uiteindelijk kregen. En nu laten de diverse hoofdkantoren ons nogmaals in de steek en laat ons zitten met de gemaakte kosten en het negeren van ons als klant. Lees meer over deze vakantie>>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 22-09-2014



Algemene informatie
Totaal: 5,9
Vervoer: 6,9
Accommodatie: 7,0
Reisleiding: 4,3
Prijs: 6,3
Aangesloten bij:
ANVR SGR Camaliteitenfonds
U kunt bij Neckermann Reizen de volgende vakanties boeken:



Home | Reizen en vakanties | Reisorganisaties | Over ons | Contact