slecht, niet klantvriendelijk


Hieronder vindt u de ervaring van Massar met reisorganisatie Hotelplan. Deze is ingevoerd op 28-10-2015 en gaat over de vakantie naar Thailand in december 2015.

 
door
51-60 jaar
Met gezin
-
Slecht, niet klantvriendelijk
Familiereis in Thailand, december 2015

    Totaal:
  •  -
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  •  -

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  •  -

In december gaan wij naar Thailand.
Ik heb 3 maanden van te voren een hotel geboekt voor mijn gezin op Kho Phangan, twee weken later kwam ik erachter dat er tijdens ons verblijf een full moon party is. Niet echt een gezinsaktiviteit, feesten met drugs, sex en rock en roll.
Ik heb Hotelplan gebeld of er een mogelijkheid was om het hotel te annuleren. Ik heb ze van alles aangeboden, annuleringskosten etc. Ze willen er niets van weten. Niet te annuleren dus, ik mag de hotelkamer overboeken op een andere naam.
Ik vind de klantvriendelijkheid in deze schandalig slecht.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 28-10-2015 | Accommodatie(s): Tharathip Resort | Vervoer: vliegtuig/bus/trein

Bekijk alle Hotelplan ervaringen.





Algemene informatie
Totaal: -
Vervoer: -
Accommodatie: -
Reisleiding: -
Prijs: -
Aangesloten bij:
ANVR SGR Camaliteitenfonds

Home | Reizen en vakanties | Reisorganisaties | Over ons | Reisorganisatie inschrijven | Contact