Slechte service booking.com


Hieronder vindt u de ervaring van Wilma met reisorganisatie Booking.com. Deze is ingevoerd op 22-04-2017 en gaat over de vakantie naar Finland in april 2017.

 
2 van 2 mensen vinden dit een nuttige review.

door
41-50 jaar
Met vrienden
7,0
Slechte service booking.com
Stedentrip in Finland, april 2017

    Totaal:
  • 7
  • Vervoer:
  •  -
  • Accommodatie:
  • 7

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 3

Half okt 2016 het hotel in Helsinki geboekt via booking.com. Speciaal dit hotel uitgezocht vanwege de mooie ligging en de sauna! Bij aankomst in het hotel bleek de sauna in onderhoud te zijn, we konden er geen gebruik van maken. Dit stond half oktober nog niet op de website. Nu intussen wel. Maar na het boeken heb ik niet meer gekeken. In Helsinki direct bij de receptie dit aangegeven. Ik moest het met booking.com opnemen. Ook gelijk een mail gestuurd. Twee dagen later kreeg ik een mail, omdat ik al was uitgecheckt (dit was niet zo, ik was nog in het hotel) kon ik hier niet meer over "klagen", dat had ik direct moeten doen. Vandaar dat ze ons niet tegemoet konden komen. Ik heb direct weer een mail terug gestuurd, maar nooit meer antwoord gehad. Het hotel was verder wel goed, maar hierdoor erg duur. Zeer slecht van booming.com om zo met de klanten om te gaan. Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 22-04-2017 | Accommodatie(s): Glo hotel Kluuvi

Bekijk alle Booking.com ervaringen.





Algemene informatie
Totaal: 1,8
Vervoer: 2,3
Accommodatie: 1,9
Reisleiding: 1,0
Prijs: 1,3

Home | Reizen en vakanties | Reisorganisaties | Over ons | Reisorganisatie inschrijven | Contact