slechte compensatiereling


Hieronder vindt u de ervaring van Johan van Boven met reisorganisatie EasyJet. Deze is ingevoerd op 18-06-2018 en gaat over de vakantie naar Nederland in april 2018.

 
door
> 70 jaar
Met partner
1,0
Slechte compensatiereling
in Nederland, april 2018

    Totaal:
  • 1
  • Inchecken:
  • 6
  • Vliegtuig:
  • 3

  • Beenruimte:
  • 1
  • Service:
  • 8
  • Prijs:
  • 7

Op de terugreis Sardinie - Nederland 8 uur vertraging. Een compensatieclaim ingediend. Na twee maanden nog geen reactie. Geen Nederlandstalige telefoniste. Lees meer over deze vliegtuigmaatschappij >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 18-06-2018

Bekijk alle EasyJet ervaringen.





Algemene informatie
Totaal: 5,5
Inchecken: 10
Vliegtuig: 10
Beenruimte: 10
Service: 10
Prijs: 10

Home | Reizen en vakanties | Reisorganisaties | Over ons | Reisorganisatie inschrijven | Contact