Eigenbelang Jiba gaat voor Klantbelang


Hieronder vindt u de ervaring van Robert met reisorganisatie Jiba. Deze is ingevoerd op 16-11-2016 en gaat over de vakantie naar Nederland in november 2016.

 
door
41-50 jaar
Met partner
-
Eigenbelang Jiba gaat voor Klantbelang
Duik/snorkelvakantie in Nederland, november 2016

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  • 1
  • Prijs:
  •  -

Wij zijn erg teleurgesteld in Jiba, omdat zij ons niet heeft geïnformeerd over een modderstroom, die bijna 2 weken voor ons vertrek het strand en koraalrif bij het hotel heeft getroffen. Hierdoor konden wij geen kant duiken maken op het huisrif, omdat het zicht onderwater ontzettend slecht en troebel is door alle modder in het water. Wij hebben hierdoor extra kosten moeten maken voor duiktrips naar andere locaties en Jiba weigert ons hierin enigszins tegemoet te komen. Wij hadden van Jiba een klantvriendelijke houding verwacht. Helaas staat het klantbelang niet voorop bij Jiba, erg teleurstellend. Jiba geeft aan dat zij niet op de hoogte waren, terwijl de reisleider ter plaatse aan gaf al meerdere klachten genoteerd te hebben in de periode voor onze aankomst. Blijkbaar gaat er iets fout in de communicatie tussen reisleider en Jiba, waarvan wij als klant de dupe zijn. Enige compensatie voor de gemaakte extra kosten lijkt ons op z’n plaats. Helaas denkt Jiba daar anders over. Het cijfer heeft betrekking op het gebrek aan organisatie bij Jiba. Het hotel heeft haar best gedaan om het strand zsm te herstellen. Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 16-11-2016

Bekijk alle Jiba ervaringen.





Algemene informatie
Totaal: -
Vervoer: -
Accommodatie: -
Reisleiding: -
Prijs: -
Aangesloten bij:
ANVR SGR Camaliteitenfonds Thuiswinkel

Home | Reizen en vakanties | Reisorganisaties | Over ons | Reisorganisatie inschrijven | Contact