Corendon slecht voor hun klanten.
Hieronder vindt u de ervaring van Fran met reisorganisatie Corendon. Deze is ingevoerd op 11-03-2012 en gaat over de vakantie naar Turkije in februari 2012.

61-70 jaar
Met gezin
4,0
Corendon slecht voor hun klanten.
in Turkije, februari 2012
-
Totaal:
- 4 Vervoer:
- 4 Accommodatie:
- -
- - Prijs:
- -
Reisleiding:
2 weken voor vertrek, terugvlucht NIET naar Eindhoven, maar A'dam. Omgeboekt voor 24/2 R'dam. Werd omgezet naar A'dam vertrek 5.00 en bustransver naar Schiphol, enkele dagen voor vertrek werd het 7.00 uur. Bleek dat niet alle reizigers hiervan op de hoogte waren gebracht, door slechte informatie bij terugvlucht, bijna transfer naar R'dam gemist. Alles verwijzen ze door naar hun voorwaarden, komen zo overal mee weg. Je wordt door Corendon als jojo gebruikt, boek liever ergens anders. Lees meer over deze vakantie >>
Was deze ervaring nuttig voor u?Ingevoerd op 11-03-2012 | Vervoer: vliegtuig