slecht Hotel met karig ontbijt


Hieronder vindt u de ervaring van H van Meir met reisorganisatie Booking.com. Deze is ingevoerd op 22-04-2012 en gaat over de vakantie naar Engeland in april 2012.

 
door
41-50 jaar

3,0
Slecht Hotel met karig ontbijt
Stedentrip in Engeland, april 2012

    Totaal:
  • 3
  • Vervoer:
  • 9
  • Accommodatie:
  • 3

  • Reisleiding:
  •  -
  • Prijs:
  • 1

Het Hotel was verouderd de kamer stonk naar riool wij hadden 2 kamers geboekt voor 5 pers onze kinderen van 20 jaar moesten bij ons de badkamer gebruiken omdat die van hen te vies was en naar riool stonk. Het ontbijt sloeg alles, kleine ruimte toast werd gemaakt met 2toast apparaatjes voor het hele hotel, keuze was erg beperkt (jam en eieren) oploskoffie en tot overmaat van ramp mocht je ook niet op je gemak ontbijten. Steeds kwam de bediende vragen of je klaar was en dat je op moest schieten omdat er nog meer mensen moesten eten. Ze ruimde de tafel af als je nog bezig was met eten. Mensen uit andere hotels in de buurt kwamen ook ontbijten en stonden in de gang te wachten. Als wij terug kwamen uit de stad was de kamer opgeruimd maar ook je koffers ingekeken tot 2 keer toe.
Wij zouden nooit meer terug gaan naar dit hotel we betaalde toch 42,66 euro pp per nacht voor dit hotel wat het echt niet waard is.
Lees meer over deze vakantie >>

Was deze ervaring nuttig voor u?

Ingevoerd op 22-04-2012 | Accommodatie(s): eurohotel Londen | Vervoer: vliegtuig

Bekijk alle Booking.com ervaringen.





Algemene informatie
Totaal: 1,8
Vervoer: 2,3
Accommodatie: 1,9
Reisleiding: 1,0
Prijs: 1,3

Home | Reizen en vakanties | Reisorganisaties | Over ons | Reisorganisatie inschrijven | Contact