Super fijne balie personeel


Hieronder vindt u de ervaring van Wilma met reisorganisatie EasyJet. Deze is ingevoerd op 07-11-2021 en gaat over de vakantie naar Spanje in oktober 2021.

 
door
51-60 jaar
Met gezin
10
Super fijne balie personeel
in Spanje, oktober 2021

    Totaal:
  • 10
  • Inchecken:
  • 10
  • Vliegtuig:
  • 10

  • Beenruimte:
  • 10
  • Service:
  • 10
  • Prijs:
  • 10

Ivm Corana moesten we een Spaanse corana
Bewijs hebben. Deze bewijs lukte het ons niet om hem binnen te halen via de telefoon app.
Maar dankzij j easyJet balie personeel Schiphol dat zowat de hele middag bezig zijn geweest met de app voor Spanje corona bewijs voor mij en mijn dochter konden we toch op vakantie. We hadden nog nooit tot twee jaar geleden voor het eerst vlogen naar turkyen wat ons goed beviel.
Dus een dikke 10 voor het balie personeel van Schiphol.
Groetjes van Wilma Fietelaars en Jessica van de Laar

Lees meer over deze vliegtuigmaatschappij >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 07-11-2021

Bekijk alle EasyJet ervaringen.





Algemene informatie
Totaal: 5,5
Inchecken: 10
Vliegtuig: 10
Beenruimte: 10
Service: 10
Prijs: 10

Home | Reizen en vakanties | Reisorganisaties | Over ons | Reisorganisatie inschrijven | Contact